Sari la conținut

Problema Alimentare Fireblade 900rr


Postări Recomandate

Salut

 

 

Am ramas si eu in blocat cu alimenatarea motorului si anume.

 

Achizitionat de curant de la o frima import moto SH, mers cu el de la firma X pana in Colentina, totul ok, motorul mergea impecabil. Ajuns in colentina a stat 1 saptamana in garaj cu scurte porniri. Alaltaieri motorul a fost mutat in garaj la obor deci drum din Colentina pana in Obor parcare (sera). In momentul cand am ajuns in garaj motorul a murit din alimentarea de curent, am incercat sa il repornesc dar in momentul cand il porneam avea curent din ce in ce mai slab. Lasat noaptea si venit a 2`a zi sa vad ce si cum. A pornit la prima cheie. Intors seara sa pun benzina si apa, a pornit prima oara dupa care am ramas din nou fara curent.

 

Presupun ca bateria trebuia sa se incarce (Colentina - Obor) si sa nu raman in pana de curent.

 

Cateva sugestii .. pls ... astazi ma duc din nou la garaj sa incerc sa ii dau curent. Ma poate ajuta cineva cu info? ... am vazut ca sunt multe motoare acolo in garaj, este cineva de pe forum care il are acolo (al meu este pe locul 19 exact langa un chooper)?

 

 

Multumesc

 

:crack:

Editat de dezu_ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pornit poti sa-l pornesti si impins, numai sa-l bagi in a 2-a sau a 3-a ca in viteza intai ti se va bloca roata sigur cand lasi ambreiaju. Dupa ce-l pornesti lasa-l sa incarce bateria vreo juma de ora dar tine-l putin turat nu la relanti, sau daca ai redresor atunci da-o jos si pune-o la incarcat. Sper numai sa nu ai probleme cu incarcarea. Cand ai venit cu el nu ti s-a parut ca-ti scadea lumina la far pe masura ce te deplasai? Sau, in timp ce motorul merge in momentul cand pornesti farul nu ti se pare ca motorul ar tendinta sa se opreasca? Exista posibilitatea ca sa fie ceva probleme la sistemul de incarcare (releu etc)

Cum adica a pornit la prima cheie si dupa aia nu ai mai pornit?

Bafta :crack: si sa-ti rezolvi problema cat mai repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pornit poti sa-l pornesti si impins, numai sa-l bagi in a 2-a sau a 3-a ca in viteza intai ti se va bloca roata sigur cand lasi ambreiaju. Dupa ce-l pornesti lasa-l sa incarce bateria vreo juma de ora dar tine-l putin turat nu la relanti, sau daca ai redresor atunci da-o jos si pune-o la incarcat. Sper numai sa nu ai probleme cu incarcarea. Cand ai venit cu el nu ti s-a parut ca-ti scadea lumina la far pe masura ce te deplasai? Sau, in timp ce motorul merge in momentul cand pornesti farul nu ti se pare ca motorul ar tendinta sa se opreasca? Exista posibilitatea ca sa fie ceva probleme la sistemul de incarcare (releu etc)

Cum adica a pornit la prima cheie si dupa aia nu ai mai pornit?

Bafta :crack: si sa-ti rezolvi problema cat mai repede

10x pt sfat ....

 

"Sau, in timp ce motorul merge in momentul cand pornesti farul nu ti se pare ca motorul ar tendinta sa se opreasca?"

 

Nu eram eu pe motor cand a murit dar din ce am inteles a murit instant, in momentul urmator cand am vrut sa il repornesc dadea semne ca si cum nu ar avea baterie suficienta.... se aprindea bordul iar in momentul cand il porneam se pierdea curentul drastic.

 

"Cum adica a pornit la prima cheie si dupa aia nu ai mai pornit?"

 

Am lasat`o peste noapte in garaj, dimineata cand am ajuns la garaj a functionat ok, seara .. a facut din nou fitze .. cred ca se reincarcase putin bateria peste noapte.

 

oricum merci pt sfaturi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de asemeni este posibil ca bateria sa fie veche... uscata ... in fine ... cu probleme....

daca ai un ampermetru si un voltmetru faci in felul urmator:

incarci bateria pe redresor....

o pui in srcina la curentul specificat:

daca este de 30 Ah atunci gaseste un consumator de 30 amperi (rezistentza resou...ceva... multe becuri in paralel)

oricum ... la 30 Ah trebuie sa insumezi fo 350 watti

masori cu voltmetrul... daca tensiunea scade sub 10 volti in primele 5 minute ... ia-ti alta...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de asemeni este posibil ca bateria sa fie veche... uscata ... in fine ... cu probleme....

daca ai un ampermetru si un voltmetru faci in felul urmator:

incarci bateria pe redresor....

o pui in srcina la curentul specificat:

daca este de 30 Ah atunci gaseste un consumator de 30 amperi (rezistentza resou...ceva... multe becuri in paralel)

oricum ... la 30 Ah trebuie sa insumezi fo 350 watti

masori cu voltmetrul... daca tensiunea scade sub 10 volti in primele 5 minute ... ia-ti alta...!

 

Sincer sper sa fie vb doar de un fir dezlipit deoarece nu ma dau banii afara din casa ... chiar sunt in copac ... si versiunea cu bateria busita am auzit`o de la o pers care se ocupa de service :crack: dar am sperat si sper in continuare ca este vb de altceva (un fir dezlipit) care sa nu ma rupa de 2 mil..

 

:crack:

 

APP .. chiar nimeni de ppe forum in garajul de la OBOR ??? Parcarea subterana ??!?!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, dar la 100m, pe Stefan, imediat dupa intersectia cu Lizeanu... gasesti un FZR parcat :crack: Dupa amiaza, ca in timpul zilei e cu stapanul la servici iar noaptea are garaj in scara blocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

binentzeles... potzi sa smirgheluiesti bornele bateriei... conectorii si sa se rezolve totul! acum depinde de bafta pe care o ai... :crack:

 

 

 

Bafta ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred sa fie bateria, pentru ca atunci de ce s-a oprit motoru cand a venit din colentina pana in obor (cam cat timp ai facut?) Iar daca ar fi dusa nu si-ar reveni nici un pic peste noapte pentru ca o baterie uzata se consuma singura. Oricum nu ai ce verifica la ea, pentru ca pe fireblade bateria ii uscata si nu necesita intretinere, cand s-a dus sa dus.

Totusi cred (sper) sa fie de la ceva fire, sau undeva sa-ti fure curentul sau ceva de genu.

Oricum citeste toate post-urile si spune-ne ce ai incercat si ce ai rezolvat

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred sa fie bateria, pentru ca atunci de ce s-a oprit motoru cand a venit din colentina pana in obor (cam cat timp ai facut?) Iar daca ar fi dusa nu si-ar reveni nici un pic peste noapte pentru ca o baterie uzata se consuma singura. Oricum nu ai ce verifica la ea, pentru ca pe fireblade bateria ii uscata si nu necesita intretinere, cand s-a dus sa dus.

Totusi cred (sper) sa fie de la ceva fire, sau undeva sa-ti fure curentul sau ceva de genu.

Oricum citeste toate post-urile si spune-ne ce ai incercat si ce ai rezolvat

 

:crack:

 

De mers sa mers maxim 5 - 10 min max din colentina pana la obor ... azi am sa merg cu un amic cu masina sa ii dau un soc la baterie sa vedem ce se intampla... se incarca sau nu ... :crack: .. ramane de vazut ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pRIETENE CEL MAI SIMPLU ESTE SA IEI UN MULTIMETRU SI SA MASORI DACA IANCARCA SAU NU Si dupa sa sapi dupa alte chestii. Daca incarca pe la 3000 4000 de ture 14.4 V e bine daca nu incepi sa sapi. Simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

 

Rezultatul zilei de ieri:

 

Baterie consumata, am incercat sa pornesc cu soc de la masina .. nu a vrut, motor inecat ... am sa ajung astzis, maine cu o pers de la service sa rezolv problema .. pana atunci am pus bateria la incarcat. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai pus bateria la incarcat, nush ce redresor ai, adica sa nu o incarce prea repede ca si atunci poate fi bai. Daca incarca cu 1-2 Ah las-o vreo 10 ore.

Ce am vrut sa-ti zic. Daca iei un multimetru si verifici daca incarcarea, vezi ce faci ca nu cumva sa fie vreo borna luata cand motoru merge pentru ca poti strica releul de incarcare

Bafta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai pus bateria la incarcat, nush ce redresor ai, adica sa nu o incarce prea repede ca si atunci poate fi bai. Daca incarca cu 1-2 Ah las-o vreo 10 ore.

Ce am vrut sa-ti zic. Daca iei un multimetru si verifici daca incarcarea, vezi ce faci ca nu cumva sa fie vreo borna luata cand motoru merge pentru ca poti strica releul de incarcare

Bafta :crack:

 

Bateria buna 100% ... :crack: ma duc maine sa ii curat bujiile ca azi nu mai am timp .. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...