andrey_832 Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 de acum il poti intreba pe stell_nick. La el au ajuns capacul si statorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) am primit capacul si este bun o sa pun si o poza cu cele doua capace cu statorul montat si sa va dau si dimensiunile statorului deci; cel bun pt suzuki vx800 model europa are urmatoarele dimensiuni[/size]INTERIOR 44 mm EXTERIOR 104 mm cel mare pt.suzuki model american si canadian cred INTERIOR 54 mm EXTERIOR 114 mm[/size]masuratorile le-am facut cu o ruleta deci nu sunt ca cele facute cu un subler dar sunt aproape sigur ca atat au.in legatura cu cel mare de ce spun ca ar fi model american sau canadian, am cumparat si din state si din canada si au aceleasi dimensiuni.cu aceasta ocazie va anunt ca am de vanzare 2 capace din cele cu statorul mare si un stator mare Editat Ianuarie 29, 2011 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Vand casca suzuki Boulevard Full Face Gloss Black originala 100$ din state. Noua, nepurtata, in cutie. Marimea M. Contact: 0726444828 Alecu. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Salutare! Situatie: asta vara ambreiajul patina destul de deranjant, asa ca m-am gandit sa-l schimb. Mai inainte de asta am schimbat uleiul, preventiv, ca sa mai elimin din cauze. Am facut vreo 400 km, nicio schimbare semnificativa. Asa ca motoreta merge la iernat, de la inceputul lui noiembrie si pana sambata trecuta, cand am scos-o si am plecat la Timisoara (din Ploiesti). Pe drum am fortat sa vad daca mai patineaza si surpriza! Nu mai patina decat intr-a cincea, daca trageam tare de gaz, si doar putin de tot . Totusi ma intreb ce s-a intamplat, ca nu gasesc o explicatie logica. Alte aventuri de pe drum: am plecat cu carbelitoarele dereglate, si mi-a consumat 8. Asa ca am ramas fara benzina la 200 de metri de Filiasi . Noroc ca au benzinarie fix cum intri in oras. Am gasit si o configuratie buna pentru amestec: fata 1 si 3/4 ture spate 1 si 5/8 ture la filtre sport. La normale cred ca merge 3/8 in minus pe ambele carburatoare. In configuratia asta am iesit la 5,5-5,8 cu vant puternic, frig si 3 sarcofage + tankbag. Ca timisorean proaspat, salut VXarii din zona! Toate cele (mai) bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Motorul a fost bagat in garaj in 2008 imediat dupa ce i s-au schimbat cauciucurile. Nu a luat trante din cate imi aduc eu aminte. Am cerut proprietarului poze, astept. Vopseaua de pe rezervor a capatat o culoare mai deschisa, e un fel de degrade asa, dar nu e revopsita sau ceva de genul asta. Coburii si topcaseul sunt in casa, la fel si bateria, care trebuie pusa pe rezervor. Am spus de ce pretul asta. Omul e in Suedia, traieste acolo de 3 ani, si 100-200 in plus sau minus nu il afecteaza prea tare. Nu va zic salariul lui, ca mi-e mie rau. Hai ca vad cu pozele alea. ti-am dat PM si daca poti sa raspunzi tot PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mh1 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Cumpar, daca are cineva, un set de tobe. M-am varsat cu motorul si le-am facut zob. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Din nou, caut motor intreg de vx cu sau fara carburatoare, in stare de functionare. Ofer max 400 eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Fratilor am un necaz sau asa cred eu.Am reusit sa schimb capacul de la stator si surpriza cand am desfacut capacul vechi. Am rezervorul spart pe undeva si trebuie sa identific locul,iar din aceasta cauza mi-a curs toata benzina pe motor in decurs cred eu de vreo luna. Pana aici nimic decat o mare balta dedesupt care a fost absorbita de trotuar. Alta e buba,ca benzina asta adika o parte din ea a ajuns in motor in baia de ulei si nu stiu cum drek s-a intamplat asta. Capacul pe care il aveam era sudat si stiu ca picura de aceea am si cumparat altul,dar nu avea cum sa intre benzina pe la spartura asta insemna ca nu se mai aplica legea gravitatiei si a luat-o benzina in sus. Acum voi ce parere aveti exista vre-un loc pe unde ar putea sa intre benzina in motor,exclus sa intre prin carburatoare,admisie,supapa deschisa si segmenti uzati sau sparti ca sa ajunga sub piston. Benzina din cate am vazut s-a scurs pe capacul de la electromotor si de acolo in motor da pe unde ca eu nu-mi dau seama.ar fi o locatie da nu sant sigur se poate sa curga pe la rulmentul de la electromotor(acolo nu e si un semering ca nu stiu). Dati-mi de stire sau dati-va cu parerea despre aceasta problema pt ca nu stiu ce sa fac ca sincer sa iau sa dau motorul jos ca sa vad daca e vre-o problema tehnica chiar nu am chef,sau poate e o simpla scurgere desi nu e normal pt. ca atunci cand ploua s-ar putea intampla acelesi lucru ceea ce nu este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 mici sanse sa ai cu adevarat rezervorul spart, mai degraba nu iti inchide un plutitor si de acolo iti 'inunda' motorul ...nu cunosc f bine modelul, dar se poate si robinetul sa nu mai inchida cum trebuie sau a fost lasat pe 'deschis'...benzina intra pe admisie si daca supapele sunt deschise ajunge in baia de ulei pe langa piston..chiar si la motoarele noi trece pe langa piston in baia de ulei...verifica robinetul, si apoi plutitoarele sa inchida cum trebuie..nu e bine sa mai pornesti motorul cu uleiul acesta, mai bine ar fi sa schimbi uleiul acesta cu motorul rece, bagi unul ieftin incalzesti bine motorul, il schimbi si pe asta cu unul bun si filtrul de ulei de asemenea...poate ma insel, dar e bine sa verifici carburatoarele si robinetul de benzina...altfel nu vad cum ar putea sa ajunga benzina in baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 nu exista posibilitatea asta deoarece alimentarea nu se face prin cadere ci cu ajutorul unei pompe vacumatice care nu da benzina decat cand pornesti motorul si de aceea nu cred ca a intrat pe la carburatoare.de curs rezervorul a curs sigur ca am vazut eu pe unde si de aceea am zis ca a intrat pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 membrana aceea se intareste in timp si nu mai inchide bine sau chiar se crapa, si curge benzina intr-una....chiar vineri am cumparat kit de reparatie ptr robinet si la suzuki gsxf este la fel...am ramas uimit cat de moale este membrana cea noua, cea veche era f imbatranita si nu mai deschidea cand motorul functiona la ralanti. poti verifica, este f simplu: bagi benzina in rezervor si scoti furtunele ce duc la carburatoare, daca nu curge este bn si invers...insa totusi datorita vechimii motorului cea veche poate sa nu curga dar nici sa funtioneze cum trebuie! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus_gas Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 se vand 4 semnalizari originale de suzuki vx,cine e interesat sa-mi lase un mesaj,bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Am avut fix aceeasi problema. Explicatia in mare combinatie intre cele de mai sus. Se strica membrana de la robinetul vacuumatic de la rezervor. Plutitorul de la carburatorul spate prinde o mizerie, ramane deschis, si incet incet se scurge benzina in rezervor, prin pompa de benzina. Carbul spate e mai jos decat gura de scurgere a rezervorului, si daca e inclinata la unghiul "ala" cat sta pe cric, benzina o ia incet la vale. Nici mie nu mi-a venit sa cred, dar este gravitatie, capilaritate si principiul vaselor comunicante. E cea mai simpla si logica explicatie. La mine a fost si mai nasol, ca am pornit motorul fara sa-mi dau seama de grozavie, si prin capul cilindrului din spate via cutie filtru de aer, a curs pe jos vreun litru de ceva negru ce mirosea a benzina (cocktailul format in baie). Dupa vreo 3 zile de paranoia, am desfacut carburile le-am curatat, am schimbat uleiul cu cea mai ieftina chestie de pe piata, un 10-40 ce-am gasit la kaufland cu 27 de lei 5 litri, am limpezit baia, schimbat uleiul cu ceva de soi + filtru, si la mecanic intru sincronizarea carbelitoarelor. El mi-a spus povestea aia cu gravitatia. De atunci motorul mere struna si nu mi-a mai facut nicio problema. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 are cineva piese de schimb pentru modelul asta ? o toba dreapta sau semnalizari spate ? se vand 4 semnalizari originale de suzuki vx,cine e interesat sa-mi lase un mesaj,bafta! salut - m-ar interesa 2 semnalizari pe spate ! 0741270924 sau logy_andrei@yahoo.com pe timp de noapte , se inchide robinetul de la benzina ? de la rezervor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 are cineva piese de schimb pentru modelul asta ? o toba dreapta sau semnalizari spate ? salut - m-ar interesa 2 semnalizari pe spate ! 0741270924 sau logy_andrei@yahoo.com pe timp de noapte , se inchide robinetul de la benzina ? de la rezervor ? Nu, robinetul nu trebuie inchis. De fapt nici nu are pozitie de "inchis". Are doar ON si Rezerva. Daca trebuie sa dai vreodata rezervorul jos ( si va trebuie pentru a schimba filtrul de aer de la cilindrul din fata, de ex) nu trebuie sa iti faci griji, pentru ca benzina nu curge din rezervor atat timp cat motorul este oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 nu curge decat cu o singura exceptie...pozitia 'pri'...atunci benzina curge ptr ca are in interiorul rebinetului o 'tablita' ce impinge si deschide supapa vacuumatica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 nu curge decat cu o singura exceptie...pozitia 'pri'...atunci benzina curge ptr ca are in interiorul rebinetului o 'tablita' ce impinge si deschide supapa vacuumatica. Nu stiu alte VX-uri dar al meu nu are pozitia PRI. Asa cum am mai spus are ON si RES. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 mersi de sfat , am avut aceasi problema , cu benzina in ulei. si am constatat ca in rezervor e plin de rugina . oare cum s-ar curatza cel mai bine? auzisem ceva tehnica sa introduc un lantz si sa scutur... merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mh1 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Eu l-am curatat cu mult succes cu lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Salut Unele VX-uri au robinet cu 3 (trei ) pozitii, pri, rez si off. Cele cu ON si REZ sunt cele cu membrana vacuum-atica. La acestea din urma, oricum ai pune pe pozitie robinetul, nu va curge benzina din rezervor. Robinetele cu 3 pozitii au fost montate pe primele modele de VX800 si, in principal la modelele US. Au fost inlocuite, la scurt timp, cu cele cu membrana vacuum-atica. Mai gasesti si acum, noi, dar aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 "ON-RESERVE-PRI. ON is on. Reserve is reserve and PRI is Prime. Prime bypasses the diaphragm so you can fill the carbs with gas after they have been drained. Set it on PRI, fill the carbs and put it back to ON. Sometimes, ON is called MAIN" Sursa: http://www.dansmc.com/gastank.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) parerea mea personala e ca ai cam dat ceva bani pe ea ,,, valoarea ei se invarte undeva pe la 1500 euro vind gentzi laterale de vx 800 , cu tot cu suporti care au si semnalizatoare , au fost pe un vx, au un singur defect, nu am cheia la ele , s-a pierdut -sigur se poate reface, pret 100 euro , tel:0741270924 Editat Mai 8, 2011 de valentino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Salutare, Revin dupa ceva vreme cu "noutati" despre VX-ul meu. Scurt bref pe anul asta: dupa ce a stat saracu la "iernat" de prin octombrie pana prin februarie-martie, am zis sa ii schimb uleiul cu toate ca cel din motor nu avea mai mult de 3500 de km. Cum in perioada aia nu stateam prea bine cu finantele am luat un ulei ieftin (Agip 10w40) pentru ca am zis ca oricum e mai bine cu un ulei prost dar nou, decat cu unul bun dar uzat. Asadar, prin martie i-am schimbat uleiul si filtrul de ulei.Nu am apucat sa merg prea mult...vreo 250 de km, adica un drum pana la Buzau si retur in care moto s-a comportat asa cum o stiam, adica bine. Vinerea trecuta am plecat la undeva in zona Moeciu.Inainte sa plec am avut de facut mai multe drumuri prin bucuresti..super aglomeratie, super caldura, a mers electroventilatorul la greu. Intr-un final ies din bucuresti pe DN1 si o iau incet "la deal". Toate bune si frumoase pana la comarnic, unde era coloana de masini. Am mers printre masini cu viteza 1 pana la iesirea din Sinaia cand...pam pam, a inceput sa traga prost.Trag ambreiajul, relantiul era pe la 700 rpm. Trag pe dreapta sa vad ce se intampla. Mergea foarte neregulat si ma gandesc ca o fi iesit vreo fisa din bujie sau nu facea contact ca lumea. Erau ok. Scot fisa de la cilindrul din fata si se opreste motorul. Bun, deci cilindrul din fata functioneaza. Dau sa pornesc motorul din nou, si nu o ia decat ajutat din acceleratie. Dupa ce porneste scot fisa de la cilindrul din spate si nu se intampla nimic. E clar...pistonul din spate nu merge!! De ce nu merge? asta nu mai stiu. Cum cheia mea de bujii o imprumutasem unui prieten, nu am ce face decat sa ma invart un pic pe langa ea si apoi ma gandesc ca poate o fi bulita fisa sau pipa. Cum nu am cum sa scot toata fisa decat daca demontez plasticele laterale si nu am chef, desfac pipele din fise si le schimb intre ele. Pipa-i buna ca pe celindrul functional mergea. Zic sa vad daca imi da curent...aleg the hard way: scot din nou pipa din fisa si dau la automat cu mana pe fisa. Rezultat: ma curenteza de-mi sar capacele. Booon, deci scanteie imi!! Nu mai ramane decat bujia sa fie vinovata, dar cum sa o scot?? Trec motociclisti randuri randuri pe langa mine, dau din maini ca disperatu si nu opreste nimeni. Ma enervez si inghit in sec. Adica se vedea clar ca nu fac cu mana sa salut, ca doar erau jur imprejurul mobrei saua, scule imprastiate si cred ca si pe fata mi se putea disperarea.Asta e....oameni oameni. Imi aprind o tigare si ma uit la ea ca gastele la bariera. Vine un TDM-ist, opreste si imi spune ca ii pare rau, dar nu are cheie de bujii. Ii multumesc, el pleaca, eu raman. Mai aprind o tigare mai trec vreo 2-3 motociclisti, se aprind stopurile pe frana, eu am emotii, dar se razgandesc si merg mai departe. Uffff.... Apoi opreste un motociclist care imi spune ca nici el n-are dar e in spate o gasca mai mare car par echipati corespunzator. II multumesc si astept gasca. Se insereaza din ce in ce mai tare si deja ma gandesc in ce duba o sa urc VX-ul! Dar apare un nene, localnic, pe un scuter tunat caracterisitic. Opreste fara sa ii fac nici un semn, vine la bine si ma intreba ce-am patit. Ii povestesc, cauta in gentuta lui de scule, scoate o cheie de bujii, dar e prea scurta si nu merge. Imi zice sa stau pe loc ca ma rezolva el, ca se duce pana la cineva care are e toate. Ma mai intreaba si ce bujii am, eu ii spun si sunt uimit ca stie de NGK DPR8EA. Imi spune ca are si fi-su "d-asta mare" si d-aia stie. Imediat ce pleaca nenea cu scuteru, la scurt timp apare si gasca de motociclisti mult asteptata. Opresc cu totii, le spun care-i baiu' si imi dau cheiea pretioasa. Cat m-am chinuit sa scot blestemata de bujie ( ca nu se potrivea la fix cheia, era un pic mai lunga decat trebe si lovea in cadru cand se desfacea bujia mai mult de jumate, asa ca juma din bujie a trebuit sa o desfac cu 2 degete ingramadite), a venit si nenea cu scuteru cu o bujie.Era DPR9EA si-mi spune sa nu-mi fac griji ca merge. Stiu nene ca merge si mai mai ca-mi venea sa-l iau in brate si sa-l pup. Bujia mea era afumata la greu, dar la greu.Era cu electrod de iridiu si parea ca si distanta e mai mare decat ar trebui. Bag bujia de la nenea, si porneste tot ajutata de acceleratie.Dupa cateva secunde isi revine si merge rotund motorul. Era clar...bujia mea era dusa. Le multumesc motociclistilor, ii multumesc lu' nenea cu scuterul, vreau sa ii platesc macar bujia dar nu accepta. Jos palaria nenea si multumesc inca o data! Ma bucur ca am rezolvat problema, dar nu-mi iese din minte cauza.De ce? De ce s-a intamplat asta si brusc asa. Bujiile astea aveau vreo 10.000 de km ce-i drept, dar chipurile sunt iridium si astea cica ar dura 15.000-20.000 fara probleme.Si pana acum mobra a mers brici! Imi amintesc de schimbul de ulei...si ma gandesc ca in ziua aia motorul a mers in aglomeratie foarte mult, s-a incins foarte tare, uleiul era unul prost, de la temperaturi ridicate s-a "distrus" repede ca-i prost, s-o fi subtiat foarte tare, a trecut usor pe langa segmenti si a ajuns acolo...la bujie si mi-a facut-o terci. Voi ce ziceti, e plauzibil ce spun eu aici?? Ca de fapt d-asta am pus postul asta kilometric, ca sa va intreb ce parere aveti si voi. De ce s-a intamplat asta, si culmea dupa ce am trecut de toata corvoada cu coloana de masini. Adica mergeam cu 60-70 la ora, relaxat, motorul ar fi trebuit sa fie racit corespunzator. S-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) mosule si eu am patit asta si nu a fost de la bujie ,a fost de la sincronizare da nu stiu cum s-au desincronizat asa singure carburile.la fel am schimbat bujiile intre ele si surpriza aia naspa functiona perfect pe cilindrul fata si aia buna nu mergea pe spate.prima data nu am crezut ca e de la sincronizare da am citit si cica daca amestecul nu este corect adika mai bogat se inegreste bujia se uda si nu mai functioneaza.daca ai pregatit-o pentru plimbare poate ai umblat si la carburi sau la cabluri si atunci poate ai desincronizat carburile sau poate ai probleme cu carbul spate io stiu infundat sau blocat pe deschis si i-a mai multa benzina nu stiu.in principiu cand amestecul e prea sarac stiu ca se incinge si motorul mai tare.nu sunt un specialist da am patit o gramada de chestii din care prin eliminare am ajuns la unele concluzii si am rezolvat problemele aparute.bafta si asfalt uscat. Salut Unele VX-uri au robinet cu 3 (trei ) pozitii, pri, rez si off. Cele cu ON si REZ sunt cele cu membrana vacuum-atica. La acestea din urma, oricum ai pune pe pozitie robinetul, nu va curge benzina din rezervor. Robinetele cu 3 pozitii au fost montate pe primele modele de VX800 si, in principal la modelele US. Au fost inlocuite, la scurt timp, cu cele cu membrana vacuum-atica. Mai gasesti si acum, noi, dar aftermarket. asa e al meu e cu 3 pozitii si de aceea cred ca a intrat benzina in baia de ulei pt. ca a ramas deschis pe reserve Editat Iunie 2, 2011 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 mosule si eu am patit asta si nu a fost de la bujie ,a fost de la sincronizare da nu stiu cum s-au desincronizat asa singure carburile.la fel am schimbat bujiile intre ele si surpriza aia naspa functiona perfect pe cilindrul fata si aia buna nu mergea pe spate.prima data nu am crezut ca e de la sincronizare da am citit si cica daca amestecul nu este corect adika mai bogat se inegreste bujia se uda si nu mai functioneaza.daca ai pregatit-o pentru plimbare poate ai umblat si la carburi sau la cabluri si atunci poate ai desincronizat carburile sau poate ai probleme cu carbul spate io stiu infundat sau blocat pe deschis si i-a mai multa benzina nu stiu.in principiu cand amestecul e prea sarac stiu ca se incinge si motorul mai tare.nu sunt un specialist da am patit o gramada de chestii din care prin eliminare am ajuns la unele concluzii si am rezolvat problemele aparute.bafta si asfalt uscat. Salut @steel_nick! e corect si perfect logic ce spui tu, dar la carburatoare n-am umblat sau la reglaje, si in plus cum i-am pus bujie "noua" (era folosita dar era curata)a mers bine. Oricum trebe sa ii fac si eu o sincronizare la carburatoare si reglajul amestecului pt. ca si ultima oara cand am scos bujiile erau putin afumate...nu mult dar erau putin ,ceea ce s-ar traduce prin amestec bogat din cate stiu eu. Mulztam de raspuns si s-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.