Panterra Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 care aveti asa motorete vas ruga sa veniti cu diferite ideei pe partea service . Eu unu am asa ceva probleme ce nu le dau de cap: nu trage cum trebuie desi se tureaza ...abia ma reusit in lung sai dau 190 nare demaraj ..stie cine care i buba de unde ca eu nui dau de ca mentionez cam pus o toba devil in locul celor 2 originale..astept pareri ..am nevoie de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 care aveti asa motorete vas ruga sa veniti cu diferite ideei pe partea service . Eu unu am asa ceva probleme ce nu le dau de cap: nu trage cum trebuie desi se tureaza ...abia ma reusit in lung sai dau 190 nare demaraj ..stie cine care i buba de unde ca eu nui dau de ca mentionez cam pus o toba devil in locul celor 2 originale..astept pareri ..am nevoie de sfaturi daca se tureaza fara cresterea vitezei atunci este ambreiajul.este dus si aluneca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 14, 2010 Autor Share Postat Iunie 14, 2010 daca se tureaza fara cresterea vitezei atunci este ambreiajul.este dus si aluneca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Poate cu toba aia ai dat peste cap carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 14, 2010 Autor Share Postat Iunie 14, 2010 Poate cu toba aia ai dat peste cap carburatie. am sincronizat iar karburatia dupaia,.!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Nu m-am putut abtine cand am vazut poza de profil - poate pentru ca SUZUKI Repsol nu s-a mai vazut Filtru de aer. Carburatie - depinde ce intelegi. Sunt trei etape: curatare, reglare amestec si sincronizare. Toba nu iti influenteaza major motorul la generatia asta de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 14, 2010 Autor Share Postat Iunie 14, 2010 Nu m-am putut abtine cand am vazut poza de profil - poate pentru ca SUZUKI Repsol nu s-a mai vazut Filtru de aer. Carburatie - depinde ce intelegi. Sunt trei etape: curatare, reglare amestec si sincronizare. Toba nu iti influenteaza major motorul la generatia asta de motociclete. asa O CUMPARASEM ACUM ASTALALTA E METALIZATA GRI in fine te rogg zim cum reglez amestecu vad ca esti priceput..carburat le-am curarata sincronizat filtru e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 am sincronizat iar karburatia dupaia,.!. Ma refer la amestec, care poate sa fie prea sarac dupa modificari la traseu de evacuare. Bujii cum sunt (culoarea)? Ce fel de carburatoare are? CVK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) Ori treci pe la mine pe la curte si te rezolva specialistul in carburatie, varu-meu Survolaj ori o iei babeste si inspectand culoarea bujiilor mai inchizi sau mai deschizi suruburile care controleaza amestecul. Ia-ti un manual de pe net ca sa le localizezi cu usurinta unde se afla. Editat Iunie 14, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 14, 2010 Autor Share Postat Iunie 14, 2010 Ori treci pe la mine pe la curte si te rezolva specialistul in carburatie, varu-meu Survolaj ori o iei babeste si inspectand culoarea bujiilor mai inchizi sau mai deschizi suruburile care controleaza amestecul. Ia-ti un manual de pe net ca sa le localizezi cu usurinta unde se afla. men eu sunt din galati...suruburile stiu unde sunt dar ama inteles ca e un anumit reglaj la carburatoarele de pe katata (mikunni) ceva de genu 2ture jumate innapoi deupa ce le strangi maxim u cate ture stii ca tre sa le dau? bujiile sunt maronii parc nu m-am uitata sigur ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Nu cunosc multe motorete pe dinafara ) Daca ai gasit suruburile de aer si ai si manualul inseamna ca vei gasi cu siguranta solutia. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 men eu sunt din galati...suruburile stiu unde sunt dar ama inteles ca e un anumit reglaj la carburatoarele de pe katata (mikunni) ceva de genu 2ture jumate innapoi deupa ce le strangi maxim u cate ture stii ca tre sa le dau? bujiile sunt maronii parcnu m-am uitata sigur ... Suruburi alea sunt pentru amestec la ralanti probabil. Pentru problema ta pare necesar benzina mai multa la sarcina mare. Asta faci prin ridicarea de cui de la membrane, daca ai asa carburatoare (CVK). Si/Sau montez un jiclor mai mare. Nu ai cumva si schimbat filtru de aer cu ceva 'sport'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 15, 2010 Autor Share Postat Iunie 15, 2010 Suruburi alea sunt pentru amestec la ralanti probabil. Pentru problema ta pare necesar benzina mai multa la sarcina mare. Asta faci prin ridicarea de cui de la membrane, daca ai asa carburatoare (CVK). Si/Sau montez un jiclor mai mare. Nu ai cumva si schimbat filtru de aer cu ceva 'sport'? filtrul de aer e unu normal pt modelul asta...aceleasi karburatoare le-am avut pe motoru celalalt identic cu acelasi reglaz la cui si fugea cum trebuie...deci de undei buba !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 (editat) filtrul de aer e unu normal pt modelul asta...aceleasi karburatoare le-am avut pe motoru celalalt identic cu acelasi reglaz la cui si fugea cum trebuie...deci de undei buba !!! Cum porneste dimineata la rece ? Poti sa ii faci un test de compresie ? Curata bine carburatoarele si toate canalele cu demontare completa si lasat peste noapte in solutie. Reglajul de benzina / aer la surub nu este decat pentru relanti, in mers plutitoarele si pozitia cuiului influenteaza amestecul. Asigura-te ca ai 14.6mm la plutitoare si pozitia cuiului pe mijloc. Asigura-te ca airbox-ul este etans si nu incerca fara filtrul de aer sau cu filtre sport ca nu mai face vaccum si nu se mai deschid bine clapetele in carburatoare. Verifica si membranele vaccumetrice sa nu aiba crapaturi sau sparturi si de asemenea si capacele de sus de la carburatoare sa fie drepte, sa etanseze bine. Editat Iunie 15, 2010 de undacover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 16, 2010 Autor Share Postat Iunie 16, 2010 Cum porneste dimineata la rece ?Poti sa ii faci un test de compresie ? Curata bine carburatoarele si toate canalele cu demontare completa si lasat peste noapte in solutie. Reglajul de benzina / aer la surub nu este decat pentru relanti, in mers plutitoarele si pozitia cuiului influenteaza amestecul. Asigura-te ca ai 14.6mm la plutitoare si pozitia cuiului pe mijloc. Asigura-te ca airbox-ul este etans si nu incerca fara filtrul de aer sau cu filtre sport ca nu mai face vaccum si nu se mai deschid bine clapetele in carburatoare. Verifica si membranele vaccumetrice sa nu aiba crapaturi sau sparturi si de asemenea si capacele de sus de la carburatoare sa fie drepte, sa etanseze bine. dimineatza porneste ok num face mofturii membranele sunt ok totu etans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 dimineatza porneste ok num face mofturii membranele sunt ok totu etans eu raman pe ambreiaj,daca toate care spui sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 17, 2010 Autor Share Postat Iunie 17, 2010 eu raman pe ambreiaj,daca toate care spui sunt ok ai vrun manual de schimbat ambreiajul? e greu ca nam schimbat? in viatza mea si sa nu fac vro trasnaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) ai vrun manual de schimbat ambreiajul? e greu ca nam schimbat? in viatza mea si sa nu fac vro trasnaie Daca e ambreiaj problema, la accelerare creste mult turatie si viteza putin. Asa patesti? Editat Iunie 17, 2010 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) ambreiajul se schimba relativ usor, dar nu cred sa fie problema de ambreiaj. Cand este ambreiajul simti ca se tureaza motorul in mers dar nu creste si viteza si sigur ai defini altfel problema. E problema de carburatoare: canale infundate, reglaj incorect la plutitoare, cui pus pe pozitie incorecta, jigloarele mari schimbate, neetanseitate. Zici ca sunt perfect etanse carburatoarele, dar cum ai verificat asta ? La ochi ? Editat Iunie 17, 2010 de undacover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 17, 2010 Autor Share Postat Iunie 17, 2010 Daca e ambreiaj problema, la accelerare creste mult turatie si viteza putin. Asa patesti? exact turatia creste viteza nexam...la tuartia respectiva in a 2 ar trebui sa fie giulea asta o stiu de pe celalat motor identic care am luat carburatoarele bujii bateri filtru toate aproape noi...ca nam apucat sa merg mult si am fact-o zop din cauza uneii curve de la produs cu malai care ma scos vinovat cu martori cu tot ce aveam.. aviz voua care mergem pe 2 roti.....unde banii vorbesc legile noastre tac...mai ales motociclist fiind....sentinta vinovat fara vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 exact turatia creste viteza nexam...la tuartia respectiva in a 2 ar trebui sa fie giulea asta o stiu de pe celalat motor identic care am luat carburatoarele bujii bateri filtru toate aproape noi...ca nam apucat sa merg mult si am fact-o zop din cauza uneii curve de la produs cu malai care ma scos vinovat cu martori cu tot ce aveam.. aviz voua care mergem pe 2 roti.....unde banii vorbesc legile noastre tac...mai ales motociclist fiind....sentinta vinovat fara vina Se tureaza in mers dar nu creste viteza. Ca si cum ai tine ambreiajul apasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 18, 2010 Autor Share Postat Iunie 18, 2010 Se tureaza in mers dar nu creste viteza. Ca si cum ai tine ambreiajul apasat eu o tureze urca turometru urla pt turatia respectiva dar nu ia si viteza care ar trebui pt turatia aia si nic demaraju pentru turatia respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Ambreiajul mai mult ca sigur dupa cum spui ca se tureaza da nu are viteza, de la carburatie ai alte simptome, de obicei nu se tureaza cand ceva e infundat sau dereglat, moare motorul, nu sta la relenti etc. Stai cu piciorul pe frana, in viteza 1 si debraiaza incet, daca la fel se tureaza motorul si nu iti moare, e clar ca e ambraiajul..asta ca sa te convingi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 eu o tureze urca turometru urla pt turatia respectiva dar nu ia si viteza care ar trebui pt turatia aia si nic demaraju pentru turatia respectiva Fa rost de cartea tehnica de service a motocicletei. Demonteaza capacul mare unde este gemuletul pentru nivel de ulei (cateva suruburi de 6 cu cap de 9), scoate cele 4 suruburi cu 4 arcuri ale ambreiajului, masoara cum zice la carte si vezi daca are uzura respectiva. Cauta un kit de ambreiaj pentru motorul tau, garnitura de la capac sau poti sa o faci tu din hartie groasa de dosar, si monteaza totul la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 19, 2010 Autor Share Postat Iunie 19, 2010 Fa rost de cartea tehnica de service a motocicletei. Demonteaza capacul mare unde este gemuletul pentru nivel de ulei (cateva suruburi de 6 cu cap de 9), scoate cele 4 suruburi cu 4 arcuri ale ambreiajului, masoara cum zice la carte si vezi daca are uzura respectiva. Cauta un kit de ambreiaj pentru motorul tau, garnitura de la capac sau poti sa o faci tu din hartie groasa de dosar, si monteaza totul la loc. tas fi foarte recunoscator daca mai ajuta cu un manual pentru ca eu am unul dar nu e complet partea asta cu motoru no are....te rog daca ma poti ajuta macar cu partea asta cu ambreiajul sa vad exact ce si cum si und trebuie desfacut..mersi anticipat si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.