aurelro Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) De, curand am trecut la enduro, dupa citirea acestui forum din scoarta in scoarta m-am decis la Suzuki DRZ400s din 2005, pentru cei mai experimentati ca mine si mai priceputi la motoare am cateva intrebari: - cum il mai pot usura dar cu costuri minime, - unde gasesc un rezervor de plastic - unde gasesc scarite de pasager pentru cand vreau sa-mi iau nevasta intr-o plimbare usoara - care sunt cele mai bune anvelope de cross din putina experienta pe care o am cu el pot sa spun ca: + manevrabila, motorul trage foarte bine, pozitia e ok dar cu inaltatoare de ghidon, consumabile ieftine - destul de grea orice alta informatie utila pentru mine si pentru ceilalti posesori de drz sunt binevenite respect, Editat Mai 24, 2010 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Ca prim sfat,lasa lantul mai slab ca e motocicleta de off-road,jocul la lant trebuie sa fie ceva mai mare ca se comprima destul de mult suspensia pe spate pe off-road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Mai 24, 2010 Autor Share Postat Mai 24, 2010 Ca prim sfat,lasa lantul mai slab ca e motocicleta de off-road,jocul la lant trebuie sa fie ceva mai mare ca se comprima destul de mult suspensia pe spate pe off-road. chiar ma intrebam de ce e asa slab, tot ce spui are sens, ms de pont as vrea sa renunt la aparatoarea de noroi de pe spate ca e nasoala, dar tre sa schimb stopul spate si sa gasesc un al suport de numar, ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Eu am DRZ-E. Ce pot sa iti spun -ghidonul standard se indoaie foarte repede, un ghidon de 28,6 e ok -inaltatoare prea mari o sa te incurce pe urcari abrupte si o sa se strambe din suruburi la cazaturi -ai grija la capacul de abreiaj se poate sparge foarte usor -am avut pe el Mitas C-18 (foarte bune pe iarba si teren moale, se rup crampoanele pe piatra), Heidenau K74 sunt acceptabile cam pe orice suprafata, mai slabute pe iarba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Mai 24, 2010 Autor Share Postat Mai 24, 2010 (editat) Eu am DRZ-E. Ce pot sa iti spun-ghidonul standard se indoaie foarte repede, un ghidon de 28,6 e ok -inaltatoare prea mari o sa te incurce pe urcari abrupte si o sa se strambe din suruburi la cazaturi -ai grija la capacul de abreiaj se poate sparge foarte usor -am avut pe el Mitas C-18 (foarte bune pe iarba si teren moale, se rup crampoanele pe piatra), Heidenau K74 sunt acceptabile cam pe orice suprafata, mai slabute pe iarba. ghidonul e schimbat, am acum unu de ktm mai gros iar inaltatoarele nu sunt foarte mari Heidenau K74 sa fie merci de info Mesaj completat pot sa scot de tot capacul care acopera pinionul ala mic? nu e greu ca e de plastic, dar ramane noroi acolo si e foarte greu de scos Editat Mai 24, 2010 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Ce poti sa mai dai jos, este stopul spate cu tot cu plasticul acela urit. In ce priveste greutatea, o sa te obisnuiesti daca nu faci hard enduro, asa ca nu te chinui sa schimbi rezervorul. Ghidonul inaltat e o treaba buna. Cu cel original, foarte sensibil la cazaturi, ar fi fost destul de greu de mers in picioare. Merita sa schimbi pinionul si foaia, pentru un cuplu mai mare la roata la o viteza mai mica, foarte util la urcarile dificile. Vezi topic-urile in care s-a discutat acest lucru. Cu scaritele pentru pasagera(a) nu stiu ce sa zic. Dupa ce o sa o iei prima oara in spate, nu cred ca vei mai repeta experienta. In off-road nu e asa de comod sa mergi cu pasager, chiar si pe un drum usor. Am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hurmuz Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 De, curand am trecut la enduro, dupa citirea acestui forum din scoarta in scoarta m-am decis la Suzuki DRZ400s din 2005,pentru cei mai experimentati ca mine si mai priceputi la motoare am cateva intrebari: - cum il mai pot usura dar cu costuri minime, - unde gasesc un rezervor de plastic - unde gasesc scarite de pasager pentru cand vreau sa-mi iau nevasta intr-o plimbare usoara - care sunt cele mai bune anvelope de cross din putina experienta pe care o am cu el pot sa spun ca: + manevrabila, motorul trage foarte bine, pozitia e ok dar cu inaltatoare de ghidon, consumabile ieftine - destul de grea orice alta informatie utila pentru mine si pentru ceilalti posesori de drz sunt binevenite respect, Am niste scarite de pasager pentru un DR. Cred ca se potrivesc si pe DRZ. Le-am luat la un moment dat din UK ca sa le pun cumva pe un KTM dar l-am vandut pana sa apuc sa le pun. Vezi prin pagina asta de forum ca sunt niste poze cu ele dc te intereseaza: /index.php?...&start=2640 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 Am niste scarite de pasager pentru un DR. Cred ca se potrivesc si pe DRZ. Le-am luat la un moment dat din UK ca sa le pun cumva pe un KTM dar l-am vandut pana sa apuc sa le pun. Vezi prin pagina asta de forum ca sunt niste poze cu ele dc te intereseaza: /index.php?...&start=2640 am renuntat la aceasta idee, merci oricum Mesaj completat ce am facut eu, ca sa nu ma mai chinui la fiecare spalare, am scos capacul de la pinionul fata, am remontat protectia cu niste distantiere intre carcasa motorului si ea (cu niste piulite mai mari) astfel incat sa faca treaba de protectie in continuare (arata ca la alte mobre care au din fabrica asa ceva) daca cineva are nevoie de poze sa-mi spuna, nu am facut inca, dar daca e graba poate cateva explicatii suplimentare ar fi suficiente, cu toate ca operatiunea e banal astfel, am economisit timp si pot sa-i fac o curatare si o ungere mai buna a lantului respect Mesaj completat ce am facut eu, ca sa nu ma mai chinui la fiecare spalare, am scos capacul de la pinionul fata, am remontat protectia cu niste distantiere intre carcasa motorului si ea (cu niste piulite mai mari) astfel incat sa faca treaba de protectie in continuare (arata ca la alte mobre care au din fabrica asa ceva) daca cineva are nevoie de poze sa-mi spuna, nu am facut inca, dar daca e graba poate cateva explicatii suplimentare ar fi suficiente, cu toate ca operatiunea e banal astfel, am economisit timp si pot sa-i fac o curatare si o ungere mai buna a lantului respect Mesaj completat a trecut ceva vreme si am reusit sa mai fac cateva mici modificari la lucrurile care ma deranjau astfel, am schimbat cauciucurile cu unele de cross michelin nu stiu cum dar care se comporta bine am schimbat aparatoare spate cu una mai mica de la acerbis cu leduri (cam chioare insa) am dat jos aparatoare aia de la lant, am vopsit carenele albe cu spray ce mai vreau sa fac: sa schimb handguardurile, si mansoanele, sa pun un buton de oprit faru de tot si decamdata atat stie cineva ce pinioane are DRZ400S din fabrica si de care ar fi bine sa-i pun pentru un comportament mai bun in offroad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 eu zic sa mergi pe un 14-50, daca nu vede asfalt niciodata. 13-52 e cam brutal, merge bine daca faci urcari multe si chestii de genul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 eu zic sa mergi pe un 14-50, daca nu vede asfalt niciodata. 13-52 e cam brutal, merge bine daca faci urcari multe si chestii de genul... Cred ca e combinatia cea mai buna. Eu am pus 14-47 deoarece am vrut sa pastrez lantul care era nou. Mai mult decit atit, aceasta este si combinatia la DRZ 400 E. Cind va veni momentul sa-l schimb, voi trece si eu la 14-50. e foarte buna pentru teren accidentat, unde trebuie sa mergi incet. Te mai scuteste de apasarea ambreiajului. Initial DRZ 400 S vine cu 15-44. Combinatia 13-50 sau mai sus nu cred ca este pentru utilizatorul de rind. E pentru nebunii mari. In plus, din ce am mai citit, datorita diametrului mic al pinionului, lantul roade din bascula. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iunie 24, 2010 Autor Share Postat Iunie 24, 2010 eu zic sa mergi pe un 14-50, daca nu vede asfalt niciodata. 13-52 e cam brutal, merge bine daca faci urcari multe si chestii de genul... am cumparat deja 14/47 ca la varianta E daca nu ma multumeste, o sa schimb numa foaia spate lantul e suficient de 112 si la 47 si la 50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Judecind dupa cit s-a strins la mine lantul la schimbarea de la 15-44 la 14-47, cred ca nu va merge acelasi lant la 14-50. Sau poate la limita pe treapta 1 de pe rozeta de stringere a lantului, va merge, insa ma indoiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iunie 27, 2010 Autor Share Postat Iunie 27, 2010 Judecind dupa cit s-a strins la mine lantul la schimbarea de la 15-44 la 14-47, cred ca nu va merge acelasi lant la 14-50. Sau poate la limita pe treapta 1 de pe rozeta de stringere a lantului, va merge, insa ma indoiesc. asa e, poate sa mearga sau nu, poate doar la prima treapta de intindere oricum, o sa raman la 14/47 e cea mai potrivita combinatia pentru mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Eu merg pe drz 400e cu 13/50, 13/52 cred ca e prea mult. Pe drumuri forestiere sunt in a5-a dar pe urcari abrupte e super combinatia. Este diferenta foarte mare intre 14/47 si 13/50. Pt hard enduro merita 13/50 daca mergi si pe asfalt sau mai mult soft e ok 14/47. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 stie cineva o sursa mai buna de piese si consumbabile pt DRZ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 http://www.motonetro.ro/motocykly.php?znac...57&rok=2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 4, 2010 Autor Share Postat August 4, 2010 http://www.motonetro.ro/motocykly.php?znac...57&rok=2005 util linkul tau, dar spre exemplu daca ai nevoie de un levier pt schimbator de unde-l iei? de asta am eu nevoie urgenta acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih77ro Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 ce faci aurele....ai inceput sa upgradezi capra si uite asa te-ai mutat de pe un forum pe altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 9, 2010 Autor Share Postat August 9, 2010 ce faci aurele....ai inceput sa upgradezi capra si uite asa te-ai mutat de pe un forum pe altul nu am stare, pana nu o fac ca noua nu ma las Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Va salut si am o intrebare pt posesorii de drz neclaritatea ar fi legata de inaltimea seii .... se preteaza drz ul a fi condus de pers cu inaltimea de 1,65. spre exemplu, cea mai inalta motocicleta condusa pana acum a fost un bmw f650 care ar fi cam limita max, nici pe hornet nu ajung foarte bine la asfalt (totusi irelevante exemplele din cauza latimii seii) Ah si un sfat va rog, ideea este ca vreau sa ma orientez catre o motocicleta cu usoare valente enduro si care sa fie utilizata mai mult pe strada, de fapt vreau sa poata merge si pe zapada .... drz ul eventual sm cu roti enduro cramponate ar face fată? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Va salut si am o intrebare pt posesorii de drz neclaritatea ar fi legata de inaltimea seii .... se preteaza drz ul a fi condus de pers cu inaltimea de 1,65. spre exemplu, cea mai inalta motocicleta condusa pana acum a fost un bmw f650 care ar fi cam limita max, nici pe hornet nu ajung foarte bine la asfalt (totusi irelevante exemplele din cauza latimii seii) Ah si un sfat va rog, ideea este ca vreau sa ma orientez catre o motocicleta cu usoare valente enduro si care sa fie utilizata mai mult pe strada, de fapt vreau sa poata merge si pe zapada .... drz ul eventual sm cu roti enduro cramponate ar face fată? multumesc strada+zapada+moto=buba E misto pe zapada cu motoreta. Dar pe camp. In trafic e sinucidere curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 Va salut si am o intrebare pt posesorii de drz neclaritatea ar fi legata de inaltimea seii .... se preteaza drz ul a fi condus de pers cu inaltimea de 1,65. spre exemplu, cea mai inalta motocicleta condusa pana acum a fost un bmw f650 care ar fi cam limita max, nici pe hornet nu ajung foarte bine la asfalt (totusi irelevante exemplele din cauza latimii seii) Ah si un sfat va rog, ideea este ca vreau sa ma orientez catre o motocicleta cu usoare valente enduro si care sa fie utilizata mai mult pe strada, de fapt vreau sa poata merge si pe zapada .... drz ul eventual sm cu roti enduro cramponate ar face fată? multumesc parerea mea este ca va face fata in orce mediu vrei tu, dar problema este ca va trebui echipata diferit pentru fiecare dintre ele: pe asfalt cu roti de SM, la enduro cu roti cramponate de enduro si pe zapada cu cauciucuri cu cuie probabil ca la cat o sa coste toate astea iti mai poti gasi o motocicleta separata de oras sau de enduro, dupa caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 ca sa nu mai deschid alt topic o sa intre tot aici, intrucat unul dintre antevorbitorii mei nu a primit un raspuns la intrebarea referitoare la inaltime asadar, daca am 1.70m o sa ma potrivesc cu drz-ul, nu ma intereseaza varianta SM ci varianta E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 ca sa nu mai deschid alt topic o sa intre tot aici, intrucat unul dintre antevorbitorii mei nu a primit un raspuns la intrebarea referitoare la inaltime asadar, daca am 1.70m o sa ma potrivesc cu drz-ul, nu ma intereseaza varianta SM ci varianta E daca vrei sa atingi cu ambele calcaiele pamantul se potriveste de la 1.95m in sus. daca stii sa mergi bine (daca nu se invata) trebuie sa poti ajunge cu picioarele la comenzi adica de la 1.55 in sus. 1.50 doar pt fete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucihusky Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Salut. Cumpara protectie la Pompa de apa ca se sparge instant la enduro. Pinion mai mare pe spate (de preferat de 52) si pinion de atac mic (eventual 11). si inca o chestie - protectii pentru radiatoare. si ai o mobra extraordinara. cam grea, dar buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.