Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Pai, intra pe topicul dedicat Fazerelor si povesteste acolo ce damageuri ai, si vedem noi unde te trimitem.

 

Multumesc pentru indemn; sunt cam catranit si vad totul in negru, asa ca orice semn de sustinere parca aprinde lumina !

Toate avariile sunt pe stanga, clasic, nu ? :D

  • levier ambreiaj julit bine si deplasat
  • carena stanga zgariata/desprinsa
  • oglinda "deranjata" si ea
  • semnal
  • rezervor infundat
  • crash bar rupt (cred ca e prea casant asta original, s-a faramitzat !!! )
  • capacul ala rotund si mare spart
  • a curs un pic de lichid verde
  • pedala schimbator indoita
  • maner si panel spate zgariate
  • agregatul fiind cazut indicatorul avea ledurile de avarie motor si nivel de ulei rosii; dupa ridicare erau OK/stinse dar n-am avut curaj sa dau cheie din motiv de capac spart si lichid verde pe jos.

 

O sa caut in catalog sa vad exact ce e cu capacul ala mare rotund, desi cred ca voi cei mai vechi in bransa stiti deja ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc pentru indemn; sunt cam catranit si vad totul in negru, asa ca orice semn de sustinere parca aprinde lumina !

Toate avariile sunt pe stanga, clasic, nu ? :D

  • levier ambreiaj julit bine si deplasat
  • carena stanga zgariata/desprinsa
  • oglinda "deranjata" si ea
  • semnal
  • rezervor infundat
  • crash bar rupt (cred ca e prea casant asta original, s-a faramitzat !!! )
  • capacul ala rotund si mare spart
  • a curs un pic de lichid verde
  • pedala schimbator indoita
  • maner si panel spate zgariate
  • agregatul fiind cazut indicatorul avea ledurile de avarie motor si nivel de ulei rosii; dupa ridicare erau OK/stinse dar n-am avut curaj sa dau cheie din motiv de capac spart si lichid verde pe jos.

 

O sa caut in catalog sa vad exact ce e cu capacul ala mare rotund, desi cred ca voi cei mai vechi in bransa stiti deja ...

Este capacul de la alternator, nu ai in el presiune sau lichide, este doar de protectie praf si bineinteles sa fie acoperit alternatorul, se lipeste nu-i problema.

levier am unul eu schimbandu-le pe ale mele am ramas cu cele vechi(in perfecta stare)

carena se lipeste cu fibra de sticla pe interior se poate face usor

aglinde se aranjeaza

semnal merge lipit sau cumparat altul din targ se poate si asta

crash bar se cumpara altul (set)

lichidul verde este lichidul de racire nu-i bai a curs pe la vasul de expansiune aflat sub sa

pedala schimbator se indreapta nu-i bai

manerul si panel se rezolva

becurile normal sa se aprinda cand este inclinata, nu este lichid de ungere si racire peste sonde.

 

toate se repara fara costuri mari.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casco? Banuiesc ca nu.

 

Levierul de ambreiaj se schimba, nu este deloc scump.

Carena se revopseste frumos, e suficient sa n-ai bucati lipsa din ea.

Oglinda se schimba, am eu una de stanga de pe FZS-ul meu, daca ai nevoie, ti-o dau cu cea mai mare placere, dar s-ar putea sa arate un pic diferit fata de ce ai tu.

Semnalul se schimba, e destul de ieftin, gen 700.000 setul. Vezi ca sunt multi care si le-au schimbat cu unele aftermarket si au semnale bune care stau degeaba prin debarale. Cred ca sunt universale, deci nu vad probleme grave de incompatibilitate.

Crash bar rupt?!?! Pai, ori il sudezi, ori iti comanzi altul de pe ebay.

"Capacul ala rotund si mare spart" nu stiu exact de la ce e la FZ6, dar presupun ca ceva legat de pompa de apa din moment ce ti-a curs lichid verde (anitigel).

Pedala de la schimbator se indreapta (sau ti-o poti cumpara, nu e foarte scumpa), cel mai bine se face la cald (daca iti sudezi crashbarul, baietii aia care o sa-ti faca manevra e imposibil sa nu stie sa-ti indrepte si o pedala),

Manerul si carena spate se chituiesc si se revopsesc.

La rezervor nu prea ai ce sa-i faci, sa-l indrepti calumea, mai bine il lasi asa, stramb, sau daca te deranjeaz, chit + vopsea. Deci, practic ai cam toata motocicleta de vopsit.

 

 

Asadar, ai scapat usor, nu trebuie decat sa te apuci sa cauti pe aici pe forum cine face sudura calumea, reparatii si vopstorie carene si cine aduce piese de pe ebay. Eu te sfaturesc sa apelezi cu incredere la ebayul englezesc (ebay.co.uk), gasesti o gramda de piese in stare buna, multe noi si de obicei mai ieftine ca la noi. Eu estimez paguba ta la maximum 400 Euro daca schimbi tot ce ai lovit/zgariat de pe ea.

 

click aici sa arunci un ochi pe e-bay si sa-ti faci un calcul

 

 

LE:

Acum am vazut ca a raspuns si Florin. Deci tot alterantorul e si la FZ6 in partea stanga jos. Atunci nu-i nici o problema, se schimba si e ca nou. Daca ti-a curs mult lichid, bine ar fi ca inainte sa iesi cu ea, sa-i schimbi tot lichidul de racire.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa cred ! :D

Dupa cate ziceti , daca-i indrept pedala schimbatorului cat sa poata fi actionata, practic pot s-o deplasez pe rotile ei !!!!

 

Da, cu o mica verificare la lichidul de racire sa fie la nivel asta daca zici ca a curs. Dar la 2 picaturi cat ai zis ca a pierdut nu mai este nevoie.

Iar pedala daca ai indreptat o este "apta" de functionare, restul e CAN CAN........... :blink: Vino diseara la garaj sai schimbam levierul de ambreiaj si sa vedem ce-i mai facem repede pana ma intorc din vacanta dupa care o facem ca noua.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva preturi cu accesoriile pt cei interesati:

-suport + top case originale yamaha: 100 +120 euro (recomand totusi suportul si top case-ul de 45 litri de la hepco & becker - 125 +200 euro);

-spatar top case: 35 euro;

-kit suporti genti laterale - hepco & becker: 175 euro;

-genti laterale ,,junior flash''- hepco & becker: 340 euro perechea;

-grila radiator aluminiu;

-kit carene ,,power bronze'': 320 euro;

-crash pad-uri protectie motor- rizoma: 80 euro;

-geam touring original yamaha: 50 euro;

-manete ,,titax'': 80 euro bucata;

-priza 12v-louis: 12 euro.

 

Salutare

Spune`mi te rog de unde as putea achizitiona un kit de carene asemanator cu al tau?

Btw arata foarte bine cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casco? Banuiesc ca nu.

 

Vezi ca sunt multi care si le-au schimbat cu unele aftermarket si au semnale bune care stau degeaba prin debarale.

"Capacul ala rotund si mare spart" nu stiu exact de la ce e la FZ6 ...

 

Eu te sfaturesc sa apelezi cu incredere la ebayul englezesc (ebay.co.uk), gasesti o gramda de piese in stare buna, multe noi si de obicei mai ieftine ca la noi.

 

LE:

Acum am vazut ca a raspuns si Florin. Deci tot alterantorul e si la FZ6 in partea stanga jos.

 

Baietii care au piese in plus !!! Se cauta chestii "de pe stanga". Daca nu au valoare sentimentala, vindeti-mi-le mie !

 

Casco nu am ca sunt batran si prost. Am zis ca o luna n-o fi foc fara, la fel si cu protectiile. Acum am aflat ca e :D

 

Capacul de pe stanga e descris in catalog drept: "5VX-15411-00-00 COVER, CRANKCASE 1 "

 

post-17745-1244226843_thumb.png

 

Item Part # Description Notes Req

1 5VX-15411-00-00 COVER, CRANKCASE 1 1

2 5VX-15451-00-00 GASKET, CRANKCASE COVER 1 1

3 99530-08012-00 PIN, DOWEL 2

4 91314-06025-00 BOLT 9

5 90465-08045-00 CLAMP 2

6 5VX-15418-00-00 COVER, CHAIN CASE 1

7 91314-06025-00 BOLT 3

8 5VX-15421-00-00 COVER, CRANKCASE 2 1

9 3F9-15362-00-00 PLUG, OIL LEVEL 1

10 93210-27194-00 O-RING 1

11 5SL-15461-00-00 GASKET, CRANKCASE COVER 2 1

12 93608-17263-00 PIN, DOWEL 2

13 91314-06025-00 BOLT 7

14 90110-06022-00 BOLT, HEXAGON SOCKET HEAD 1

15 91314-06030-00 BOLT 2

16 5VX-15416-00-00 COVER, OIL PUMP 1

17 90465-14011-00 CLAMP 1

18 98507-06012-00 SCREW, PAN HEAD 1

19 93210-32172-00 O-RING 1

20 90340-32116-00 PLUG, STRAIGHT SCREW 1

21 90430-08143-00 GASKET 1

22 92014-08014-00 BOLT, BUTTON HEAD 1

23 5SL-15456-00-00 GASKET, OIL PUMP COVER 1 1

24 99530-08012-00 PIN, DOWEL 2

25 91314-06020-00 BOLT 7

26 90465-10035-00 CLAMP 1

27 5VX-15425-00-00 COVER, GENERATOR 2 1

28 5VX-15463-00-00 GASKET, CARBURETOR COVER 2 1

29 99530-08012-00 PIN, DOWEL 2

30 91314-06020-00 BOLT 2

31 91314-06025-00 BOLT 4

32 5VX-15441-00-00 HOLDER, CLUTCH CABLE 1

 

 

Super sfatul pentru ebay UK, se pare ca britanicii iau motociclismul in serios !

Editat de vane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost atat de debusolat dupa incident ca n-am facut o poza timp de aproape 2 ore cat am asteptat duba.

Abia dupa ce au incarcat-o prietenii m-am dezmeticit si am fotografiat ... locul ramas gol si motorul ancorat inauntru ! :D

Maine fac poze ca agentii de asigurari la constatare si atasez.

 

Maxiweekend placut tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: un torx pt piulitele care tin pistonasele (alea albastre) cam cat ar ajunge? ca e mult mai comod asa..

 

 

Tineam eu minte ceva. Exista o atentionare similara in manualul de R1, etrierii acestuia avand suruburile respective pe interior, spre roata :D

post-18207-1244277394_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zircon: multumesc, e utila informatia.

 

@vane: am eu un semnal de FZS, din poza pare ca se potriveste la al tau. dar sa stii ca are o crapatura care nu se vede (eu am mers jumate de an asa). daca te intereseaza, da-mi un PM

daca vrei sa-ti faci singur partea de vopsitorie, te pot ajuta cu cateva sfaturi. insa rezervorul ar trebui indreptat cu o pompa de vacuum.

 

duminica asta daca nu ploua torential cu fulgere (cum am patit weekend asta) iesim la o plimbare?

Editat de cojo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum o faci "cat de cat"? Capacul de la alternator e crapat, nu curge ulei pe acolo? Capacul il iei la pret bun de la ronayers.com, in 3 sapt e la tine. daca astepti dupa reprezentanta stai pana in septembrie.

Ala argintiu de sub rezervor care e polizat e cadrul?

Cu rezervorul ala poti merge tot sezonul daca e, si o repari la iarna. eventual ii pui un sticker.

 

LE: ptr piese de la ronayers vorbeste cu @JAGI. :D

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu curge ulei; am comandat pe net capacul la mai putin de jumatate pretul Dual Tours.

Cadrul e polizat, indeed :D

E un meserias care imi va indrepta rezervorul, dar in primul rand tre' sa fac o verificare sa nu fie stricaciuni ascunse ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cadrul nu-i bai, din ce am vazut in poe, e doar polizat. Poate, pe viitor, daca Doamen-fereste mai ai vreun necaz in care nu est tu de vina, il poti baga si p'ala la daune. In rest, NU MERGE PANA NU-TI SCHIMBI CAPACUL DE LA ALTERNATOR. Daca ai pierdut ulei pe acolo, e bine sa-i faci o completare si la fel si cu lichidul de racire, ar fi bine sa-l completezi. In rest, le faci pe parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am de gand sa merg pana nu schimb capacul (si indrept pedala schimbatorului :D ) dar o intrebare tot am:

N-ar trebui sa se aprinda diverse beculetze daca uleiul/coolant-ul scad mult ?

 

De obicei, cand se aprind beculetele, chiar sunt probleme :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie, mare pomana isi face daca-mi raspunde la urmatoarele intrebari:

  1. Din ce sunt facute carenele: plastic, fibra, altceva ? Asta ca sa stiu cu ce meseriash intru in discutii pentru lipire.
  2. Sunt vopsite sau efectul metalizat e din turnare ?
  3. Cu ce netezesc niste zgarieturi pe dunga parbrizului ? Nu pe fetze ci pe muchie e raschetat 2 cm din accident. Ma gandesc sa-l iau putin la hartie abraziva si apoi sa dau cu un diluant, ceva care sa-i dea transparenta. Ceva in genul solutiilor de reconditionat CD-uri...

 

Multumesc,

Vane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie, mare pomana isi face daca-mi raspunde la urmatoarele intrebari:

  1. Din ce sunt facute carenele: plastic, fibra, altceva ? Asta ca sa stiu cu ce meseriash intru in discutii pentru lipire.
  2. Sunt vopsite sau efectul metalizat e din turnare ?
  3. Cu ce netezesc niste zgarieturi pe dunga parbrizului ? Nu pe fetze ci pe muchie e raschetat 2 cm din accident. Ma gandesc sa-l iau putin la hartie abraziva si apoi sa dau cu un diluant, ceva care sa-i dea transparenta. Ceva in genul solutiilor de reconditionat CD-uri...

1. plastic (ABS)

2. sunt vopsite.

3. habar n'am. zgarieturi superficiale pe plastic stiu ca se pot scoate cu Xerapol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[*]Din ce sunt facute carenele: plastic, fibra, altceva ? Asta ca sa stiu cu ce meseriash intru in discutii pentru lipire.

 

Adu-le la garaj si Andi se ocupa de ele (lipire pe interior cu fibra de sticla).

Vopsitor este Andrei un vechi prieten care lucreaza la KIA, vopsea o sa iti dea el acolo numai cu materiale de calitate.

Tinem legatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. plastic (ABS)

2. sunt vopsite.

3. habar n'am. zgarieturi superficiale pe plastic stiu ca se pot scoate cu Xerapol.

  1. Aha ! Am vazut ca scrie ABS pe ele care cica inseamna Acrylonitrile butadiene styrene. Pe dreaq: n-o fi vreun polimer inventat de Elena Ceausescu !?
  2. -
  3. M-ai prins ! Am uitat sa intreb din ce-i facut parbrizul !
  4. :D

 

Adu-le la garaj si Andi se ocupa de ele (lipire pe interior cu fibra de sticla).

Vopsitor este Andrei un vechi prieten care lucreaza la KIA, vopsea o sa iti dea el acolo numai cu materiale de calitate.

Tinem legatura.

Aduc nene Florine, aduc ! Dar nu asa pe orbeste. Stai sa-mi faca Strumfu' putina educatie inainte, sa stiu si eu pe ce lume ma aflu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...