yo4hgx Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 http://www.visordown.com/features/zero-to-...zero/11616.html Interesant cum un batran ThunderAce spulbera un Gallardo... si de altfel cam tot ce misca pe 4 roti. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 De fapt ziceau ca spulbera un R8. Oricum f smecher testul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 1, 2010 Autor Share Postat Iunie 1, 2010 De fapt ziceau ca spulbera un R8. Oricum f smecher testul! 0-160 km/h Yamaha ThunderAce - 6.7s Lamborghini Murcielago- 8.22s Nu l'o fi "spulberat"... dar i'a dat fum in nas, iar diferenta de pret este 1/100 !!! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumushummus Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 JEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! aia da mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 CP/kg conteaza aici, si bineinteles cate trepte tre sa schimbi pana la viteza respectiva .....deci 2-0 pt motocicleta Inca de la moto de peste 140Cp chiar si mai vechi(FZR1000, GSXR1100wr, SRAD 750, CBR919, etc) se schimba doar o treapta pana la 160kmph(1-a la 110 pt ca 2-a tre fix la 160) si cred ca scoti cam 5-6 sec pana acolo astfel. .....poate daca testul ar fi 0-240 tot cred ca moto ar castiga, dar s-ar apropia si super-car-ul. Cu ce ma pot lauda eu, e ca la stop am lasat un BMW M3 de 420Cp sa imi deie vo 20-30m, dupa care l-am ajuns si depasit de numa schimband doar 2 trepte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 3, 2010 Autor Share Postat Iunie 3, 2010 CP/kg conteaza aici, si bineinteles cate trepte tre sa schimbi pana la viteza respectiva .....deci 2-0 pt motocicleta Inca de la moto de peste 140Cp chiar si mai vechi(FZR1000, GSXR1100wr, SRAD 750, CBR919, etc) se schimba doar o treapta pana la 160kmph(1-a la 110 pt ca 2-a tre fix la 160) si cred ca scoti cam 5-6 sec pana acolo astfel. .....poate daca testul ar fi 0-240 tot cred ca moto ar castiga, dar s-ar apropia si super-car-ul. Cu ce ma pot lauda eu, e ca la stop am lasat un BMW M3 de 420Cp sa imi deie vo 20-30m, dupa care l-am ajuns si depasit de numa schimband doar 2 trepte Ca fapt divers, pentru cea mai buna acceleratie, pragul de schimbare a vitezelor nu se alege functie de viteza (relativa) sau puterea maxima ci cuplu. Functie de graficul cuplului se schimba viteza dupa ce cuplul a atins pragul maxim in asa fel incat valoarea sa sa fie aceeasi cu cea anterioara. La acceleratii din stationare motocicletele fac legea... la reprize insa super-car'urile sunt avantajate. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Ca fapt divers, pentru cea mai buna acceleratie, pragul de schimbare a vitezelor nu se alege functie de viteza (relativa) sau puterea maxima ci cuplu. Functie de graficul cuplului se schimba viteza dupa ce cuplul a atins pragul maxim in asa fel incat valoarea sa sa fie aceeasi cu cea anterioara. La acceleratii din stationare motocicletele fac legea... la reprize insa super-car'urile sunt avantajate. Ride Safe! Din ce am observat eu: -Pt mers sportiv si reprize bune de acceleratie trebuie schimbata viteza in asa fel incat, turatia in treapta superioara sa revina la cea de cuplu maxim....de aceea la sportive raportul dintre viteze este cam cat raportul dintre turatia de putere maxima si cea de cuplu maxim(cel putin treptele 3-4, 4-5, si 5-6 care au 6) -pt mers normal si economic, trebuie schimbat max la turatia de cuplu maxim La FZR 1000 de 106Kw am observat urmatoarele viteze[kmph] in treapta la 10k rpm(unde e si Pmax): 1-a 100; 2-a 160; 3-a 210; 4-a 250(calculat, ca la 6k are 150); si 5-a tot calculat numai iese 300 pe ceas, deci undeva la 275 reali. Mentionez ca toate aceste valori sunt cele citite de pe vitezometru si turometru, sau calculate tot dupa acestea, pt ca 10k pe turometru sunt cam 9k reali, si la fel si cu viteza e cam 10% mai mica decat cea indicata PS: Daca am gresit undeva la treptele de viteza sa ma corectezi, ca stiu ca tu ai FZR miar de multa vreme si le cunosti mai bine....eu le-am citit in fractiunea de sec cat mi-am permis sa ma uit la ceas deci poate am gresit putin la valori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 http://www.visordown.com/features/zero-to-...zero/11616.html Interesant cum un batran ThunderAce spulbera un Gallardo... si de altfel cam tot ce misca pe 4 roti. Ride Safe! cand am vazut postingul tau, imi puneam semen de itnrebare.. s-o fi inventat masina care sa dovedeasca u motor la sprint..? duude.. la 1,500 posturi credeam ca esti mai cresut la minte he ahea hea hea.. cum un thunderace spulbera un gallardo nu este inteesant.. este .. ceva normal si natural. este interesant pentru cocalarul de la stop cu ceafa groasa si care crede ca masina lui de sute de mii de euro e mega smekera.. hi hi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 (editat) http://www.transportspecs.com/top-5-fastes...al-motorcycles/ http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_faste...by_acceleration Editat Iunie 11, 2010 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 -pt mers normal si economic, trebuie schimbat max la turatia de cuplu maxim Ma cam indoiesc ca daca schimbi aproape de turatia de cuplu maxim o sa-ti iasa o tura economica... Caz concret: KLE 500 (motorul de pe GPZ-cuplu maxim pe la 7500 rpm) - schimbat la 7000 rpm consum 6,5 la suta; schimbat la 5000 rpm consum 5 la suta. Si nu, motorul nu e dereglat sauceva, asa e curba de consum la toate mobrele KLE pe care le stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Ma cam indoiesc ca daca schimbi aproape de turatia de cuplu maxim o sa-ti iasa o tura economica... Caz concret: KLE 500 (motorul de pe GPZ-cuplu maxim pe la 7500 rpm) - schimbat la 7000 rpm consum 6,5 la suta; schimbat la 5000 rpm consum 5 la suta. Si nu, motorul nu e dereglat sauceva, asa e curba de consum la toate mobrele KLE pe care le stiu. omul a zis la max. turatia de cuplu. in alta ordine de idei, ca sa ai cel mai bun randament vis-a-vis de consum si putere schimbi la cai ca sa cazi in cuplu. un fel de raport pret-calitate ca sa zic asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 12, 2010 Autor Share Postat Iunie 12, 2010 http://www.msgroup.org/Tip.aspx?Num=221&am...shifting%20gear Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Ma cam indoiesc ca daca schimbi aproape de turatia de cuplu maxim o sa-ti iasa o tura economica... Caz concret: KLE 500 (motorul de pe GPZ-cuplu maxim pe la 7500 rpm) - schimbat la 7000 rpm consum 6,5 la suta; schimbat la 5000 rpm consum 5 la suta. Si nu, motorul nu e dereglat sauceva, asa e curba de consum la toate mobrele KLE pe care le stiu. Eu am zis ca max turatia de cuplu maxim, pt ca peste ti se cam duce consumul in sus bine, deci sa incerci sa nu treci te turatia asta, pt ca in mersul in lumea reala, tot mai tre sa ii dai la motor ca sa scapi in unele situatii, dar nu e nevoie sa exagerezi daca vrei sa ai un consum cat mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 http://www.visordown.com/features/zero-to-...zero/11616.html Interesant cum un batran ThunderAce spulbera un Gallardo... si de altfel cam tot ce misca pe 4 roti. Ride Safe! mai omorat cu exupu' tau ..cand te fac o linie cu xx meu.... nu de alta dar vreau sa-l tunezi cu un motor de xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=178574 Asta ar pune serioase probleme unui ss......numai 1200kg, 678Cp!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.