Metal Heart Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Casco? Banuiesc ca nu. Levierul de ambreiaj se schimba, nu este deloc scump. Carena se revopseste frumos, e suficient sa n-ai bucati lipsa din ea. Oglinda se schimba, am eu una de stanga de pe FZS-ul meu, daca ai nevoie, ti-o dau cu cea mai mare placere, dar s-ar putea sa arate un pic diferit fata de ce ai tu. Semnalul se schimba, e destul de ieftin, gen 700.000 setul. Vezi ca sunt multi care si le-au schimbat cu unele aftermarket si au semnale bune care stau degeaba prin debarale. Cred ca sunt universale, deci nu vad probleme grave de incompatibilitate. Crash bar rupt?!?! Pai, ori il sudezi, ori iti comanzi altul de pe ebay. "Capacul ala rotund si mare spart" nu stiu exact de la ce e la FZ6, dar presupun ca ceva legat de pompa de apa din moment ce ti-a curs lichid verde (anitigel). Pedala de la schimbator se indreapta (sau ti-o poti cumpara, nu e foarte scumpa), cel mai bine se face la cald (daca iti sudezi crashbarul, baietii aia care o sa-ti faca manevra e imposibil sa nu stie sa-ti indrepte si o pedala), Manerul si carena spate se chituiesc si se revopsesc. La rezervor nu prea ai ce sa-i faci, sa-l indrepti calumea, mai bine il lasi asa, stramb, sau daca te deranjeaz, chit + vopsea. Deci, practic ai cam toata motocicleta de vopsit. Asadar, ai scapat usor, nu trebuie decat sa te apuci sa cauti pe aici pe forum cine face sudura calumea, reparatii si vopstorie carene si cine aduce piese de pe ebay. Eu te sfaturesc sa apelezi cu incredere la ebayul englezesc (ebay.co.uk), gasesti o gramda de piese in stare buna, multe noi si de obicei mai ieftine ca la noi. Eu estimez paguba ta la maximum 400 Euro daca schimbi tot ce ai lovit/zgariat de pe ea. click aici sa arunci un ochi pe e-bay si sa-ti faci un calcul LE: Acum am vazut ca a raspuns si Florin. Deci tot alterantorul e si la FZ6 in partea stanga jos. Atunci nu-i nici o problema, se schimba si e ca nou. Daca ti-a curs mult lichid, bine ar fi ca inainte sa iesi cu ea, sa-i schimbi tot lichidul de racire. Editat Iunie 5, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Nu pot sa cred ! Dupa cate ziceti , daca-i indrept pedala schimbatorului cat sa poata fi actionata, practic pot s-o deplasez pe rotile ei !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Nu pot sa cred ! Dupa cate ziceti , daca-i indrept pedala schimbatorului cat sa poata fi actionata, practic pot s-o deplasez pe rotile ei !!!! Da, cu o mica verificare la lichidul de racire sa fie la nivel asta daca zici ca a curs. Dar la 2 picaturi cat ai zis ca a pierdut nu mai este nevoie. Iar pedala daca ai indreptat o este "apta" de functionare, restul e CAN CAN........... Vino diseara la garaj sai schimbam levierul de ambreiaj si sa vedem ce-i mai facem repede pana ma intorc din vacanta dupa care o facem ca noua. Editat Iunie 5, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marmotica1 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Cateva preturi cu accesoriile pt cei interesati:-suport + top case originale yamaha: 100 +120 euro (recomand totusi suportul si top case-ul de 45 litri de la hepco & becker - 125 +200 euro); -spatar top case: 35 euro; -kit suporti genti laterale - hepco & becker: 175 euro; -genti laterale ,,junior flash''- hepco & becker: 340 euro perechea; -grila radiator aluminiu; -kit carene ,,power bronze'': 320 euro; -crash pad-uri protectie motor- rizoma: 80 euro; -geam touring original yamaha: 50 euro; -manete ,,titax'': 80 euro bucata; -priza 12v-louis: 12 euro. Salutare Spune`mi te rog de unde as putea achizitiona un kit de carene asemanator cu al tau? Btw arata foarte bine cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Salutare Spune`mi te rog de unde as putea achizitiona un kit de carene asemanator cu al tau? Btw arata foarte bine cu ele. Uite aici; http://www.motoin.de/Bodywork/Covers/Five-...Fazer::966.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Casco? Banuiesc ca nu. Vezi ca sunt multi care si le-au schimbat cu unele aftermarket si au semnale bune care stau degeaba prin debarale. "Capacul ala rotund si mare spart" nu stiu exact de la ce e la FZ6 ... Eu te sfaturesc sa apelezi cu incredere la ebayul englezesc (ebay.co.uk), gasesti o gramda de piese in stare buna, multe noi si de obicei mai ieftine ca la noi. LE: Acum am vazut ca a raspuns si Florin. Deci tot alterantorul e si la FZ6 in partea stanga jos. Baietii care au piese in plus !!! Se cauta chestii "de pe stanga". Daca nu au valoare sentimentala, vindeti-mi-le mie ! Casco nu am ca sunt batran si prost. Am zis ca o luna n-o fi foc fara, la fel si cu protectiile. Acum am aflat ca e Capacul de pe stanga e descris in catalog drept: "5VX-15411-00-00 COVER, CRANKCASE 1 " Item Part # Description Notes Req 1 5VX-15411-00-00 COVER, CRANKCASE 1 1 2 5VX-15451-00-00 GASKET, CRANKCASE COVER 1 1 3 99530-08012-00 PIN, DOWEL 2 4 91314-06025-00 BOLT 9 5 90465-08045-00 CLAMP 2 6 5VX-15418-00-00 COVER, CHAIN CASE 1 7 91314-06025-00 BOLT 3 8 5VX-15421-00-00 COVER, CRANKCASE 2 1 9 3F9-15362-00-00 PLUG, OIL LEVEL 1 10 93210-27194-00 O-RING 1 11 5SL-15461-00-00 GASKET, CRANKCASE COVER 2 1 12 93608-17263-00 PIN, DOWEL 2 13 91314-06025-00 BOLT 7 14 90110-06022-00 BOLT, HEXAGON SOCKET HEAD 1 15 91314-06030-00 BOLT 2 16 5VX-15416-00-00 COVER, OIL PUMP 1 17 90465-14011-00 CLAMP 1 18 98507-06012-00 SCREW, PAN HEAD 1 19 93210-32172-00 O-RING 1 20 90340-32116-00 PLUG, STRAIGHT SCREW 1 21 90430-08143-00 GASKET 1 22 92014-08014-00 BOLT, BUTTON HEAD 1 23 5SL-15456-00-00 GASKET, OIL PUMP COVER 1 1 24 99530-08012-00 PIN, DOWEL 2 25 91314-06020-00 BOLT 7 26 90465-10035-00 CLAMP 1 27 5VX-15425-00-00 COVER, GENERATOR 2 1 28 5VX-15463-00-00 GASKET, CARBURETOR COVER 2 1 29 99530-08012-00 PIN, DOWEL 2 30 91314-06020-00 BOLT 2 31 91314-06025-00 BOLT 4 32 5VX-15441-00-00 HOLDER, CLUTCH CABLE 1 Super sfatul pentru ebay UK, se pare ca britanicii iau motociclismul in serios ! Editat Iunie 5, 2009 de vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Pune o poza cu avariile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Am fost atat de debusolat dupa incident ca n-am facut o poza timp de aproape 2 ore cat am asteptat duba. Abia dupa ce au incarcat-o prietenii m-am dezmeticit si am fotografiat ... locul ramas gol si motorul ancorat inauntru ! Maine fac poze ca agentii de asigurari la constatare si atasez. Maxiweekend placut tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 ps: un torx pt piulitele care tin pistonasele (alea albastre) cam cat ar ajunge? ca e mult mai comod asa.. Tineam eu minte ceva. Exista o atentionare similara in manualul de R1, etrierii acestuia avand suruburile respective pe interior, spre roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Pune o poza cu avariile. Cam astea ar fi cele mai relevante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) O mica schimbare, care face foarte mult. Poza 1: original Poza 2: dupa cateva ore de montaj, un Fat-Bar LSL Editat Iunie 7, 2009 de cocosound Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 O mica schimbare, care face foarte mult.Poza 1: original Poza 2: dupa cateva ore de montaj, un Fat-Bar LSL Eu stiu de 1 an !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) @Zircon: multumesc, e utila informatia. @vane: am eu un semnal de FZS, din poza pare ca se potriveste la al tau. dar sa stii ca are o crapatura care nu se vede (eu am mers jumate de an asa). daca te intereseaza, da-mi un PM daca vrei sa-ti faci singur partea de vopsitorie, te pot ajuta cu cateva sfaturi. insa rezervorul ar trebui indreptat cu o pompa de vacuum. duminica asta daca nu ploua torential cu fulgere (cum am patit weekend asta) iesim la o plimbare? Editat Iunie 10, 2009 de cojo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Daca repar mobra cat de cat, eu ies ! Cam ce traseu ai in intentie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Nu curge ulei; am comandat pe net capacul la mai putin de jumatate pretul Dual Tours. Cadrul e polizat, indeed E un meserias care imi va indrepta rezervorul, dar in primul rand tre' sa fac o verificare sa nu fie stricaciuni ascunse ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 cu cadrul nu-i bai, din ce am vazut in poe, e doar polizat. Poate, pe viitor, daca Doamen-fereste mai ai vreun necaz in care nu est tu de vina, il poti baga si p'ala la daune. In rest, NU MERGE PANA NU-TI SCHIMBI CAPACUL DE LA ALTERNATOR. Daca ai pierdut ulei pe acolo, e bine sa-i faci o completare si la fel si cu lichidul de racire, ar fi bine sa-l completezi. In rest, le faci pe parcurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 N-am de gand sa merg pana nu schimb capacul (si indrept pedala schimbatorului ) dar o intrebare tot am: N-ar trebui sa se aprinda diverse beculetze daca uleiul/coolant-ul scad mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 N-am de gand sa merg pana nu schimb capacul (si indrept pedala schimbatorului ) dar o intrebare tot am:N-ar trebui sa se aprinda diverse beculetze daca uleiul/coolant-ul scad mult ? De obicei, cand se aprind beculetele, chiar sunt probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Cine stie, mare pomana isi face daca-mi raspunde la urmatoarele intrebari: Din ce sunt facute carenele: plastic, fibra, altceva ? Asta ca sa stiu cu ce meseriash intru in discutii pentru lipire. Sunt vopsite sau efectul metalizat e din turnare ? Cu ce netezesc niste zgarieturi pe dunga parbrizului ? Nu pe fetze ci pe muchie e raschetat 2 cm din accident. Ma gandesc sa-l iau putin la hartie abraziva si apoi sa dau cu un diluant, ceva care sa-i dea transparenta. Ceva in genul solutiilor de reconditionat CD-uri... Multumesc, Vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 [*]Din ce sunt facute carenele: plastic, fibra, altceva ? Asta ca sa stiu cu ce meseriash intru in discutii pentru lipire. Adu-le la garaj si Andi se ocupa de ele (lipire pe interior cu fibra de sticla). Vopsitor este Andrei un vechi prieten care lucreaza la KIA, vopsea o sa iti dea el acolo numai cu materiale de calitate. Tinem legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 1. plastic (ABS)2. sunt vopsite. 3. habar n'am. zgarieturi superficiale pe plastic stiu ca se pot scoate cu Xerapol. Aha ! Am vazut ca scrie ABS pe ele care cica inseamna Acrylonitrile butadiene styrene. Pe dreaq: n-o fi vreun polimer inventat de Elena Ceausescu !? - M-ai prins ! Am uitat sa intreb din ce-i facut parbrizul ! Adu-le la garaj si Andi se ocupa de ele (lipire pe interior cu fibra de sticla). Vopsitor este Andrei un vechi prieten care lucreaza la KIA, vopsea o sa iti dea el acolo numai cu materiale de calitate. Tinem legatura. Aduc nene Florine, aduc ! Dar nu asa pe orbeste. Stai sa-mi faca Strumfu' putina educatie inainte, sa stiu si eu pe ce lume ma aflu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Nu educatie la geografie, la chimie ! Cum se lipeste ABS-ul cum se netezeste acrilul (daca din aia e facut parbrizul) etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) Adaptor filtru ulei din asta se gaseste in Romania ? Ca ma costa mai mult transportul din State Editat Iunie 16, 2009 de vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) Cine stie, mare pomana isi face daca-mi raspunde la urmatoarele intrebari: Din ce sunt facute carenele: plastic, fibra, altceva ? Asta ca sa stiu cu ce meseriash intru in discutii pentru lipire. Sunt vopsite sau efectul metalizat e din turnare ? Cu ce netezesc niste zgarieturi pe dunga parbrizului ? Nu pe fetze ci pe muchie e raschetat 2 cm din accident. Ma gandesc sa-l iau putin la hartie abraziva si apoi sa dau cu un diluant, ceva care sa-i dea transparenta. Ceva in genul solutiilor de reconditionat CD-uri... Multumesc, Vane Carenele dupa cum ai vazut si tu sunt din ABS....eu dupa ce am scapat-o pe panta la garaj am spart ornamentul din dreapta de langa sa...am lipit bucatelele sparte cu picatura dupa ce in prealabil am degresat partile care se lipesc, dupa care am pus pe dedesupt o bucata de tifon (nu am avut fibra de sticla) peste care am dat cu chit de fibra de sticla.....pe urma am slefuit pe exterior, am dat chit normal,slefuit, sprit chit, slefuit si vopsit. Vopseaua se gaseste la LIZEANU (sunt doua magazine pe langa MEGA IMAGE)....te duci cu un reper vopsit de la motor, ti-o cauta dupa niste mostre care au un cod de culoare de YAMAHA, dupa care i-ti prepara vopseaua.....un strat de baza care are si partea metalizata in ia, al doilea strat este un fel de lac colorat si al treilea strat = lac. In ceea ce priveste parbrizul acesta este facut din policarbonat....!!!!!!! sa nu dai cu diluant pe el ca se matuieste(albeste).....eu am luat XERAPOL- dar nu este bun pentru policarbonat ci doar pentru plexiglas........poti sa il smirgheuiesti usor cu o granulatie 800-1500 ca sa se mai netezeasca si sa ai dai cu ceva gras (ex:crema de maini) ca sa mai atenuieze din matuit --mai ales ca este pe lateralul parbrizului. Spor la reparat. SI CEVA INTERESANT pentru FZ-risti: TEST COMPARATIV Editat Iunie 16, 2009 de SDS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 SI CEVA INTERESANT pentru FZ-risti:TEST COMPARATIV au inversat SV-ul cu FZ-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.