simson simson Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Salve,camarazi! Detin multe piese de M72(inclusiv atasul) si consider ca in maximum o luna pot reconstrui macar una integral ,fara acte(desi,se pare,s-ar putea sa apara si talonul).Poate va fi cineva interesat de aceasta motocicleta pe care o s-o fac din bucati.Stiu cam pe unde ar fi restul de piese dar,recunosc,nu mai sunt bilete pentru a le achizitiona.Cu un avans de 500 euro ma angajez sa duc aceasta treaba la bun sfarsit(restul achitandu-se la predarea utilajului).Poze cu piesele de M72 adunate trimit,daca e cineva doritor.0748.982858,Adrian. Mesaj completat Salve!Ieri am adus rotile pentru M.Am incercat sa agat si grupul dar mosul e incapatanat si nu lasa la pret.Motorul si furca saptamana viitoare.Tot zilele urmatoare voi aduce si un motor de Ural.Inca astept o oferta serioasa,M-ul va fi intregit curand.Se poate vinde si asa,chiar ma incurca,am blocat micul garajel cu fiare.Am inceput sa intregesc si un Simsonas cu talon vechi,care poate fi inmatriculat fara probleme.In 10-15 zile il termin,poate intereseaza pe cineva.Pun fotografii cu rotile si atasul de M. Mesaj completat Azi,27 februarie,am mai agatat ceva pentru intregirea M-ului.Cred ca saptamana viitoare e gata.Poate rezolvam si cu actele.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Ceva piese de m-72 sau ce a mai ramas din ele si o roata de ceva nemtesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 50 de ron pe rezervor?(stiu ca nu suntem la licitatie!)dau 60 daca nu curge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Manual M-72: http://rapidshare.com/files/453463561/M-72.rar http://rapidshare.com/files/454487019/mot_m72.rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wer_buksi Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Ceva piese de m-72 sau ce a mai ramas din ele si o roata de ceva nemtesc . salut mar interesa piesele dami un apel 0743062948 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Manual M-72: http://rapidshare.com/files/453463561/M-72.rar http://rapidshare.com/files/454487019/mot_m72.rar Domnule, esti un domn, MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Domnule,ma bucur daca este de ajutor.As vrea si eu sa multumesc celor care au inventat si au grija de forumul asta.MULTUMESC si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) Daca e careva doritor de 4 roti complete de M72, restaurate profi(sablat, spite noi, spitat, echilibrat, centrat, grund, vopsea kaki militar), cu rulmenti SKF, semeringuri noi, camere si cauciucuri noi, dati un semn. Mesaj completat Un M72 facut dupa ceva reminiscențe de R12. Mesaj completat M72, bucati, cu acte, din ce am verificat piesele omului pot spune ca e complet, 800 de euro. PM sau 0723565973, motocicleta e intr-un boxa prin Colentina. Normal, se impune restaurare. Editat Aprilie 24, 2011 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) M cu atas pe stanga. Cum le tresara inima de bucurie comunistilor... Editat Mai 17, 2011 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Modelul de curse al uzinei IMZ, nu s-au facut in varianta civila sau militara. Din cate am mai citit si eu, una singura e in posesia unui rusnac colectionar de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 M cu atas pe stanga. Cum le tresara inima de bucurie comunistilor... Este un negativ intors invers. Frana de fata e pe partea stanga in poza. Oricum faina poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Dau Kawasaki Klx 650 inscris pe M72 sau M61 cu acte. Precizez ca nu urmaresc sa ma "imbogatesc" de pe urma M-ului ci doar sa-l am ca motor personal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 14, 2011 Autor Share Postat Iulie 14, 2011 Extras dintr-un site german (excursie Germania - Danemarca cu un K750) Numar de persoane: 2 Ref: "Frida" KMZ K750 cu atas Bagaje: 60 kg (inclusiv instrumente Âşi combustibil adițional) Distanța totală: 1680 km Timp de călătorie tur: aproximativ 12 ore (inclusiv masa de prânz, pauzele Âşi realimentare) Orice piese de schimb: 2 spite, 1 bujie Probleme tehnice pe drum: nu Consumul mediu la 100 de km: 11,4 L Viteza maxima: 116 kmh Viteza medie: 60 kilometri pe oră Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 numai 11 litri? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 26, 2011 Autor Share Postat Iulie 26, 2011 Da, motoarele tip vechi cam consuma Cine face niste garnituri de chiuloasa de calitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Cehul. Sau polonul, dar mai slăbut un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 27, 2011 Autor Share Postat Iulie 27, 2011 Arata-mi ce vinde cehul, ca de la polon nu doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 (editat) Extras dintr-un site german (excursie Germania - Danemarca cu un K750) Numar de persoane: 2 Ref: "Frida" KMZ K750 cu atas Bagaje: 60 kg (inclusiv instrumente Âşi combustibil adițional) Distanța totală: 1680 km Timp de călătorie tur: aproximativ 12 ore (inclusiv masa de prânz, pauzele Âşi realimentare) Orice piese de schimb: 2 spite, 1 bujie Probleme tehnice pe drum: nu Consumul mediu la 100 de km: 11,4 L Viteza maxima: 116 kmh Viteza medie: 60 kilometri pe oră timp de calatorie tur 12 ore x viteza medie 60 nu ies neam 1680 km sa zic alta: excursie Romania-Bg-Gr-Alb-Mak-Rom: 1 M72 si un M61 Bagaje: dracu stie Distanța totală: 3091 km Timp de călătorie tur: aproximativ 17 zile (mers de relaj maxim 6h pe zi) Orice piese de schimb: multe nu fara nimic ca tampitii cu K750 Probleme tehnice pe drum: 2 rotoare delcou la M72 din cauza a 2 piulite M3, 1 garnitura de etansare grup spate pt M61, o piulita M19 desfacuta Consumul mediu la 100 de km: 6,5 L atat consuma orice M/Nipru/Ural cu atas la drum lung Viteza maxima: 100 kmh Viteza medie: 65 kilometri pe oră Editat Iulie 28, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 28, 2011 Autor Share Postat Iulie 28, 2011 Neamtul care a facut combinatia aia nu e un fraier, daca ai stii ce are in motor... ala NU ARE nevoie de piese de schimb la drum. Motocicleta este reconditionata (e inginer nu vopsitor de garduri) ca la carte, cap coada, adica nu demontat-curatat-ciocanit-montat la loc piese de cct... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Neamtul care a facut combinatia aia nu e un fraier, daca ai stii ce are in motor... ala NU ARE nevoie de piese de schimb la drum. Motocicleta este reconditionata (e inginer nu vopsitor de garduri) ca la carte, cap coada, adica nu demontat-curatat-ciocanit-montat la loc piese de cct... Pune te rog si link-ul cu site-ul de unde ai scos datele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) Neamtul care a facut combinatia aia nu e un fraier, daca ai stii ce are in motor... ala NU ARE nevoie de piese de schimb la drum. Motocicleta este reconditionata (e inginer nu vopsitor de garduri) ca la carte, cap coada, adica nu demontat-curatat-ciocanit-montat la loc piese de cct... Vali nu exista sa nu ai la tine piese de schimb cu un M72 sau K750 etc. chiar si cu motorul reconditionat cu piese din tara lui OZ, si cu motorul nou. Asa au fost facute, in general nu se strica nimic dar cand se strica prin hazard, in general electrica (dar se poate rupe un segment, se poate indoi o supapa, borsi un semering) trebuie sa ai la tine. Sau sa ai ban sa te ridice o platforma - atunci da iti permiti sa faci tranzit mii de km - floricica fara stocul de piese la tine. Editat Iulie 29, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Vali nu exista sa nu ai la tine piese de schimb cu un M72 sau K750 etc. chiar si cu motorul reconditionat cu piese din tara lui OZ, si cu motorul nou. Asa au fost facute, in general nu se strica nimic dar cand se strica prin hazard, in general electrica (dar se poate rupe un segment, se poate indoi o supapa, borsi un semering) trebuie sa ai la tine. Sau sa ai ban sa te ridice o platforma - atunci da iti permiti sa faci tranzit mii de km - floricica fara stocul de piese la tine. Un motor reparat corect si cu piese de calitate nu cedeaza decat daca nu este exploatat si/sau intretinut corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) Pe ce te bazezi? Hai ca sa vedem si noi cu cine vorbim ia insira ce motociclete vechi ai avut si cam cat ai mers cu ele. Hai ca sa terminam cu filozofarea. Orice posesor de motocicleta veche cu atas, cu RK-ul bine facut, trebuie sa aiba la el scule complete si o serie de piese de schimb. Motocicletele pot ceda subit din cauze ascunse, daca tot ai atas baga in el una alta sa nu trebuiasca sa iei de la altii (daca au norocul sa se intalneasca cu semeni atasisti). Camere, setul de semeringuri, barem niste garnituri de chiulasa, macar un segment de fiecare tip la cota respectiva, cabluri electrice, papuci etc. cate si mai cate. Exista topicuri mai vechi in care fiecare isi dadea cu parerea si se intocmea o lista de piese si scule pentru drumuri lungi. Era vremea cand posesorii de comuniste erau mai multi si mai experimentati. Cam asta am avut de zis, nu avea neamtul ala ce sa aiba in motor mai bun decat ce s-a prevazut la proiectarea motocicletei. Editat Iulie 29, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 1, 2011 Autor Share Postat August 1, 2011 Mahle nu sunt rusi si nu fac segmenti din sarma de gard batuta cu ciocanul. Deci exploatati corect nu se rup. Omul are 40.000 cu motorul ala sau avea cand am vorbit ultima oara cu el si totul e inca perfect in interior. Sa reconditionezi inseamna mai mult decat sa inghesui niste piese noi intr0un bloc motor.. Merg pa mana lui, oricand. http://www.metriccustom.de/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Păi spune că omul Âşi-a făcut conversia pe care ai făcut-o Âşi tu, noi vb aici de piese ruseÂşti/chinezeÂşti în ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.