Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Zircon ti a spus bine, chiar foarte bine.

 

In fine ... s-o lasam balta, ca discutii pe aceeasi tema cu finaluri incerte sunt pe toate forumurile.

 

Caracteristica uleiului (SAE xxWyy) este aceeasi indiferent de continent. Fiecare pune ce vrea in mobra lui, chiar si ulei de gatit cu bere :).

 

Bafta-n trafic, mai ales la voi in B

Editat de Horia_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este posibil sa intre praf in motor si in rezervor din buzunar

 

le: sau portofel

 

 

pentru cazurile in care ai praf in motor sau motorul praf, sau in rezervor, zic sa mergi la un mecanic. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

data trecuta nu am schimbat filtrul de ulei; sa vezi ce ma voi chinui...

stiti cu ce vopsea sa imi dau pe tevile de esapament ? vopsea rezistenta la temperatura, la sprei o fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

data trecuta nu am schimbat filtrul de ulei; sa vezi ce ma voi chinui...

stiti cu ce vopsea sa imi dau pe tevile de esapament ? vopsea rezistenta la temperatura, la sprei o fi ?

da, argintie si neagra ambalate la spray de 300 ml. gasesti la praktiher sau cum pana mea se scrie.

Se numeste vopsea termorezistenta si tine pana la 300 grade C.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce ma asteptam mai putin s-a intamplat :D .

 

Mobra Yamaha FZ6-S din 2005 cu 10500 de km s-a f.... (stricat vroiam sa spun). Concret, nu sta la relanti si se incinge evacuarea ca toti dracii. Ati intalnit asa ceva?

Sper ca am nimerit o benzina de kko si face autoaprindere, asta in cel mai bun caz.

Alta varianta cred ca ar fi sa se fi dus vreun senzor.

 

Recunosc ca deocamdata nu m-am uitat in modul de diagnosticare in care mi se arata erorile aparute, dar nu mai rezist mult.

 

Daca ati mai intalnit problema, ce a fost? <asa ca idee pentru pana o sa am timp de ea>

 

Spor la drum si noroc la mobre !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce ma asteptam mai putin s-a intamplat :D .

 

Mobra Yamaha FZ6-S din 2005 cu 10500 de km s-a f.... (stricat vroiam sa spun). Concret, nu sta la relanti si se incinge evacuarea ca toti dracii. Ati intalnit asa ceva?

Sper ca am nimerit o benzina de kko si face autoaprindere, asta in cel mai bun caz.

Alta varianta cred ca ar fi sa se fi dus vreun senzor.

 

Recunosc ca deocamdata nu m-am uitat in modul de diagnosticare in care mi se arata erorile aparute, dar nu mai rezist mult.

 

Daca ati mai intalnit problema, ce a fost? <asa ca idee pentru pana o sa am timp de ea>

 

Spor la drum si noroc la mobre !

 

 

Senzorul TPS.....s a mai discutat pe aici de asa ceva, este defect de fabricatie recunoscut de producator, fapt ce duce la schimbarea lui in reprezentantele yamaha fara costuri. Saptamana trecuta a schimbat cineva aici in bucuresti.

Sau il poti cumpara si costa in jur de 150 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul TPS.....s a mai discutat pe aici de asa ceva, este defect de fabricatie recunoscut de producator, fapt ce duce la schimbarea lui in reprezentantele yamaha fara costuri. Saptamana trecuta a schimbat cineva aici in bucuresti.

Sau il poti cumpara si costa in jur de 150 euro.

 

iti multumesc pentru informatie.

poate cer prea mult, dar o lista cu reprezentante yamaha se poate gasi pe undeva? ... pe net e jale mare in organizare ... nici la cea din bucuresti n-am reusit sa gasesc macar adresa, daca nu si numarul de tel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti multumesc pentru informatie.

dar o lista cu reprezentante yamaha se poate gasi pe undeva? ... pe net e jale mare in organizare ... nici la cea din bucuresti n-am reusit sa gasesc macar adresa, daca nu si numarul de tel.

 

nu stiu decat pentru Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Stiti cumva unde pot gasi o aripioara stanga si o oglinda dreapt ptr un fz6 fazer 2004? Nu-mi trebuiesc noi , motorul o sa intre la vopsit .Eventual si un pinten. Multam

 

Le gasesti pe e-bay mai mult ca sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am vazut pe nicaieri Fazer de dezmembrat. Si oricum, pe e-bay le gasesti de multe ori intr-o stare mult mai buna decat daca ai lua de aici, iar pretul nu-i exclus sa fie mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

Am si eu o problema si pe aici nimeni nu-i capabil sa-i dea de cap. Motoru meu termina bateriile stand in garaj. Am pus aparatu pe el si incarca in timpul mersului dar mie imi descarca stand in garaj. Am pus aparatu pe el si oprit si nu suge nimic, in schimb eu tot invart 2-3 baterii la 4-5 luni si nu-i dau de cap si toate baterii noi, si ieftineli si yuasa.

Are careva ceva idee? Poate fi de la senzorul de turatie ce trebuie schimbat de catre reprezentanta ca motoru se afla in lotul rechemat la schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spui tu este destul de ciudat.

Ori bateriile sunt proaste ori nu masori corect curentul cand motorul este oprit !

Cel mai bine si simplu poti sa inerci sa scoti o borna cand lasi motorul oprit si vezi daca e de la baterie sau de la motor.

 

Deasemenea poti verifica si daca incarca corespunzator. Adica nu poti fi sigur ca motorul consuma bateria cand sta. Poate o supra incarca in timpul mersului si o strica. Tu ajungi acasa o opresti si dimineatza nu mai porneste! Asta nu inseamna ca s-a descarcat in timp ce a stat.

 

Cel mai bine te duci la orice centru de cumparat baterii si iti fac ei masuratoarea . Si la curentul consumat pe oprit si la puntea redresoare. Iii cinstesti sau cel mai simplu cumperi o baterie noua ... daca tot cumperi 2 pe luna !

 

Iar ca tips asa pui aparatul de masura pe volti curent continu (20V) si pui pe bornele + si - ale bateriei . Apoi pornesti motorul, apoi turezi.

Tensiunea ar trebui sa fie undeva la 12v cu motorul oprit si undeva la 14 volti cu motorul pornit indiferent de turatie. Daca creste peste 14 e nasol si inseamna ca motorul supraincarca.

Ca sa masori curentul in stationare treci aparatul pe amperi curent continu si desfaci doar o borna a bateriei si inseriezi aparatul intre borna desfacuta si borna bateriei. Valoarea trebuie sa fie apropiata de 0. Cu cat mai mult cu atat mai nasol. Ar trebui sa aiba ceva consum probabil 50mA . (nu porni motorul in timpul masurarii curentului, ai sansa sa strici aparatul) !

 

Mai sunt aparate cu bucla care masoara curentul fara sa mai faci inserierea.

Editat de Fanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, argintie si neagra ambalate la spray de 300 ml. gasesti la praktiher sau cum pana mea se scrie.

Se numeste vopsea termorezistenta si tine pana la 300 grade C.

 

 

am luat un sprey cu vopsea neagra termorezistenta de la praktiker, 26 lei, si au iesit f bine tevile.

pe ambalaj scrie ca rezista la 700 grade c. voi vedea

merci Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...