Lt. Navarro Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 -ce zice titlul. Si la ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 la orice service care are sudura electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 cum a zis zidu la orice service care are sudura electrica . ;a [ret te intelegi cu aia de acolo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 -ce zice titlul. Si la ce bani? Am patit-o si eu cand aveam minsk. Am facut rost de 4 bucati dreptunghiulare de platbant gros pe care l-am gaurit si l-am polizat in forma dorita, am dat motorul jos si i-am sudat peste cei vechi dupa care am vopsit frumos si am pus motorul la loc. Functioneaza f bine si in ziua de azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 Nu e inca grav, dar s-au crapat binisor partile de jos, a prinderilor fatza -sunt doua urechi in fatza, cu cate doo suruburi si mai sunt niste prinderi dedesubt parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 sunt 2 urechi in fata care sunt cam fragile si 2 urechi in spate la care se ajunge mai greu. E simplu de sudat chestia aia si o rezolvi rapid la oricine, frumos ar fi sa si polizeze un pic dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 Partea "funny" e ca nu stiam io de ce-mi urla/vibreaza la 70 Minsku cum nu mi-a vibrat decat in 90 si ceva km/h cand incercam sa ma tin dupa Dan Nastase in drum spre intrunirea de la Mizil de anu' trecut, cand mai departe dupa Ploiesti nu mai stiam drumu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schmidt Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 leaga-l cu sarma si mergi incet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 solutie tipica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 cateva puncte de sudura is mai mult decat suficient....eu la nipru fiindca am modificat mult din cadru a trebuit sa mut cu totul prinderile din spate de la motor.....O sudura klumea si 2 bucati de platband just in case si totul e ok...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 0740599564 Catalin il cheama pe baiat si e f priceput. Spune-i ca ai vorbit cu mine si o sa te ajute. Mi-a facut mie crash-baruri la Yamaha si pot sa spun ca le are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iulie 29, 2006 Autor Share Postat Iulie 29, 2006 Ok, merci de sfaturi. O sa ma ocup acu cu prima ocazie si de astea. Vedem ce iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.