Sari la conținut

Probleme Incarcare Kawasaki Zzr


Postări Recomandate

Salutare, .. Am o nelamurire legata de partea electrica la un Kawasaki zzr 600 D "91 . Ideea e ca nu imi mai incarca bateria, cand pornesc motorul imi arata pe bornele de la baterie cam 13,5 v(tensiunea este variabila .. nu sta 13,5 fix.. ba imi arata 12,3 ..ba 13 etc) . Chestia asta nu dureaza decat cateva minute dupa care moare brusc la 11, 9 ...Nelamurirea este ca rectificatorul daca ar fi stricat nu ar mai trebui sa bage curent, adica sa imi arate fix tensiunea dupa baterie.Alta faza e ca dupa ce merg cam 30 min prin buc imi moare motorul in plina strada.

A mai avut cineva aceeasi problema ? Ce ar fi stricat alternatorul sau rectificatorul ?

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dute la honda la service vezi ca e un baiat andrei..... pe acolo..... el stie care e treaba cu incarcarea...... daca nu suna-l la 0740419904

 

...asa, asa... du'te la cineva preceput, ca "e" prea multe variabile ca s'o rezolvi pe net...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa gresesc eu,insa dupa simptomele descrise de tine cred ca iti "fura" curent instalatia pe undeva(scurt circuit).Si atunci degeaba iei releu de incarcare,regulator.Dute cu ea la orice atelier auto electric si iti zic aia care-i treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina ii dai de cap mai fa un lucru : scoate bateria de pe motor si pune-o la redresor.

11.9 inseamna ca nu mai are sarcina deloc in ea si daca o mai folosesti mult asa o strici de tot.

 

Sint si eu de acord cu yo4hgx : sint multe variabile.

Pentru simptomele tale ar putea fi:

- un scurt (desi atunci ti-ar sari sigurantele),

- releul care moare dupa ce se incalzeste

- un cablu intrerupt/sau contact imperfect care dupa ce se incalzeste deschide circuitul.

 

p.s. : daca pretul de 150$ de la tomina e doar un releu sh, atunci e furt pe fatza.

Pe de alta parte, daca e un releu nou + montare pe motocicleta s-ar putea sa fie un pret pe masura pentru o lucrare de calitate. (Adica vii la ei cu motoreta bolnava si 150$, ei schimba releul cu unul nou, mai fac o revizie la electrica si pleci cu ea sanatoasa.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce or face astia de la Tomina dar inclin sa cred ca regulatorul era nou. Am reusit sa cumpar unu cu 2,5 mil. Diferenta este ca pe al meu scire sh555-12 si pe cel care l-am cumparat este sh560-12 care cred ca e de kawa r6 sau 636. L-am montat, o operatiune destul de usoara, am masurat tensiunea si imi pare Ok, adica la relantiu se duce la 13,9 v. Ce m-a surprins e ca si celalalt regulator baga ceva tensiune la inceput(cam vre-o 12,5 v) dupa care se incalzea (si firele care ieseau din el erau destul de incinse) si murea :smoke:. Asta nou nu se mai incalzeste asa tare si baga tensiunea corespunzatoare.

 

multumesc pt ajutor, ne vedem prin Buc :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...