Sari la conținut

Vreau Enduro


douaroti
 Share

Postări Recomandate

Fratilor, sunt nou-nout atat pe acest sit cat si in pielea unui endur-ist. Experienta mea e 0 in offroad, am in jur de 500 km facuti exclusiv pe asfalt. Am ''rasfoit'' forumul inapoi cu un an pentru a nu pune intrebari consumate deja. Asadar rugamintea mea este sa ma sfatuiti in achizitia mea in primul rand legat de capacitatea motorului si eventual marca acestuia. Precizez ca bugetul alocat este flexibil, desigur nu ma gandesc la un motor nou inca. Din capitoloul preferinte, imi place lc4 adventure, dar ma gandesc daca nu e prea mare pentru start (motorul) eu am 1,9m si desigur e si cam scump. As mai adauga ca cei 30-40 km pana in off i-as face tot pe moto. Merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei enduro, uita de motoarele de 650. Cu niciuna nu poti sa faci enduro.

Ia ceva cat mai usor. KTM 400/450, Yama WR 450.

E gasca mare de enduristi in CJ. Mai vorbeste si cu ei. Mergi si sfatuieste-te si cu Marcel de la Motoland.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..sau daca vrei poti sa te intalnesti cu noi..de obicei sambata la silva in faget..iti las un nr. de telefon si ma poti suna ..0740310477 Piti..si te pot ajuta si eu sau indruma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, merci de raspunsuri, din cate am inteles de la ionut ideea ar fi sa-mi caut ceva usor, nu ati intarit toti aceasta ipoteza, dar asta credeam si eu, astfel incat imi voi cauta ceva pana in 400cc, daca aveti variante chiar si neinmatriculate v-as fi recunoscator. Piti nu stiu cum stai cu timpul dar poate ne vedem la o cafea si povestim mai multe.

Astept cu mare interes orice sugestie pe linia topicului, sunt convins ca imi vor fi de folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii, uneori chestia asta cu motoarele de enduro e cam la fel ca aia cu 4x4-urile care nu vad decit rar offroad, si mai mult borduri prin oras.

Daca vrei numai offroad, e adevarat, cauta ceva usor. Dar in cazul asta uita de sosea, pentru ca viteza de croaziera si reprizele sint slabe.

Daca vrei drumuri forestiere mai mult sau mai putin proaste, excursii unde sa te simti bine fara sa risti oase rupte/carene sparte etc, atunci ia-ti ceva mare, chiar peste 650 (in functie si de bani).

Eu ma bag pe orice care seamana a drum, cu toate ca am dihania din poza si doar 1m69.

Dominator sau XT ar fi alegerea mea, pentru inceput. Apoi o sa vezi singur daca mergi spre mai mare sau mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de sfaturi Petrica, probabil ca ai dreptate in privinta celor doua motoare, ma gandesc ca tot e bine ca nu ne plac si celelalte stiluri ca nu ne mai ajungeau banii de achizitii nici pe urmatorii multi ani.

Problema mea ramane in schimb usor nerezolvata, ma bag la un motor mai mare si mai greu fiind novice sau imi iau una mai usoara de inceput. Zilele trecute imi spunea un biker cu experienta ca atata vreme cat gazul e la mine de mine depinde cat trag de el. Oare asa sa fie sau te incomodeaza caii si kg in plus? Aceasta e marea mea intrebare care v-o adresez voua experimentatilor? Merci inca o data de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta asa e ..daca nu faci pe interesantul sa te vada lumea ca tu ai motor si nu stiu ce atunci nu o sa ai probleme atata timp cat respecti motorul..si o lasi mai moale atunci poti sa incepi si cu un motor mai mare..eu maine merg in teren cu un prieten la ora 4 ma intalnesc cu el la silva in faget daca vrei sa ne intalnim sa vorbim e ok..daca vi da-mi un mesaj sau un telefon..si stiu si un motor care te-ar incanta la un pret bun..daca vrei binenteles..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute imi spunea un biker cu experienta ca atata vreme cat gazul e la mine de mine depinde cat trag de el. Oare asa sa fie sau te incomodeaza caii si kg in plus?

 

KG in plus incomodeaza tot timpul.

caii in plus te obosesc tare la inceput. daca sunt f multi cai in plus, risti chiar sa faci prostii mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut sunt si eu un incepator fara pic de xperienta fata de cei de pe acest forum. acuma trec si eu la motocicleta de la downhill. am gasit o cgiva w8 de 125 cu racire pe aer si un kavasaki tot de 125 cu racire pe lichid intre ele e o diferenta de 2 ani Cagiva e mai noua (99) si ar 23000 km iar celalalt are 35000km. Intrebarea este care merita mai mult sa il iau tinand cont de faptul ca cagiva e incaltat cu cauciucuri de strada iar kawasaki e cu cauciucuri de teren si are si o problema la cutia de viteze (trebuie sa ii schimbe pinionul de la viteza a 4-a). trebuie sa mentionez ca vreau sa imi iau motor pentru cdrumuri de munte si chiar mai putin pentru strada. bugetul meu este de maxim 1600 Eur. sper ca ma poate ajuta cineva in aceasta problema sa ma lamuresc ce sa fac. amandoua motoare au acte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

POATE FI BMW F 650, HONDA DOMINATOR, SUZUKI DR 650

sau orice vrei tu

astea care le-am spus eu is ceva mai ieftine

Astea-s motorete de asfalt,dar poti urca si cate o bordura chiar si cu o fetita in spate insa asta nu e enduro.

post-11957-1159691508_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...