dezamagitoru Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Apropo de uleiuri&shit, un Veliko tenteaza pe careva in wk 11-13 sept? Eu plec joi la 4 din Ploiesti, o iau laser spre Veliko si teoretic stau acolo 2 nopti dupa care 2 nopti pe litoral pe undeva (ca vrea pisi sa se bronzeaza . Programul include, in varianta prezentata mai sus: - joi noapte: in pub-ul de metale vis-a-vis de Hostel Phoenix - vineri: ciorba si plimbarici prin imprejurimi - sambata dimineata: plecare catre litoral, okit o pensiune/hostel cea mai eftina, ceva plaja + alcool + baitza + alcool etc... - duminica: ciorba si plimbarici primprejur + putin alcool sa fie bine - luni dimineata: plecare spre casa dupe posibilitati Buget: cat-ce-cum poate fiecare. Cred ca pana in 1000 de km de facut. Rata de schimb daca scoti cu ING aprox 2,2 lei/leva. Total penru 2 pers 300 leve+benzina (cazare in jur de 150 de leve) Revenind la km, se pare ca sunt veteranul PS: eu bag motul 10w40/5100 la 5000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vemfaur Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 sry prea departe .. pt timisoreni .. deocamdata.. poate la anu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Vemfaur, te cred pe cuvant. De bucuresteni ma leg eu. Cu km, cum stam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Vemfaur, te cred pe cuvant. De bucuresteni ma leg eu. Cu km, cum stam? Eu din pacate uichendul ala il am programat...s-au apucat toti sa se insoare si nu prea am cum sa lipsesc Sorry mate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 offtopic: Bah, dupa ce mi-am insurat vreo 3 prieteni, si toate nuntile au fost de toata jena, eu unul mi-am jurat sa nu mai pun piciorul la nicio nunta. Nici macar la a mea. Mesaj completat Sper ca nu v-ati simtit ofensati in vreun fel de opiniile mele cu privire la nunti . Daca da, imi cer scuze celor atinsi. Dar revenind la cele serioase. Ma uitam zilele astea in manualul de intretinere al VX-ului si am citit ceva despre inspectatul si reglatul valvelor o data la vreo 6000 de km, bujii si alte socoteli pe la 12000, etc... Pana acum nu am niciun comportament anormal la motor si niciun comportament anormal in general. Motoreta merge la fel de bine(prost) ca atunci cand am luat-o. Ca principiu (de viata chiar) eu merg pe premiza ca, daca nu e stricat, nu-l repara. Dar, motoreta mea are totusi o varsta, si vreau sa o aduc la o varsta si mai si. Prin urmare, voi care va ingrijiti motoretele mai cu atentie decat mine, spuneti-mi si mie ce si cum cu intretinerile astea. Repet, eu sunt de principiul benzina si ulei pana la noi ordine. Probabil ca s-a mai discutat acest aspect, dar, e destul de greu de gasit prin topic. Mersi frumos! PS: invitatia la Veliko ramane valabila. Include si o tura scurta pe litoralul bulgaresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 (editat) Salutare. Intr-adevar, se face verificare la jocul tachetilor, la 6000 Km si ajustare daca e necesar. Eu am procedat la asemenea reglaj o data, mai ales ca, atunci cand am cumparat motocicleta, avea aproape 48k rulat. Motocicleta a fost in stare jalnica atunci cand am luat-o (sunt poze pe la pagina 4 a acestui topic). M-am orientat dupa manual si, cum avea multipu de 6000, la 48100 km (odata cu venirea iernii), l-am demontat si i-am facut o revizie mai amanuntita. Cu ocazia asta i-am facut si reglaj la supape, desi mai ca nu era necesar, pentru ca jocurile erau in limite (si am vrut eu sa fie toate la fel). Am curatit etrierii de la frane (pistonasele), pompele de frana, carburatoarele (ca erau jalnice), contactii pe la electrica si am gresat cam tot ce era lagar (cric central, lateral, schimbator viteze, manete si pedala frana, lagare ventilator racire, etc), ca am avut la indemana o iarna intreaga. Anul trecut, la 54+ km am facut numai o verificare, asa, mai superficiala ca se nimerise in timpul verii, si inca se pastrau valorile. Daca nu o sa am client la ea pana la sfarsitul lunii, voi renunta, deocamdata, sa o mai vand, iar peste iarna cred ca voi face ceva investitii in ea si sa o revizuiesc din nou (cauciucuri, uleiuri, coolant, cabluri de acceleratie si ambreiaj, etc). Sa auzim de bine. Editat Septembrie 6, 2009 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Salutare.Intr-adevar, se face verificare la jocul tachetilor, la 6000 Km si ajustare daca e necesar. Eu am procedat la asemenea reglaj o data, mai ales ca, atunci cand am cumparat motocicleta, avea aproape 48k rulat. Motocicleta a fost in stare jalnica atunci cand am luat-o (sunt poze pe la pagina 4 a acestui topic). M-am orientat dupa manual si, cum avea multipu de 6000, la 48100 km (odata cu venirea iernii), l-am demontat si i-am facut o revizie mai amanuntita. Cu ocazia asta i-am facut si reglaj la supape, desi mai ca nu era necesar, pentru ca jocurile erau in limite (si am vrut eu sa fie toate la fel). Am curatit etrierii de la frane (pistonasele), pompele de frana, carburatoarele (ca erau jalnice), contactii pe la electrica si am gresat cam tot ce era lagar (cric central, lateral, schimbator viteze, manete si pedala frana, lagare ventilator racire, etc), ca am avut la indemana o iarna intreaga. Anul trecut, la 54+ km am facut numai o verificare, asa, mai superficiala ca se nimerise in timpul verii, si inca se pastrau valorile. Daca nu o sa am client la ea pana la sfarsitul lunii, voi renunta, deocamdata, sa o mai vand, iar peste iarna cred ca voi face ceva investitii in ea si sa o revizuiesc din nou (cauciucuri, uleiuri, coolant, cabluri de acceleratie si ambreiaj, etc). Sa auzim de bine. salutare, As mai adauga pe langa ce s-a spus o gresare cu simt de raspundere la angrenajul roata spate-grup. Dai roata jos, si o sa vezi acolo o coroana cu dinti.Baga vaselina ca daca n-are e de rau.Am vazut pe la posesorii din afara unde poate duce daca nu este vaselina acolo...si pozele nu arata deloc bine. In rest, lichidul de racire il schimb cam in fiecare an, lichidul de frana maxim la 2 ani, ulei la 5000 km, filtre de aer pe la 7-8000, uleiul de transmisie anual, WD-40 pe la contactele electrice de fiecare data cand am ocazia, uleiul din furca in trei ani de cand o am l-am schimbat de 2 ori si urmeaza sa il schimb iar ca simerngurile incep usor usor sa planga ( totusi au trei ani si a vazut fel de fel de drumuri), spalata, bibilita, ceruita, polisata si iubita oricand se iveste ocazia si timpul necesar. De bine sa auzim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Am facut si eu 9000 Km si ma gandesc să fac cea dea doua revizie.Am notat cam ce trebuie să schimb și dacă mai poată să spună cineva ce va aștept indrumări Schimb ulei motor,ulei trasmisie,lichid frană,lichid racire,filtru aer,bujii. Am văzut că ar trebui să umblu si la reglaj supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Am facut si eu 9000 Km si ma gandesc să fac cea dea doua revizie.Am notat cam ce trebuie să schimb și dacă mai poată să spună cineva ce va aștept indrumăriSchimb ulei motor,ulei trasmisie,lichid frană,lichid racire,filtru aer,bujii. Am văzut că ar trebui să umblu si la reglaj supape? Avand in vedere ca motocicleta are doar 9000 de km cred ca ai putea sa sari reglajul supapelor la revizia asta. La carte scrie ca se verifica din 12 mii in 12 mii de km, daca imi aduc bine aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) cam rara choppareala la camila asta, si cam greu de realizat ceva fain din ea. Am gasit poza asta pe net si cred ca e una din incercarile cele mai reusite de a customiza vx-ul.(exceptie ar face tobele, daca ar fi dupa mine) sursa: http://home.wanadoo.nl/jmharthoorn/ Editat Septembrie 16, 2009 de andrey_832 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Cred ca se infiripa o poveste de dragoste intre mine si motoreta mea... Se facea ca vroiam s-o schimb... Mai intai cu o Pacific Coast, dolofana, cu portbagaju mare, asta mai demult, si azi cu un R80RT ex militianca, cu monopost si tot ce-i trebuie. Si pe masura ce realizez ca o s-o dau, renunt. Cum sa-mi dau io suzeta care m-a dus peste tot, fara sa comenteze nimic vis-a-vis de drumuri, vreme, incarcaturi sau revizii? Ce poate fi mai fain decat sa-ti amorteasca coorul intre 2 alimentari si sa simti cum vantul iti zboara casca din cap la 170? Se compara cu privitul din spatele parbrizului? Nu! Niciodata! Sentimental, stiu, dar asa m-a prins un drag de ea incat cred ca am s-o si spal zilele astea Dap, VX-ul ramane! No matter what! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Azi mi-a "implinit" 56000 km, la bord... Mesaj completat cam rara choppareala la camila asta, si cam greu de realizat ceva fain din ea. Am gasit poza asta pe net si cred ca e una din incercarile cele mai reusite de a customiza vx-ul.(exceptie ar face tobele, daca ar fi dupa mine) sursa: http://home.wanadoo.nl/jmharthoorn/ ...si totusi, e pe dreapta? La cardan ma refer... La fel si la mine..., cu cat vreau sa o dau, cu atat imi pare mai rau de ea..., ca n-o sa o mai am... Editat Septembrie 16, 2009 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Avand in vedere ca motocicleta are doar 9000 de km cred ca ai putea sa sari reglajul supapelor la revizia asta. La carte scrie ca se verifica din 12 mii in 12 mii de km, daca imi aduc bine aminte. Multumesc si sper sa ne vedem la DACORUM BIKEFEST. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 (editat) ...si s-a dus... ...dar voi ramane... Mesaj completat A venit si momentul sa ne "despartim"... Sper ca noul proprietar sa se bucure cel putin la fel de mult ca mine de motor. Editat Septembrie 22, 2009 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 pai ce sa zic... succes cu noua achizitie (ce iei?) Eu tocmai ce am pus filtre sport nu pentru performanta ci (culmea) pt costuri. Am facut o socoteala scurta si dupa un an se amortizeaza. Dar senzatiile sunt excelente! Am simtit ieri bestia din motoreta! Acum am lasat-o la niste reglaje, ca ceva nu era chiar cum trebuie (valve clearance). Azi dupamiaza ma duc s-o iau. O sa va povestesc detaliat cum se comporta peste cateva zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 ...si s-a dus......dar voi ramane... Mesaj completat A venit si momentul sa ne "despartim"... Sper ca noul proprietar sa se bucure cel putin la fel de mult ca mine de motor. personal imi pare rau ca a venit momentul asta. Din cauza acestor mobre ne-am cunoscut, am baut bere si ne-am imprietenit. Mobrele se duc si ramanem cu amintirile si prietenii. Sper sa mai "treci pe la noi" prin coltul asta de forum, si sper sa te motorizezi din nou. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 ... succes cu noua achizitie (ce iei?) Inca nu iau sau, poate, nu prea curand. Sper sa mai "treci pe la noi" prin coltul asta de forum, si sper sa te motorizezi din nou. Toate bune! De coltul asta de forum nu o sa ma despart. M-am simtit prea bine aici si cu acest motor, ca sa renunt asa usor, insa planurile nu se arata intotdeauna asa cum le faci. Uneori, in viata, apar alte prioritati... Da' bere mai putem bea si de intalnit, la fel... Mesaj completat Ce as vrea sa-mi mai iau, cand o mai fi sa iau? Mi-ar place un Suzuki GSX1100G , un Suzuki Madura (e unul pe mobile.de) , un alt VX800... Mesaj completat ...bineinteles, tot raritati si mai vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 GSX1100G e foarte tareeee! daca e sa schimb VX-ul, pe ceva de genul as face-o. M-am dat cu asa ceva. E cam ca reclama aia veche de la prigat "la fel de dulce si plina de energie, numai ca e.... e mai mare " Toate alea sunt mai mari la GSX cuplul, puterea, (consumul, costurile de intretinere...) confortul, greutatea... e de belea! Apropo de filtrele sport: motoreta se comporta ca dupa 3-4 redbulluri sau un sfert de special K . Culmea, desi o calaresc ceva mai agresiv, ca deh, ma cam inspira, autonomia a crescut de la aprox. 270km la 310km la un plin (fara rezerva). Desi au fost cam scumpele, undeva la 600 de lei cu tot cu zemurile de curatat si uns, consider ca se merita investitia. La regimul meu de aprox 20.000 pe an, se amortizeaza destul de repede. Drumuri bune, lungi, dese si benzina din belshug! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vemfaur Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 GSX1100G e foarte tareeee! daca e sa schimb VX-ul, pe ceva de genul as face-o. M-am dat cu asa ceva. E cam ca reclama aia veche de la prigat "la fel de dulce si plina de energie, numai ca e.... e mai mare " Toate alea sunt mai mari la GSX cuplul, puterea, (consumul, costurile de intretinere...) confortul, greutatea... e de belea! Apropo de filtrele sport: motoreta se comporta ca dupa 3-4 redbulluri sau un sfert de special K . Culmea, desi o calaresc ceva mai agresiv, ca deh, ma cam inspira, autonomia a crescut de la aprox. 270km la 310km la un plin (fara rezerva). Desi au fost cam scumpele, undeva la 600 de lei cu tot cu zemurile de curatat si uns, consider ca se merita investitia. La regimul meu de aprox 20.000 pe an, se amortizeaza destul de repede. Drumuri bune, lungi, dese si benzina din belshug! Hello, sa inteleg bine pe VX800 cu filtre sport scade consumul .. si creste powerul?? sau doar alea ale tale vechi erau mega imbacsite de praf ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Vechi si megaimbacsite de praf nu erau, dar nici in vreo stare de virginitate. As zice ca erau "mhm". Dar asta e cam a 3-a schimbare de filtre de aer la ea. Prima data cand i-am schimbat filtrele (la achizitie) am facut curatare, sincronizare, reglare carbelitoare. Consumul a fost mare, pt ca era iarna, asa ca am luat-o de buna. Dupa care, in primavara i-am schimbat din nou filtrele, sincronizare, curatare nu, consumul a scazut moderat (adica 270 km pe plin in loc de 240), pe care am pus-o pe seama caldurii. Pana la filtrele astea, cea mai buna autonomie am avut-o pe Vaslui-Ploiesti, tinuta la 110-130, mers superconstant, fara vant si fara pasager, adica 280 km. Boon... Traseul pentru care am calculat consumul pe filtrele noi este urmatorul: Ploiesti - Cislau - Brasov - Cheia - Ploiesti, plus niste mici ocoluri prin niste satucuri. In total 320 de km. Este drum de munte, cu o portiune de 20 de km de drum drept, cumva inainte de Brasov. Am mers mai agresiv fata de cum merg de obicei. Cu toate astea, am intrat pe rezerva la 310 km. La 320 km am alimentat cu 16.34 l. Asemenea autonomie nu am avut niciodata, cu atat mai putin pe traseul asta. Pot sa adaug ca este traseul meu de relaxare. L-am facut cu VX-ul de cel putin 10 ori si autonomia a fost de 245-260 de km. A, si sa nu uit, o data cu schimbarea filtrelor i-am reglat valve clearance. Poate si de aici se trage. Am facut trecerea la filtrele astea de dragul economiei. Un schimb de filtre normale ma costa in jur de 250-300 de lei, si la ritmul meu de mers se cer 2 schimburi pe an. Nici vorba de consumuri scazute sau performante marite. Dar daca s-a intamplat, de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASX Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 si eu am luat-o acum trei ani o data cu lonerider, avea 36 600 de km, eu i-am schimbat doar consumabilele, ulei, lichid de frana, ulei , in telescop, suflat filtre de aier, in rest nimic, merge ca si atunci, consuma 5 % pana pe la 140 km ora, fara pasager, cu pasager mai creste un pic, dar nu trece de 6%, nu am facut nici un reglaj, acum am 58si vre-o 200 km, se pare ca sunt un norocos ca nu am avut nici un fel de pb cu ea, (sper sa-i tina naravurile), pacat ca a vandut-o lonerider, am ramas singur in alba, si nu mai e acelasi farmec nu mai sunt 2 la fel, iar odata in ab au fost 3 vx (burlaco stie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vemfaur Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Vechi si megaimbacsite de praf nu erau, dar nici in vreo stare de virginitate. As zice ca erau "mhm".Dar asta e cam a 3-a schimbare de filtre de aer la ea. Prima data cand i-am schimbat filtrele (la achizitie) am facut curatare, sincronizare, reglare carbelitoare. Consumul a fost mare, pt ca era iarna, asa ca am luat-o de buna. Dupa care, in primavara i-am schimbat din nou filtrele, sincronizare, curatare nu, consumul a scazut moderat (adica 270 km pe plin in loc de 240), pe care am pus-o pe seama caldurii. Pana la filtrele astea, cea mai buna autonomie am avut-o pe Vaslui-Ploiesti, tinuta la 110-130, mers superconstant, fara vant si fara pasager, adica 280 km. Boon... Traseul pentru care am calculat consumul pe filtrele noi este urmatorul: Ploiesti - Cislau - Brasov - Cheia - Ploiesti, plus niste mici ocoluri prin niste satucuri. In total 320 de km. Este drum de munte, cu o portiune de 20 de km de drum drept, cumva inainte de Brasov. Am mers mai agresiv fata de cum merg de obicei. Cu toate astea, am intrat pe rezerva la 310 km. La 320 km am alimentat cu 16.34 l. Asemenea autonomie nu am avut niciodata, cu atat mai putin pe traseul asta. Pot sa adaug ca este traseul meu de relaxare. L-am facut cu VX-ul de cel putin 10 ori si autonomia a fost de 245-260 de km. A, si sa nu uit, o data cu schimbarea filtrelor i-am reglat valve clearance. Poate si de aici se trage. Am facut trecerea la filtrele astea de dragul economiei. Un schimb de filtre normale ma costa in jur de 250-300 de lei, si la ritmul meu de mers se cer 2 schimburi pe an. Nici vorba de consumuri scazute sau performante marite. Dar daca s-a intamplat, de ce nu? super.. poate imi dai ceva detalli despre filtre ca suna tare interesant.... de care de unde si ce model se potriveste... stiu ca exista google.. dar e mai simplu sa asculti de la cineva care a experimantat deja... mercii mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Sunt filtre DNA. Modelul este R-S4S97-01. Le-am dat cu ulei de K&N. Costuri: 550lei 2 filtre cu tot cu transport + 80lei ulei+spray curatat. Spray-ul o sa tina mai mult ca uleiul (200 ml inseamna 3-4 spalari, adica 15-20.000 km). Cam la ce calcule am ajuns eu: Autonomia a crescut cu 35-40km adica 310 fata de 270-275. (310-275)/275*100=13%. La un buget (aproximativ) de 300 lei benzina lunar, asta inseamna o economie de aprox 40 lei lunar. Un filtru de aer de hartie costa fix jumatate fata de cel DNA, adica aprox 270lei, si trebuie inlocuite la 10.000 km pentru functionare optima. La nevoile mele, de aprox 1500 km pe luna, asta inseamna o schimbare la 6 luni. Prin urmare, la mine costurile comparate pe ani arata cam asa 1 - hartie: 3600 (benzina)+550 (filtre) = 4110 sport: 3120 (benzina) +550 (filtre) + 80(uleiuri) = 3750 2 - hartie: 3600 (benzina)+550 (filtre) = 4110 sport: 3120 (benzina)+80 uleiuri = 3200 Pe 2 ani te scoti cam 1270 lei. Adica un sejur decent e vreo 3-4 zile Acuma sa nu luati chiar de bune toate calculele de mai sus. Sunt empirice si nu tin cont de multe variabile. Dar ca idee... Nu sariti sa va luati filtre de-astea si sa ma injurati dupaia! Mai aveti rabdare sa mai fac drumuri si va tin la curent. Acum sunt incantat de ele dar mai vorbim peste vreo 2000 de km facuti cu ele. Toate cele mai bune Mesaj completat Apropo... ati vazut cat sunt asigurarile moto? Pe mine m-a usurat de vreo 680 de lei pe 2009... Noroc ca platesc in 4 rate. Cat un gipan... De-acu' macar sa fim noi sanatosi si sa nu avem nevoie de ele vreodata. Si aluia(alora) care a(u) calculat tariful sa-i(le) dea Dumnezeu bunul rupturi anale purulente, copii homosexuali si rate la apartament in euro. Na ca am zis-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vemfaur Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 what ??? .. crazy.... la sigurari ma refer.. mercii de info super structurat si mai astept cei 2000 de km .. pana atunci .. daca cineva in tara asta .. da 270lei pe 2 filtre de VX ... linistiti-va.. la tm in orice magazin, nu in cel mai efin max 1 mil.. eu am dat 70 pe bucata cand le-am schimbat .. 140 lei amandoua.... so daca e ceva.. va rog contactati-ma sa intreb la mag in tm de pret.. serios acum si cu transport adaugat cu fan curier si tot iesi cu mult mai eftin... si o ultima intrebare.. cochetez cu un kit de xenon.. are cineva ceva experiente cu asta??? ce ziceti merita? costa cam 300lei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) ce??? 70 de lei 1 filtru??? wtf? Inseamna ca sunt fraer... tura trecuta am luat de la paula's filtre de aer cu 29.90 eur/bucata. Era euro la momentul ala vreo 4,1 lei. Am luat 4 ca sa am de rezerva, ca de obicei imi iau pentru 2 schimburi, ca sa nu ma prinda fara. Am dat 120 de euro pe 4 filtre adica ceva de genul 500 si ceva de lei Mare bou mai sunt... Editat Septembrie 28, 2009 de dezamagitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.