Sari la conținut

0-160km/h test


yo4hgx
 Share

Postări Recomandate

De fapt ziceau ca spulbera un R8. Oricum f smecher testul!

 

0-160 km/h

 

Yamaha ThunderAce - 6.7s

Lamborghini Murcielago- 8.22s

 

Nu l'o fi "spulberat"... dar i'a dat fum in nas, iar diferenta de pret este 1/100 !!!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CP/kg conteaza aici, si bineinteles cate trepte tre sa schimbi pana la viteza respectiva .....deci 2-0 pt motocicleta :cheers:

Inca de la moto de peste 140Cp chiar si mai vechi(FZR1000, GSXR1100wr, SRAD 750, CBR919, etc) se schimba doar o treapta pana la 160kmph(1-a la 110 pt ca 2-a tre fix la 160) si cred ca scoti cam 5-6 sec pana acolo astfel.

.....poate daca testul ar fi 0-240 tot cred ca moto ar castiga, dar s-ar apropia si super-car-ul.

Cu ce ma pot lauda eu, e ca la stop am lasat un BMW M3 de 420Cp sa imi deie vo 20-30m, dupa care l-am ajuns si depasit de numa schimband doar 2 trepte :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CP/kg conteaza aici, si bineinteles cate trepte tre sa schimbi pana la viteza respectiva .....deci 2-0 pt motocicleta :cheers:

Inca de la moto de peste 140Cp chiar si mai vechi(FZR1000, GSXR1100wr, SRAD 750, CBR919, etc) se schimba doar o treapta pana la 160kmph(1-a la 110 pt ca 2-a tre fix la 160) si cred ca scoti cam 5-6 sec pana acolo astfel.

.....poate daca testul ar fi 0-240 tot cred ca moto ar castiga, dar s-ar apropia si super-car-ul.

Cu ce ma pot lauda eu, e ca la stop am lasat un BMW M3 de 420Cp sa imi deie vo 20-30m, dupa care l-am ajuns si depasit de numa schimband doar 2 trepte :(

 

Ca fapt divers, pentru cea mai buna acceleratie, pragul de schimbare a vitezelor nu se alege functie de viteza (relativa) sau puterea maxima ci cuplu. Functie de graficul cuplului se schimba viteza dupa ce cuplul a atins pragul maxim in asa fel incat valoarea sa sa fie aceeasi cu cea anterioara.

 

La acceleratii din stationare motocicletele fac legea... la reprize insa super-car'urile sunt avantajate.

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, pentru cea mai buna acceleratie, pragul de schimbare a vitezelor nu se alege functie de viteza (relativa) sau puterea maxima ci cuplu. Functie de graficul cuplului se schimba viteza dupa ce cuplul a atins pragul maxim in asa fel incat valoarea sa sa fie aceeasi cu cea anterioara.

 

La acceleratii din stationare motocicletele fac legea... la reprize insa super-car'urile sunt avantajate.

 

 

Ride Safe!

 

Din ce am observat eu:

-Pt mers sportiv si reprize bune de acceleratie trebuie schimbata viteza in asa fel incat, turatia in treapta superioara sa revina la cea de cuplu maxim....de aceea la sportive raportul dintre viteze este cam cat raportul dintre turatia de putere maxima si cea de cuplu maxim(cel putin treptele 3-4, 4-5, si 5-6 care au 6)

-pt mers normal si economic, trebuie schimbat max la turatia de cuplu maxim

La FZR 1000 de 106Kw am observat urmatoarele viteze[kmph] in treapta la 10k rpm(unde e si Pmax): 1-a 100; 2-a 160; 3-a 210; 4-a 250(calculat, ca la 6k are 150); si 5-a tot calculat numai iese 300 pe ceas, deci undeva la 275 reali. Mentionez ca toate aceste valori sunt cele citite de pe vitezometru si turometru, sau calculate tot dupa acestea, pt ca 10k pe turometru sunt cam 9k reali, si la fel si cu viteza e cam 10% mai mica decat cea indicata :what:

PS: Daca am gresit undeva la treptele de viteza sa ma corectezi, ca stiu ca tu ai FZR miar de multa vreme si le cunosti mai bine....eu le-am citit in fractiunea de sec cat mi-am permis sa ma uit la ceas deci poate am gresit putin la valori :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.visordown.com/features/zero-to-...zero/11616.html

 

Interesant cum un batran ThunderAce spulbera un Gallardo... si de altfel cam tot ce misca pe 4 roti.

 

Ride Safe!

 

cand am vazut postingul tau, imi puneam semen de itnrebare.. s-o fi inventat masina care sa dovedeasca u motor la sprint..?

 

duude.. la 1,500 posturi credeam ca esti mai cresut la minte he ahea hea hea.. cum un thunderace spulbera un gallardo nu este inteesant.. este .. ceva normal si natural. este interesant pentru cocalarul de la stop cu ceafa groasa si care crede ca masina lui de sute de mii de euro e mega smekera.. hi hi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-pt mers normal si economic, trebuie schimbat max la turatia de cuplu maxim

Ma cam indoiesc ca daca schimbi aproape de turatia de cuplu maxim o sa-ti iasa o tura economica... Caz concret: KLE 500 (motorul de pe GPZ-cuplu maxim pe la 7500 rpm) - schimbat la 7000 rpm consum 6,5 la suta; schimbat la 5000 rpm consum 5 la suta. Si nu, motorul nu e dereglat sauceva, asa e curba de consum la toate mobrele KLE pe care le stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Ma cam indoiesc ca daca schimbi aproape de turatia de cuplu maxim o sa-ti iasa o tura economica... Caz concret: KLE 500 (motorul de pe GPZ-cuplu maxim pe la 7500 rpm) - schimbat la 7000 rpm consum 6,5 la suta; schimbat la 5000 rpm consum 5 la suta. Si nu, motorul nu e dereglat sauceva, asa e curba de consum la toate mobrele KLE pe care le stiu.

omul a zis la max. turatia de cuplu. in alta ordine de idei, ca sa ai cel mai bun randament vis-a-vis de consum si putere schimbi la cai ca sa cazi in cuplu. un fel de raport pret-calitate ca sa zic asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma cam indoiesc ca daca schimbi aproape de turatia de cuplu maxim o sa-ti iasa o tura economica... Caz concret: KLE 500 (motorul de pe GPZ-cuplu maxim pe la 7500 rpm) - schimbat la 7000 rpm consum 6,5 la suta; schimbat la 5000 rpm consum 5 la suta. Si nu, motorul nu e dereglat sauceva, asa e curba de consum la toate mobrele KLE pe care le stiu.

 

Eu am zis ca max turatia de cuplu maxim, pt ca peste ti se cam duce consumul in sus bine, deci sa incerci sa nu treci te turatia asta, pt ca in mersul in lumea reala, tot mai tre sa ii dai la motor ca sa scapi in unele situatii, dar nu e nevoie sa exagerezi daca vrei sa ai un consum cat mai mic :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
http://www.visordown.com/features/zero-to-...zero/11616.html

 

Interesant cum un batran ThunderAce spulbera un Gallardo... si de altfel cam tot ce misca pe 4 roti.

 

Ride Safe!

 

 

mai omorat cu exupu' tau ..cand te fac o linie cu xx meu....

nu de alta dar vreau sa-l tunezi cu un motor de xx :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...