gn77b Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Ok, pot sa inteleg pe @uzunu ca vrea toate caracteristicile intro singura mobra, eu personal nu as renunta insa la fiabilitate ci la confort. Dar fiecare cu prioritatile sale.Ce nu pot eu sa inteleg e de ce asteptati cu lunile pentru niste k-k-t'uri de piese pe care le puteti lua de pe ebay si intro saptamana ar putea fi montate deja pe mobra?.. multi merg pe ideea "da' cine stie ce junghi nimeresc". adevarul e ca poti sa mai patesti, dar avind in vedere preturile pieselor OEM noi merita riscul. personal n-o sa mai cumpar piese noi vreodata, doar daca Doamne-fereste o sa mai am ocazia sa le iau pe RCA-ul vreunuia. mai ales la Suzuki preturile provoaca dureri de creier si chiar ma gindeam odata cit ar costa daca as face tot motorul din piese noi luate separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 5, 2010 Autor Share Postat August 5, 2010 Ok, pot sa inteleg pe @uzunu ca vrea toate caracteristicile intro singura mobra, eu personal nu as renunta insa la fiabilitate ci la confort. Dar fiecare cu prioritatile sale.Ce nu pot eu sa inteleg e de ce asteptati cu lunile pentru niste k-k-t'uri de piese pe care le puteti lua de pe ebay si intro saptamana ar putea fi montate deja pe mobra?.. Nu pot renunta la confort deoarece atunci cand ies la tura, daca nu merg de dimineata pana seara, nu ma simt bine. Iar asta inseamna minim 500km. Si sa iau o mobra inconfortabila pe care apoi s-o personalizez iar nu merge, partial din motive financiare (valoare de revanzare). Strict din punctul de vedere al confortului, la Ducati mai aveam nevoie doar de inca o priza de bricheta si manere incalzite, insa daca as lua un Fireblade, de ex, mi-ar trebui inaltatoare de ghidon, genti laterale, probabil o sa sculptata pt confort pana sa ajung la priza si manere. Toate astea costa si nu adauga nimic la revanzare deoarece cine-si cumpara 954 nu si-l ia ca sa faca 1000km intr-o zi. In cazul meu particular cu piesele, una singura era de mentenanta. A fost singura pe care am gasit-o pe ebay, la un pret nu cu mult mai mic. Dezavantajul in a avea o mobra mai exotica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 poate ai facut deja asta, dar in caz ca nu ar fi o idee sa incerci aceeasi intrebare pe un forum de afara, advrider sau ce-o fi. exista multe site-uri cu piese oem (cmsnl.com, ronayers.com etc) care trimit oriunde-n lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 motorteam-dealer suzuki,termen de livrare 7 zile daca faci comanda vinerea ajunge piesa vinerea urmatoare,de fapt ei dau comenzile numai vinerea.Eu am facut comanda lunea si mi-a ajuns piesa in saptamana urmatoare...vineri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Nu pot renunta la confort deoarece atunci cand ies la tura, daca nu merg de dimineata pana seara, nu ma simt bine. Iar asta inseamna minim 500km. Si sa iau o mobra inconfortabila pe care apoi s-o personalizez iar nu merge, partial din motive financiare (valoare de revanzare). Strict din punctul de vedere al confortului, la Ducati mai aveam nevoie doar de inca o priza de bricheta si manere incalzite, insa daca as lua un Fireblade, de ex, mi-ar trebui inaltatoare de ghidon, genti laterale, probabil o sa sculptata pt confort pana sa ajung la priza si manere. Toate astea costa si nu adauga nimic la revanzare deoarece cine-si cumpara 954 nu si-l ia ca sa faca 1000km intr-o zi. In cazul meu particular cu piesele, una singura era de mentenanta. A fost singura pe care am gasit-o pe ebay, la un pret nu cu mult mai mic. Dezavantajul in a avea o mobra mai exotica Ma derbedeule! De ce ai renuntat tu la bunatate de BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 6, 2010 Autor Share Postat August 6, 2010 bla, bla, bla, CBR, unintelligible shit, Honda, bla, bla Te urasc, jur! Vrea cineva sa se desparta de un CBR F4 pentru o dupa-amiaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Ma derbedeule! De ce ai renuntat tu la bunatate de BMW? Aproximativ Daca ii crapa ceva la BMW, putea sa stea si 2 luni dupa piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 ma oftic si ma atac! repar ktm doar la reprezentanta motto de unde am luat-o! vara trecuta aporoape 1 luna pentru niste placute de frana acuma stau de 3 saptamani pentru o bujie si o pompa de benzina bordul de 1 an si 6 luni... bine asta ar fi fost pe garantie: ma si miram sa percuteze. ieri am facut scandal ( email ) la ktm - dementor - ca ei sunt importatorii oficiali. m-au sunat in 20 minute. surprizaaaaa.... baietii astia din brasov nici macar nu au comandat vreodata piesele de care ziceam eu. bordul figura in evidentele ktm ca fiind inlocuit cu 18 luni in urma. ca doar am semnat pentru el... cred ca in clipa de fata exista o problema de incredere intre mine si baietii din service/magazin. oare placutele alea mi le-au inlocuit sau doar le-au slefuit nitel ca prea repede au inceput sa scartaie dupa "schimbare"...?! bai cum isi pierd unii onoarea pentru un rahat de bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 cred ca daca am privi lucrurile de pe cealalta parte a tejghelei ni s-ar schimba si punctul de vedere, la propriu si la figurat. clientul are o problema si se asteapta sa-i fie rezolvata. dealerul/serviceul nu neaparat ca nu vrea, dar depinde si el la rindul lui de furnizori care poate nu sitn nici ei chiar sinceri si promit marea cu sarea cind nu e cazul. si mai e ceva, lucru pe care l-am auzit spus de-o persoana care lucreaza la o reprezentanta a unei celebre marci moto japoneze: "dealerii se muleaza si pe profilul clientului". eu cam cred ca daca e vorba de-o motocicleta mai "exotica" intr-o tara ca Romania - vreau sa spun ca nici in afara nu merge totul struna tot timpul - se cam cheama c-o cauti cu luminarea si tre' sa platesti cumva pretul. na, si mie mi-ar placea poate un Triumph, da' cind am aflat ca un posesor si-a cautat cablu de acceleratie original 4 luni de zile, parca am cam taiat firma asta de pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.