f_zoltan Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Astept pareri avizate despre DR 600 modelele 87-89. Ma intereseaza comportamentul on si off-road (mai soft nu chiar hard), mobilitatea si mai ales posibilitatea de a fi folosite de un rider mai scund (1.67). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 man, am mers ieri pe un Dr 650 din 1991.... are destula putere sar intra in voblaj pe la 120(pe strada) e destul de greoi fata de dr-ul meu si nu prea ma simt in apele mele cand ma bag prin padure cu el, nu prea se manevreaza(eu am 1,8 m) cum trebuie(eu fiind obisnuit cu 110 kg ale dr-ului meu) pentru soft...ar fi bun dar mi se pare ca esti cam mic de statura pt ea... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Zoltan, pt. inaltimea ta si pt. multe alte motive iti recomand F-ul de la BMW.Oricum treaba cu inaltimea e relativa,ca orice capra se mai poate cobori din furca si amortizor folosind reglajele sau....kg,ca nu ai spus cate ai Daca ai peste 100 se coboara garantat,mai pui si pasager si zici ca-i vitezana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Hm...am citit un test comparativ la categoria enduro mari (600-650) si DR 600 nu prea era recomandat (ceva probleme de tinerete ale modelului), in schimb DR650 era preferat, fiind mai fiabil. De ce neaparat DR ? De ce nu si un NX sau XT ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Iulie 18, 2006 Autor Share Postat Iulie 18, 2006 Pai detalii suplimentare: -kilogramele sunt pe la suta, si se lasa intr-adevar saracele, unele mai mult, altele mai putin. Daca ar fi de gasit un XT 350, bine ar fi, zice-sa ca e una din modelele cele mai joase. -de ce nu XT sau NX? Asta am gasit pe moment ca ocazie, eu oricum as vrea mai degraba ceva mai mic ca cilindree si mai usor, da' inca nu se arata. -F-ul de la BMW e superb, dar parca e prea soft. Eu caut mai putin dual, si mai mult offroad, chiar daca nu chiar hard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 -F-ul de la BMW e superb, dar parca e prea soft. Eu caut mai putin dual, si mai mult offroad, chiar daca nu chiar hard. Este,nu zic nu, dar m-am gandit ca imbina mai multe cerinte.Esti chiar asa hotarat pe hard enduro?Daca vrei hard e recomandat(nu de mine!!!mi-au zis si mie altii batrani,cu 30 de ani de motoretism in spate) ca e bine ceva mult mai mic.De ex. un DR de 350.Omul care m-a sfatuit are kg si statura aprox egale cu ale tale si are asa ceva.Mi-a aratat poze din drumetii si am ramas pe unde se baga cu el.In plus,daca esti hotarat pe hard mai bine iei ceva neinmatriculat,deci investitie mai mica.Vorba aia in Petrosani ai coclaurii aproape indiferent unde locuiesti,deci n-ai nevoie de platforma. PS.Cu F-ul nu-i vorba numai ca-i superb dar piesele chiar vin intr-o saptamana, nu ca la alte firme asiatice unde stai cu anii. PS1.Pt offroad fa un efort financiar si ia KTM.Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 IN LEGATURA CU DR-UL 350 AI PERFECTA DREPTATE...USOR DE INTRETINUT, PIESELE LE GASESTI LA BAIETII DIN MIERCUREA CIUC(tocmai am comandat un lant de distributie, il aveau pe stoc!) eu am un dr 250 s model japonia si e super, il intretin usor, are cam 110 kg si e super fun. daca vrei demaraje si prestatie offroad ii bagi kit 13 cu 51 sau 13 cu 49...daca vrei drum ceva mai lung(desi nu prea e recomandabil pt posteriorul tau) ii bagi 13 cu 43 iti recomand dr-ul 350 s cu mare placere Bafta! p.s: daca pica un dr 650 pe tine ai belit-o la inaltimea ta....mai ales daca esti extenuat si te-ai bagat la noroaie mari...si are doar kickstarter....e f greu sa il pornesti in teren pt ca tre sa il pui pe cric si sa-i dai cu decompresorul, altfel nu porneste nici mort....mai repede iti rupi tu picioarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.