Sari la conținut

Calatorii si drumuri pt. cruisere/choppere


Bogmad
 Share

Postări Recomandate

Sunt un mare amator de drumuri lungi. Vara aceasta mi-am facut planuri mari si pana acum, cat de cat m-am si tinut de ele. Uneori insa, sunt in impas si nu prea stiu ce traseu sa aleg si nu de putine ori am incercat sa ma inspir din topicul principal al forumului legat de calatoriile pe 2 roti. La respectivele discutii insa, posteaza mai mult cei cu enduro, touring-uri, cross-uri sau naked-uri, ceea ce nu ma ajuta foarte mult avand in vedere ca motocicleta mea nu poate merge peste tot pe unde intra un enduro, de exemplu. Foarte putine sunt ocaziile cand mai zaresc si cate un cruiser/chopper printre motoretele din anumite excursii.

 

Tocmai de aceea, propun sa ne povestim aici, dupa bunul plac, diferitele rute facute pe propria "vacuta", impreuna cu povestile si pozele de rigoare, detalii despre starea drumului si alte lucruri bune/folositoare de retinut. Nu conteaza daca ati fost singuri, in gasca de choperisti sau si cu motorete din alta categorie.

 

Si cum era normal, am sa incep eu cu ruta facuta weekend-ul trecut.

 

Plecare sambata, ora 11.00 din Bucuresti - Ploiesti - Cheia - Brasov - Rupea - Odorheiul Secuiesc - Baile Homorodului - Baile Harghita - (mare bulan de gasit o cazare superba la un hotel pe munte, in mijlocul padurii la un pret mai mult decat rezonabil, la 15 km de M.Ciuc) - M.Ciuc - Targul Secuiesc - Brasov - Cheia - Bucuresti ajunsi duminica, la ora 18.00. (aprox. 700 de km).

 

Drum superb, peisaje de vis, rute extrem de libere in jud. Harghita si Covasna, serpentine superbe prin aceleasi judete, temperatura perfecta, vreme superba, foarte multe locuri excelente de pus cortul. In ciuda limbii maghiare inabordabile pt. mine, am fost ajutati cu informatii aproape de orice cetatean de etnie maghiara, chit ca uneori ne-am inteles mai usor sau mai greu cu interlocutorii respectivi. A fost chiar amuzant.

 

De notat: