Florin Daniel Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) cine ma poate ajuta cu urmatoarea problema:as dori sa stiu la FZ6 an 2004, care sunt turatiile optime ptr a schimba vitezele?1. 2. 3. 4. 5. 6. 1. PLECI DUPA LOC 2. GAZ SA O DUCI LA URMATORUL SEMAFOR 3. DACA DISTANTA INTRE SEMAFOARE ESTE MAI LUNGA o folosesti si pe asta 4 DE REZERVA IN ORAS 5 DE REZERVA IN ORAS 6 REZERVA IN ORAS. :D ULTIMILE TREI SE FOLOSESC DOAR AFARA, si din proprie experienta indiferent daca mergi cu ea turata sau subturata consumul este intre 4,7- 5%. Cam cine are fz a confirmat lucrul asta. pai hai sa zicem economic.dar vreau sa am continuitate la sunet, daca ma intelegeti.sa nu se auda acea deturare a motorului cand trec in treapta superioara Daca nu ai tobe sport oricum nu auzi nimic mai rar fz6N rosie...clar ce-a mai frumoasa culoare pt modelul asta ...acum poate sunt si eu putin subiectiv ca si a mea e la fel .poate ne onorezi si tu cu prezenta ca's singur acolo cu toate negrele. Ce frumoase sunt astea rosi domne, alea negre zici ca's smolite :D da :D :D Editat Septembrie 9, 2008 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Yamaha FZ6R 2009 Enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Ce frumoase sunt astea rosi domne, alea negre zici ca's smolite Pai ce sa-i faci, asta e adevarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) double post ... Editat Septembrie 9, 2008 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) Un spanac de motoreta care nu are nici o treaba cu FZ6 ... Clona a GSX650F. - e mai grea decat FZ6. - are mai putin cai decat FZ6 - are franele vechi (si proaste) ale FZ6, nu cele folosite din 2007 incoace. - arata hidos (culmea, varianta europeana sta mult mai bine din acest punct de vedere) Editat Septembrie 9, 2008 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Un spanac de motoreta care nu are nici o treaba cu FZ6 ... Clona a GSX650F. :kiss: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduopi Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 florin, spune mi si mie de unde ai luat accesoriu ala de la moto tau care se pune jos la tevi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 florin, spune mi si mie de unde ai luat accesoriu ala de la moto tau care se pune jos la tevi. [/quot ASA am luat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 florin, spune mi si mie de unde ai luat accesoriu ala de la moto tau care se pune jos la tevi. gasesti pe louis la 190 de euro .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduopi Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 gasesti pe louis la 190 de euro .. merci fain. am intrat si eu in paine:) va prezint cate o felie din ea: http://img90.imageshack.us/my.php?image=20080908gq0.jpg http://img70.imageshack.us/my.php?image=20080908001zw5.jpg http://img216.imageshack.us/my.php?image=20080908003qh0.jpg an 2004, 10 550 km, service la zi, 3 chei ,pret 3900.asta ptr cei ce ar fi fost interesati.adusa din germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Mda, cred TPS-ul meu e pe duca. A mea nu face parte din seria afectata dar senzorul respectiv se poate strica si asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduopi Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Mda, cred TPS-ul meu e pe duca. A mea nu face parte din seria afectata dar senzorul respectiv se poate strica si asa ... la ce te referi? sau ai raspuns cuiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Citeste tot thread-ul si o sa vezi si ce este TPS-ul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) la ce te referi? sau ai raspuns cuiva? """Poate sa ma ajute cineva cu codul de origine al acelui senzor TPS....pacatos din cauza careia se opreste la relanti motorul? Eu am fost la dealerul local deoarece am si eu problema asta, ma incadrez in serrile postate aici, dar dealerul spune ca nu are informatie de la Yamaha despre vreo rechemare. Vreau sa rezolv problema chiar si contracost dar am nevoie de codul reper al senzorului respectiv, sau o poza ceva ca sa stiu exact care e sonzorul. Mersi. Hello! Eu am schimbat recent senzorul TPS . (Trothle position sensor) . M-a costat cam 500 de lei la Yamaha Otopeni . motocicleta mea facea parte din seriile cu problema dar nu era cumparata de la ei si am platit . A fost o ora de manopera 17EUro si vro 130 sensoru . Nu stiu ce cod o avea clar pe factura dar in cartea de piese de schimb are codul 5FL-85885-01-00 si denumirea de Throttle Sensor Assy . Senzorul este practic un potentiometru si este asezat in capul axului care roteste clapetele de admisie. Ca orice potentiometru se strica si face un bruiaj care cade turatia la motor. Problema e ca poate ramane si accelerat . Dar cele mai dese simtome este variatia sau caderea relantiului. Senzorul este destul de capsulat , si izolat cu rasina , nu poate fi curatat ca un potentiometru normal . Cand il montezi mai trebuie sa verifici o intrare in computerul de bord si senzorul sa aiba valoarea 17 parca la punctul 0 (neaccelerat ) si 100 la maxim acceleratie . Asta probabil o sa stie mecanicul ! """"" Cam asta ar fi !!!! . Editat Septembrie 16, 2008 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Recall-ul nu cred sa mai fie valabil, a expirat in 2007. Exista 3 variante ale TPS-ului: 2004-2005 = 5FL-85885-01-00 2006-2007 = 5FL-85885-02-00 2008 = 2D1-85885-00-00 5FL-85885-01-00 este depasit, fiind inlocuit cu 5FL-85885-02-00. Acum incerc sa aflu de la americani daca 2D1-85885-00-00 este compatibil cu modelele pre 2008. Eu sustin ca este pentru ca modelele de FZ6 2007 si 2008 sunt identice ... Maine o sa vb. cu cei de la Motodynamics, sa aflu daca au in stoc. Nu cred sa aiba, caz in care o sa vad daca il comand la ei sau la Dual Tours. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Un spanac de motoreta care nu are nici o treaba cu FZ6 ... Clona a GSX650F. - e mai grea decat FZ6. - are mai putin cai decat FZ6 - are franele vechi (si proaste) ale FZ6, nu cele folosite din 2007 incoace. - arata hidos (culmea, varianta europeana sta mult mai bine din acest punct de vedere) belea...... de unde a-ti mai scoso si pe asta, nu e vorba de nici un FZ6 este vorba de noua Yamaha XJ6 Diversion urmasul XJ 600 S Diversion intradevar este un Motor R6 modificat cu doar 78 CP. greutatea max 216 kg (plin ) Rezervor 17,3 l Cauciucuri 120/70 ZR17 ; 160/60 ZR17 serie: ABS nicidecum o Clona Suzuki................. apropo de frine: are un sistem de frinare ABS mai modern decit ale FZ-ului 6 cu ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) Se numeste FZ6R in SUA si arata exact ca in poza. Clona de GSX650F. Poate sa aiba si mama sistemul ABS daca etrierii sunt slabi. Si iti zic din proprie experienta, sunt slabi. Am o singura curiozitate: oare limitarea la 78 CP este facuta tot cu un surub, ca la FZ6 Fazer post 2007 sau de data asta s-au obosit sa modifice injectia. As pune pariu pe varianta cu surub Editat Septembrie 18, 2008 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Se numeste FZ6R in SUA si arata exact ca in poza. Clona de GSX650F. Poate sa aiba si mama sistemul ABS daca etrierii sunt slabi. Si iti zic din proprie experienta, sunt slabi. Am o singura curiozitate: oare limitarea la 78 CP este facuta tot cu un surub, ca la FZ6 Fazer post 2007 sau de data asta s-au obosit sa modifice injectia. As pune pariu pe varianta cu surub ..mda, nu mai este posibil o oarecare deschidere de limitator, motorul este el R6 dar! cu o alta chiuloasa cu canale mai inguste 78 CP = Game Over .sistemul de evacuare este interesant....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) Am montat ieri TPS-ul nou. Nu este complicat dar dureaza cam o ora si ceva si sunt necesare scule (extensie lunga pentru chei tubulare si un bit in stea cu adancitura in mijloc - Security Torx). TPS-ul vechi incepuse sa se duca de cateva luni de zile. Motocicleta avea mici "ezitari" cu gazul deschis, ca si cum l-as fi inchis si deschis foarte repede. Inainte sa moara insa incepusa sa faca exact cum a descris Fanel, toata pleiada de simptome. Editat Septembrie 21, 2008 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 salutare pentru cei interesati, am solutia de activare al farului din stinga, la Faza scurta....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduopi Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 salutare pentru cei interesati, am solutia de activare al farului din stinga, la Faza scurta....... ma intereseaza si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 mai oameni buni, n-am mai reusit sa ajung pe la intrunirea FZ(S, 6)-istilor si pentru asta imi pun cenusa in cap. voiam sa va intreb urmatorul lucru, pe cei cu FZS 600 (modelul cu faruri patrate, cu cel cu face-lift), in special pe COJO: voi cum stati la capitolul faruri? mie mi se pare ca a mea e chioara rau. as vrea sa o compar cu alta din acelasi film sa vedem daca e ceva putred la mine sau asa este modelul asta, orb (am citit cate ceva pe net cum ca lumea se plangea de iluminarea slaba pe timp de noapte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 din cate am inteles din cauza problemei cu lumina au recurs la varianta cu ambele faruri aprinse pe fazer incepand cu 2002, parca. cel putin asa imi povestea un prieten care citise ceva pe tema aceasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 salutare pentru cei interesati, am solutia de activare al farului din stinga, la Faza scurta....... Baga ... ca ne intereseaza, m-am saturat sa ma opreasca lumea sa-mi zica ca m-i sa ars un far ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 salutare pentru cei interesati, am solutia de activare al farului din stinga, la Faza scurta....... Si eu sunt interesat, zi-ne, nu ne mai tine in suspans... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.