Sari la conținut

amortizor


Postări Recomandate

salut ! cred ca e ceva in neregula cu amortizorul spate al cbr-ului meu.

anul trecut cam pe vremea asta l-am intarit, are 7 pozitii, era fixat pe pozitia 3, adica moale.L-am intarit fixandu-l la pozitia 5, era destul de rigida pe spate , cu pasager nu aveam probleme. acum l-am dat la maxim (7) si cu pasager parca stau intr-un cadilac, e acum la fel de moale cum era inainte de a-l da la 5 si se lasa de spate destul de mult.

ce ar trebui sa ...schimb zic eu... ?!?! ms

Mesaj completat

am uitat sa scriu ca atunci cand trec peste denivelari la viteza mica se aude fsss, fsss destul de tare

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

a pierdut uleiul sau gazul din el. totusi, verifica daca nu cumva ai o rotita de reglare a amortizarii, undeva sub el. e o sansa infima sa se fi miscat acea rotita daca o ai dar macar e o sansa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum se face reglajul ala pe 7 pozitii .. daca zici ca a fost la 3 era moale, apoi la 5 mai tare apoi la 7 e moale de tot..

dar ma gandesc ca in loc de pozitia 7 l-ai dat peste cap si ajuns tot la 0 sau 1 (care o fi poztitia minima)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu, e la 7 dat m-am uitat bine, am patit sa l dau si peste cap si sa ajunga la 1 dar acum nu. s-a slabit ceva sigur pe acolo ca nu mai e nici macar ca atunci cand l-am dat pe pozitia 5, cand iau pasager se lasa de spate prea mult.....mai mult ca inainte .

chestia aia cu ''gas field'' sau ceva de genu', o butelie pe care scrie ''do not open''siface legatura la amortizor printr-un furtun sa fie de vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, de obicei aia este de vina....a pierdut gazul, daca l-ai pus pe 7, este mai tare, adica nu se mai lasa asa usor...dar daca nu mai are gaz/ ulei, o sa fie barca.....uita-te pe tija, se vede ulei prelins? daca nu, inseamna ca are ulei, dar numai are gaz....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce ai dat tu pe tare omule ... arcul sau amortizorul is doua chestii diferite ... arcul se ocupa de compresie, in functie de cat de moale/tare e setat se lasa mai usor/tare. Amortizorul in sine se ocupa de revenirea arcului (daca ar fi doar arcul fara amortizor s-ar comporta ca o barca, Ex: furcile moto cu simeringurile sparte) In functie de cat de "tare" setezi amortizorul revine mai greu sau mai usor. La partea cu lasatul eu zic ca arcul e de vina, ori nu e setat ok ori s-a dus ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce ai dat tu pe tare omule ... arcul sau amortizorul is doua chestii diferite ... arcul se ocupa de compresie, in functie de cat de moale/tare e setat se lasa mai usor/tare. Amortizorul in sine se ocupa de revenirea arcului (daca ar fi doar arcul fara amortizor s-ar comporta ca o barca, Ex: furcile moto cu simeringurile sparte) In functie de cat de "tare" setezi amortizorul revine mai greu sau mai usor. La partea cu lasatul eu zic ca arcul e de vina, ori nu e setat ok ori s-a dus ...

arcul man, are reglaj care-l intinde si l slabeste. e intins la maxim(pozitia 7) o sa revin cu o poza de unde se face reglajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...