andrey_832 Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 in jur de 250-300 euri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Salutare. Tot cautand detalii despre un motor, am dat peste acest link unde, printre altele, sunt de gasit piese second-hand pentru VX800. Poate-l stiti si voi, poate va ajuta pe careva... Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Salutare.Tot cautand detalii despre un motor, am dat peste acest link unde, printre altele, sunt de gasit piese second-hand pentru VX800. Poate-l stiti si voi, poate va ajuta pe careva... Toate bune. Pai da-ne si link-ul, nu ne mai tine in suspans Siiii...daca nu sunt indiscret despre ce motor cautai detalii? Ce ganduri ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Salutare, Nu ma dezmint, s-au facut cele 2000 de km de la schimbarea filtrelor de aer cu unele sport, asa ca iata concluziile: - la sfarsit de zi, consumul nu s-a modificat semnificativ, cu toate ca exista o reducere - e ceva mai sprintena intre 4000 si 5500 de ture, o idee mai puturoasa la ture joase, in sensul ca motorul se "scutura" mai rau daca trag brusc de gaz la 2000 de ture, plafoneaza pe la 7000 (din cauza amestecului saracit) - parca e mai greoaie cu pasager, dar nu sunt sigur. Pasagera mea considera ca e mai vioaie Deci nimic foarte special, numai ca scapi de grija aprovizionarii cu filtre de aer, si, probabil ca daca faci un amestec mai bogatel ai performante mai mari. Acuma alta poveste, eu am cam renuntat definitiv la masina (i-am daruit-o mumei mele) asa ca ma asteapta o iarna fierbinte Povestiti-mi si mie cam pe la ce pagini gasesc povestile Ottomanului despre winter-riding cu variante de reglaje si echipamente. Toate cele mai bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Pai da-ne si link-ul, nu ne mai tine in suspans Siiii...daca nu sunt indiscret despre ce motor cautai detalii? Ce ganduri ai ? Ce "paysan" sunt... Atat am fost de preocupat sa postez, incat am uitat esentialul... Link-ul: http://www.motorradteile-bielefeld.de/gale...at=4&page=4 Ganduri de motorist... De VX cred ca nu ma mai pot apropia. Nu stiu cat de bine am facut ca mi-am dat VX-ul, ca asa model nu prea este ieftin sa-mi mai iau. Ceea ce vreau eu se afla in pozele de mai jos, dar nu in starea respectiva. La starea aceea va fi dupa ce trece prin mana mea... Mesaj completat Adica modelele V45 sau V65 (cam scumpe la vechimea lor) de la Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 (editat) Daca nu aveam VX as fi balit putin la motoretele alea dar asa.... Sunt rautacios, stiu Oricum sunt motorete foarte faine (doar eu ti-am zis de sabre ) De ce nu vorbesti cu colegul VXR despre motoreta lui? Mi-a trimis niste poze mai detaliate cu ea busita si nu ai mare lucrare de facut! De rectificat rezervorul si de pus la punct plastic/ghidon/oglinzi. Mie mi-ar lua o vesnicie, dar daca esti mai mestesugar din fire s-ar putea ca in primavara sa ai un boboc de motoreta! Eu am incercat sa o marit pe la niste preteni, dar s-au dat la fund. Ia legatura cu el. O are in Bucuresti, ca idee, si nici nu o sa-ti ceara mult pe ea. Succes! Editat Noiembrie 3, 2009 de dezamagitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Am gasit una, V45 (Sabre 750), dar e adusa din US, cu vreo 65000 km (vreo 40k miles) la bord si nu-mi poate da decat factura tipul respectiv. Nu a vrut sa-mi spuna de situatia actelor, doar ca se lucreaza la ele (vama, etc...). Ar fi un pret acceptabil in momentul de fata (fara vama), dar pana nu clarific cu el cu actele nu sunt dispus sa dau banii. E in stare acceptabila. Cu ceva munca si investitie foarte mica as aduce-o la realitate. Dar pana atunci sunt in parlamentari... Editat Noiembrie 4, 2009 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VXR Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 VX-ul l-am scos la vanzare, n-as vrea sa mai treaca o iarna peste el in starea actuala. Cei interesati il gasesc si pe bikeshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 http://thekneeslider.com/archives/2009/10/...ades/#more-8803 No, asta-mi place... Mesaj completat si functioneaza... Mesaj completat Niste haine zdravene, daca intereseaza pe cineva Mesaj completat http://www.dragginjeans.com/ uitai link-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Salut! In ultima vreme, adica de vre luna, o luna si ceva ma confrunt cu o problema careia nu i-am dat de cap. Mi se aprind beculetele din bord de la ulei si temperatura apei de cate ori decelerez ptr a schimba vitezele sau doar ptr a incetini. A mai patit-o cineva de aici? stie care poate fi rezolvarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Puteti sa imi dati un sfat pentru anvelope .Am Pirelli Dragon GTS 160/70/17 si 120/70/17,unde pot sa gasesc mai ieftin sau cu ce alt model pot sa-l inlocuiesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 (editat) Salut! In ultima vreme, adica de vre luna, o luna si ceva ma confrunt cu o problema careia nu i-am dat de cap. Mi se aprind beculetele din bord de la ulei si temperatura apei de cate ori decelerez ptr a schimba vitezele sau doar ptr a incetini. A mai patit-o cineva de aici? stie care poate fi rezolvarea? Salut. De obicei lampile astea se aprind daca e pus contactul si fara a functiona motorul. Ai sesizat ceva probleme la aprindere? Puteti sa imi dati un sfat pentru anvelope .Am Pirelli Dragon GTS 160/70/17 si 120/70/17,unde pot sa gasesc mai ieftin sau cu ce alt model pot sa-l inlocuiesc . Ai incercat sa cauti anvelope Heidenau? La dimensiunile date de tine...Pe site-ul nemtesc de VX-uri sunt destul de laudate (la cele de VX ma refer). Poate gasesti marimi si pentru a ta, iar preturile sunt acceptabile. 150/70/17: http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5 110/70/17: http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5 Sau: http://www.reifenwerk-heidenau.de/modules/...827bc4&sv=1 la K73 si K80 In rest, cam liniste aici. Mai traiti sau mai umblati cu motoarele? Toate cele bune. Editat Noiembrie 22, 2009 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) In rest, cam liniste aici. Mai traiti sau mai umblati cu motoarele?Toate cele bune. Liniste mare Monșer... ottoMan-ul l-a vandut, tu l-ai vandut, eu am tras husa pe el si am adus bateria in casa mai repede decata fost cazul din motive de lipsa acuta de timp si de RCA, iar restul probabil chiar se plimba ca vremea buna nu a trecut. Eu am tot zis de cand mi-a expirat RCA-ul ca vine frigul si nu se mai merita sa fac RCA nou si sa nu ma folosesc de el si uite asa am stat pe bara ca se mai gasea putin timp in uichend de o plimbarica ..chiar si una mai mica. Asta e..anul asta abia daca am pus cateva mii de km ( vreo 4000 maxim), dar sper sa recuprez la anul, pentru ca asa ii sta bine unui VX-ar Toate bune! Editat Noiembrie 23, 2009 de Burlacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Salut.De obicei lampile astea se aprind daca e pus contactul si fara a functiona motorul. Ai sesizat ceva probleme la aprindere? Nu. Motorul merge absolut normal, exceptand partea cu indicatorii de pe bord. De cate ori decelerez, si ajung in pragul de turatii al ralantiului se aprind ptr o secunda beculetele astea doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Nu. Motorul merge absolut normal, exceptand partea cu indicatorii de pe bord. De cate ori decelerez, si ajung in pragul de turatii al ralantiului se aprind ptr o secunda beculetele astea doua. No bun, stai asa... Acum inteleg ca nu raman aprinse, asta inseamna ca, tie iti scade turatia motorului sub relanti. Daca ai fi avut probleme cu ungerea, insemna ca uleiul e prea subtire (cade benzina in el sau e cu cifre mici) sau pompa nu mai baga cum trebuie. La fel si cu lampa de la apa, care e legata pe un senzor de "overheat", adica aprinde becul daca temperatura ajunge catre 125°C (nu mai stiu sigur) si asta ar insemna ca nu functioneaza termocupla. Eu nu cred niciuna din astea (senzorii astia se decalibreaza destul de greu si in timp), mai ales ca o scazut temperatura afara. Acum, ori tu decelerezi prea mult (si-ti place cum duduie motorul la relanti si in sarcina ) ori poate ai ceva pe la carburatoare (nu inchide socul bine) si ti-l ineaca putin la relanti, ca, banuiesc ca numai cu motorul cald isi face de cap. Toate cele bune... Mesaj completat Salutare, Chiar nu mai da nimeni pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Salutare,Chiar nu mai da nimeni pe aici... Eu dau in fiecare zi, in speranta ca gasesc ceva nou, dar...se pare ne-am bagat cu totii motocicletele la iernat si nu prea mai avem ce povesti. Astept sa terminne @ottoMan-u cu locatia service-ului si as vrea sa il nag pe -am meu la o revizie completa.Ma intereseaza in primul rand sa ii verific distributia: lant, intinzatoare si ce mai e pe acolo...poate reusesc sa deslusesc tzacanitul specific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 No bun, stai asa... Acum inteleg ca nu raman aprinse, asta inseamna ca, tie iti scade turatia motorului sub relanti. Daca ai fi avut probleme cu ungerea, insemna ca uleiul e prea subtire (cade benzina in el sau e cu cifre mici) sau pompa nu mai baga cum trebuie. La fel si cu lampa de la apa, care e legata pe un senzor de "overheat", adica aprinde becul daca temperatura ajunge catre 125°C (nu mai stiu sigur) si asta ar insemna ca nu functioneaza termocupla. Eu nu cred niciuna din astea (senzorii astia se decalibreaza destul de greu si in timp), mai ales ca o scazut temperatura afara.Acum, ori tu decelerezi prea mult (si-ti place cum duduie motorul la relanti si in sarcina ) ori poate ai ceva pe la carburatoare (nu inchide socul bine) si ti-l ineaca putin la relanti, ca, banuiesc ca numai cu motorul cald isi face de cap. Toate cele bune... Mesaj completat Salutare, Chiar nu mai da nimeni pe aici... Imi place intr-adevar duduitul, dar am reglat relanti-ul ca la carte. Nu decelerez prea mult, in schimb, ca tot ai amintit ceva de carburi, mi-a zis un prieten ca sunt cam desincronizate. Mai am si o flansa din cauciuc(cea dintre carb si chiulasa) crapata, dar sunt sigur ca nu prinde aer fals pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 La Multi Ani si Sarbatori fericite tuturor! Sa ne vedem cu bine la anul pe sosele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 La Multi Ani si multi km fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 (editat) La Multi Ani! si multi km. fara incidente. O chestie care, poate, va ajuta... ............. si care, se pare, nu o pot upload-a ca e prea mare... o sa o sparg si sa o pun asa. Mesaj completat sa va dau un link: http://vx800-restoration.blogspot.com/2010...0000-miles.html Editat Ianuarie 7, 2010 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Salut. AM nevoie de o scarita dreapta spate sau macar de un sfat, despre de unde pot lua una. Pe forum am trimis pm-uri la toti cei care se ocupa de dezmembrari, dar fara succes! As vrea una originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Salut. AM nevoie de o scarita dreapta spate sau macar de un sfat, despre de unde pot lua una.Pe forum am trimis pm-uri la toti cei care se ocupa de dezmembrari, dar fara succes! As vrea una originala. salut! Poti incerca aici: LINK1 daca mai gasesc ceva iti dau de stire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Februarie 10, 2010 Autor Share Postat Februarie 10, 2010 (editat) DAR VAI dupa numai 105 pagini de istorie VX si ceva ani mai tarziu , initiatorul acestui topic este mandru sa va anunte ca a pus in sfarsit alaturi de supermoto din dotare si un ........VX800. Lasand caterinca la o parte....ei bine domnilor este adevarat MI-AM LUAT VX. Are cam 3 zile de cand e la mine in atelier, nu am mers cu el nu l-am probat (il stiam) si nu inca nu am poze frumoase cu el! Ceva munca o sa fie la vaca asta mica si grea ( nu de alta dar are atatea kg cat avea africa si e la jumate de inaltime). Va trebui sa-i schimb lichide, placute, uleiuri, semeringuri, reglaje carburatoare bujii , filtre de aer , o vopsea frumoasa ( e violet apropo) si ne vedem pe drumuri la primavara.......ca deh iarna e lunga si o sa tot am ce face ! Sanatate si numai de bine ! Editat Februarie 10, 2010 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Sa va fie intr-un ceas cu cuc OLY(garhule) Sa aveti parte unu' de altu' si sa ne tii la curent cu ce mai face si ce-i mai faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Februarie 16, 2010 Autor Share Postat Februarie 16, 2010 Sa va fie intr-un ceas cu cuc OLY(garhule) Sa aveti parte unu' de altu' si sa ne tii la curent cu ce mai face si ce-i mai faci! ms ms Si deja incep cu probleme.....mi-ar trebui un capac de robinet de benzina(plasticul) si o scarita stanga fatza.....idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.