vane Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Pai, intra pe topicul dedicat Fazerelor si povesteste acolo ce damageuri ai, si vedem noi unde te trimitem. Multumesc pentru indemn; sunt cam catranit si vad totul in negru, asa ca orice semn de sustinere parca aprinde lumina ! Toate avariile sunt pe stanga, clasic, nu ? levier ambreiaj julit bine si deplasat carena stanga zgariata/desprinsa oglinda "deranjata" si ea semnal rezervor infundat crash bar rupt (cred ca e prea casant asta original, s-a faramitzat !!! ) capacul ala rotund si mare spart a curs un pic de lichid verde pedala schimbator indoita maner si panel spate zgariate agregatul fiind cazut indicatorul avea ledurile de avarie motor si nivel de ulei rosii; dupa ridicare erau OK/stinse dar n-am avut curaj sa dau cheie din motiv de capac spart si lichid verde pe jos. O sa caut in catalog sa vad exact ce e cu capacul ala mare rotund, desi cred ca voi cei mai vechi in bransa stiti deja ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Multumesc pentru indemn; sunt cam catranit si vad totul in negru, asa ca orice semn de sustinere parca aprinde lumina ! Toate avariile sunt pe stanga, clasic, nu ? levier ambreiaj julit bine si deplasat carena stanga zgariata/desprinsa oglinda "deranjata" si ea semnal rezervor infundat crash bar rupt (cred ca e prea casant asta original, s-a faramitzat !!! ) capacul ala rotund si mare spart a curs un pic de lichid verde pedala schimbator indoita maner si panel spate zgariate agregatul fiind cazut indicatorul avea ledurile de avarie motor si nivel de ulei rosii; dupa ridicare erau OK/stinse dar n-am avut curaj sa dau cheie din motiv de capac spart si lichid verde pe jos. O sa caut in catalog sa vad exact ce e cu capacul ala mare rotund, desi cred ca voi cei mai vechi in bransa stiti deja ... Este capacul de la alternator, nu ai in el presiune sau lichide, este doar de protectie praf si bineinteles sa fie acoperit alternatorul, se lipeste nu-i problema. levier am unul eu schimbandu-le pe ale mele am ramas cu cele vechi(in perfecta stare) carena se lipeste cu fibra de sticla pe interior se poate face usor aglinde se aranjeaza semnal merge lipit sau cumparat altul din targ se poate si asta crash bar se cumpara altul (set) lichidul verde este lichidul de racire nu-i bai a curs pe la vasul de expansiune aflat sub sa pedala schimbator se indreapta nu-i bai manerul si panel se rezolva becurile normal sa se aprinda cand este inclinata, nu este lichid de ungere si racire peste sonde. toate se repara fara costuri mari. Editat Iunie 5, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Casco? Banuiesc ca nu. Levierul de ambreiaj se schimba, nu este deloc scump. Carena se revopseste frumos, e suficient sa n-ai bucati lipsa din ea. Oglinda se schimba, am eu una de stanga de pe FZS-ul meu, daca ai nevoie, ti-o dau cu cea mai mare placere, dar s-ar putea sa arate un pic diferit fata de ce ai tu. Semnalul se schimba, e destul de ieftin, gen 700.000 setul. Vezi ca sunt multi care si le-au schimbat cu unele aftermarket si au semnale bune care stau degeaba prin debarale. Cred ca sunt universale, deci nu vad probleme grave de incompatibilitate. Crash bar rupt?!?! Pai, ori il sudezi, ori iti comanzi altul de pe ebay. "Capacul ala rotund si mare spart" nu stiu exact de la ce e la FZ6, dar presupun ca ceva legat de pompa de apa din moment ce ti-a curs lichid verde (anitigel). Pedala de la schimbator se indreapta (sau ti-o poti cumpara, nu e foarte scumpa), cel mai bine se face la cald (daca iti sudezi crashbarul, baietii aia care o sa-ti faca manevra e imposibil sa nu stie sa-ti indrepte si o pedala), Manerul si carena spate se chituiesc si se revopsesc. La rezervor nu prea ai ce sa-i faci, sa-l indrepti calumea, mai bine il lasi asa, stramb, sau daca te deranjeaz, chit + vopsea. Deci, practic ai cam toata motocicleta de vopsit. Asadar, ai scapat usor, nu trebuie decat sa te apuci sa cauti pe aici pe forum cine face sudura calumea, reparatii si vopstorie carene si cine aduce piese de pe ebay. Eu te sfaturesc sa apelezi cu incredere la ebayul englezesc (ebay.co.uk), gasesti o gramda de piese in stare buna, multe noi si de obicei mai ieftine ca la noi. Eu estimez paguba ta la maximum 400 Euro daca schimbi tot ce ai lovit/zgariat de pe ea. click aici sa arunci un ochi pe e-bay si sa-ti faci un calcul LE: Acum am vazut ca a raspuns si Florin. Deci tot alterantorul e si la FZ6 in partea stanga jos. Atunci nu-i nici o problema, se schimba si e ca nou. Daca ti-a curs mult lichid, bine ar fi ca inainte sa iesi cu ea, sa-i schimbi tot lichidul de racire. Editat Iunie 5, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Nu pot sa cred ! Dupa cate ziceti , daca-i indrept pedala schimbatorului cat sa poata fi actionata, practic pot s-o deplasez pe rotile ei !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Nu pot sa cred ! Dupa cate ziceti , daca-i indrept pedala schimbatorului cat sa poata fi actionata, practic pot s-o deplasez pe rotile ei !!!! Da, cu o mica verificare la lichidul de racire sa fie la nivel asta daca zici ca a curs. Dar la 2 picaturi cat ai zis ca a pierdut nu mai este nevoie. Iar pedala daca ai indreptat o este "apta" de functionare, restul e CAN CAN........... Vino diseara la garaj sai schimbam levierul de ambreiaj si sa vedem ce-i mai facem repede pana ma intorc din vacanta dupa care o facem ca noua. Editat Iunie 5, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marmotica1 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Cateva preturi cu accesoriile pt cei interesati:-suport + top case originale yamaha: 100 +120 euro (recomand totusi suportul si top case-ul de 45 litri de la hepco & becker - 125 +200 euro); -spatar top case: 35 euro; -kit suporti genti laterale - hepco & becker: 175 euro; -genti laterale ,,junior flash''- hepco & becker: 340 euro perechea; -grila radiator aluminiu; -kit carene ,,power bronze'': 320 euro; -crash pad-uri protectie motor- rizoma: 80 euro; -geam touring original yamaha: 50 euro; -manete ,,titax'': 80 euro bucata; -priza 12v-louis: 12 euro. Salutare Spune`mi te rog de unde as putea achizitiona un kit de carene asemanator cu al tau? Btw arata foarte bine cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Salutare Spune`mi te rog de unde as putea achizitiona un kit de carene asemanator cu al tau? Btw arata foarte bine cu ele. Uite aici; http://www.motoin.de/Bodywork/Covers/Five-...Fazer::966.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Casco? Banuiesc ca nu. Vezi ca sunt multi care si le-au schimbat cu unele aftermarket si au semnale bune care stau degeaba prin debarale. "Capacul ala rotund si mare spart" nu stiu exact de la ce e la FZ6 ... Eu te sfaturesc sa apelezi cu incredere la ebayul englezesc (ebay.co.uk), gasesti o gramda de piese in stare buna, multe noi si de obicei mai ieftine ca la noi. LE: Acum am vazut ca a raspuns si Florin. Deci tot alterantorul e si la FZ6 in partea stanga jos. Baietii care au piese in plus !!! Se cauta chestii "de pe stanga". Daca nu au valoare sentimentala, vindeti-mi-le mie ! Casco nu am ca sunt batran si prost. Am zis ca o luna n-o fi foc fara, la fel si cu protectiile. Acum am aflat ca e Capacul de pe stanga e descris in catalog drept: "5VX-15411-00-00 COVER, CRANKCASE 1 " Item Part # Description Notes Req 1 5VX-15411-00-00 COVER, CRANKCASE 1 1 2 5VX-15451-00-00 GASKET, CRANKCASE COVER 1 1 3 99530-08012-00 PIN, DOWEL 2 4 91314-06025-00 BOLT 9 5 90465-08045-00 CLAMP 2 6 5VX-15418-00-00 COVER, CHAIN CASE 1 7 91314-06025-00 BOLT 3 8 5VX-15421-00-00 COVER, CRANKCASE 2 1 9 3F9-15362-00-00 PLUG, OIL LEVEL 1 10 93210-27194-00 O-RING 1 11 5SL-15461-00-00 GASKET, CRANKCASE COVER 2 1 12 93608-17263-00 PIN, DOWEL 2 13 91314-06025-00 BOLT 7 14 90110-06022-00 BOLT, HEXAGON SOCKET HEAD 1 15 91314-06030-00 BOLT 2 16 5VX-15416-00-00 COVER, OIL PUMP 1 17 90465-14011-00 CLAMP 1 18 98507-06012-00 SCREW, PAN HEAD 1 19 93210-32172-00 O-RING 1 20 90340-32116-00 PLUG, STRAIGHT SCREW 1 21 90430-08143-00 GASKET 1 22 92014-08014-00 BOLT, BUTTON HEAD 1 23 5SL-15456-00-00 GASKET, OIL PUMP COVER 1 1 24 99530-08012-00 PIN, DOWEL 2 25 91314-06020-00 BOLT 7 26 90465-10035-00 CLAMP 1 27 5VX-15425-00-00 COVER, GENERATOR 2 1 28 5VX-15463-00-00 GASKET, CARBURETOR COVER 2 1 29 99530-08012-00 PIN, DOWEL 2 30 91314-06020-00 BOLT 2 31 91314-06025-00 BOLT 4 32 5VX-15441-00-00 HOLDER, CLUTCH CABLE 1 Super sfatul pentru ebay UK, se pare ca britanicii iau motociclismul in serios ! Editat Iunie 5, 2009 de vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Pune o poza cu avariile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Am fost atat de debusolat dupa incident ca n-am facut o poza timp de aproape 2 ore cat am asteptat duba. Abia dupa ce au incarcat-o prietenii m-am dezmeticit si am fotografiat ... locul ramas gol si motorul ancorat inauntru ! Maine fac poze ca agentii de asigurari la constatare si atasez. Maxiweekend placut tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 ps: un torx pt piulitele care tin pistonasele (alea albastre) cam cat ar ajunge? ca e mult mai comod asa.. Tineam eu minte ceva. Exista o atentionare similara in manualul de R1, etrierii acestuia avand suruburile respective pe interior, spre roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Pune o poza cu avariile. Cam astea ar fi cele mai relevante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) O mica schimbare, care face foarte mult. Poza 1: original Poza 2: dupa cateva ore de montaj, un Fat-Bar LSL Editat Iunie 7, 2009 de cocosound Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 O mica schimbare, care face foarte mult.Poza 1: original Poza 2: dupa cateva ore de montaj, un Fat-Bar LSL Eu stiu de 1 an !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) @Zircon: multumesc, e utila informatia. @vane: am eu un semnal de FZS, din poza pare ca se potriveste la al tau. dar sa stii ca are o crapatura care nu se vede (eu am mers jumate de an asa). daca te intereseaza, da-mi un PM daca vrei sa-ti faci singur partea de vopsitorie, te pot ajuta cu cateva sfaturi. insa rezervorul ar trebui indreptat cu o pompa de vacuum. duminica asta daca nu ploua torential cu fulgere (cum am patit weekend asta) iesim la o plimbare? Editat Iunie 10, 2009 de cojo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Daca repar mobra cat de cat, eu ies ! Cam ce traseu ai in intentie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) Cum o faci "cat de cat"? Capacul de la alternator e crapat, nu curge ulei pe acolo? Capacul il iei la pret bun de la ronayers.com, in 3 sapt e la tine. daca astepti dupa reprezentanta stai pana in septembrie. Ala argintiu de sub rezervor care e polizat e cadrul? Cu rezervorul ala poti merge tot sezonul daca e, si o repari la iarna. eventual ii pui un sticker. LE: ptr piese de la ronayers vorbeste cu @JAGI. Editat Iunie 10, 2009 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Nu curge ulei; am comandat pe net capacul la mai putin de jumatate pretul Dual Tours. Cadrul e polizat, indeed E un meserias care imi va indrepta rezervorul, dar in primul rand tre' sa fac o verificare sa nu fie stricaciuni ascunse ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 cu cadrul nu-i bai, din ce am vazut in poe, e doar polizat. Poate, pe viitor, daca Doamen-fereste mai ai vreun necaz in care nu est tu de vina, il poti baga si p'ala la daune. In rest, NU MERGE PANA NU-TI SCHIMBI CAPACUL DE LA ALTERNATOR. Daca ai pierdut ulei pe acolo, e bine sa-i faci o completare si la fel si cu lichidul de racire, ar fi bine sa-l completezi. In rest, le faci pe parcurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 N-am de gand sa merg pana nu schimb capacul (si indrept pedala schimbatorului ) dar o intrebare tot am: N-ar trebui sa se aprinda diverse beculetze daca uleiul/coolant-ul scad mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 N-am de gand sa merg pana nu schimb capacul (si indrept pedala schimbatorului ) dar o intrebare tot am:N-ar trebui sa se aprinda diverse beculetze daca uleiul/coolant-ul scad mult ? De obicei, cand se aprind beculetele, chiar sunt probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Cine stie, mare pomana isi face daca-mi raspunde la urmatoarele intrebari: Din ce sunt facute carenele: plastic, fibra, altceva ? Asta ca sa stiu cu ce meseriash intru in discutii pentru lipire. Sunt vopsite sau efectul metalizat e din turnare ? Cu ce netezesc niste zgarieturi pe dunga parbrizului ? Nu pe fetze ci pe muchie e raschetat 2 cm din accident. Ma gandesc sa-l iau putin la hartie abraziva si apoi sa dau cu un diluant, ceva care sa-i dea transparenta. Ceva in genul solutiilor de reconditionat CD-uri... Multumesc, Vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Cine stie, mare pomana isi face daca-mi raspunde la urmatoarele intrebari: Din ce sunt facute carenele: plastic, fibra, altceva ? Asta ca sa stiu cu ce meseriash intru in discutii pentru lipire. Sunt vopsite sau efectul metalizat e din turnare ? Cu ce netezesc niste zgarieturi pe dunga parbrizului ? Nu pe fetze ci pe muchie e raschetat 2 cm din accident. Ma gandesc sa-l iau putin la hartie abraziva si apoi sa dau cu un diluant, ceva care sa-i dea transparenta. Ceva in genul solutiilor de reconditionat CD-uri... 1. plastic (ABS) 2. sunt vopsite. 3. habar n'am. zgarieturi superficiale pe plastic stiu ca se pot scoate cu Xerapol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 [*]Din ce sunt facute carenele: plastic, fibra, altceva ? Asta ca sa stiu cu ce meseriash intru in discutii pentru lipire. Adu-le la garaj si Andi se ocupa de ele (lipire pe interior cu fibra de sticla). Vopsitor este Andrei un vechi prieten care lucreaza la KIA, vopsea o sa iti dea el acolo numai cu materiale de calitate. Tinem legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 1. plastic (ABS)2. sunt vopsite. 3. habar n'am. zgarieturi superficiale pe plastic stiu ca se pot scoate cu Xerapol. Aha ! Am vazut ca scrie ABS pe ele care cica inseamna Acrylonitrile butadiene styrene. Pe dreaq: n-o fi vreun polimer inventat de Elena Ceausescu !? - M-ai prins ! Am uitat sa intreb din ce-i facut parbrizul ! Adu-le la garaj si Andi se ocupa de ele (lipire pe interior cu fibra de sticla). Vopsitor este Andrei un vechi prieten care lucreaza la KIA, vopsea o sa iti dea el acolo numai cu materiale de calitate. Tinem legatura. Aduc nene Florine, aduc ! Dar nu asa pe orbeste. Stai sa-mi faca Strumfu' putina educatie inainte, sa stiu si eu pe ce lume ma aflu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.