Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare!

Aceasta fiind prima vara pe care o prind cu motorul din dotare am constatat ieri o mica problema! Se incinge f f tare prin oras, si la un moment dat relantiul statea mai sus, 1200rpm. Pana pe la 3500 parca se ineca cu benzina si dedea sa moara, electroventilatorul fiind pornit. A doua kestie ar fi ca din cand in cand se aude un batut din zona tachetilor, dar nu mereu.

Nu am mers cu socul tras, am tinut-o numai pe la 5000-6500. Am verificat lichidul de racire, iar uleiul a fost schimbat acum 800km.

Ce crede-ti ca ar putea fi?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine poate sa imi explice care este diferenta intre lant cu O-ring si X-ring? De care am nevoie pt Fz6s Fazer 2004?

Merci!

 

pai diferenta o face fix garniturile alea dintre zale care sunt in forma de O sau X

 

cica X-ul tine mai bine uleiul intre zale decat O-ul astfel ai o ungere mai buna si o uzura mai mica a lantului

 

 

am fost destrul de plastic ? :D

 

poate in poza vezi mai bine

 

X_Ring.jpg

Editat de Florin_FZN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai diferenta o face fix garniturile alea dintre zale care sunt in forma de O sau X

 

cica X-ul tine mai bine uleiul intre zale decat O-ul astfel ai o ungere mai buna si o uzura mai mica a lantului

 

 

am fost destrul de plastic ? :D

 

poate in poza vezi mai bine

 

X_Ring.jpg

 

Inteleg ca pot sa imi pun oricare din cele doua varianta? Nu sunt restrictionat de modelul motoretei.

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu stiu cum sa incep. o-ring-urile , x-ring-urile , w-ring-urile si eu stiu ce forma de ring-uri o mai exista. NU ETANSEAZA NIMIC. Ele doar absorb zgomotul facut de zale in timpul functionarii. diferenta intre ele este facuta de forma constructiva. singurul loc unde trebuie sa existe ulei sau orice fel de unsoare este intre bucsa si bolt ,exact in locul unde nu exista nici o forma de etansare,daca ar axista etansare nu s-ar mai putea unge.

Deci, poti sa-ti montezi pe motoreta orice tip de lant ,el se va distruge doar din cauza stilului tau de condus si a intretinerii , nu are absolut nici o legatura cu forma inelelor de etansare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu stiu cum sa incep. o-ring-urile , x-ring-urile , w-ring-urile si eu stiu ce forma de ring-uri o mai exista. NU ETANSEAZA NIMIC. Ele doar absorb zgomotul facut de zale in timpul functionarii. diferenta intre ele este facuta de forma constructiva. singurul loc unde trebuie sa existe ulei sau orice fel de unsoare este intre bucsa si bolt ,exact in locul unde nu exista nici o forma de etansare,daca ar axista etansare nu s-ar mai putea unge.

Deci, poti sa-ti montezi pe motoreta orice tip de lant ,el se va distruge doar din cauza stilului tau de condus si a intretinerii , nu are absolut nici o legatura cu forma inelelor de etansare.

 

 

In sfarsit, un raspuns perfect. Felicitari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu stiu cum sa incep. o-ring-urile , x-ring-urile , w-ring-urile si eu stiu ce forma de ring-uri o mai exista. NU ETANSEAZA NIMIC. Ele doar absorb zgomotul facut de zale in timpul functionarii. diferenta intre ele este facuta de forma constructiva. singurul loc unde trebuie sa existe ulei sau orice fel de unsoare este intre bucsa si bolt ,exact in locul unde nu exista nici o forma de etansare,daca ar axista etansare nu s-ar mai putea unge.

Deci, poti sa-ti montezi pe motoreta orice tip de lant ,el se va distruge doar din cauza stilului tau de condus si a intretinerii , nu are absolut nici o legatura cu forma inelelor de etansare.

 

Frumos spus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

X-ul are mai multe puncte de închidere Âşi se presupune că are frecare mai puțina pe lanț.

deasemenea inelul X are un profil plat, care îi conferă o suprafață de contact mai mare, astfel, rămâne mai curat (PietriÂşul este moarte pentru lanțuri) Âşi durează mai mult decât alte tipuri de lanț. Mizeria, nu doar distruge lanțul mai repede, dar distruge si pinioanele mai repede. Deci ..desi costa mai mult Xringul ...este o alegere mai buna!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piticule mi-ai traso in direct :D))

i

imi cer scuze dar nu asta era intentia. nu vreau sa demonstrez nimic. vreau doar sa ne lamurim asupra unor probleme.nimeni nu s-a nascut invatat.

avand in vedere faptul ca eu din asta traiesc(reparatia si intretinerea motocicletelor) mi-am permis sa fac cateva comentarii asupra anumitor probleme.

inca odata scuze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

X-ul are mai multe puncte de închidere Âşi se presupune că are frecare mai puțina pe lanț.

deasemenea inelul X are un profil plat, care îi conferă o suprafață de contact mai mare, astfel, rămâne mai curat (PietriÂşul este moarte pentru lanțuri) Âşi durează mai mult decât alte tipuri de lanț. Mizeria, nu doar distruge lanțul mai repede, dar distruge si pinioanele mai repede. Deci ..desi costa mai mult Xringul ...este o alegere mai buna!

 

 

te rog frumos sa mai citesti odata ce am scris.daca vrei sa-mi verifici comentariul , i-a un lant si sectioneaza-l,vei observa ca am avut dreptate.

nu o sa incerc sa-ti demontez afirmatiile de mai sus.te las pe tine sa descoperi singur utilitatea inelelor de etansare.

o zi buna.

Mesaj completat

stai ma linistit ce draqu, academie azi?

 

la ora 19.00 plec la munca.asta e viata. nu am venit niciodata la academie(si imi doresc atat de mult). in ultima vreme au aparut foarte multe tramvaie laser.trebuie facut ceva cu fenomenul fz6.

pana atunci ne intalnim in trafic , intruniri sau cu cea mai mare placere la modestul meu atelier.

o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o fi. Sincer nu am demontat unul. Am scris si eu ce am auzit de la unu si altu! Banuiesc ca ai dreptate! ..Insa nu inteleg dece este mai scump xringul in conditiile in care tu afirmai ca nu e mare diferenta!

 

.....O fi o kestie de marketing? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

x-ringul este mai rezistent la uzura.din cauza spalarilor lantului cu solutii minune,o-ringul (fiind mai subtire) se deterioreaza mai repede decat x-ringul.daca stilul tau de condus e unul agresiv(frane de motor si demaraje in forta) nu are sens sa-ti cumperi un lant cu x-ring pentru ca oricum se va distruge lantul inaintea o-ring-urilor.uzura lantului apare intre zaua de interior si bolt pentru ca acolo nu exista etansare. de fapt stilul agresiv de condus distruge lantul si nu ungerea lui.prin lipsa ungerii ,doar rolele lantului si pinioanele se distrug.chiar daca e curatat si uns la timp,un lant se va uza rapid prin frane de motor si acceleratii in forta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si intr-un final am montat kitul de bi-xenon pe motor. Apare o problema si anume ca sunt momente cand pornesc motorul si xenonul deloc, doar dupa ce opresc din contact si iar il pornesc. A mai patit cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Voi aveti probleme cu racirea sau mai bine zis, motoarele voastre fierb daca va plimbati prin oras? ca al meu s-a comportat mai urat de la caldura asta in the city?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si intr-un final am montat kitul de bi-xenon pe motor. Apare o problema si anume ca sunt momente cand pornesc motorul si xenonul deloc, doar dupa ce opresc din contact si iar il pornesc. A mai patit cineva?

 

 

eu m-am obisnuit. aproape de fiecare data o pornesc de doua ori.daca descopera cineva rezolvarea acestei probleme , rog sa ne lumineze si pe noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Btw, o chestie pe care am remarcat-o si in trecut dar nu i-am dat atentie pana saptamana trecuta, cand mi-a scos peri albi. Modificarea relantiului, din surub, duce la dereglarea, mai mult sau mai putin usoara, a throttle bodies. Pana la urma l-am lasat la 1380-1420 dar motorul merge brici :ok:

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu nu prea se potriveste decat de... Fazer :cheers: Ideea e ca ai putea sa faci o magarie: pastrezi cotul acela si tai toba, apoi vii cu alta toba si o sudezi direct pe cot si aia e. S-ar putea totusi sa fie ceva probleme cu diametrul tzevii, dar nu cred. Eu o sa incerc sa fac combinatia asta cu o toba stock de R6 99-02 si sa o tai si sa o golesc. Vedem ce o iesi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...