petrica Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Salutare tuturor ! Se poate face dintr-un lc4 enduro din 2004, un adventure ? Ma refer la faptul de a-i cumpara plastice, carene, faruri, aripa joasa, rezervor astfel incat sa arate ca un adventure. Daca stie cineva, i-l rog sa ma ajute cu cateva sfaturi, in special cu preturi la cele de mai sus si de unde le pot procura (link-uri). Se merita sa fac miscarea asta? Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Piesele luate separat costa foarte mult. Mai bine il vinzi si iti iei Adventure daca asta vrei. Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 3, 2006 Autor Share Postat August 3, 2006 Piesele luate separat costa foarte mult. Mai bine il vinzi si iti iei Adventure daca asta vrei. Dragos Sunt convins ca sunt scumpe, dar ma gandeam sa le cumpar etapizat, astfel incat sa simt mai putin cum se goleste buzunarul. Ideea era sa gasesc un link in care sa vad respectivele subansamble. Merci! Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Incerc eu sa te ajut. Sa vad cad de bine pot si daca nu omit ceva. Sa incep: 1. Seaua trebuie schimbata. 2. Rezervorul de 28 litri. Aici iti trebuie furtunele ce fac legatura dintre partea stanga si partea dreapta a rezervorului, plus suportul pentru nou rezervor. 3. Carena completa cu suportul pentru vitezometru si turometru. 3. Farurile. 4. Semnalizatoarele. 5. Aripa fata. Aici iti recomand daca vrei sa faci enduro sa iti pui aripa inalta si nu aia pe roata. Spun asta pentru ca Adventure-ul din 2004 are doua discuri de frana iar 640 enduro are doar un disc. Aici ai putea intampina probleme mari cu punerea celui de-al doilea disc, conducte ce trec peste aripa joasa etc, etc. Deci sfatul meu este sa pui aripa inalta. Nu creeaza mare portanta sa nu poti merge cu 150Km/H iar in teren nu se incarca deloc fata de cea joasa care se incarca cu noroi dupa 1KM. Incearca sa vezi aici cam cat te costa www.ktmworld.com. Intra la PartsCatalog alege anul de fabricatie si modelul apoi vezi ce te intereseaza. Este destul de complicat asa ca iti urez Bafta Uite un nr de tel mobil 0742 227 592. Baiatul este din Brasov si a transformat Adventure-ul in enduro. El vinde sa, carena, faruri, rezervor 28 litri, bord cu turometru, disc de 320mm. Problema este ca provin de la o motocicleta din 2003 deci culoarea este gri metalizat si nu portocaliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Uite cam cate ai de cumparat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 3, 2006 Autor Share Postat August 3, 2006 Intradevar sunt multe piese, dar cred ca o sa ma limitez la rezervor, sa, carene, faruri si suprturile aferente ce le sustin. Nu ma intereseaza in mod deosebit turometrul asa ca o sa pastrez bordul original. Ar fi fost fain daca, ktm-ul prietenului tau ar fi fost portocaliu, oricum acele plasice nu poti sa le vopsesti caci altfel iese un "rahat". Multumesc foarte mult de ajutor si sa auzim de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat August 3, 2006 Admin Share Postat August 3, 2006 Pararea mea este sa te dai un sezon cu motorul asa, si mai apoi sa vezi daca ai intr-adevar nevoie de un upgrade. Adica ai avut ceva "mai touring" (AT) si ai vrut ceva mai usor, macar vezi cum te impaci cu motorul in stadiul in care e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 3, 2006 Autor Share Postat August 3, 2006 Si cand am facut o socoteala sumara si am vazut cati gologani trebuie sa scot din poz'nar ...am zis...LASA-L DRACU' CA MERGE SI ASA. Vedeti voi, eu eram invatat pe African, cu parbriz touring, care ma apara si poaie si de vant,...dar asta e' trebuie sa-l iau in fata pe KTM, sau sa ma limitez la 90-100km/h in croaziera, si sa-i dau mai mult doar in depasiri. Cred ca o sa-mi canalizez banutii (care-i mai am) in achizitionarea unor obiecte de stocat bagaje care i-mi sunt indinspensabile in peregrinarile mele. Apropos' de unde pot face rost de un porbagaj pe care sa-mi montez un top case si de un tanckrucsac care sa mearga pe rezervorul de plastic al motoretei mele? Multumesc foare mult celor care m-au luminat cat de cat.....ca mare tampenie era sa fac !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Si suport si tankbag si topcase etc sunt la KTM Romania. Bineinteles mai produc si altii, poti vedea si pe Louis eventual. Daca vrei ceva mai touring intr-adevar un Adventure e mai OK (iti scad putin capacitatile offroad datorita greutatii si volumului dar iti creste autonomia pentru trasee lungi). Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Si cand am facut o socoteala sumara si am vazut cati gologani trebuie sa scot din poz'nar ...am zis...LASA-L DRACU' CA MERGE SI ASA. Vedeti voi, eu eram invatat pe African, cu parbriz touring, care ma apara si poaie si de vant,...dar asta e' trebuie sa-l iau in fata pe KTM, sau sa ma limitez la 90-100km/h in croaziera, si sa-i dau mai mult doar in depasiri. Cred ca o sa-mi canalizez banutii (care-i mai am) in achizitionarea unor obiecte de stocat bagaje care i-mi sunt indinspensabile in peregrinarile mele. Apropos' de unde pot face rost de un porbagaj pe care sa-mi montez un top case si de un tanckrucsac care sa mearga pe rezervorul de plastic al motoretei mele? Multumesc foare mult celor care m-au luminat cat de cat.....ca mare tampenie era sa fac !!! Vezi ca parca mai era un topic al unui flacau care vroia sa transforme invers ktm-ul nu mai stiu cum se chema dar cred ca gasesti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 3, 2006 Autor Share Postat August 3, 2006 M-am hotarat. I-l las asa ca este foarte usor. Daca plec la drum mai lung i-mi trag un top case si un rucsac in spinare si-mi vad de drum usurel cu 100km/h, iar cand ajung la coclauri o sa zambesc . Cu rezervorul asta (~12 litri) am o autonomie de aprox. 200km pe sosea. Poate i-mi iau unu de 18 litri si apoi este OK. Salutare si noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oMeGAS Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Salut Am citi si eu acuma ce vroiai sa faci si as zice, la fel, ca era sa faci o nesabuinta. Eu am lc4 enduro si sunt foarte multumit de el asa cum e mai ales ca fac si enduro. La sosea mi se pare ca se comporta bine. Gumele fac mult. Cu rezervorul stoc de 11 litrii, pentru ca atata are, eu faceam 250 km pe sosea. Mi-am pus de 18L si nu am treaba. Problema cu rezervorul de 18L este ca daca faci enduro si te mai proptesti de vatra s-ar putea sa-l crapi. Trebuie sa fi atent. Oricum este foarte solid, eu am dat deja cu el de vatra de cateva ori si l-am zgariat dar de crapat se pare ca nu se lasa asa usor. Oricum si cu cel de 11 e problema ca daca proptesti motorul iti indoi radiatorul. Portbagaj mi-am facut unul sudat super ieftin (~10Euro) ca l-a sudat un unchi si e super. Cand am timp iti pun o poza cu portbagajul. Eu zic sa-ti faci la fel ca de sudat gasesti pe cineva cu aparat si teava gasesti destul de usor si la fier vechi. Iti mai iei un sprey si ai un rezervor exccelent pe care dai de 10 ori mai putin decat pe cele de KTM. Rucsac de pus pe rezervor merge orice rucsac normal de 20-30L. Eu mi-am luat un rucsac de 30L normal de spate si e numai bun. Ne mai auzim. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sc11 Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 hi hi hi si io care vrau sa-mi fac adventurele mai usor. caut rezervor de 12-13, sa de mina a doua, mai dau jos una alta. cu aripa nu stiu ce fac ca e pe roata. cam greu s-o ridic ca mai are si 2 discuri. pareri? idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 cu aripa nu stiu ce fac ca e pe roata. cam greu s-o ridic ca mai are si 2 discuri. pareri? idei? Este un kit la KTM pt aripa sus (iti rezolva problema conductelor de frana separate). Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.