Sari la conținut

carburatoare cu probleme...


Postări Recomandate

am facut aseara o sedinta de 'contorsionism' si am redus doar suruburile pilot la de la cilindri 1 si 4 la 2,5 ture si deja se simte, cand deschideam acceleratia scurt inainte scadea putin turatia de ralanti(sau chiar murea motorul, dar mai rar) dupa care isi revenea si acum nu se mai simte asa.....diseara inca o sedinta si le reduc la 2,25 pe toate sa vad daca se comporta mai bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 87
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu 1.75 din manual mie aproape ca nici nu imi pornea. Toti recomanda 2.5 pe katriders, ai putea sa incerci 2.25 mai bine. 0.25 face o mare diferenta.

Colortune-ul nu poti sa il folosesti la gsxf. Bujiile sunt bagate prea adanc. Poti sa incerci fara esapament mai bine.

Poti sa iei si surubelnita la 90 grade de la carbtune daca nu ai una.

incercatul carburatiei fara esapament duce la supape de evacuare strambate.recomand sa evitati metoda! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incercatul carburatiei fara esapament duce la supape de evacuare strambate.recomand sa evitati metoda! :(

 

Nu am auzit de asa ceva, exista o explicatie logica ? Nu zic ca nu ar fi adevarat, dar sunt curios. La fel am putea sa zicem de tobele ultra-sport care actioneaza aproape ca si cum nu ar fi esapament deloc.

Pentru reglat perfect amestecul este cam singura solutie posibila pentru noi la gsxf fara analizator de gaze. Bujia transparenta nu poate fi folosita.

Editat de undacover
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am auzit de asa ceva, exista o explicatie logica ? Nu zic ca nu ar fi adevarat, dar sunt curios. La fel am putea sa zicem de tobele ultra-sport care actioneaza aproape ca si cum nu ar fi esapament deloc.

Pentru reglat perfect amestecul este cam singura solutie posibila pentru noi la gsxf fara analizator de gaze. Bujia transparenta nu poate fi folosita.

in momentul opririi motorului sa zicem ca o bujie de evacuare[dar la cele cu 4 supape pe cilindru sunt minim doua odata]ramane deschisa.aerul rece care patrunde prin galeria de evacuare raceste brusc supapa si o poate deforma.nu sunt deformari masive de ordinul milimetrilor,dar e de ajuns si cateva sutimi pentru ca supapa respectiva sa nu mai etanseze corespunzator.exista o diferenta intre esapament sportiv[mai putin restrictiv ce-i drept dar avand totusi o anumita lungime si sectiune etc.]si lipsa completa a esapamentului.e contraindicata mai ales turarea motorului fara esapament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in momentul opririi motorului sa zicem ca o bujie de evacuare[dar la cele cu 4 supape pe cilindru sunt minim doua odata]ramane deschisa.aerul rece care patrunde prin galeria de evacuare raceste brusc supapa si o poate deforma.nu sunt deformari masive de ordinul milimetrilor,dar e de ajuns si cateva sutimi pentru ca supapa respectiva sa nu mai etanseze corespunzator.exista o diferenta intre esapament sportiv[mai putin restrictiv ce-i drept dar avand totusi o anumita lungime si sectiune etc.]si lipsa completa a esapamentului.e contraindicata mai ales turarea motorului fara esapament.

 

Dar aerul rece care este aspirat in mod normal in motor nu poate sa faca acelasi lucru ? O sa imi zici ca,supapa de evacuare lucreaza la temperaturi mai inalte dar nu este o diferenta colosala (iti dai seama dupa jocul la supape, destul de apropiat deci temperaturile nu difera cu mult si totusi supapa de admisie e continuu racita de aerul proaspat fara sa se deformeze.

Ca sa nu mai zic ca nu are de ce sa patrunda aerul rece pe evacuare. Atunci cand evacuarea este deschisa este impins aerul cald afara, nu vad ce forta ar face sa traga aer pe acolo, pt ca atunci cand pistonul incepe sa coboare deja e de mult inchisa evacuarea si totul etans acolo.

Mi se pare doar un mit deloc credibil

Editat de undacover
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar aerul rece care este aspirat in mod normal in motor nu poate sa faca acelasi lucru ? O sa imi zici ca,supapa de evacuare lucreaza la temperaturi mai inalte dar nu este o diferenta colosala (iti dai seama dupa jocul la supape, destul de apropiat deci temperaturile nu difera cu mult si totusi supapa de admisie e continuu racita de aerul proaspat fara sa se deformeze.

Ca sa nu mai zic ca nu are de ce sa patrunda aerul rece pe evacuare. Atunci cand evacuarea este deschisa este impins aerul cald afara, nu vad ce forta ar face sa traga aer pe acolo, pt ca atunci cand pistonul incepe sa coboare deja e de mult inchisa evacuarea si totul etans acolo.

Mi se pare doar un mit deloc credibil

de ce nu incerci.poate daca o faci de destul de multe ori si destul de indelungat o sa te convingi.supapele de admisie sunt racite de amestecul proaspat aspirat asha ca nu ating nici pe departe aceeasi temperatura ca cele de evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

sa nu mai deschid alt topic, fiind vorba tot de carburatoare postez aici....cine a schimbat o-ringurile din carburatoare si unde le-a gasit? am cateva dimensiuni gasite pe katriders, dar nu am gasit prin zona mea nimic :goodposting: dimensiunile sunt acestea

Emulsion tube 1.3 X 11

Float #1 (valve) 1.5 X 8

Float #2 1.2 X 5.5

Vacuum port (synch port) 1.2 X 3 - 3.5

sa cumpar un kit de carburator e scandalos de scump pentru cateva o-ringuri amarate.. :D daca e cineva care stie unde pot gasi o-ringurile astea, sau ma poate ajuta,il rog sa posteze... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la un magazin de piese de dacie/tractoare mi-a deschis nenea ala un set imens cu oringuri de diverse dimensiuni ... pe alese 1 leu bucata ... cred ca au si la magazine de rulmenti/semeringuri :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata m-am hotarat si am dat comanda de o-ringuri oem, mai putin asta care imi trebuie neaparat 1,3X11, care nu apare in nici o schema oem a carburatoarelor, am inteles ca se vinde odata cu tuburile emulsoare, mai naspa e faptul ca trebuie schimbat de fiecare data cand cureti carburatoarele.... sa nu mai zic ca ma costa vreo 20 de euro de carburator toate o-ringurile....cam 60 de euro in total(estimare optimista)... :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata m-am hotarat si am dat comanda de o-ringuri oem, mai putin asta care imi trebuie neaparat 1,3X11, care nu apare in nici o schema oem a carburatoarelor, am inteles ca se vinde odata cu tuburile emulsoare, mai naspa e faptul ca trebuie schimbat de fiecare data cand cureti carburatoarele.... sa nu mai zic ca ma costa vreo 20 de euro de carburator toate o-ringurile....cam 60 de euro in total(estimare optimista)... :goodposting:

sa-mi spui si mie cum ai reglat suruburile de amestec , eu le am la 2'5 si imi scoate fum negru pe la 8krpm sunt curios de rezultatele obtinute de tine. Iar pentru baieti intrebarea este de ce nu merge colortune pe gsxf!!!!!!! am vazut ca exista un chit pentru clortune care in principiu ar trebui sa mearga!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

panterra, mie imi mergea bine motorul si cu carburatoarele nesincronizate(decat sincronizarea de banc) si fara colortunare....asa am mers cateva luni anul asta, pornea mereu nu facea gafe, etc....acum mi-am luat f multe scule, colortune, carbtune surubelnita la 90 de grade, etc dar nu am apucat sa le probez....astept sa refac carburatoarele.....am pus doar carbtune-ul pe motor sa vad cat de desincronizate erau carburatoarele si erau destul de MULT, sa stii.....dar nu murea motorul, era relantiul stabil, etc....deci tie ar trebui sa iti dea de gandit in privinta starii motorului, daca nu ai reusit sa il pui la punct....pe forum nu te prea pot ajuta...practic verifica jocul la supape, compresia, apoi carburatoarele...ai grija aici sunt destule o-ringuri....daca plutitoarele nu stau 'prinse strans" cu ajutorul o-ringurilor in corpul carburatoarelor atunci trebuiesc inlocuite... la fel conteaza inaltimea plutitoarelor, eu nu am nimerit din prima iar cand aveam nivelul mare scotea fum negru.....daca stii engleza intra pe katriders, acolo am invatat extrem de multe chestii....citeste CARBS 101 acolo spune totul despre reglaje, etc....bafta! PS:merge colortunele pe orice motor!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
sa-mi spui si mie cum ai reglat suruburile de amestec , eu le am la 2'5 si imi scoate fum negru pe la 8krpm sunt curios de rezultatele obtinute de tine. Iar pentru baieti intrebarea este de ce nu merge colortune pe gsxf!!!!!!! am vazut ca exista un chit pentru clortune care in principiu ar trebui sa mearga!!!

 

 

merge colortune dar este un _cacat. :goodposting: regleaza numai amestecul la relanti. la 8000 de ture n-ai nici o treaba cu suruburile de amestec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata m-am hotarat si am dat comanda de o-ringuri oem, mai putin asta care imi trebuie neaparat 1,3X11, care nu apare in nici o schema oem a carburatoarelor, am inteles ca se vinde odata cu tuburile emulsoare, mai naspa e faptul ca trebuie schimbat de fiecare data cand cureti carburatoarele.... sa nu mai zic ca ma costa vreo 20 de euro de carburator toate o-ringurile....cam 60 de euro in total(estimare optimista)... :goodposting:

 

Cu 20e cumperi un set de oringuri care o sa iti ajunga mult timp de acum incolo, la multe motoare.

In setul respectiv gasesti orice oring afara de cel mic de la surubul de AF, care oricum nu cred sa iti faca probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stress L&P- de ce zici ca este un rahat? pe mine asta ma intereseaza, sa reglez suruburile de amestec la ralanti....daca la 8000 de ture scoate fum este din nivelul de benzina, jiglere sau o-ringuri uzate....

@undacover-ai gasit tu restul de o-ringuri? ma poti ajuta si pe mine? asa ramane sa cumpar doar pe alea mici.....

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

in primul rand chiar si fara adaptor bujia aia scade compresia. e goala. mai pui si adaptor si ai dat-o in veselie. reglezi amestecul si cand pui bujia la loc de fapt ai amestec sarac. sa nu spun ca ai 3 cilindri care merg intr-un fel si unul in alt fel cand reglezi.

 

in al doilea rand ti-ar trebui 4 colortunere ca sa reglezi cum trebuie amestecul. cand reglezi un cilindru mersul motorului se schimba. trebuie sa tot jonglezi cu setarile.

 

am si asa ceva, e o porcarie. am folosit-o cu succes la o dacie si acum e pe post de greutate pentru hartii pe biroul meu. am preferat sa folosesc un analizor de gaze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand chiar si fara adaptor bujia aia scade compresia. e goala. mai pui si adaptor si ai dat-o in veselie. reglezi amestecul si cand pui bujia la loc de fapt ai amestec sarac. sa nu spun ca ai 3 cilindri care merg intr-un fel si unul in alt fel cand reglezi.

 

in al doilea rand ti-ar trebui 4 colortunere ca sa reglezi cum trebuie amestecul. cand reglezi un cilindru mersul motorului se schimba. trebuie sa tot jonglezi cu setarile.

 

am si asa ceva, e o porcarie. am folosit-o cu succes la o dacie si acum e pe post de greutate pentru hartii pe biroul meu. am preferat sa folosesc un analizor de gaze.

 

 

cu analizoru nu prea poti sa faci teste 1n sarcina si pe langa e si cam scump, eu ma gandeam la o sonda lambda si un osciloscop cu 2 canale unu pe TPS si altu pe sonda sau ceva de genu, daca nu ai TPS poti sa faci gradatii pe manson :)

Editat de ktmleu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu "colortune" nu poti regla amestecul decat in regim stationar iar uneori, la motoarele cu cilindrii inclinati si chiulase foarte inalte, e aproape imposibil de folosit. Eu unul cel putin nu am reusit niciodata la motorul meu.

 

In mod normal amestecul se regleaza pe stand dinamometric, unde pe langa raportul A/F se monitorizeaza si variatiile curbei puterii/cuplului la diferitele regimuri de turatii, functie de ajustari. In lipsa insa se poate folosi si un analizor A/F portabil, cu motorul in diferite regimuri de sarcina, pe strada. O scula ca A S T A nu costa chiar o avere, mai ales pentru un service sau chiar atelier mai cu pretentii. Din pacate asemenea "jucarii" le gasesti mai degraba la particulari...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Cu "colortune" nu poti regla amestecul decat in regim stationar iar uneori, la motoarele cu cilindrii inclinati si chiulase foarte inalte, e aproape imposibil de folosit. Eu unul cel putin nu am reusit niciodata la motorul meu.

 

In mod normal amestecul se regleaza pe stand dinamometric, unde pe langa raportul A/F se monitorizeaza si variatiile curbei puterii/cuplului la diferitele regimuri de turatii, functie de ajustari. In lipsa insa se poate folosi si un analizor A/F portabil, cu motorul in diferite regimuri de sarcina, pe strada. O scula ca A S T A nu costa chiar o avere, mai ales pentru un service sau chiar atelier mai cu pretentii. Din pacate asemenea "jucarii" le gasesti mai degraba la particulari...

 

Ride Safe!

 

 

cred ca te poti chinui cu vreo oglinda, ceva daca tii neaparat. dar nu merita, crede-ma. mai da si rateuri, nu da toate scanteile. si cand le da nu tot timpul se aprinde amestecul. fara adaptor face mai putin, ce-i drept, dar cu adaptor e o veselie maxima. chiar si bujia de 10mm clasica e lunga si ingusta si pana urca amestecul te plictisesti. cand se incalzeste merge mai bine dar nu poti sa o lasi mult ca se poate sparge cristalul ala sau sticla, ce o fi. pe scurt e un fel de bullshit. l-am luat prin 2007 pentru un ij (lol, multe rahaturi am mai facut la ij-ul ala) cand inca pe sectiunea service nu se vorbea nimic de colortune. acum vad din ce in ce mai multi "mecanici" care tot pomenesc de el de parca ar fi sfantul graal al reglajului de amestec pe cand el de fapt e un mare bullshit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) ok, stressule, e un mare rahat, am inteles....eu cu ce o sa imi reglez suruburile de ralanti?! poate o sa ghicesc in carti?! nu sunt mecanic, nu ma dau mare mecanic, doar imi repar motoarele mele...... asta e, traim intr-o tara de vis si ne descurcam cum putem, cu sau fara colortune....am inteles opinia ta, acu' sa nu deviem de la subiect, era vorba de niste amarate de o-ringuri...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu "colortune" nu poti regla amestecul decat in regim stationar iar uneori, la motoarele cu cilindrii inclinati si chiulase foarte inalte, e aproape imposibil de folosit. Eu unul cel putin nu am reusit niciodata la motorul meu.

 

In mod normal amestecul se regleaza pe stand dinamometric, unde pe langa raportul A/F se monitorizeaza si variatiile curbei puterii/cuplului la diferitele regimuri de turatii, functie de ajustari. In lipsa insa se poate folosi si un analizor A/F portabil, cu motorul in diferite regimuri de sarcina, pe strada. O scula ca A S T A nu costa chiar o avere, mai ales pentru un service sau chiar atelier mai cu pretentii. Din pacate asemenea "jucarii" le gasesti mai degraba la particulari...

 

Ride Safe!

un analizor de banda larga mai ieftin despre care am citit ca face treaba e asta http://www.ngk.com/afx/

 

amuzant topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
amuzant topic.

 

Orice topic despre carbelitoare este amuzant pe motociclism.ro . De fiecare data se ajunge la concluzia ca numai in laboratoarele NASA se pot regla corect carburatoarele. E cam ca la biliard, toti dau vina pe tac sau ca "trage masa".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) ok, stressule, e un mare rahat, am inteles....eu cu ce o sa imi reglez suruburile de ralanti?! poate o sa ghicesc in carti?! nu sunt mecanic, nu ma dau mare mecanic, doar imi repar motoarele mele...... asta e, traim intr-o tara de vis si ne descurcam cum putem, cu sau fara colortune....am inteles opinia ta, acu' sa nu deviem de la subiect, era vorba de niste amarate de o-ringuri...

ok parerile vad ca-s impartite vizavi de colortune.... motoru meu stationeaza de 2saptamani (nu mai porneste ) are bujii noi reglat jocu de supape, reglate plutitoarele, test compresie ,toate facute la reprezentanta suzuki. Ultima oara merge in 3 pistoane si m-am gandit eu ca iar s-au infundat carburiciurile le-am curatat suruburile de amestec toate la2,5 am montat tot si pauza sa mai porneasca si uite ca m-am suparat si l-am lasat asa ca si asigurarea imi expira pe26. Ramane varianta sa schimb motoru cu celalalt dar asta la primavara deacum.

P.S\ sa-mi zici oricum cum ai reglat amestecu cum isi face treaba colortune si carbtune ca in iarna asta vreau sa ma aprovizionez si eu ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...