Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

cine ma poate ajuta cu urmatoarea problema:as dori sa stiu la FZ6 an 2004, care sunt turatiile optime ptr a schimba vitezele?

1.

2.

3.

4.

5.

6.

 

1. PLECI DUPA LOC

2. GAZ SA O DUCI LA URMATORUL SEMAFOR

3. DACA DISTANTA INTRE SEMAFOARE ESTE MAI LUNGA o folosesti si pe asta

4 DE REZERVA IN ORAS

5 DE REZERVA IN ORAS

6 REZERVA IN ORAS.

 

:eek: :D :D

 

ULTIMILE TREI SE FOLOSESC DOAR AFARA, si din proprie experienta indiferent daca mergi cu ea turata sau subturata consumul este intre 4,7- 5%. Cam cine are fz a confirmat lucrul asta.

 

pai hai sa zicem economic.dar vreau sa am continuitate la sunet, daca ma intelegeti.sa nu se auda acea deturare a motorului cand trec in treapta superioara

 

Daca nu ai tobe sport oricum nu auzi nimic :D

 

mai rar fz6N rosie...clar ce-a mai frumoasa culoare pt modelul asta :D...acum poate sunt si eu putin subiectiv ca si a mea e la fel :P.

poate ne onorezi si tu cu prezenta ca's singur acolo cu toate negrele.

 

Ce frumoase sunt astea rosi domne, alea negre zici ca's smolite :D :D

 

da :D :D :D :D :D :blbl: :huh: :eek:

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un spanac de motoreta care nu are nici o treaba cu FZ6 ... Clona a GSX650F.

 

- e mai grea decat FZ6.

- are mai putin cai decat FZ6

- are franele vechi (si proaste) ale FZ6, nu cele folosite din 2007 incoace.

- arata hidos (culmea, varianta europeana sta mult mai bine din acest punct de vedere)

post-18207-1220992243_thumb.jpg

post-18207-1220992247_thumb.jpg

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti pe louis la 190 de euro ..

 

merci fain.

 

 

am intrat si eu in paine:) va prezint cate o felie din ea:

 

http://img90.imageshack.us/my.php?image=20080908gq0.jpg

 

http://img70.imageshack.us/my.php?image=20080908001zw5.jpg

 

http://img216.imageshack.us/my.php?image=20080908003qh0.jpg

 

an 2004, 10 550 km, service la zi, 3 chei ,pret 3900.asta ptr cei ce ar fi fost interesati.adusa din germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce te referi? sau ai raspuns cuiva?

 

 

 

"""Poate sa ma ajute cineva cu codul de origine al acelui senzor TPS....pacatos din cauza careia se opreste la relanti motorul?

Eu am fost la dealerul local deoarece am si eu problema asta, ma incadrez in serrile postate aici, dar dealerul spune ca nu are informatie de la Yamaha despre vreo rechemare. Vreau sa rezolv problema chiar si contracost dar am nevoie de codul reper al senzorului respectiv, sau o poza ceva ca sa stiu exact care e sonzorul.

Mersi.

 

Hello!

Eu am schimbat recent senzorul TPS . (Trothle position sensor) .

M-a costat cam 500 de lei la Yamaha Otopeni . motocicleta mea facea parte din seriile cu problema dar nu era cumparata de la ei si am platit .

A fost o ora de manopera 17EUro si vro 130 sensoru .

Nu stiu ce cod o avea clar pe factura dar in cartea de piese de schimb are codul 5FL-85885-01-00 si denumirea de Throttle Sensor Assy .

 

Senzorul este practic un potentiometru si este asezat in capul axului care roteste clapetele de admisie.

Ca orice potentiometru se strica si face un bruiaj care cade turatia la motor.

Problema e ca poate ramane si accelerat . Dar cele mai dese simtome este variatia sau caderea relantiului.

Senzorul este destul de capsulat , si izolat cu rasina , nu poate fi curatat ca un potentiometru normal .

Cand il montezi mai trebuie sa verifici o intrare in computerul de bord si senzorul sa aiba valoarea 17 parca la punctul 0 (neaccelerat ) si 100 la maxim acceleratie .

Asta probabil o sa stie mecanicul ! """""

 

Cam asta ar fi !!!!

 

 

.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recall-ul nu cred sa mai fie valabil, a expirat in 2007.

 

Exista 3 variante ale TPS-ului:

2004-2005 = 5FL-85885-01-00

2006-2007 = 5FL-85885-02-00

2008 = 2D1-85885-00-00

 

5FL-85885-01-00 este depasit, fiind inlocuit cu 5FL-85885-02-00. Acum incerc sa aflu de la americani daca 2D1-85885-00-00 este compatibil cu modelele pre 2008. Eu sustin ca este pentru ca modelele de FZ6 2007 si 2008 sunt identice ... Maine o sa vb. cu cei de la Motodynamics, sa aflu daca au in stoc. Nu cred sa aiba, caz in care o sa vad daca il comand la ei sau la Dual Tours.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un spanac de motoreta care nu are nici o treaba cu FZ6 ... Clona a GSX650F.

 

- e mai grea decat FZ6.

- are mai putin cai decat FZ6

- are franele vechi (si proaste) ale FZ6, nu cele folosite din 2007 incoace.

- arata hidos (culmea, varianta europeana sta mult mai bine din acest punct de vedere)

 

belea......

de unde a-ti mai scoso si pe asta, nu e vorba de nici un FZ6

 

este vorba de noua Yamaha XJ6 Diversion urmasul XJ 600 S Diversion

intradevar este un Motor R6 modificat cu doar 78 CP.

greutatea max 216 kg (plin ) Rezervor 17,3 l

Cauciucuri 120/70 ZR17 ; 160/60 ZR17

serie: ABS

 

nicidecum o Clona Suzuki.................

 

apropo de frine: are un sistem de frinare ABS mai modern decit ale FZ-ului 6 cu ABS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se numeste FZ6R in SUA si arata exact ca in poza. Clona de GSX650F.

 

Poate sa aiba si mama sistemul ABS daca etrierii sunt slabi. Si iti zic din proprie experienta, sunt slabi.

Am o singura curiozitate: oare limitarea la 78 CP este facuta tot cu un surub, ca la FZ6 Fazer post 2007 sau de data asta s-au obosit sa modifice injectia. As pune pariu pe varianta cu surub :rolleyes:

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se numeste FZ6R in SUA si arata exact ca in poza. Clona de GSX650F.

 

Poate sa aiba si mama sistemul ABS daca etrierii sunt slabi. Si iti zic din proprie experienta, sunt slabi.

Am o singura curiozitate: oare limitarea la 78 CP este facuta tot cu un surub, ca la FZ6 Fazer post 2007 sau de data asta s-au obosit sa modifice injectia. As pune pariu pe varianta cu surub :rolleyes:

 

..mda,

nu mai este posibil o oarecare deschidere de limitator, motorul este el R6 dar! cu o alta chiuloasa cu canale mai inguste

78 CP = Game Over

 

.sistemul de evacuare este interesant.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat ieri TPS-ul nou. Nu este complicat dar dureaza cam o ora si ceva si sunt necesare scule (extensie lunga pentru chei tubulare si un bit in stea cu adancitura in mijloc - Security Torx).

 

TPS-ul vechi incepuse sa se duca de cateva luni de zile. Motocicleta avea mici "ezitari" cu gazul deschis, ca si cum l-as fi inchis si deschis foarte repede. Inainte sa moara insa incepusa sa faca exact cum a descris Fanel, toata pleiada de simptome.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni, n-am mai reusit sa ajung pe la intrunirea FZ(S, 6)-istilor si pentru asta imi pun cenusa in cap.

voiam sa va intreb urmatorul lucru, pe cei cu FZS 600 (modelul cu faruri patrate, cu cel cu face-lift), in special pe COJO: voi cum stati la capitolul faruri? mie mi se pare ca a mea e chioara rau. as vrea sa o compar cu alta din acelasi film sa vedem daca e ceva putred la mine sau asa este modelul asta, orb (am citit cate ceva pe net cum ca lumea se plangea de iluminarea slaba pe timp de noapte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am inteles din cauza problemei cu lumina au recurs la varianta cu ambele faruri aprinse pe fazer incepand cu 2002, parca. cel putin asa imi povestea un prieten care citise ceva pe tema aceasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

pentru cei interesati, am solutia de activare al farului din stinga, la Faza scurta.......

 

Si eu sunt interesat, zi-ne, nu ne mai tine in suspans... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...