arhigraph Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Salut ! Mi-am luat si eu un KTM LC4 adventure nou , (trebuie sa ajunga sapt viitoare ) si as vrea niste sfaturi daca se poate : 1- cum trebuie sa fac rodajul ca sa nu am probleme cu motorul mai tirziu - am citit pe forum tot felul de pareri; 2 - cum si ce trebuie sa fac ca sa schimb aripa fata cu una de enduro - am inteles ca e un kit pt asa ceva 3- se poate pune pe linga capra centrala si un crick lateral ? 4 - cum se poate cobori putin inaltimea seii? eu nu sint prea inalt (1.76) si nu ajung klumea cu picioarele la pamint 5 - supapele de amortizor sint necesare? - am vaz KTM-uri de un an care aveau amortizoarele curse pt ca nu au dat drumu la presiune -zic ei..... 6 - ce setari la suspensii sint cele mai potrivite pt o folosire mixta - sa zicem 50/50 strada/off-road? 7- cauciucurile pe care cred ca le-as pune pt ce vreau eu sint astea : http://www.ktm.ro/node/546?0#0 - Continental TKC80 - ce parere ? 8 - alte sugestii sint binevenite. Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat August 1, 2006 Admin Share Postat August 1, 2006 1> s-a mai discutat, dar pt. informatii complete citeste manualul 2,3> contacteaza KTM Romania (dl. Zsolt) sau dealerul 4> idem, cam tarziu totusi pentru asta 5> contacteaza KTM Romania (dl. Zsolt) 6> mai asteapta pana realizezi faptul ca ai nevoie de asa ceva 7> sunt foarte bune pentru scopul pentru care au fost facute, daca faci iesiri offroad serioase, go for it 8> fa ceva km, dupaia mai vezi pe aici, sunt multi posesori de lc4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Salut ! Mi-am luat si eu un KTM LC4 adventure nou , (trebuie sa ajunga sapt viitoare ) si as vrea niste sfaturi daca se poate : 1- cum trebuie sa fac rodajul ca sa nu am probleme cu motorul mai tirziu - am citit pe forum tot felul de pareri; 2 - cum si ce trebuie sa fac ca sa schimb aripa fata cu una de enduro - am inteles ca e un kit pt asa ceva 3- se poate pune pe linga capra centrala si un crick lateral ? 4 - cum se poate cobori putin inaltimea seii? eu nu sint prea inalt (1.76) si nu ajung klumea cu picioarele la pamint 5 - supapele de amortizor sint necesare? - am vaz KTM-uri de un an care aveau amortizoarele curse pt ca nu au dat drumu la presiune -zic ei..... 6 - ce setari la suspensii sint cele mai potrivite pt o folosire mixta - sa zicem 50/50 strada/off-road? 7- cauciucurile pe care cred ca le-as pune pt ce vreau eu sint astea : http://www.ktm.ro/node/546?0#0 - Continental TKC80 - ce parere ? 8 - alte sugestii sint binevenite. Multam ! 1. O sa iti spuna dealerul cu se face. RESPECTA-L. 2. DA ai dreptate. Sunt ceva baieti care au facut conversia asta. Se gaseste la www.touratech.de. 3. Sigur ca da. Are orice dealer. Costa 100euro. 4. Eu am 1,79 si stau doar pe varful degetului mare de la picioare. Este mai greu la inceput. Apoi o sa iti placa. 5. NU. Dupa fiecare cursa mai mare de aprox 500 Km de asfalt sau o zi de concurs desfaci suruburile din capul amortizoarelor si gata. NU cred povestile cu WP-urile scurse dupa un an. Poate sa curga daca sunt accidentate sau daca au un defect de fabricatie. Stai linistit. Ai garantie. Daca pica ceva, pica in primele 6 luni. 6. Cele de fabrica. Setarea amortizoarelor cere ceva experienta. Nu iti recomand sa afaci asta singur. 7. TKC80 sunt bune dar scumpe. Nu au veleitati prea bune de offroad. Incearca MITAS E-09. Sunt la jumatate de pret fata de TKC. 8. In teren rupe tot la categoria ei. Pe curbe nu te apleca foarte tare indiferent de cauciucuri. Asta in primii doi ani pana te obisnuiesti cu ea. La asfalt lasa in fata Transalp-ul, BMW-ul, DR-ul. O sa ai placerea sa schimbi ordinea in teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 1- fa cum scrie in carte. Sau intreaba dealerul. Fa repede primul schimb de ulei. 2 - e kit la Toruratech. poti sa iei si piese pe bucati de la KTM si cred ca iesi mai ieftin. 3- se poate. gasesti la KTM 4 - nu cred ca se poate cobora saua. Insa nu e nevoie. O sa fie putin stresant la inceput dar dupa ce faci prima mie nu o sa mai vrei sa o lasi mai jos. Totusi, daca vrei sa iesi serios in teren, ti-ai luat o motocicleta cam mare pentru inaltimea ta! 5 - e bine sa-ti pui supape. Daca iesi mult in teren trebuie sa aerisesti furcile dupa fiecare tura si in timp se vor strica suruburile. E mai simplu cu ventile 6 - vezi ca e treaba complicata cu suspensiile. Cel mai bine e sa incepi sa te joci cateva click-uri pe langa setarile de fabrica, mergi cu ea si vezi ce-ti place. 7- si eu sunt de parere sa iei mai bine MItas E 09 decat Continental. Nu cred ca merita banii. 8 - fa-ti timp sa te dai cat mai mult! S-o stapanesti sanatos. E super motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhigraph Postat August 1, 2006 Autor Share Postat August 1, 2006 M-am uitat la touratech dar n-am gasit nimik pentru aripa fata... Despre cauciucuri - am avut Mitas E09 - sint excelente dar nu au marimea pt roata spate Cea mai mare e 130/80 - 18 si mie imi trebuie 140/80 -18, asa ca nu am ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samolapraga Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Observ o tendinta pegaso - >adventure. Esti al treilea pe care il stiu ca face asa ceva. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhigraph Postat August 1, 2006 Autor Share Postat August 1, 2006 (editat) Vreau sa fac ture si mai lungi prin tara, si vor fi mixte enduro + asfalt ca asta e...n-ai ce-i face... pina ajungi la offroad, tre sa bagi asfalt. De aia mi s-a parut ca cauciucurile de la Continental sint mai bune pt mine. Editat August 1, 2006 de arhigraph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 M-am uitat la touratech dar n-am gasit nimik pt aripa fata... n-ai cautat bine. Mai cauta Amortizoarele curse le-am vaz eu cu ochii mei asa ca nu sint povesti, iar eu nu vreau sa patesc la fel. Mai degraba curg de la off road fara neoprene. Sa puti neoprene din prima. Cum zicea si KTM -> se poate intampla, insa sunt exceptii. Am dat-o pe a mea la 22.000km si nu avea nici o problema la amortizoare. I-am facut doar un service preventiv (am schimbat ulei si semeringuri). Am avut la fostul motor Mitas E09 - sint excelente dar nu au marimea care imi trebuie pe spate - cea mai mare la ei e 130/80 -18, iar eu am nevoie 140/80 -18, asa ca n-am ce face. Merg si 130. Eu am mers vreo 4,000 km cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 (editat) 2. Exista un kit facut de KTM pentru 950 (nu 990) Adventure, care vine cu tot ce-ti trebuie. Se potriveste si la 640 Adventure. Vorbeste cu cei de la KTM Romania; 3. Da, este la Sommer KTM. http://www.ktm-sommer.de/ 4. Poti prinde furcile mai jos pentru inceput, si din cate stiu si la amortizor se mai poate lucra. 5. nu sunt necesare, dar sunt foarte utile si comode. Iti aerisesti telescopul foarte repede, nu exista riscul sa pierzi surubelul, nu ai nevoie de scule. 7. am citit numai lucruri bune despre TKC 80, aproape sigur mi le iau si eu. Se pare ca sunt cam cel mai bun compromis on/off-road. Ar mai fi ca optiune Metzeler Karoo, dar sunt mai scumpe. De asmenea, Pirelli MT21 dar preturile sunt SF. Cele cu care vine Adventure din fabrica (Metzeler Sahara) sunt mai bune pt street decat TKC 80. O problema la Continentaluri este ca nu tin prea mult. Mai exista si Maxxis-ul asta, pare interesant Dragos Legat de furcile care curg, am avut si eu problema asta dupa o tura offroad si am crezut ca este de la noroi & stuff. Am si pus neoprene dupa faza asta (oricum sunt utile), dar problema reala aparuse din cauza proprietarului anterior: acesta lovise cu ciocanul si deformase axul rotii din fatza (cand schimbase o anvelopa probabil). Din cauza asta nu a mai putut prinde furca de ax cum trebuie => furcile nu erau paralale => la compresii puternice s-a distrus semeringul. Deci atentie MARE cand umbli la roata din fatza, trebuie sa comprimi puternic furcile de cateva ori inainte sa strangi suruburile de fixare, pentru a le face sa se aseze bine pe ax si sa fie paralele. Zsolt de la KTM mi-a zis ca a mai vazut problema asta, oamenii sunt neglijenti cand monteaza roata si apoi se mira ca le curg telescoapele. Asta cred ca intra la pct 8., alte sugestii. Dragos Editat August 1, 2006 de digitallysane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 @arhigraph: Felicitari pt. alegere si s-o stapanesti sanatos! @the others: Ma intereseaza si pe mine supapele alea mentionate la pct. 5 - au cei de la KTM Romania asa ceva? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 @the others: Ma intereseaza si pe mine supapele alea mentionate la pct. 5 - au cei de la KTM Romania asa ceva? Merci. http://www.ktm.ro/acc/exc/7288 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 http://www.ktm.ro/acc/exc/7288 Interesant, nu stiam ca sunt ac. telescoape pe 640 Adv ca si pe EXC (acu' am verificat si sunt tot WP USD 48). E o pb. a site-ului ktm.ro atunci ca nu apar si in lista de optionale pt. 640 Adv... Anyway, thanks again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhigraph Postat August 2, 2006 Autor Share Postat August 2, 2006 Merci de sfaturi ! M-am uitat pe Sommer.de si intradevar au niste "piese" f misto, problema e cine aduce de acolo si la ce pret ? Daca stiti pe cineva care aduce de la ei sau o alta modalitate de a lua ceva de acolo, spuneti-mi si mie va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Merci de sfaturi ! M-am uitat pe Sommer.de si intradevar au niste "piese" f misto, problema e cine aduce de acolo si la ce pret ? Daca stiti pe cineva care aduce de la ei sau o alta modalitate de a lua ceva de acolo, spuneti-mi si mie va rog. Incearca sa cumperi direct de la ei. De ex, eu am cumparat roadbook de la Touratech Austria. Am platit pe net cu cardu, mi-au scos TVA-ul lor si m-a costat 20 E transportul. Aici am platit doar TVA-ul nostru si una peste alta am iesit la pret de catalog + transport. Ai grija sa-ti trimita cu marfa certificat de origine Euro (altfel platesti vama). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhigraph Postat August 2, 2006 Autor Share Postat August 2, 2006 am sa cumpar si eu cu cardul, dar as vrea niste precizari daca se poate. ei iti scot tva-ul lor automat, sau trebuie sa le precizezi tu? tva-ul la noi unde se plateste daca marfa se trimite prin DHL de ex? certificatul euro trebuie sa i-l cer eu sau il pun ei by default? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 ei iti scot tva-ul lor automat, sau trebuie sa le precizezi tu? s-ar putea sa zica ei. insa e mai bine sa le spui tu tva-ul la noi unde se plateste daca marfa se trimite prin DHL de ex? la DHL sau la posta. Mie mi-a venit prin posta normala. Asa am preferat eu. Posta rapida e mai scumpa certificatul euro trebuie sa i-l cer eu sau il pun ei by default? trebuie sa il ceri tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhigraph Postat August 3, 2006 Autor Share Postat August 3, 2006 Multumesc tuturor pt sfaturi! Cind o sa-l am o sa pun niste poze cu el.... Bafta si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.