dragos1972 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 -am mai avut varadero-varianta 2001-5 trepte carburatie si mergeam 150 constant(la 130 se simtea super bine motoreta) -954 nu a fost prima vitezana,nu are cum sa nu iti fie dor de exploziile de putere,nu poti uita asa ceva,dar tocmai de aceea am vandut si echipamentul de viteza:sa nu ma mai tenteze.pe langa asta varsta.touring cu vitezana la varsta mea nu mai merge asa ca am revenit la confort si capacitate de incarcare bagaje si pista e scumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Confirm tot ce s-a spus mai sus despre Hornet. Am vrut sa vad cat poate maxim (autostrada Mako - Szeged), am dus-o la 220 si eram prea crispat ca sa mai am timp de facut cruci. Ma gandeam doar ca voi muri foarte prosteste... Ar fi avut nevoie indiscutabil de un amortizor de ghidon, dar, man, cam cat de gay ar fi sa strici asemenea piesa pe un Hornet de 600 ... O motocicleta degeaba. Eu nu inteleg febra asta cu ele. Viteza ioc, putere ioc, confort ioc. Doar frana de motor mi-a placut la ea. Nu se compara cu CBR-ul 600 F4, care este mai misto ca pozitie si are ceva mai mult cohones. Si eu am in calcul Varadero-ul de 1000 pe injectie si imi place mult topicul asta, dar inclin sa cred ca o sa prefer XX-ul pentru surplusul de viteza maxima (implicit viteza de tura mai mare), putere, idiot factor si pozitie mai agresiva. acum fara suparare dar bateti campii. nu stiu ce ati avut voi dar eu am avut Hornet S care e putin mai carenat si cu parbriz fata de modelul clasic . a mea nu avea nici o problema sa se duca in 250km/h si n-am avut niciodata probleme cu vantul . Raul ce zici tu e total pe dos fata de cum am simtit eu hornetul . frana de motor n-avea deloc in rest se descurca destul de rezonabil. frana de motor avea nipranul meu pe vremuri . horneyul mi s-a parut la furat la capitolul asta . imi placea ca dupa 7000ture prindea viata. inca nu am cum sa spun prea multe despre v-strom ca abia l-am luat si l-am barnait foarte putin. deocamdata nu-s obisnuit cu cuplu asa de jos si mi se pare ca la 2000ture deja incepe sa traga destul de vertiginos. la hornet 3000rpm era un fel de relanti' . ma enerveaza (sau nu-s obinuit inca ) faptul ca nu poti sa mergi cu viteza foarte mica in treapta 1-a (pana la urma nu e SS ci mai degraba un fel de "camion" motociclistic ). eu tin motoreta intr-un garaj la -1 si trebuie sa urc o panta destul de maricica in curba...iar turbatul asta ma smuncește destul de rău. hornetul era bleg si il controlam destul de usor fara sa am surprize. v-stromul e mai agresiv din cauza cuplului. repet, nu sunt in masura sa zic prea multe despre v-strom ...iar despre varadero...doar am visat la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 4, 2012 Autor Share Postat Martie 4, 2012 depinde ce-i place omului pana la urma. daca lui ii place s-o traga de urechi din cand in cand s-ar putea ca SV-ul sa-i ofere tot ce vrea. Si eu sufar de aceiasi problema de asta zic. dar macar eu trec de pe 600cc si 94 cai pe 1000cc 98 cai. daca era sa-mi iau v-strom 650 probabil ca cei 67 de cai ai 650-ului m-ar fi frustrat o perioada buna. hornetul meu de la 140km/h la 180km/h ajungea destul de repejor iar asta imi placea teribil . la v-strom 650 nu stiu daca ar fi la fel de simplu. asa si comparatia SV 1000 cu v-strom 1000. poate ca cei 20 de cai fac diferenta Cand am deschis topicul aveam SV650. Deci in cazul meu trecerea ar fi fost atunci la ceva mai puternic daca luam stromul de 1000 (cel de 650 mi s-a parut puturos). Doar ca m-am indragostit de sv-ul actual ma enerveaza (sau nu-s obinuit inca ) faptul ca nu poti sa mergi cu viteza foarte mica in treapta 1-a (pana la urma nu e SS ci mai degraba un fel de "camion" motociclistic ). eu tin motoreta intr-un garaj la -1 si trebuie sa urc o panta destul de maricica in curba...iar turbatul asta ma smuncește destul de rău. hornetul era bleg si il controlam destul de usor fara sa am surprize. v-stromul e mai agresiv din cauza cuplului. La fel face si SV-ul In treapta 1 nu ai cum sa mergi foarte incet altfel decat cu ambreiajul tras. Dar te obisnuiesti. (verifica totusi si tps-ul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 La fel face si SV-ul In treapta 1 nu ai cum sa mergi foarte incet altfel decat cu ambreiajul tras. Dar te obisnuiesti. (verifica totusi si tps-ul) ai punctat foarte bine. am o problema cu TPS-ul pe care tre s-o rezolv cat de curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Eu am avut aproape 5 ani un Vstrom de 650 cmc. M-a purtat ala peste tot inclusiv ceva prin Europa(unde prin Serbia si Muntenegru am reusit cel mai mic consum: 3,8 %). Motor super-comod cu autonomie mare,foarte fiabil, intretinere ieftina(oricine poate schimba uleiul si filtrul (care se monteaza/demonteaza cu mana).....nu acelasi lucru pot spune despre filtrul de aer si bujii trebuie demontat rezervorul si carenele din fatsa ca sa ai acces facil la ele). Eu il recomand in detrimentul celui de 1000 cmc (care in afara de surplusul de caluti,necesari intr-adevar la depasiri pe autostrada.....nu e departe de sora ei mai mica, dimpotriva: e ceva mai grea,consuma mai mult,ceva mai incomod la soft enduro,etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 aici e vorba de 1000 vstrom vs varadero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 aici e vorba de 1000 vstrom vs varadero Exact! Am fost la obiect. Citeste tot postul meu si o sa intelegi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) Exact! Am fost la obiect. Citeste tot postul meu si o sa intelegi! imi aduci aminte de un consilier vanzari ce lucra la 'onda. intra un client si intreaba de cbr si el il indruma spre Transalp... clientul repeta ca cbr-ul il intereseaza iar vanzatorul insista ca Transalp-ul este calea inteleapta. asa si omul de mai sus iti zice ca-i vorba de alta mobra iar tu insisti ca ce sti tu e mai inteligent Editat Aprilie 2, 2012 de Saracie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 imi aduci aminte de un consilier vanzari ce lucra la 'onda. intra un client si intreaba de cbr si el il indruma spre Transalp... clientul repeta ca cbr-ul il intereseaza iar vanzatorul insista ca Transalp-ul este calea inteleapta. asa si omul de mai sus iti zice ca-i vorba de alta mobra iar tu insisti ca ce sti tu e mai inteligent Nu trebuia sa te simti ofensat si nici sa faci comparatii aiurea. N-are nici o treaba ce exemplu dai tu cu ce am postat eu. Degeaba vrei sa pozezi in om inteligent. Am facut referire la Vstromul de 1000 cmc , il cunosc foarte bine, am calarit unul, pe altul era cat pe ce sa-l cumpar...deci nu vorbesc din poze. L-am ales pe fratiorul mai mic pana la urma si nu regret nimic, m-a slujit 5 ani cu credinta! Oricum, initiatorul topicului si-a luat de mult motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Nu-ți bate capul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.