radu86 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) Cred ca am inteles ce vrei tu sa zici @sorinm: nu este recomandat sa turam motorul cand uleiul este rece, deci are vascozitatea 10W, dar cand el este cald si mai subtire este ok. Si acuma vrei sa zici ca uleiul 10W-60 nu va fi la fel de subtire la aceeasi temperatura ca 10W-40 si de aia se va comporta in permanenta ca un ulei "rece" si nu va ajunge sa unga asa cum trebuie la turatii mari. Hmmm acuma sunt in ceata de tot deoarece intr-adevar 10W-60 va fi mai vascos la temperaturi mai ridicate, dar oare este atat de vascos incat sa nu unga cum trebuie? Si aici vii si spui ca de aia nu este recomandat de producator si nu se gaseste in grafic. Editat Iunie 16, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 "Fericiti cei saraci cu duhul" Amin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Macar am reusit sa deslusesc ce vrea sa spuna fiecare dintre voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 am citit pe undeva de exemplu ca dealerii KTM recomanda in Cipru de exemplu folosirea uleiurilor 10w60. in romania sau zona temperata nu o fi recomandat dar uite ca in altele da. o sa caut poate gasesc sursa respectiva! succes-uri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Am citit si eu cam tot ce s-a scris pe aici si din punctul meu de vedere nu cred ca se merita sa iti iei 10w60 decat daca mergi foarte agresiv(circuit) la temperaturi foarte mari. Iar daca mergi la temperaturi foarte mari de ce ai avea nevoie sa fie 10W? Sa reziste la -20C? Cine isi porneste motocicleta la -20C si apoi o forjeaza pe circuit la 60C? Poate daca stai in desert unde diferenta de temperatura este foarte mare. Nu exista si 15w60 sau 20w60 pentru cazurile in care temperatura exterioara este foarte ridicata? In felul asta plaja de temperaturi nu mai este atat de mare iar cantitatea de aditivi din ulei este mai mica rezultand intr-o durata de viata mai mare a uleiului. Cred ca la noi este indicat asa cum au spus mai multi inintea mea. 10w40 cand e mai frig. 10w50 / 15w50 vara cand e foarte cald(ma gandesc la caldura din bucuresti unde cred ca vara temperatura poate ajunge la 50C la nivelul asfaltului) Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 am citit pe undeva de exemplu ca dealerii KTM recomanda in Cipru de exemplu folosirea uleiurilor 10w60. in romania sau zona temperata nu o fi recomandat dar uite ca in altele da. o sa caut poate gasesc sursa respectiva! succes-uri! KTM are de multi ani parteneriat cu Motorex si au dezvoltat un ulei full-sintetic dedicat pentru ei, care este 20W/60 http://motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=161 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.