Metal Heart Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Mi-am facut kilometrajul! In sfarsit a dat Domnu'! E cam ciudat "melcul" de la kilometraj de la FZS600, mare grija pentru cei care dau roata fata jos, cand o pun la loc, sa o puna bine, altfel risca sa rupa doua urechiuse de prindere a unei bucsi, si gata, pa kilometraj. Eu am facut o improvizatie, materialul din care e facut bucsa buclucasa e un fel de teflon, daca nu tine mult improvizatia asta o sa apelez la un strungar, in nici un caz nu cred ca-mi va lua 100 E cat e un kilometraj nou original Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 E cumva reperul 11 ? Click here ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) E cumva reperul 11 ? Click here ! Da bre ala este, dar tu nu ai asa ceva la modelul tau asa ca nu iti fa griji. Mi-am facut kilometrajul! In sfarsit a dat Domnu'! E cam ciudat "melcul" de la kilometraj de la FZS600, mare grija pentru cei care dau roata fata jos, cand o pun la loc, sa o puna bine, altfel risca sa rupa doua urechiuse de prindere a unei bucsi, si gata, pa kilometraj. Eu am facut o improvizatie, materialul din care e facut bucsa buclucasa e un fel de teflon, daca nu tine mult improvizatia asta o sa apelez la un strungar, in nici un caz nu cred ca-mi va lua 100 E cat e un kilometraj nou original Yamaha. Sa vezi acum ce regulamentar o sa mergi !!!! Florine tata, da' un gratar d'ala de ne'ai balit ieri pe topicul ala campenesc nu faci? Facem, facem gatitul este inca o pasiune de a mea. Editat Iunie 21, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atenthondaru1203 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 salut si ma scuzati ca ma bag aiurea ca musca in lapte, dar as dorii sa va impartasesc si voua ce am vazut acum un timp, legat de Fz6, Imi place aceasta motocicleta, imi place si mai mult fz1, dar, am ramas masca, in momentul in care am fost martor la cateva liniutze, si am vazut ca un fz6 cu tobe mivv power commander, etc etc, multe bunatati pe el din 2006 , a luat bataie de la un cazan,ZX 4 din 95 parca si cand zic cazan, credeti-ma era tomberon frate,, cadeau carenele de pe el, chestia a fost ca baiatului cu fz6 le nui venea sa creada ce bataie ia dat ghena aia de kawa si sau mai dat de vreo 3 4 ori si tot bataie ia dat OK stiu ca fz nu e o motoreta de viteza, are rapoartele alfel la cutie, dar cum frate ,, sa ia bataie de la un 400 din 95, care mai avea putin si isi scotea tachetzi pe toba la cat de obosit era,? plus ca yamaha a avut mereu ceva de zis, mai ales in ture marii, dati-va si voi cu parerea , si explicati-mi fenomenul ,, ca mie imi venea sa plang cand vedeam ca dupa 4 5 sute de metri ala cu ghena avea 5 motoare avans, fatza de fz care urla din toata frumusetea mivv urilor de pe el, dar degeaba,tot in spate era, si baiatu care era pe el, stie,, adica nu e vreun papleaca,, spre sa nu ma injurati, ptr ca nu sunt fan kawa si am pus asta sa va atac, pur si simplu am ramas mut cand am vazut cele relatate mai sus, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Da bre ala este, dar tu nu ai asa ceva la modelul tau asa ca nu iti fa griji. Incerc sa fiu util, nu ma intereseaza reperul ala pt. mine. In caz ca "crapa improvizatia" sa mai aiba omul o alternativa. MH, scuze daca stiai deja de site ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 ... N-a stiut ala sa-i dea... ZX-R 400 a invins pilotul de pe FZ6, nu motocicleta. Eu ma tin fara nici o problema dupa cei cu SS600, numai ca mestec un pic mai des in cutie . Pana la 200 sunt cam la fel, dupa aia incepe sa se simta diferenta intre un SS si un naked. Vane, dupa cum vezi in linkul ala, ce e acolo este pentru FZR nicidecum pentru FZS. Si la mine tot ceva de genul ala e, dar parca mai altfel. Maine pun o poza din manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Cam asa arata senzorul de viteza la mine. Ceea ce mi se rupsesera sunt cele doua urechiuse notate cu "b" in schita din stanga sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Vand Yamaha FZ6N model 2004 , xenon , priza , Tobe MIVV carbon raccing + tobe stock , parbriz barracuda , ghidon after market , cauciucuri fata spate 90% , consumabile schimbate recent , pret 4000 euro. Ovidiu 0723 515 249 Defecte optice: o mica zgarietura pe rezervor in partea stanga. O vand pt ca imi doresc Hornet 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Salut, se vinde Yamaha FZ6 Fazer ABS (RJ 14), an Fabricatie 2007, cumparata in 2008 cu 300 km. 98 CP / 72 kW, 4 cilindri, 600 cm³, cuplu 63,1 Nm, 6 viteze, kilometri actuali parcursi 7800 km, Inbunatatiri: LSL Streetbar conic 760 mm, Cauciucuri noi Michelin Pilot Power 2CT, Oglinzi Race, LSL Crash-Pads (Carbon Look) pret: 4800.- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Ma poate ajuta cineva cu o problema ? Am un FZS600 2002 Conform specificatiilor de la producator cauciucurile au urmatoarele dimensiuni: Front tyre dimensions: 110/60-ZR17 Rear tyre dimensions: 160/60-ZR17 Vreau sa imi schimb cauciucurile dar nu gasesc 110/60-ZR17. Pot sa pun 120/60-ZR17 in locul lor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) Pot sa pun 120/60-ZR17 in locul lor ? 1 nu ai cautat, este piata plina de dimensiunea asta, 2 nu poti sa-i pui. Editat Iunie 30, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) Ma poate ajuta cineva cu o problema ?Am un FZS600 2002 Conform specificatiilor de la producator cauciucurile au urmatoarele dimensiuni: Front tyre dimensions: 110/60-ZR17 Rear tyre dimensions: 160/60-ZR17 Vreau sa imi schimb cauciucurile dar nu gasesc 110/60-ZR17. Pot sa pun 120/60-ZR17 in locul lor ? Nu, nu poti pune. Cum ti-a zis si Florin, nu ai cautat destul. Eu am Continental RoadAttack, Cojo la fel, si n-au fost nici un fel de probleme in a le gasi. LINK Tu ce marca si tip de cauciucuri cauti? Editat Iunie 30, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) Nu, nu poti pune. Cum ti-a zis si Florin, nu ai cautat destul. Eu am Continental RoadAttack, Cojo la fel, si n-au fost nici un fel de probleme in a le gasi. LINK Tu ce marca si tip de cauciucuri cauti? Eu va multumesc pentru amabilitate dar in linkul pe care mi l-ai dat nu am regasit dimensiunea dorita - 110/60-ZR17 (cauciuc fata) 160/60-ZR17 , cauciucul ptr spate l-am gasit in foarte multe locuri.Problema mea este cauciucul ptr fata. Editat Iunie 30, 2009 de costinradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Eu va multumesc pentru amabilitate dar in linkul pe care mi l-ai dat nu am regasit dimensiunea dorita - 110/60-ZR17 (cauciuc fata)160/60-ZR17 , cauciucul ptr spate l-am gasit in foarte multe locuri.Problema mea este cauciucul ptr fata. Spune-mi de la ce firma doresti si iti voi da mai multe link-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Am cumparat de pe ebay 5PW-83310-10-00, adica semnalul stanga fatza ! Se potriveste dar e de 2 ori mai mare decat cel paradit in accident ! Asa e la americani sau ... care-i explicatia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 (editat) Sau poate tu aveai unul aftermarket mai mic Vezi ca e un magazin pe undeva prin Pipera, mai exact Olliver's (langa Vodafone din Pipera) si aia au acolo tot felul de dracii aftermarket cu preturi destul de accesibile (manete de frana si ambreiaj, capete de ghidon, semnalizatoare etc). Fa-le o vizita inainte sa iti mai comanzi diverse dupa e-bay, la unele chestii s-ar putea sa iesi mai scump daca ti le aduc de afara. Editat Iulie 3, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 (editat) 30$ cu transport ... Restul discutam la intalnirea FZ-ristilor, ca de-acum sunt motorizat Editat Iulie 3, 2009 de vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazydriver Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Salut, ma intereseaza sa trec de pe vitezana la fazer, la ce viteze poate sa ajung am tot vazut, dar nu asta ma intereseaza, am mers cu viteze mari si nu ma mai intereseaza, acum vreau sa ma plimb cat mai mult, vreu sa stiu pe ce drumuri poate sa mearga aceasta motocicleta fara sa ai probleme, adica daca poti merge fara probleme pe drumul dintre Curtea de Arges si Balea Lac fara sa ramai doar cu ghidonul in mana? Sau daca o poti baga pe un forestier si sa ajungi la capatul drumului fara sa fii nevoit sa o bagi in reparatii capitale. Daca aceasta discutie a mai avut loc in decursul a celor 101pag. imi cer scuze dar nu am vazut. Multumesc pentru eventualele raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 crazydriver, FZ6 este o motocicleta de strada, nu un adventure-touring. E suficient sa te uiti la o imagine a ei pentru a-ti da seama ... Vineri am luat amenda pentru nepurtarea castii. In consecinta, am nevoie de un nou suport de numar, cel vechi (tot un aftermarket) rupandu-se din cauza vibratiilor ... Daca aveti idee de unde as putea sa-l achizitionez urgent, plz say so Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) Ia vezi daca la Kawa Motors au ce-ti doresti tu. Sau la Oliver's am mai vazut ca au o gramda de accesorii si zorzoane pentru moto. http://www.olivers.ro/ Daca nu merge siteul, vezi ca-i pe langa Vodafone-ul din Pipera. Vineri am luat amenda pentru nepurtarea castii. Ai luat amenda pentru nepurtarea castii sau pentru "nepurtarea castii"? Editat Iulie 5, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) Cu ghilimele. Alternativa era 6 puncte penalizare si 9-20 puncte amenda Anyway, asta e al doilea numar pe care il pierd. Primul era prins direct in suruburi, fara suport de plastic si s-a rupt metalul numarului. Dupa respectivul incident am cumparat un suport de plastic pe care l-am prins de cel metalic, si de data asta s-a rupt ala metalic E ceva gen anul si numarul ... Btw, am specificat ca FZ6 este, la drum de 350-450km, mai incomod decat R1 ? Saua, vibratiile ... Editat Iulie 5, 2009 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) Cu ghilimele. Alternativa era 6 puncte penalizare si 9-20 puncte amenda Anyway, asta e al doilea numar pe care il pierd. Primul era prins direct in suruburi, fara suport de plastic si s-a rupt metalul numarului. Dupa respectivul incident am cumparat un suport de plastic pe care l-am prins de cel metalic, si de data asta s-a rupt ala metalic E ceva gen anul si numarul ... Btw, am specificat ca FZ6 este, la drum de 350-450km, mai incomod decat R1 ? Saua, vibratiile ... Pozitia de pe fazer nu este deloc incomoda, saua intradevar este tare. Tu ai avut mereu o problema cu motorul asta, cred ca mereu ti-ai dorit R1 si de aici toate ,,ideile'' tale legate de furca, frane, etc.... Mereu m-au amuzat parerile tale. Salut, ma intereseaza sa trec de pe vitezana la fazer, la ce viteze poate sa ajung am tot vazut, dar nu asta ma intereseaza, am mers cu viteze mari si nu ma mai intereseaza, acum vreau sa ma plimb cat mai mult, vreu sa stiu pe ce drumuri poate sa mearga aceasta motocicleta fara sa ai probleme, adica daca poti merge fara probleme pe drumul dintre Curtea de Arges si Balea Lac fara sa ramai doar cu ghidonul in mana? Sau daca o poti baga pe un forestier si sa ajungi la capatul drumului fara sa fii nevoit sa o bagi in reparatii capitale.Daca aceasta discutie a mai avut loc in decursul a celor 101pag. imi cer scuze dar nu am vazut. Multumesc pentru eventualele raspunsuri. Am batut cu FZ6 toate drumurile posibile si imposibile din Romania si niciodata nu m-a dezamagit. Are tot ce-i trebuie pt. a te scoate din orice incurcatura. Am fost pe Transfagarasan, pe nenumarate drumuri forestiere, pe drumuri bombardate, am luat nenumarate gropi.......Se aseaza bine si la drum intins pe autostrazi. Are frane si articulatii bune si reglate astfel incat sa poti merge pe oriunde. Acum la 60.000 km. inca merge si arata impecabil. O poti vedea cateva pagini mai in urma. In afara de consumabile singura interventie a fost schimbarea simeringurilor de praf si ulei din furca, ceea ce e perfect normal datorita drumurilor pe care am mers cu ea. O recomand.... Editat Iulie 5, 2009 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazydriver Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Multumesc @rocristea, era raspusul pe care il asteptam, asta ma intereseaza sa pot merge pe drumurile din romania fara sa stau 2 zile sa-mi caut rute si sosele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) Pozitia de pe fazer nu este deloc incomoda, saua intradevar este tare. Tu ai avut mereu o problema cu motorul asta, cred ca mereu ti-ai dorit R1 si de aici toate ,,ideile'' tale legate de furca, frane, etc.... Mereu m-au amuzat parerile tale. Am batut cu FZ6 toate drumurile posibile si imposibile din Romania si niciodata nu m-a dezamagit. Are tot ce-i trebuie pt. a te scoate din orice incurcatura. Am fost pe Transfagarasan, pe nenumarate drumuri forestiere, pe drumuri bombardate, am luat nenumarate gropi.......Se aseaza bine si la drum intins pe autostrazi. Are frane si articulatii bune si reglate astfel incat sa poti merge pe oriunde. Acum la 60.000 km. inca merge si arata impecabil. O poti vedea cateva pagini mai in urma. In afara de consumabile singura interventie a fost schimbarea simeringurilor de praf si ulei din furca, ceea ce e perfect normal datorita drumurilor pe care am mers cu ea. O recomand.... Incorect. Spre deosbire de altii, eu sunt capabil sa vad si partile rele la lucrurile pe care le posed. Sau la persoana mea. Daca imi displacea atat de mult FZ6-ul, ii faceam vant in secunda doi dupa ce mi-am luat R1. Iti pot face si o lista cu defectele R1 2009 ... Sjaak Lucassen a facut turul lumii cu un R1. Asta nu inseamna ca R1 este o motocicleta buna de asa ceva, desi a facut fata mai mult decat onorabil. Nu are rost sa bati cuie cu fierastraul dar in lipsa de altceva, o poti face. crazydriver, daca vrei sa te dai mai mult pe drumuri forestiere, cumpara-ti o motocicleta adecvata pentru adventure-touring, nu-ti bate joc de un FZ6 numai pentru ca poti. Editat Iulie 5, 2009 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Am batut cu FZ6 toate drumurile posibile si imposibile din Romania si niciodata nu m-a dezamagit. Are tot ce-i trebuie pt. a te scoate din orice incurcatura. Am fost pe Transfagarasan, pe nenumarate drumuri forestiere, pe drumuri bombardate, am luat nenumarate gropi.......Se aseaza bine si la drum intins pe autostrazi. Are frane si articulatii bune si reglate astfel incat sa poti merge pe oriunde. Acum la 60.000 km. inca merge si arata impecabil. O poti vedea cateva pagini mai in urma. In afara de consumabile singura interventie a fost schimbarea simeringurilor de praf si ulei din furca, ceea ce e perfect normal datorita drumurilor pe care am mers cu ea. O recomand.... Robert iti amintesc inca o data : Futura ... Rullzzz ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.