Sari la conținut

Masterbike2006


dorel
 Share

Postări Recomandate

testul prezentat de revista univers moto spunde totul despre dozarea puterii.

 

bestia R1, fiara ZX-10R, K6 si fireblade. nume grele. motoare greu de stapanit cu viteze maxime ametitoare si rapoarte cp/kg in jurul valorii de 1. toate aceste herghelii batute de 138cp si 107nm la 185 kg.

 

sabia italiana a decapitat bestiile nipone. RSV 1000R fact cea mai rapida vitezista pe circuit. tot respectu pentru sclipirea inginerilor italieni. se pare ca italia, dupa fotbal le da peste nas celorlalti si-n materie de motoare. toata admiratia. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitarile mele Apriliei :sick: ...

Am si eu o dilema :desi se spune ca Ducati da puterea la roata ,din cei aproximativ 145cp declarati ,la roata au ajuns in jurul a 130cp....oare de ce ,daca sunt asa de sinceri si declara puterea la roata(stiu ,orezarii "fura" tot ,dar si italienii sa se coboare la lucruri de genul asta? :crack: )? :disappointed:

 

 

Ps:astept sa felicite si MosCraciun victoria Apriliei :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveai ceva de comentat ON-TOPIC ,era perfect ,dar se pare ca iti place sa discuti si sa arunci cu cuvinte aiurea in tramvai. Stiam ca Ducati da puterea la roata(in comparatie cu japonii care dau puterea la vibrochen) ,de ce in acel test a aparut o discrepanta de peste 10cp la Ducati?!??!?....scurt si la obiect ,daca nu ,abtine-te de la comentarii in van.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Felicitarile mele Apriliei ...

Am si eu o dilema :desi se spune ca Ducati da puterea la roata ,din cei aproximativ 145cp declarati ,la roata au ajuns in jurul a 130cp....oare de ce ,daca sunt asa de sinceri si declara puterea la roata(stiu ,orezarii "fura" tot ,dar si italienii sa se coboare la lucruri de genul asta? )?"

-se-nampla si la case mari,ce sa faci(dar SE INTAMPLA,nu e un obicei...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:smoke: Nu stiu de unde apar "legendele" astea, dar Ducati NU DA puterea la roata! Credeti-ma pe cuvint (nu doar fiindca de peste doi ani traduc si adaptez pentru Univers Moto testele MOTORRAD din germana - inclusiv Master Bike-ul de anul asta si de anul trecut). Era de fapt suficient sa cititi explicatia asteriscului ("Puterea la ambreiaj, masurata pe un stand de probe mobil Dynojet furnizat de revista Motociclismo").

Toate bune altfel! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ,sa inteleg ca la roata ajung SI MAI PUTINI?!?!?! :smoke: :laugh: ....de fapt am inteles ,dar mi se pare o diferenta enorma. Cel mai bine ma iau dupa puterea declarata de producator ,nu dupa cat e la ambreiaj ,cat e la roata ,cat e la spita de la roata ,cat e la borcanelul de frana etc etc :banana: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba ta. Intre chp (PS) si bhp e o diferenta de 2-3 (d ex Daytona 675 are 125 PS insa 'doar' 123 bhp) iar intre astea si whp (pe care insa nu stiu cine o foloseste) e o diferenta de 10-15, deci substantiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ,sa inteleg ca la roata ajung SI MAI PUTINI?!?!?! :-L :-L ....de fapt am inteles ,dar mi se pare o diferenta enorma. Cel mai bine ma iau dupa puterea declarata de producator ,nu dupa cat e la ambreiaj ,cat e la roata ,cat e la spita de la roata ,cat e la borcanelul de frana etc etc :lol: :P

 

:laugh: Normal ca la roata ajung si mai putini! :smoke: (in functie in primul rind de tipul transmisiei finale). Ca sa fiu mai clar: producatorii moto comunica in general puterea LA VILBROCHEN, cea masurata la ambreiaj e cu cca. 2% mai mica, iar la roata mai ajung din intreaga "herghelie" cu 7-15% mai putini calutzi (teoretic, randamentul cel mai scazut avindu-l transmisia prin cardan, in grupul conic pierzindu-se ceva mai multa putere). Ai dreptate ca-n general producatorii sint prea optimisti cu datele lor "oficiale", dar sint si exceptii care confirma regula (ex: Suzy SV 650 dezvolta in realitate 77 CP, fata de cei "numai" 72 declarati).

 

Puterea fie cu voi! :moron:

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal sa fie optimisti. oricum ca o paranteza ca tot suntem la motociclete de viteza. am citit prezentarea din univers moto a lui ducati desmosedici rr................ si respect total pt firma ducati incep sa cred ca sunt number 1 si de aceea practica scorurile astea. da si costa 55000 euro................ multt , dar cica este replica dupa cea din moto gp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate ca-n general producatorii sint prea optimisti cu datele lor "oficiale", dar sint si exceptii care confirma regula (ex: Suzy SV 650 dezvolta in realitate 77 CP, fata de cei "numai" 72 declarati).

Deci Sv-ul 650 ,ar avea la arbore in jur de 90cp?!....ma rog ,constructorul spune CLAR puterea motorului ,nu ce ajunge la roata ,la ambreiaj ,la spita ,la borcanelu' de frana etc etc ,iar eu ,unul ,ma iau dupa ce spune constructorul ,caci daca ar minti constructorul ,eu zic ca exista destule institutii abilitate(in afara) care sa-i ia la scarmanat daca au declarat puteri aiurea si i-ar face sa regrete si tata pe care au supt-o la mama lor cu amenzile si chiar inchiderea biznisului :banana: :smoke:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important nu este numai varful de putere ci si unde apare si cat se mentine in high zone. Altfel numarul de cai comunicat este doar un numar pe hartie, ala da marketing. Sper ca vorbim insa de motociclete care merg pe strada/circuit si nu regulam poze.

 

Opriti va rog discutiile astea pentru cafenea, aia e mai tare ba ailalta e mai tare. Singura cale sa aflati este sa va luati un Dynojet si sa le puneti la treaba. Testele de pe un Dyno nu seamana cu cele de pe altul oricum. Nici testele de pe un circuit pe altul nici cele unde anumite gume pun in valoare mai mult o mobra decat alta samd.

 

Fiti toti fericiti si bucurati-va de ce aveti sau de visele voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Sv-ul 650 ,ar avea la arbore in jur de 90cp?!....ma rog ,constructorul spune CLAR puterea motorului ,nu ce ajunge la roata ,la ambreiaj ,la spita ,la borcanelu' de frana etc etc ,iar eu ,unul ,ma iau dupa ce spune constructorul ,caci daca ar minti constructorul ,eu zic ca exista destule institutii abilitate(in afara) care sa-i ia la scarmanat daca au declarat puteri aiurea si i-ar face sa regrete si tata pe care au supt-o la mama lor cu amenzile si chiar inchiderea biznisului :banana: :smoke:

 

Nu 90, dar aproape 80 CP (+2% fata de 77 CP la ambreiaj) tot are la arborele cotit! La roata, Suzy SV 650 - sau Cagiva 650, au cca 70 CP - sa nu uit, sint testate in numarul viitor din Univers Moto intr-un comparativ interesant, impreuna cu noul Ducati Monster 695 - ATENTIE, eu zic ca e de urmarit, sint motoare mai adaptate Romaniei decit altele...un motiv in plus ca sa bagam testul in revista :laugh:. Legislatia in domeniu e stricta (teoretic) in Vest, admitind in general deviatii de numai plus/minus 6% fata de puterea declarata.

 

PS (pt. amicul Aquilla - cu scuze pt. lipsa de timp pt. un raspuns extins). Nu cred ca astea-s doar discutii sterile, sincer! Iar standul de probe folosit de revistele Motor Presse pentru teste ESTE Dynojet!

 

Toate bune tuturor altfel!

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar care din ele ? 200i sau 250i ?

:smoke: Dynojet 150, cu role, datele fiind corectate dupa normele ECE. Important nu mi se pare atit tipul standului, cit mai ales faptul ca de multi ani de zile e folosit ACELASI tip de stand de probe, comparatiile fiind posibile fara marje mari de eroare (plus-minus 5% e totusi marja acceptata). In ultimul timp, pentru testele importante (gen Master Bike) revistele nu mai cer producatorilor/dealerilor motociclete pentru testare, ci le cumpara anonim, "la plezneala", din magazine. Asta se pare ca-i de fapt si cauza scaderii valorilor de putere efectiv masurate! :laugh:

Problematica-i mai stufoasa, cred ca tre'sa bagam un material pe tema asta in revista...

 

Toate bune :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditu de 600 din '96 a scos intr-un test Motorrad 83 de cai din cei 78 declarati iar fraisu mai mare, ala de 1200 a scos cam 110 cai din 98 declarati. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...