The Mentalist Postat Iulie 7, 2006 Share Postat Iulie 7, 2006 Sunt sigur ca o gramada o sa va dati ca mustele in sus si in jos weekendu asta, potae punem aici care pe unde mergem si formam niste grupuletze ceva? Sau voi va dati numai din spatele monitorului? Astept calatori si calatorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iulie 7, 2006 Share Postat Iulie 7, 2006 Eu as merge la un pescuit si ceva endureala la o balta in jurul Bucurestiului.Mai sunt amatori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 7, 2006 Autor Share Postat Iulie 7, 2006 Eu sper sa prind un grup de Brasov, dar fara endureala ca mobra mea nu e genu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motofum Postat Iulie 7, 2006 Share Postat Iulie 7, 2006 lumea pleaca la mare domn`le...altii la intrunire...astept un tel si o intind...calatori ptr mare exista?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raducu Postat Iulie 7, 2006 Share Postat Iulie 7, 2006 Eu o sa ma dau in jurul Petrosaniului. Colegii din zona pleaca pe Transfagarasan, asa ca.. o sa ma dau singur, linistit... o sa admir peisajul si placerea mersului pe motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...