Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Mersi frumos, dar prefer model asemanator cu al meu pentru comparatie.

 

Robert Rmh o sa ma duc si la mecanic doar ca vreau sa stiu ca intradevar este o problema. Am schimbat pana acum cablurile de acceleratie, ghidon, mansoane, am curatat si uns, am verificat arc retur acceleratie, cu alte cuvinte am verificat/schimbat cam tot ce tine de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

Daca vrei sa strici motorul il turezi cand e rece. Functioneaza destul de bine metoda. Daca reusesti sa il duci in limitator cand dai la cheie iei puncte bonus.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi dorit sa comentezi ceva util aici, nu doar de dragul de a face posturi. Deci, reformulez. Iti face asa motorul, chiar daca nu e ok sa il turezi cand e rece, cu riscul de a nu primi punctele bonus? Care ar fi cauzele? de ce se intampla lucrul asta ? Pentru ca mie unu nu mi se pare ok sa se intample chestia asta.

Daca vrei sa strici motorul il turezi cand e rece. Functioneaza destul de bine metoda. Daca reusesti sa il duci in limitator cand dai la cheie iei puncte bonus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu ai inteles! E ok sa lasi motorul sa se incalzeasca, ca sa mearga cum trebuie. Prima chestie care mi-a venit si mie in minte cand am citit intrebarea ta, a fost: da ce ce naibii sa-l turezi rece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ca si cum te-ai apuca de un antrenament fizic fara sa faci incalzire 5-10 min inainte,risti sa te accidentezi,pana se incalzeste motorul isi face si el lubrifierea calumea si ma gandesc ca ajunge si uleiul peste tot unde trebuie,asa tu i-ai dat cheie si apoi cox pe acceleratie/turare e posibil sa deteriorezie piese prin motor ca nu a apucat sa intre uleiul peste tot ca sa se faca ungerea cum trebuie iar uleiul sa atinga temperatura ideala

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg chestia asta, nu este ca si cum il pornesc si ii dau gaz din prima.. de fiecare data l-am lasat sa se incalzeasca. Doar ca am descoperit chestia asta, ca atunci cand e rece se gatuie la 2000 de ture, si nu stiam daca e normal ori nu. Vorbiti cu un incepator, deci fiti rabdatori :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George ai pus o intrebare de coxator. Stii genul ala de idiot care strica ceva si apoi se supara pe oamenii care-i spun cum sa faca sa nu strice ceva? Tu ai fost ala. Incearca sa nu mai fii ala. Motorul tau se "gatuie" la rece pentru ca e rece. Daca infigi mana in acceleratie dupa ce-l pornesti, ori esti tampit ori incerci sa-l strici. Ti se intampla asa pentru ca motorul ala e mai destept decat tine si refuza sa te lase sa-l distrugi. Da insista, daca face poc poate-ti pica o Dacie din el. Motor incalzit inseamna cand ai 2 linii pe bord la temperatura. O linie inseamna ca abia a pornit. O linie care clipoce inseamna ca e rece si fix atunci e momentul perfect sa-i dai gaz sa faca poc. Inca una din putzu gandirii: incearca sa-i dai cox in limitare cand sta pe loc. Stii, cand merge, fluxul de aer raceste motorul si radiatorul. Cand sta pe loc il raceste doar ventilatorul ala mic. Opreste-l ventilatorul si tine-on limitare pe loc. Cica daca esti destul de insistent poti sa vezi un piston cum sare prin rezervor.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fz6 poti pleca dupa ce apare in bord prima liniuta de la temperatura,ma refer la modelul vechi,daca ai ureche sonora buna iti poti da seama si dupa turatia motorului ca s-a incalzit,vorbesc de linie la modelul

s1 nu la s2

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1 clipeste primul segment al turometrului cand e rece. Eu nu astept sa ramana afisat, cand e rece afara clipeste cate 2 km, dar nici nu am incercat sa-l accelerez altfel decat usor in timpul ala. Cred ca scrie treaba asta si in manual, la fel cum scrie la cuptorul cu microunde sa nu bagi animale vii si pe unele pungi sa nu ti le tragi pe cap. Chiar, daca FZ6 se gatuie cand e rece, tu cum respiri cu o punga de plastic pe cap? Pont: strange-o bine in jurul gatului :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,băieți! Uitați ce mă frământa pe mine la ora asta:un prieten a fost prins de radar pe autostradă cu mașina și i-a venit amenda acasă.Pe un motociclist cum îl prinde radaru', dacă are numere doar în spate? Ha,ha... Mă gândeam că dacă mă filmează și din spate, să încetinesc și să acopăr cu o mâna nr.până ce trec de raza de acțiune a camerei.:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Gandire de Pokemon, merge tare si il prinde radarul si intreaba cum sa scape. Astia sunt nascuti din cauza prezervativelor defecte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Un coleg care sta prin zona academia militara/eroilor, si are un fz6 in stare buna, este amabil sa ma lase sa o ascult 5 minute, pe cric? Macar sa stiu daca am luat-o eu razna si imi imaginez zgomote aiurea la motor.

 

Zgomotul nou aparut e din regiunea admisiei, stanga sus, audibil mult mai tare cu cutia de la filtrul de aer scoasa, si seamana cu zgomotul pe care il fac rotile de skateboard pe asfalt. Se aude constant pana la ~4000rpm, cand dispare (sau e acoperit), nu imi dau seama. In viteza sau nu, cu ambreiaj sau nu, pe loc sau in mers, se aude la fel. A aparut dupa ce am mers cu ea vreo 80km in 2 cilindrii, din cauza unei mufe iesite de la o bobina de inductie.

 

Momentan am capacul de la culbutori scos, si astept o garnitura si un lant de distributie nou (e putin intins, si marcajele nu se mai aliniaza perfect). Am verificat si distantele de la tacheti si totul e in parametrii. Uleiul e in limite, motul 7100 schimbat acum 2-3 mii, culoare aproape ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegii!

Am si eu o nelamurire si recunosc ca nu am citit toate paginile acestui topic.

Sunt nou posesor de FZ6S2 si nu pricep de ce am un bec H7 pe faza scurta si un H4 pe lunga. Mi se parea oarecum normal ca amandoua farurile sa functioneze pe faza scurta din moment ce am H4 intr-un far.

Ma lamuriti si pe mine ce si cum?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...