MotĂśrizer Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 merci Metal Heart, lafel si Laura tazzy care mi-a detaliat exact fenomenul Eu sunt curios, pe vremea asta cat aveti consumul, a mea papa acum 9-10 si cineva m-a avertizat ca pe frig consuma cam multicel comparativ cu vara care imi ia un 6 in oras. In rest motorul merge ok, nu se inneaca nu tuseste, nu am avut probleme cu pornirea deloc... se incalzeste mai greu dar e ok (ulei 10W40) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Primele modele 2004-2006 au avut ca defect de fabricatie senzorul de relantiu (TPS). NU TOATE, doar cele fabricate intr-un lot, lista seriilor cu acest defect o puteti gasi undeva in primele pagini. A mea e 2005, nu era din acele serii si nu am avut niciodata probleme cu senzorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 merci Metal Heart, Esti beat ??? Mesaj completat Eu sunt curios, pe vremea asta cat aveti consumul, a mea papa acum 9-10 si cineva m-a avertizat ca pe frig consuma cam multicel comparativ cu vara care imi ia un 6 in oras. acum merg in jur de 210 km in oras (dar stau 10 minute sa se incalzeasca), fata de vara cand merg 260. Afara acum tot 300 km am mers cu 15 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 se pare ca exista o solutie pentru acel senzor.poate sa vi se para amuzant dar solutia se numeste WD40. si eu am avut probleme cu el dar s-a rezolvat . l-am demontat de pe motocicleta si am turnat WD40 in el so l-am actionat manual de cateva ori.am facut reglajul si de atunci nu au m-ai fost probleme. incercati si voi (cei care aveti probleme). Eu am comandat senzorul la Yamaha Arad care l-au acceptat in garantie (realiniere fabrica) si de un an si 3 luni nu a venit, asa ca o sa incerc ce spui tu, desi se intampla ff rar, anul acesta patind o singura data si remediul era acelasi, oprit din cheie si pornit iar si totul era ok. Am rugamintea sa-mi spui si mie ce anume reglezi cand il pui inapoi ca nu stiu si de unde sti ca ai rezolvat problema si nu mai patesti sau tie ti se intampla des sa apara intreruperi? Mesaj completat Stie cineva cat costa un kit xenon pentru fz6 N si daca si merita a fi montat unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) Esti beat ???Mesaj completat acum merg in jur de 210 km in oras (dar stau 10 minute sa se incalzeasca), fata de vara cand merg 260. Afara acum tot 300 km am mers cu 15 litri si de ce plm consuma atat? eu merg 150 km cu 15 l si ceva si o las sa incalzeasca pana la 2 liniute Editat Decembrie 8, 2009 de Florin_FZN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Stie cineva cat costa un kit xenon pentru fz6 N si daca si merita a fi montat unul? te costa 250 lei fara montaj, si cu mana pe inima iti spun ca face toti banutii. eu am din primavara si noaptea merg si eu normal nu cu lanterna pe langa far. Mesaj completat si de ce plm consuma atat? eu merg 150 km cu 15 l si ceva si o las sa incalzeasca pana la 2 liniute si eu tot pana la 2 liniute, ciudat la tine de suge atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 te costa 250 lei fara montaj, si cu mana pe inima iti spun ca face toti banutii. eu am din primavara si noaptea merg si eu normal nu cu lanterna pe langa far.Mesaj completat si eu tot pana la 2 liniute, ciudat la tine de suge atat. Si mie tot cam asa imi lua, DAR eu am carburatoarele desincronizate si cine stie ce mai e pe acolo (din 2007 de cand o am nu s-a umblat niciodata la carburatie) plus ceva membrane imbatrinite si e posibil sa ia ceva aer fals pe acolo. Ideea e ca am iesit in afara, am mers normal si... surpriza! A consumat putin! In schimb, am vrut sa verific ceva: treapta a 6-a, 110 km/h. Am bagat mana-n gaz si pana la 180-190 ma uitam la indicatoare: crestea turatia, crestea viteza si..... scadea benzina! ) Florine, daca zici ca-ti consuma mult, du-te cu ea la un reprezentant Yamaha sa-ti puna calculatorul pe ea, s-ar putea sa ai vreo setare ciudata la injectie si nici sa nu-ti dai seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) pai o reprezentanta yahaha unde gasesc? hai bine caut pe google Editat Decembrie 8, 2009 de Florin_FZN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 pai o reprezentanta yahaha unde gasesc? hai bine caut pe google http://www.yamaha-motor.ro - Motodynamics (pe DN1) http://motociclete.com.ro/ - Dual Tours (Sos Pipera) http://www.klg.ro/ - K&Log (intrarea pe autostrada A1) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CCN Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 http://www.yamaha-motor.ro - Motodynamics (pe DN1)http://motociclete.com.ro/ - Dual Tours (Sos Pipera) http://www.klg.ro/ - K&Log (intrarea pe autostrada A1) vezi ca Motodynamics s-a mutat (de la 1 noiembrie) pe centura, spre SRI... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 pentru reglat TPS , gasesti in manualul de service(eu am asa ceva) tot ce trebuie sa stii si sa faci. nu este greu. consumul de 10l\100km. este destul de exagerat.datorita injectiei nu trebuie sa varieze consumul in functie de temp. de afara. noi avem doua fz6 si amandoua au acelasi consum= 4.5-5\% . trebuie controlate reglajele injectiei (in manual vei gasi reglajele standard si modul cum se efectueaza). daca fz-ul a fost adus din italia sau a fost inlocuit bordul este posibil sa nu se fi facut setarile injectiei. mai intai verifica si apoi gandeste-te la reprezentanta ,unde in mod sigur o sa te rupa la bani. o seara buna tuturor fz-istilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 pentru reglat TPS , gasesti in manualul de service(eu am asa ceva) tot ce trebuie sa stii si sa faci. nu este greu. consumul de 10l\100km. este destul de exagerat.datorita injectiei nu trebuie sa varieze consumul in functie de temp. de afara. noi avem doua fz6 si amandoua au acelasi consum= 4.5-5\% . trebuie controlate reglajele injectiei (in manual vei gasi reglajele standard si modul cum se efectueaza). daca fz-ul a fost adus din italia sau a fost inlocuit bordul este posibil sa nu se fi facut setarile injectiei. mai intai verifica si apoi gandeste-te la reprezentanta ,unde in mod sigur o sa te rupa la bani. o seara buna tuturor fz-istilor. vreau si eu manualul, il ai electronic sau e pe hartie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 au a fost inlocuit bordul este posibil sa nu se fi facut setarile injectiei. daca bordul a fost schimbat setarile ranman aceleasi, eu l am dat jos anul trecut sa curat pe sub el si nu a avut nimic. Florine te pregatesti cu 50 lei si te trimit la om la yamaha sa iti reseteze setarile. in momentul de fata a ta sigur este setata in pozitia 2 cea fara catalizator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) Florine as dorii sa incerc eu primul iar daca nu reusesc am 50 de lei pregatiti, dau si berea de la gura copilului daca e Mi-a aratat cineva (kelu46) cum se intra in meniu dar daca mai am si manualul (imi dai si mie manualul Laura ?) poate ma descurc singur inca o chestie, dimineata cand e rece motorul scoate fum(abur) alb cam mult, la ktm nu se vedea asa cum se vede la fz6n... eu zi ca e semn de consum mare de benzina, zic si eu Editat Decembrie 9, 2009 de Florin_FZN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) Florine as dorii sa incerc eu primul iar daca nu reusesc am 50 de lei pregatiti, dau si berea de la gura copilului daca e Mi-a aratat cineva (kelu46) cum se intra in meniu dar daca mai am si manualul (imi dai si mie manualul Laura ?) poate ma descurc singur in manualul de reparatii nu iti da nici setarile si nici cum se face sa inti in calculator, iar daca reusesti de unul singur o sa iti apara pe afisaj niste coduri care oricum nu o sa sti sa le interpretezi, asa ca mai bine dai un ban si ai siguranta lucrari facute. din ce imi aduc eu aminte cand am scos catalizatorul l a setat pe codul ICO 2, parca asa scria pe afisaj Editat Decembrie 9, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 este o combinatie de taste (in nu mai stiu ce meniu apesi unu sau ambele butoane cateva sec si ai intrat) nu e graba... am o iarna de studiat ) daca se nasoleste vremea urc motorul in casa si il cazez in sufragerie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 (editat) Pe vremea asta, eu fac 200km de oras cu un plin. Vara faceam tot atat, diferenta consta in modul de pilotaj, acum merg ca pe oua. Sunt sigur ca daca as merge vara asa, ar tine macar 240. Afara am facut max 330 cu un plin. Bine, vara sunt cam vandal, R1 mi-a mancat 13L/100km prin Bucuresti in cele cateva zile de mers prin oras. Avea insa putini km, intre timp s-a mai lasat motorul. Ce vrea sa spuna laura este ca trebuie sa va sincronizati injectoarele, acestea avand tendinta de a o lua, incet-incet, razna. Probabil de la vibratiile excesive in zona 6000 RPM. Asta se face cu un CarbTune sau un instrument echivalent. Nu are nici o legatura cu setarile C1 & C2 din setup-ul motocicletei. In ciuda legendelor care au circulat pe net (datorita faptului ca la R6, de unde provine motorul, lucrurile stau altfel), C1 & C2 folosesc la reglarea motocicletei pentru a o aduce la parametrii standard. Din acest motiv doua motociclete cu serii consecutive pot sa prezinte valori diferite. Este posibila o crestere a performantele sau scadere a consumului din C1 & C2 dar nu exista o regula clara, singura solutie fiind incercatul, eventual cu ajutorul unui dyno M-am jucat si eu de cateva ori cu valorile si, imo, nu merita efortul. In privinta senzorului TPS rezolvat cu WD40, acesta este incapsulat. WD40 nu ar trebui sa intre in interior. As zice ca montatul si demontatul l-au ajutat cumva dar din experienta americanilor, un TPS cu probleme tot crapa pana la urma. Si eu m-am amagit initial ca nu e TPS-ul, ca s-a rezolvat, samd, dar un an mai tarziu l-am schimbat Oricum, daca gasesc senzorul vechi, ii fac disectie. De curiozitate. Florin_FZN, FZ6 are soc automat, ECU-ul face ce vrea el cand e motorul rece. Daca te uiti la turatie (eu stau cu ea sub forma de cifre) o sa vezi ca e foarte sus, in functie de temperatura. Max am vazut-o pe la 1750-1800, ulterior scazand pana la 1250. In mod cert baga mai multa benzina, finalele sunt reci samd. Editat Decembrie 10, 2009 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Florin_FZN, FZ6 are soc automat, ECU-ul face ce vrea el cand e motorul rece. Daca te uiti la turatie (eu stau cu ea sub forma de cifre) o sa vezi ca e foarte sus, in functie de temperatura. Max am vazut-o pe la 1750-1800, ulterior scazand pana la 1250. In mod cert baga mai multa benzina, finalele sunt reci samd. si eu stau pe cifre cu turometrul, plec cand ajunge la 1300 si relantiul la mine sta pe la un 1050/1100 mi-a mai zis cineva ca iarna consumul ajunge la un 10 dar vad ca sunt oameni care zic ca lor nu le consuma asa... oricum iau problema sub forma de discutie nu plang sau ma alarmez in zadar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Vezi ca relantiul trebuie sa fie intre 1250 si 1350. Si al meu a scazut putin, e intre 1200 si 1300 dar al tau e jos rau. Surubul de reglare este sub rezervor, pe partea stanga a motocicletei. Ai acces la el fara sa ridici rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Si la mine sta intre 1250 si 1350, dar sa-mi spuneti si mie daca sta stabil la o anumita valoare. La mine sta la 1250 si urca din cand in cand la 1300 si tot asa oscileaza. E normal sau probleme cu bujiile, desi sunt schimbate de 4000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 (editat) imi cer scuze ca intervin iar. C1=cilindrul 1 si 4 C2=cilindrul 2 si 3 pentru a incepe o rectificare a setarilor injectiei trebuiesc urmati urmatorii pasi: -se verifica buna functionare a TPS -se regleaza pozitia TPS -se sincronizeaza clapetele de acceleratie(daca este cazul) pentru setarea electronica se procedeaza astfel: se i-a contactul motocicletei(butonul de pornit\oprit trebuie sa fie in pozitia OFF ) -se apasa simultan cele doua taste din bord pentru cateva secunde(select si reset) si in acelasi timp pune-ti contactul -toate informatiile de pe display vor disparea -apasa butonul SELECT pentru a selecta ajustarea CO sau modul DIAG (daca intri la CO poti ajusta cantitatea de benzina ),la setarea DIAG afli ce erori are motocicleta. -pentru a avea acces la setari trebuie tinut apasat pe cele doua taste timp de 2sec. dupa efectuarea setarilor se tine iar apasat timp de 2sec. pentru memorarea lor dupa care se ia contactul ATENTIE! inainte de a incepe aceasta operatie trebuie obligatoriu sa deconectati pompa de benzina(scoate-ti mufa de alimentare) fara a cunoaste valorile standard ale motorului nu e bine sa te apuci de asa ceva. valorile si procedura de reglaj se gaseste in manualul de servicemanual fz6 Editat Decembrie 10, 2009 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Mda. Incep sa ma repet. Operatiunile descrise de laura sunt trecute in manual la sectiune "ADJUSTING THE EXHAUST GAS VOLUME". Nu exista valori standard deoarece acestea variaza de la o motocicleta la alta. Reglarea C1 & C2 este imposibila fara senzor de CO2 (in cazul in care urmariti sa reduceti poluarea) sau dyno, in cazul in care vreti *ceva* performanta (mai degraba neglijabila). Valorile gasite pe net sunt frectie la picior de lemn. Nu este nevoie sa deconectati pompa de benzina decat daca va jucati in modul DIAG (poate nici atunci, desi e recomanda in manual), or aici este vorba de modul CO. Eu prin setarea injectiei inteleg sincronizarea injectoarelor, in manual la sectiunea "SYNCHRONIZING THE THROTTLE BODIES". Multe succesuri si trageti si cititi manualul acela de service ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 (editat) laura, nu merge link-ul cu manualul intreb si eu nu sunt ciumec: de ce nu e bine sa ai relantiul mai mic Editat Decembrie 11, 2009 de Florin_FZN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 pentru ca pompa de ulei nu poate asigura presiune de ulei suficienta in instalatie . am observat ca fz6 functioneaza bine si la 1200rpm. indicat este sa respecti turatia recomandata de producator. injectoarele nu pot fi sincronizate pentru ca sunt comandate electronic,nu au reglaje manuale. numai la clapetele de aer se poate ajusta pozitia (sincronizare). injectoarele functioneaza in baza informatiilor primite de la senzori. injectoarele sunt comandate electronic de catre ECU. eu sunt de parere ca reglajele recomandate in manual sunt destul de precise ,altfel care este rostul acelor cateva sute de ingineri si proiectanti de la yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.