Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Salutare baieti,

 

De ceva vreme sunt in cautare de motor...am cautat si am vazut acest model...si mi-a ramas la inima.

 

As avea o intrebare, la inaltimea mea de 1.68 credeti ca ar fi vreun impediment in a achizitiona acest model? As ajunge cu picioarele jos? Ceva probleme cu manevrarea lui?

 

Multumesc,

Ciprian

Salutare,

Eu zic ca la 1.68 nu o sa ai probleme mari cu VX-ul. Depinde acum si de conformatia ta, pentru ca sunt oameni care la aceeasi inaltime au lungimea picioarelor diferita unii fata de altii. Teoretic ar trebui sa ajungi cam cu toata talpa jos ( mai depinde si de anul de fabricatie al motocicletei pentru ca nu toate au aceeasi sha - Ex.: a mea care e din 94 are saua mai scobita decat una din 92 sau 92, cel putin asa mi s-a parut mie)

Eu la 1.88m stau cu picioarele putin flexate.

Manevrabilitatea este ok, depinde la ce te raportezi. Este o moto grea spre foarte grea pt categoria ei, insa odata pus in miscare nu cred ca iti va face probleme. Nu este ca un supermoto dpdv al manevrabilitatii dar nici cruiser-custom-chopper.

 

In rest, sper sa gasesti unul in stare buna la bani putini sa se mareasca grupul VX-arilor:)

Daca mai ai intrebari nu ezita sa le pui aici si cineva iti va raspunde !

 

Toate bune!

Mesaj completat

Salutare,

 

Iaca am avut si prima plimbare mai lunga pe anul asta.

Destinatia a fost localitatea Jurilovca situata pe malul lacul Razim.

Traseul la dus a fost : Autostrada A2 pana la Constanta - E87 pana la Ceamurlia de Jos si DJ222 pana la destinatia finala

Retur : Identic pana la Constanta si apoi E60 pana la Urziceni si E 85 pana la Bucuresti.

Vremea a fost excelenta iar VX-ul a mers brici.

Consum la dus 5.5% pe autostrada mers 120-140 si cateva salturi pana pe la 180 sa vad daca mai poate:D......mai poate saracul, iar in rest 100-120.

Consum la intors 4.8, mers la admirat peisajul 90-110 km/h

La Jurilovca am mers si la un peste cu undita (vorba lu' Tamango), si a fost un uichend cu de toate.

Recomand tuturor zona aceasta.Nu sunt curbe sa inclini motorul cu scaritele de pamant, nu sunt decat cateva dune, dar zona are un farmec deosebit.

In drum spre locul de pescuit

post-6237-1275927528_thumb.jpg

Avem si cateva eoliene

post-6237-1275927613_thumb.jpg

Utilajul "poluant" intre sursele de energie verde...

post-6237-1275927739_thumb.jpg

post-6237-1275927807_thumb.jpg

 

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Daca gasesti linkul, te rog posteaza-l.

Salutare,

Au început plimbările,... să aveți haznă de ele...

Intr-un târziu, am gasit link-ul de la "cimitirul" moto din Germania...

 

http://www.motorradteile-bielefeld.de/gale...s.php?album=671

http://www.motorradteile-bielefeld.de/gale...s.php?album=186

 

Uite si link-ul mai pe scurt: http://www.motorradteile-bielefeld.de/galerie/

Sunt cam toate tipurile de moto japoneze...

Mesaj completat

Si astea sunt in UK. E-mail-ul respectivului e <briansquibb@vx800.net>, daca mai retin bine...

 

http://www.vx800.net/partsroom/

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Eu zic ca la 1.68 nu o sa ai probleme mari cu VX-ul. Depinde acum si de conformatia ta, pentru ca sunt oameni care la aceeasi inaltime au lungimea picioarelor diferita unii fata de altii. Teoretic ar trebui sa ajungi cam cu toata talpa jos ( mai depinde si de anul de fabricatie al motocicletei pentru ca nu toate au aceeasi sha - Ex.: a mea care e din 94 are saua mai scobita decat una din 92 sau 92, cel putin asa mi s-a parut mie)

Eu la 1.88m stau cu picioarele putin flexate.

Manevrabilitatea este ok, depinde la ce te raportezi. Este o moto grea spre foarte grea pt categoria ei, insa odata pus in miscare nu cred ca iti va face probleme. Nu este ca un supermoto dpdv al manevrabilitatii dar nici cruiser-custom-chopper.

 

In rest, sper sa gasesti unul in stare buna la bani putini sa se mareasca grupul VX-arilor:)

Daca mai ai intrebari nu ezita sa le pui aici si cineva iti va raspunde !

 

Toate bune!

Mesaj completat

Salutare,

 

Iaca am avut si prima plimbare mai lunga pe anul asta.

Destinatia a fost localitatea Jurilovca situata pe malul lacul Razim.

Traseul la dus a fost : Autostrada A2 pana la Constanta - E87 pana la Ceamurlia de Jos si DJ222 pana la destinatia finala

Retur : Identic pana la Constanta si apoi E60 pana la Urziceni si E 85 pana la Bucuresti.

Vremea a fost excelenta iar VX-ul a mers brici.

Consum la dus 5.5% pe autostrada mers 120-140 si cateva salturi pana pe la 180 sa vad daca mai poate:D......mai poate saracul, iar in rest 100-120.

Consum la intors 4.8, mers la admirat peisajul 90-110 km/h

La Jurilovca am mers si la un peste cu undita (vorba lu' Tamango), si a fost un uichend cu de toate.

Recomand tuturor zona aceasta.Nu sunt curbe sa inclini motorul cu scaritele de pamant, nu sunt decat cateva dune, dar zona are un farmec deosebit.

In drum spre locul de pescuit

post-6237-1275927528_thumb.jpg

Avem si cateva eoliene

post-6237-1275927613_thumb.jpg

Utilajul "poluant" intre sursele de energie verde...

post-6237-1275927739_thumb.jpg

post-6237-1275927807_thumb.jpg

 

Sa auzim de bine!

Salut,cand mai iesi la un traseu anunta pe forum.

Multa bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! stiti/ati vazut modelul asta de vx800?

Salut!

In Romania nu am vazut niciodata modelul carenat de VX, dar am vazut cateva in anunturile de vanzare de prin Germania, Italia etc. Se pare ca a fost o serie scurta de VX care au iesit de pe poatra fabricii cu carena aia in fata si farul modificat. Cu toate ca nu am gasit nicaieri scris oficial, toate care le-am vazut eu aveau exact acelasi far si carena si imi este greu sa cred ca au fost modificate de proprietari exact in acelasi mod.

 

Ca parere personala, sunt convins ca acel carenaj protejeaza riderul, si ca touringul devine mai placut, dar parca strica un pic frumusestea motorului.

 

PS: cum e pana la urma? Te-ai decis la VX?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! Au ramas in cursa Yamaha xj700 Maxim si VX800. Daca pot modifica usor pozitia scaritelor si a comenzilor (schimbator si frana) toate sansele sa iau un VX. Daca nu, XJ700.

 

 

...si varianta cu far rotund! :P

post-29432-1277152653_thumb.jpg

Editat de DKWraith2Anen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! Au ramas in cursa Yamaha xj700 Maxim si VX800. Daca pot modifica usor pozitia scaritelor si a comenzilor (schimbator si frana) toate sansele sa iau un VX. Daca nu, XJ700.

 

 

...si varianta cu far rotund! :P

Varianta de carena cu far rotund a fost si la VX-ul meu cand l-am cumparat, doar ca era doar partea frontala nu si bucatile alea mici care sunt pe lateral.MI s-a parut hidoasa, am dat-o jos a doua zi si i-am cedat-o unui formist ca avea nevoie de ea pentru nu stiu ce matrita.

 

Uite si poza cu carena inainte sa fie data jos:

 

post-6237-1277189000_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...

 

Geo, varianta cu carena mica rotunda este un extra (in general pentru americani) si o numesc COWLING. Apare undeva in manualele de reparatie sau intretinere, nu mai stiu exact.

Cealalta varianta, carena cu far dreptughiular este o adaptare a semicarenei de la Suzuki Bandit 600, modele mai vechi

post-4365-1277239823_thumb.jpg

post-4365-1277239844_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt adeptul motoarelor mai strutzo-camile :laugh: plus o problema cu genunchii care m-a determinat sa-mi caut o motocicleta dupa niste criterii mai rigide. Ceva de drum lung (de fatzaiala prin oras am 2 XS400 in "lucru" ) care sa aiba scaritele mai avansate, dar nu ca la chopper. Desi sunt fan Yamaha, VX800 chiar imi place cum arata, iar VF 750C e mai pretentios la intretinere decat XJ-ul. Ca sa raman in aria V-urilor ar trebui o Yamaha TR1, in plus, nu sunt fan choppere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutare intreb pentru un prieten mai in varsta care nu le are cu calculatoarele .... este normal ca vx-ul sa manance ulei , si dak da cat tre sa manance la cati km numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal nu ar trebui sa consume. Depinde si de cat de uzat e motorul. Spre exemplu din al meu am scos dupa cam 4000km 1.4L. E bine sa verifici destul de des nivelul uleiului, ca VX-ul nu prea da semne ca ar papa ulei. La mine motorul mergea exemplar, si avea cca. 70000km. Din pacate acum e in 5 cutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul asta ns sa va zic exact cat mananca ca nu sa uitat omu la ulei cand sacade il completeaza si la 10000 face schimbu , unul dintre cilindri afuma cel din spate dar cand porneste nu porneste in amndoi cilindri doar in cel c afuma dupa c se incalzeste porneste si celalalt nu are probleme cu el chir in fiecare zi face naveta 60 de km cu el a facut vara trecuta grecia ubla cu el intruna nare problema consumul acceptabil c mai are probleme este la unu din telescoapele fata tot mereu ii schimba semeringu a mai intalnit problema asta si la alti proprietari de vx-uri la voi cum e tot la fel ? motorul are aproape 70000 de km si e incarcat cu topcase mai ales in deplasari este foarte exploatat !

multumesc norok

Mesaj completat

sezonu asta ia mancat cam 1 litru la aproape 5000 de km si trebuie sa bage iara la nivel adik la geamul de verificare al uleiului nu se mai vede nimik respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul asta ns sa va zic exact cat mananca ca nu sa uitat omu la ulei cand sacade il completeaza si la 10000 face schimbu , unul dintre cilindri afuma cel din spate dar cand porneste nu porneste in amndoi cilindri doar in cel c afuma dupa c se incalzeste porneste si celalalt nu are probleme cu el chir in fiecare zi face naveta 60 de km cu el a facut vara trecuta grecia ubla cu el intruna nare problema consumul acceptabil c mai are probleme este la unu din telescoapele fata tot mereu ii schimba semeringu a mai intalnit problema asta si la alti proprietari de vx-uri la voi cum e tot la fel ? motorul are aproape 70000 de km si e incarcat cu topcase mai ales in deplasari este foarte exploatat !

multumesc norok

Mesaj completat

sezonu asta ia mancat cam 1 litru la aproape 5000 de km si trebuie sa bage iara la nivel adik la geamul de verificare al uleiului nu se mai vede nimik respecte

Salut!

1 litru de ulei la 5000 de km nu mi se pare un consum foarte mare de ulei. Si al meu tot cam asa cred ca consuma, dar atat timp cat merge ok si trage bine nu imi fac probleme prea mari.Cand va ajunge sa consume 1 litru la 1000 de km sa iti faci probleme :) (stiu cazuri)

 

In legatura cu simeringul de la furca, daca zici ca tot schimba simeringul si la scurt timp curge iar, eu cred ca problema este undeva la furca: ori este putin indoita, ori este zgariata mai pronuntat si uzeaza simergul prematur.

 

Mesaj completat

Si daca tot a reinviat cat de cat topicul, va cer ajutorul.

Caut ambielaj, motor intreg sau cu ceva lipsuri de vx sau de intruder 800.

 

Salutare,

Din pacate nu stiu nici un VX sau Intruder pentru dezmembrat, pentru ca inteleg ca tu asta cauti, dar pot sa iti dau niste linkuri cu piese (piese noi, nu stiu daca OEM sau altceva) de prin europa sau US, daca te ajuta cu ceva.

Da-mi de stire daca te intereseaza.

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Iasi este o firma care iti poate rectifica arborele, fie la cota fie il incarca si metalizeaza si cred ca iti fac si cuzinetii.

Madras, pe str Sarariei, contact Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

1 litru de ulei la 5000 de km nu mi se pare un consum foarte mare de ulei. Si al meu tot cam asa cred ca consuma, dar atat timp cat merge ok si trage bine nu imi fac probleme prea mari.Cand va ajunge sa consume 1 litru la 1000 de km sa iti faci probleme ;) (stiu cazuri)

 

In legatura cu simeringul de la furca, daca zici ca tot schimba simeringul si la scurt timp curge iar, eu cred ca problema este undeva la furca: ori este putin indoita, ori este zgariata mai pronuntat si uzeaza simergul prematur.

 

Mesaj completat

 

 

Salutare,

Din pacate nu stiu nici un VX sau Intruder pentru dezmembrat, pentru ca inteleg ca tu asta cauti, dar pot sa iti dau niste linkuri cu piese (piese noi, nu stiu daca OEM sau altceva) de prin europa sau US, daca te ajuta cu ceva.

Da-mi de stire daca te intereseaza.

Sa auzim de bine!

sa traiesti si ms fain la faza cu furca nu ne-am gandit deloc o so iau la purecat numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Iasi este o firma care iti poate rectifica arborele, fie la cota fie il incarca si metalizeaza si cred ca iti fac si cuzinetii.

Madras, pe str Sarariei, contact Dragos

 

Salutare,

 

Cam la ce pret lucreaza respectivii, daca stiti? Eventual un nr de telefon. Oare ne-am intalnit anul trecut?

 

 

Toate bune

Mesaj completat

In mod normal nu ar trebui sa consume. Depinde si de cat de uzat e motorul. Spre exemplu din al meu am scos dupa cam 4000km 1.4L. E bine sa verifici destul de des nivelul uleiului, ca VX-ul nu prea da semne ca ar papa ulei. La mine motorul mergea exemplar, si avea cca. 70000km. Din pacate acum e in 5 cutii.

 

Cam in ce stare e in cele 5 cutii? Se mai poate face ceva din el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Iasi este o firma care iti poate rectifica arborele, fie la cota fie il incarca si metalizeaza si cred ca iti fac si cuzinetii.

Madras, pe str Sarariei, contact Dragos

Nu il facem noi(Madras-ul) personal, la randul nostru avem un mester care, citez "Face si ochi de drac" , doar ca o sa coste ;)

I-am propus deja varianta asta, dar prefera ceva nou sau in stare buna ...

Mesaj completat

sa traiesti si ms fain la faza cu furca nu ne-am gandit deloc o so iau la purecat numai bine

Vezi sa nu fi nimeri niste simeringuri nasoale, si-a luat in iarna un amic, i le-am montat apoi au inceput sa curga ... la ceva timp le-am schimbat iar si nu au mai curs ... clar ca erau semeringurile de rahat.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal nu ar trebui sa consume. Depinde si de cat de uzat e motorul. Spre exemplu din al meu am scos dupa cam 4000km 1.4L. E bine sa verifici destul de des nivelul uleiului, ca VX-ul nu prea da semne ca ar papa ulei. La mine motorul mergea exemplar, si avea cca. 70000km. Din pacate acum e in 5 cutii.

lai desfacut bucati , ti sa stricat , c ai patit , mar interesa tobele !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E desfacut bucati, ambielajul prefer sa nu il repar deoarece doua dintre cele 4 manetoane sunt arse, iar in zona aia metalul si-a pierdut din proprietati. Palierul e trecut de ultima cota de reparatie si nu prea am incredere in metoda asta de a umple cu metal si apoi rectifica, cel putin nu in zona aia. Daca nu reusesc sa il fac in vreo cateva luni, am sa incep sa il vand pe bucati. In afara de ambielaj totul e in stare buna.

Piese noi am gasit si eu, dar ma costa un ambielaj complet 1064 eur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E desfacut bucati, ambielajul prefer sa nu il repar deoarece doua dintre cele 4 manetoane sunt arse, iar in zona aia metalul si-a pierdut din proprietati. Palierul e trecut de ultima cota de reparatie si nu prea am incredere in metoda asta de a umple cu metal si apoi rectifica, cel putin nu in zona aia. Daca nu reusesc sa il fac in vreo cateva luni, am sa incep sa il vand pe bucati. In afara de ambielaj totul e in stare buna.

Piese noi am gasit si eu, dar ma costa un ambielaj complet 1064 eur.

am si eu un vx de vanzare fara verificare tehnica ,la 600 de euro, toata metereta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E desfacut bucati, ambielajul prefer sa nu il repar deoarece doua dintre cele 4 manetoane sunt arse, iar in zona aia metalul si-a pierdut din proprietati. Palierul e trecut de ultima cota de reparatie si nu prea am incredere in metoda asta de a umple cu metal si apoi rectifica, cel putin nu in zona aia. Daca nu reusesc sa il fac in vreo cateva luni, am sa incep sa il vand pe bucati. In afara de ambielaj totul e in stare buna.

Piese noi am gasit si eu, dar ma costa un ambielaj complet 1064 eur.

am si eu un vx de vanzare fara verificare tehnica ,la 600 de euro, toata metereta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...