Sari la conținut

caut persoana care se pricepe la rebobinat statoare moto


Postări Recomandate

Salut. Stiti vreun service prin Bucuresti, sau atelier de bobinat, unde ma pot duce cu statorul de pe mobra mea la rebobinat ? Am un suzuki gsxr 600 k2, iar zilele trecute am vazut ca nu mai mi se incarca bateria. Problema era de la 3 bobine din stator care erau arse.

 

Orice sfat, pont, sunt binevenite.

 

Multam (sorry pentru post dublu, am probleme cu internetul. rog un admin sa stearga unul din topicuri)

Editat de pepenas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista un mos in Bucuresti care le rebobineaza. Eu l-am făcut la el prin intermediul lui Dragos de la Dambla Motors. Din pacate, mie nu mi-a tinut decat vre o 2 luni... Acum mi l am facut la Bv, il am de 3 saptamani, iar timpul isi va spune cuvantul.

 

I-a legatura cu Dragos de la Dambla Motors. 0730/910654

 

 

PS: dupa ce l montezi, verifica ti din nou incarcarea si in special releul de incarcare.

Editat de livius_ereticus007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu: cumpara unul second hand, care sa mearga bine! Cel bobinat nu te va tine si dai banii degeaba! Indiferent cine il bobineaza si indiferent cit de bine il izoleaza! Stiu asta din experiente proprii, experiente pe care nu ti le-as dori!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg, cum adica statorul rebobinat nu va tine? De ce sa nu tina? Pai daca e bine bobinat si totusi nu tine, trebuie cautata cauza. O fi defect releul regulator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici tu si nici sute de motociclisti nu inteleg asta,problema pleaca de la calitatea sarmei si a izolatiei,a modului cum este bobinat etc.Nu degeaba costa destul de mult unul nou.Am incercat si eu cateva si am inteles de ce nu merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca in situatia de mai sus pot sa am raspunsul cel mai competent(tata a fost bobinator, si si eu am lucrat cu el la multe motoare electrice inclusiv alternatoare):

Astfel in primul rand de ce sa nu tzina un alternator rebobinat: un motiv ar fi calitatea materialelor, si in principal a lacului ALM(de obicei de pe vremea impuscatului) care garantat nu e aceeasi ca si cea a japonezului, si in al 2-lea rand de minim 30 de ani incoace toate alternatoarele si electromotoarele sunt bobinate de catre un robot, astfel precizia infasurarii bobinelor e maxima, si net superioara chiar si unui bobinator experimentat.

Recomand sa pui nou daca gasesti similar(original cred ca mai greu si mult mai scump gasesti) sau un second de la motor accidentat cu cat mai putini km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca in situatia de mai sus pot sa am raspunsul cel mai competent(tata a fost bobinator, si si eu am lucrat cu el la multe motoare electrice inclusiv alternatoare):

Astfel in primul rand de ce sa nu tzina un alternator rebobinat: un motiv ar fi calitatea materialelor, si in principal a lacului ALM(de obicei de pe vremea impuscatului) care garantat nu e aceeasi ca si cea a japonezului, si in al 2-lea rand de minim 30 de ani incoace toate alternatoarele si electromotoarele sunt bobinate de catre un robot, astfel precizia infasurarii bobinelor e maxima, si net superioara chiar si unui bobinator experimentat.

Recomand sa pui nou daca gasesti similar(original cred ca mai greu si mult mai scump gasesti) sau un second de la motor accidentat cu cat mai putini km.

 

:peace: :moron: Mare dreptate ai. Cel mai bun ar fi unul nou de la o firma care produce piese aftermarket ptr motociclete din ce imi amintesc un stator era cam in jur de 120-130 euro ceea ce nu era chiar mult tinand cont de pretul unuia original. Cauta pe net si sigur gasesti dupa codul original al piesei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunati la nr asta 0751266925, Manu.

este bun meserias, rezista in timp, chestia e ca tipul e in mangalia, dar se rezolva prin curierat transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta explicatie a faptului ca cele originale rezista mai mult este faptul ca sunt impregnate in vid, astfel ca lacul ajunge la fiecare spira. Apoi mai depinde si de cuptorul in care e uscat, dar si cat de strans sunt trase spirele pe tole. Daca nu sunt sranse bine, ele pot vibra, iar in timp se dezizoleaza si fac scurt.

Totusi, cunosc cazuri -inclusiv al meu - cand un stator original n-a tinut mai mult de 2 luni.

 

Cel mai ieftin bobinator pe care l stiu eu e la Bv. Omu are 30 de ani de bobinat in Tractoru SA, iar acum e liber profesionist. Face un stator cu 50-90 de lei. Statorul bobinat de el are deocamdata doar o luna, insa timpul isi va spune cuvantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...