sergiu_91 Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Este vorba de o Yamaha TZR 125R ( din 1992). Cand am luat-o mergea ok, se tura pana pe la 12000(are 13000 max). Am pleznit acel piston, am pus altul.... iarasi a mers bine (se ducea la 12000). L-am pleznit si pe al doilea iar acum sunt la cel de-al treilea cu care am 120km. Am mers 100km pana in 5.000 rpm si am zis sa incerc si powervalve-ul (sa vad daca e totul ok la motoreta). Trage foarte bine(la fel ca inainte) pana pe la 7.000 dupa care incepe sa "paraie" foarte tare si nu vrea sa urce mai mult de 8.000-8.500.... . Powervalve-ul lucreaza ok, l-am verificat, chiar si cand pun contactul isi face acel "test". Are cineva idee de la ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Nu se alimenteaza corect cu benzina? (adica nu-i curge sufiecient debit atunci cand are nevoie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Iulie 27, 2010 Autor Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Nu se alimenteaza corect cu benzina? (adica nu-i curge sufiecient debit atunci cand are nevoie) Nu am modificat nimic la carburator cand am montat noul piston. Iar "cadere" din rezervor are, am avut problema anul trecut si am rezolvat treaba. Carburatorul este Dell`orto VHSA 32. Singura chestie care as putea sa o fac ar fi sa mai ridic cuiul ponton, alte reglaje nu cred ca are pentru ca este destul de simplu carburatorul. Poate fi si de la partea electrica ? Sau ma uit mai mult la carburator? Editat Iulie 27, 2010 de sergiu_91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Ala care se ridica e acul de dozaj, cred ca ala ala te referi.. cel care este atarnat de sertarasul de acceleratie si intra in jiclerul principal. Da, ar fi o solutie sa-l ridici pe ala o pozitie, daca mai ai unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 daca spui ca ai plesnit doua pistoane pana acum inseamna ca nu erau originale. pistoanele daca nu sunt originale pot fi mai grele-insesizabil pt tine- si automat nu mai ajungi la 12000 turatii..sau cilindrul poate fi usor ovalizat si pierde compresie... P.S. sau poate forjezi motorul rece si ori se dilata brusc pistonul si crapa,ori nu apuca sa se dilate corespunzator si merge chinuit,rece.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Iulie 27, 2010 Autor Share Postat Iulie 27, 2010 daca spui ca ai plesnit doua pistoane pana acum inseamna ca nu erau originale. pistoanele daca nu sunt originale pot fi mai grele-insesizabil pt tine- si automat nu mai ajungi la 12000 turatii..sau cilindrul poate fi usor ovalizat si pierde compresie...P.S. sau poate forjezi motorul rece si ori se dilata brusc pistonul si crapa,ori nu apuca sa se dilate corespunzator si merge chinuit,rece.. Pistonul de acum este identic cu cel de-al doilea care l-am avut si cu ala mergea pe rosu fara probleme. Iar motorul il incalzesc de fiecare data inainte sa plec(2-3 minute pe loc) si inca primii 4-5 km din drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 pai nu conteaza daca sunt identice intre ele ultimele doua,ci daca sunt identice cu cel original, de fabrica. nu ma refer la dimensiune,ca aici e logic ca trebuie sa aibe aceeasi cota, ma refer la compozitia pistonului,daca e de firma sau noname...eu am observat la un piston noname fantele de admisie mai mici putin, evident ca nu mai tragea la fel de tare...si daca e mai greu cu cateva grame biela se misca mai greu, nu mai permite turatii mari... pe interiorul pistonului scrie firma si codul, e gravat in exterior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Despre ce fante la piston vorbesi tu? Sergiu, in ce mod s-au distrus pistoanele precedente? S-au topit cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Iulie 27, 2010 Autor Share Postat Iulie 27, 2010 pai nu conteaza daca sunt identice intre ele ultimele doua,ci daca sunt identice cu cel original, de fabrica. nu ma refer la dimensiune,ca aici e logic ca trebuie sa aibe aceeasi cota, ma refer la compozitia pistonului,daca e de firma sau noname...eu am observat la un piston noname fantele de admisie mai mici putin, evident ca nu mai tragea la fel de tare...si daca e mai greu cu cateva grame biela se misca mai greu, nu mai permite turatii mari... pe interiorul pistonului scrie firma si codul, e gravat in exterior... Pai si cu al doilea mergea 12000rpm, ala era identic cu asta. Acum de ce nu ar merge tot asa? (pistoanele sunt Narita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 poate ai deranjat ceva furtun de vacum... flansele de admisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Verifica conexiunea cu filtrul de aer. Daca iti trage mult aer fals pe undeva pe acolo se poate intampla asta. Asta se intampla si cand pui filtre sport si nu le dai cu spray de filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNs0mN1a Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Poate e un semn ca o sa-l pleznesti si pe asta ON:Sa fie cald motorul,curata powervalve,curata carburator si vezi sa nu traga aer fals...ahh sa nu ai cumva mult prea mult ulei in amestecul cu benzina(asta daca ii pui direct in benzina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Iulie 28, 2010 Autor Share Postat Iulie 28, 2010 Despre ce fante la piston vorbesi tu? Sergiu, in ce mod s-au distrus pistoanele precedente? S-au topit cumva? Motorul este inclinat cam la 60 grade si ambele au frecat undeva pe burta(partea dinspre pamant). Cred ca nu baga ulei bine . Update: acul de dozaj era pe pozitia 1 din 4 si l-am mutat pe 3/4. In ture joase merge cam inecat asa... dar urca ceva mai bine, undeva la 10.000rpm. Dar de la 8.000 incolo urca tot aiurea si nu trege cum ar trebui. Bateria e cam dusa si are si un scurt la un fir pe langa baterie. E posibil sa nu dea scanteie prea bine fiind bateria descarcata. Sau cateodata sa faca firisoru ala scurt si sa mearga numai pe alternator. Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 E posibil. Verifica si distanta la electrozii bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.