sergiu_gsxr Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Salut, de curand mi-am vandut motorul si doresc sa achizitionez un gsxr 1000 sau de 750...as prefera de 1000 dar la banii pe care ii am nu stiu daca reusesc sa-mi iau ce-mi doresc(5000Euro). Am nevoie de sfaturi de la posesorii de gsxr 1000 si de 750 (e diferenta mare intre ele la cuplu, consumul etc). Am fost si am vazut un motor de curand, gixxer de 1000 k6 care avea un zgomot ciudat in motor, mi s-a parut ciudat pt ca avea doar 17.000. M-am tot uitat pe net la filmulete cu aceste modele sa vad daca acel zgomot e normal sau nu, nu am reusit sa-mi dau seama.Este vorba de un zgomot metalic, si nu era de la ambreiaj(cand apasam ambreiajul zgomotul ramanea). Intrebarea mea este....oare asa se aude motorul de 1000 sau are el probleme. Totodata daca stiti pe cineva care vrea sa vanda un gsxr de 1000 (k6 in sus) va rog sa-mi spuneti poate ma "fericiti" si pe mine Cine ma poate ajuta cu sfaturi, pareri, propuneri ii multumesc anticipat Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Daca vorbim de acelasi K6 1000 si anume unul rosu zgmotul se aude de la rampa de injectie si e sunet specific suzuki ! Se aude si pe K7 ,K8 etc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Cum zice si nyt - sunetul este de la rampa de injectie. I-am marit putin relantiul ca era cam jos cad am luat-o si fix de la rampa se aude. Un rrrrrrrrrrrr - nu stiu cum sa explic. Posibil sa fie si pompa. Dupa 2-3 semafoare nu mai face nici un sunet. NU stiu sa-ti explic ce si cum...dar am mai auzit k5-k6 si tot la fel faceau. E un sunet specific Suzuki, pana si la nyt se aude si e mai noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Iunie 18, 2010 Autor Share Postat Iunie 18, 2010 Daca vorbim de acelasi K6 1000 si anume unul rosu zgmotul se aude de la rampa de injectie si e sunet specific suzuki ! Se aude si pe K7 ,K8 etc ! este vorba de un gixxer negru din buzau.. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...006-281322.html daca stie cineva despre acest motor...rog sa-mi spuna, daca l-a mai vazut cineva sa-mi spuna parerea lui. Poate exagerez dar banii pe care ii am nu mi-a fost deloc usor sa-i strang si de aceea vreau sa-mi cumpar un motor pe care ma pot baza si care sa fie ok. Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 pretul este unul normal..mai ieftin ar da de banuit..inafara nu prea gasesti k5 k6 la bani putini si sa fie in stare buna..sunt destul de apreciate k5 k6 si isi pastreaza pretul bine fata de alte motoare.eu nu l-as da schimb pe schimb nici cu k8,cat despre putere...are..si are multa .vezi si tu daca a fost facut recall'u la cadru...sa nu fie vreo cazatura cu inceput de fisuri.oricum trebe zbocotit bine de asfalt ca sa apara semne la cadru deci no worry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) asa sunt suzuki mai galagioase (la motor), se aude ca un 'ciricait', este normal. si mie mi-a fost nasol pt prima data, inainte avusesem fz6 (super motorete) si motorul era mai silentios. tot nu-mi ieseam din idei, imi era frica sa nu aiba motocicleta mea ceva (16.000 km) dar am probat 2,3 identice si se comportau la fel l.e: si se mai aude un 'rapait' de la filtru Editat Iunie 18, 2010 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzu03 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 sergiu, ma bucur ca ai deschis discutia legata de 750/1000 ..am aceeasi dilema...si eu incerc sa ma hotarasc ce model sa aleg...astept cu nerabdare parerea utilizatorilor... sau daca stie cineva vreun link cu ceva teste comparative , ar fi de ajutor...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 asa sunt suzuki mai galagioase (la motor), se aude ca un 'ciricait', este normal.si mie mi-a fost nasol pt prima data, inainte avusesem fz6 (super motorete) si motorul era mai silentios. tot nu-mi ieseam din idei, imi era frica sa nu aiba motocicleta mea ceva (16.000 km) dar am probat 2,3 identice si se comportau la fel l.e: si se mai aude un 'rapait' de la filtru Caraitu ala se aude de la rampa de injectie - dupa 2-3 semafoare nu se mai aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 Multumesc tuturor care au postat si m-au ajutat sa imi aleg motoreta. Asadar de azi calaresc un Gixxer 1000 si vreau sa spun ca placerea este maxima, diferenta dintre una de 600 si una de 1000 este intr-adevar semnificativa....te simti cu totul altfel pe un motor de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Multumesc tuturor care au postat si m-au ajutat sa imi aleg motoreta. Asadar de azi calaresc un Gixxer 1000 si vreau sa spun ca placerea este maxima, diferenta dintre una de 600 si una de 1000 este intr-adevar semnificativa....te simti cu totul altfel pe un motor de 1000 hai cu pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 hai cu pozele maine revin cu pozele oricum motocicleta este ORGASMICA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 felicitari pentru achizitie, la cat mai multe drumuri lungi cat baga ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 In primul rand ma bucur ca esti primul ca nu are in perspectiva si ceva de 600 Parerea mea e ca, daca vrei ceva de mers si macar un sfert din drumuri prin oras pe aglomeratie atunci sa uiti de sportive, sau sa iei in considerare 2 motoare: ceva de sub 500cc pt oras, scooter chiar si miarul pt mers inafara. Daca mergi mult inafara as prefera miarul pt ca motor mare inseamna si confort al regimului de turatii si a fiabilitatii, in rest la confort si alte cele cred ca sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Iunie 22, 2010 Autor Share Postat Iunie 22, 2010 revin cu pozele nu stiu cat baga ca nu am apucat sa ma dau tare cu ea si nici nu am de gand sa fac asta oricum merge bestial...imi place la nebunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 revin cu pozele nu stiu cat baga ca nu am apucat sa ma dau tare cu ea si nici nu am de gand sa fac asta oricum merge bestial...imi place la nebunie Frumoasa mobra, era una dintre cele la care ma uitam si eu cand cautam - doar ca nu mi-au placut modificarile. De ce? Pentru ca imi place sa-mi personalizez motoreta dupa placul meu. Baga 158-9-8-9 in prima treapta Sa te poarte pe drumuri placute si fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 frumos sa ai parte de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 iti mai trebuie un capac monopost si sa dezlipesti folia (sper ca e folie) de pe lampa spate p.s: am glumit cu 'cat baga', este evident, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Iunie 22, 2010 Autor Share Postat Iunie 22, 2010 iti mai trebuie un capac monopost si sa dezlipesti folia (sper ca e folie) de pe lampa spate p.s: am glumit cu 'cat baga', este evident, nu ? monopostul il am, ma plimb cu el, cat priveste stopul de pe spate nu e folie deci din pacate asa voi merge....dar ce conteaza cand drumul il am in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Felicitari pt achizitie ! Vad ca e admirat si de vreo 3 dom'shoare in poza postata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Iunie 23, 2010 Autor Share Postat Iunie 23, 2010 Felicitari pt achizitie ! Vad ca e admirat si de vreo 3 dom'shoare in poza postata ! cat de tare eu nu am vazut domnisoarele ) Mesaj completat multumesc observ ca ai crashuri, as vrea si eu dar pe la inceputul lui iulie, sa fac rost de bani ma poti ajuta? stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) felicitari pt mobra, mai baga si tu acum nishte bani in cauciucuri , daca era sa`ti recomand ceva`tzi recomandam un 750 , mi se pare cel mai bun compromis, eu am unul... cu pc3, toba full arrow ,filtru sport,kit de lantz stock in cutie si +3 pe spate etc tzipla si momentan sunt indragostit de puterea lui, nu am pilotat pana acum un gixer miar dar presupun ca e racheta ) asfalt uscat Editat Iunie 23, 2010 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Fa-i aP-Greid la cauciucuri - Diablo Rosso sunt entry level si nu foarte performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 super tare si eu ma gandesc la un miar dar inca nu am dat GSR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Vad ca e admirat si de vreo 3 dom'shoare in poza postata ! par tinere si proaspete ....si motorul arata bine... heheheh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Iunie 23, 2010 Autor Share Postat Iunie 23, 2010 Asa am luat-o cu aceste cauciucuri ma gandeam la un set de Michelin Pilot Power, poate sa imi spuna cineva cum sunt,cum se comporta cat de repede se uzeaza... Pe vechea mobra (gsxr600) am avut Pirelli diablo super corsa si erau absolut bestiale dar se consumau extrem de repede. totodata vreau sa va intreb daca pot sa ma bazez pe aceste cauciucuri (diablo rosso), sa merg un pic mai tare, mai "aplecat". Spre exemplu ma pot baza pe ele la un drum Bucuresti - Brasov... pe Cheia ? poate e puerila intrebarea, dar vreau as vrea sa stiu cat de ok sunt aceste cauciucuri... multumesc si asfalt cat mai uscat pentru ca momentan ploua la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.