Sari la conținut

probleme relanti


Postări Recomandate

am un moto Yamaha XT 600 si am ceva probleme nu sta la relanti, merge cat merge apoi incepe sa puste in toba, si nu se mai alimenteaza, si se cam incalzeste motoru... ce ar putea sa fie ??? oare se poate sa fie garnitura de chiulasa??? precizez ca am schimbat setu, supapele, si rectificat scaunasele deasemenea si bujia dar garnitura de chiulasa era uzata dar nu am schimbato se poate sa fie de la aia ???? sau carburatoru???astept raspuns :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam complicat ce zici tu. La modificarile pe care le-ai facut poate sa apara problema de peste tot. Iti recomand sa te duci la un service bun.

Dar inainte incearca sa verifici carburatorul, sa nu ai infundat jigleru de relanti si eventual o curatare ar fi binevenita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am curatat carburatoru si toate jiglerele din el... sincer nu stiu care e pt relanti si care nu eu mai zic ca sar putea sa fie si de la amestec dar probabil ca o sa mai bag cativa euro in el sa il duc la un service ca nu cred ca o sa ii dau de cap ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate simptomele spuse de tine, rateuri, motor incins, lipsa alimentare, ma duce cu gandul la un amestec sarac. Scoate bujia si spune-ne ce colorit are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fumul e albastru si nu scoate chiar tot timpu... doar cand las de acceleratie si nu e foarte mult dar e

Mesaj completat

am curatat canalele dar am umblat si la nivel un pic si cateodata cam curge benzina din carb ... deci cred ca ii prea mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

eu nu inteleg cum un test de compresie iti poate spune pe unde papa ulei. daca sunt doar semeringurile de la supape sau ghidurile uzate testul de compresie va iesi ok de exemplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia e negru mat... eu tind sa cred ca sunt semeringurile daca e vorba de papat ulei... compresie are cel putin asa simpt io la pedala... si cand am schimbat setu era destul de strans si la mecanic am fost cu ea... acu ramane de vazut oricum mersi mult. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare.in manual cate ture trebuie desfacut surubul de amestec?.este vb despre aceeasi motocicleta,yamaha xt 600.

 

Daca te referi la pilot screw, m-am uitat rapid in manualul de XT 600 si n-am vazut sa scrie cat se desurubeaza. In manualul de 3YF (XTZ 660) zice ca se strange la maxim apoi se desurubeaza 2 ture si jumatate. Din cate stiu XTZ-ul de 660 are acelasi carburator, dar cu jigloare mai mari. Poti incerca la 2 ture jumate si mai ajustezi. Vezi ca-i foarte fin, mergi in pasi de 1/8 ture. Eu asa am gasit un punct sa mearga foarte bine la al meu, putin dupa 2,5 ture.

Daca tot te joci cu el ar fi bine sa reglezi nivelul si sincronizarea la al 2-lea corp, daca nu ai facut astea deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asa am desfacut si eu surubul,pilot screw,2 ture jumate,cat despre decalarea celor 2 carburi m-am cam jucat sa vad cum merge mai bine si am lasat la 10 mm deschiderea primului in momentul actionarii clapetei celui de-al doilea,merge mai bine si raspunde mai bine la gaz.

de mers merge f ok motorul dar am intrebat de curiozitate sa vad ce scrie la carte,ca si eu am manual de 3tb si nu scrie absolut nimic de acel surub,ci doar de cei 7 mm de defazaj intre deschiderea celor 2 carburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa inteleg ca si cele 2 corpuri trebuie ajustate sincerc acolo nu mam bagat dar se poate sa fie si de acolo

am pus 2 ture jumate si totusi nu mere cum trebuie sa fie de la al doilea corp? sau sa fie si de la supape pt ca aud un tzacanit de tacheti parca?? ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia e negru mat... eu tind sa cred ca sunt semeringurile daca e vorba de papat ulei... compresie are cel putin asa simpt io la pedala... si cand am schimbat setu era destul de strans si la mecanic am fost cu ea... acu ramane de vazut oricum mersi mult. :cheers:

 

Daca e negru mat eu zic ca sigur este de la AMESTEC PREA BOGAT.

Chiar tu ai zis ca ai umblat la nivel si uneori mai si curge.

 

Fa nivelul cat trebuie sau mai mic decat este acum si mai vezi.

Si verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit.

Cand papa ulei in general motorul nu papa in asa hal incat sa-ti inegreasca bujia una doua, mai mult ca sigur ai un amestec bogat.

 

 

Mesaj completat

In plus, daca zici ca ai schimbat setu de curand e oarecum normal sa se incinga putin mai mult motorul pana se rodeaza.

Negreala bujiei e de la benzina nu de la ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...