Sari la conținut

Nu inteleg de ce


Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P
Multumesc de sfaturile si atentia acordata.

 

Cred ca s-a rezolvat problema,dupa ce am pus bujiile denso nu am mai avut probleme si am tras de ea 3 zile sa vad daca mai face figuri,i-am pus si benzina 99+ de la petrom si merge incredibil de frumos,a scazut si consumul de la 10-11 la 8

Cat despre fumul de consum de ulei care aparuse era tot de la functionarea defectuasa a bujiilor,o parte din benzina nearsa era presata pe langa segmenti in baia de ulei...cand am scos busonul la ulei mirosea a benzina de ziceai ca am deschis rezervorul..asa ca i-am facut din nou schimbul de ulei dupa numai 2 luni de la schimbul anterior.

Chiar ma speriase-m,ulei nu consuma deloc...ma gandeam ca nu este vara mea norocoasa de cad toate o data.

 

O intrebare am din curiozitate,ce rol are furtunul acela de vaccum care intra in rezervorul de benzina???

 

 

furtunul ala e de la pompa de benzina, ai pompa vacuumatica ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probabil exista o diferenta de amestec la cilindru respectiv. Dar nici in NGK nu am incredere. Eu tot probleme de gen am avut, le am aruncat, montat champion, si merge.

deci NGK.. nu mai e ce era, poate.

Bine ca ai rezolvat problema!

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunul ala e de la pompa de benzina, ai pompa vacuumatica ;)

 

Bun,asta am vazut si eu...explica-mi te rog principiul de functionare,ca asta nu stiu.

 

Mesaj completat

deci NGK.. nu mai e ce era, poate.

Bine ca ai rezolvat problema!

Nu am zis de NGK ca marca..pot fi cele mai bune,cred ca magazinul de unde le-am cumparat are un furnizor suspect,sau motoreta mea are alergie la ele,am schimbat marca deoarece nu am vrut sa risc ..la ce noroc am in ultima vreme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun,asta am vazut si eu...explica-mi te rog principiul de functionare,ca asta nu stiu.

 

Nu e "pompa" ci robinet cu actionare vacuumatica - o membrana actionata de vacuumul creeat in galeria de admisie deschide sau inchide circuitul benzinei din rezervor in carburatoare.

 

Unele robinete de acest tip au si o pozitie de "PRI", adica pe direct. Mi se pare ca modelul tau nu are asa ceva asa ca, daca vreodata ajungi sa ramai fara benzina in rezervor in timpul mersului, dupa realimentare nu vei putea sa repornesti motorul decat daca vei decupla furtunul de vacuum si vei creea "artificial" vacuum (cu gura).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e "pompa" ci robinet cu actionare vacuumatica - o membrana actionata de vacuumul creeat in galeria de admisie deschide sau inchide circuitul benzinei din rezervor in carburatoare.

 

 

Am intrebat deoarece banuiesc ca atunci cand este motorul oprit trebuie sa inchida circuitul de benzina,iar eu cand am dat rezervorul jos am scos prima data furtunul de benzina si curgea fara nici o jena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Calinush, ai tinut in viata ta un comparator in mana? Stii la ce foloseste? Stii cum se masoara o camasa (cilindru) cu un comparator? Se fac doua masuratori decalate la 90 de grade si afli si uzura eliptica. Daca ai uzura eliptica nu merge segmentare si trebuie alezat blocul. Ti-am mai spus, baga-te ucenic la un service si poate vei invata ceva in timp. Pe forum nu vei invata cum sa repari motoare.

tin sa precizez ca imi mentin in continuare parerea ca esti un troll cu aport zero la zestrea de informatie a forumului si ai merita ban ;) cred ca e o chestiune de timp pina se va intimpla asta.

 

cred ca si in viata reala, daca cineva are ghiniounul sa-ti devina ucenic in service-ul Raba in care lucrezi, nu va fi in stare niciodata sa invete de la tine macar sa stringa un surub ca lumea :P

 

inapoi la segmentat Dacia aia.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tin sa precizez ca imi mentin in continuare parerea ca esti un troll cu aport zero la zestrea de informatie a forumului si ai merita ban ;) cred ca e o chestiune de timp pina se va intimpla asta.

 

cred ca si in viata reala, daca cineva are ghiniounul sa-ti devina ucenic in service-ul Raba in care lucrezi, nu va fi in stare niciodata sa invete de la tine macar sa stringa un surub ca lumea :P

 

inapoi la segmentat Dacia aia.

 

Nu, "mafiotul" in general chiar se pricepe... atitudinea insa il strica, cel putin pe acest forum.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, "mafiotul" in general chiar se pricepe... atitudinea insa il strica, cel putin pe acest forum.

 

Ride Safe!

Exact, ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, ;)

s-o fi pricepind. dar din felul cum posteaza pe acest forum se deduce ca e aici doar pentru a vina posturi la care sa raspunda in stilul de mai sus. poate faptul ca se leaga de mine constant il face sa aiba somnul mai bun, sau mai stiu eu ce alte efecte terapeutice, dar pentru cineva care chiar ar vrea sa citeasca ceva util domnul e in plus. postul lui legat de uzura eliptica nu spune nimic, doar repeta niste lucruri pe care le-a scris si Belbody, dar nu s-a putut abtine, ca iubirea e mare. dar haideti s-o lasam balta, sint convins ca e genul de om care nu pricepe nici sa-l bati cu ranga-n cap, asa ca uzam tastele degeaba :P

 

PS: stiu pe ce alte forumuri posteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee va spun ca la Sv in bazar sunt ngk la 6-8 lei in fct de model. Nu le deosebesti de original, ambalaj identic etc. Eu am pus la rf ca eram in pana de bani si trebuia sa o pun la iernat. Au mers bine, vreo 200 km, dupa care s-a topit la una electrodul central :crack:). Cand am vrut sa iau din magazin erau vreo 28 de ron bucata, si nu aveam nici o garantie ca nu sunt identice cu cele din bazar. Solutia a fost exact ca cea gasita de baitul de aici: am luat Denso, de care eram sigur ca sunt japan, la vreo 16 ron si care merg perfect si acu dupa vreo 8000 km. So, sfatul meu este sa va feriti de NGK. Denso sunt f. ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL! Pai scuza-ma daca le iei din BAZAR e si normal sa te tina "200 km". Cum ai garantie ca sunt nefolosite? Doar ca-s bagate in cutie?

Cat dati atata face. Nu va mai lamentati atata!

Sunt atatia care aduc piese originale sau din Louis si care vi le trimit prin posta sau curier la usa. Nu inteleg de ce sa va complicati sa cumparati porcarii din targ/bazar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL! Pai scuza-ma daca le iei din BAZAR e si normal sa te tina "200 km". Cum ai garantie ca sunt nefolosite? Doar ca-s bagate in cutie?

Cat dati atata face. Nu va mai lamentati atata!

Sunt atatia care aduc piese originale sau din Louis si care vi le trimit prin posta sau curier la usa. Nu inteleg de ce sa va complicati sa cumparati porcarii din targ/bazar.

Replica asta cu cat dai atat face este complet gresita in Romania,poti cumpara produse din magazine "serioase" si sa fie contrafacute....dovada sunt multitudinea de uleiuri reciclate in turcia care se vand in magazine cu etichete de la diversi producatori.

Oricum este un fericit daca a gasit denso cu 16 lei..eu am dat pe denso 29 lei si era una din cele ieftine pentru tipul meu de motoreta.Dar sunt extrem de multumit de DENSO,am facut deja 1000 si ceva de km si nu am mai avut nici un fel de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream pur si simplu la ideea de a cumpara din "bazar" piese de care poate depinde siguranta motocicletei si viata conducatorului! A da..o oglinda, niste manere poti lua din "bazar", dar rulmenti, bujii, cauciucuri etc nu as lua de acolo!

PS: Deci erau bujiile? Atat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Deci erau bujiile? Atat?

 

Bujiile si nimic altceva si eu le-am luat dintr-un mare magazin de piese auto.

 

La Ducati am bujii Autolite,le-am pus in 2007 si de atunci am si uitat de ele,zero probleme.

 

La scooter nou (si nu orice chinezarie)zero km am pus NGK uite cum arata bujia dupa vreo 200 km

sub scrisul NGK se vede negru,pe acolo scapa compresie,iar cand am scos-o nu mai avea deloc electrodul...

post-58740-1281383998_thumb.jpg

post-58740-1281384033_thumb.jpg

post-58740-1281384056_thumb.jpg

post-58740-1281384063_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile si nimic altceva si eu le-am luat dintr-un mare magazin de piese auto.

 

La Ducati am bujii Autolite,le-am pus in 2007 si de atunci am si uitat de ele,zero probleme.

 

La scooter nou (si nu orice chinezarie)zero km am pus NGK uite cum arata bujia dupa vreo 200 km

sub scrisul NGK se vede negru,pe acolo scapa compresie,iar cand am scos-o nu mai avea deloc electrodul...

 

Cred ca este nedrept sa acuzam firma NGK la gramada. Personal am senzatia ca pe piata din Romania a aparut o sursa de bujii NGK contrafacute... am folosit NGK multi ani, multi kilometri si n'am avut niciodata probleme, de fiecare data cand am pus noi am facut'o mai mult ca sa dorm linistit.

 

Anul trecut insa am patit'o si eu cu un set cumparat de la cineva care chipurile le aduce din Germania - dupa cateva sute de kilometri, la o incursiune mai agresiva spre zona rosie de rpm, mi s'a topit pur si simplu un electrod.

 

Normal ca in prima faza am devenit paranoic, presupunand probleme la amestec sau avans si mi'a luat ceva timp pana cand, cu noile bujii (tot NGK dar cumparate de data asta de la o sursa de incredere) am avut din nou curajul sa urc in ture. Intre timp am facut peste 10mii km cu noul set si nici o problema.

 

Concluzia mea nu e decat una singura!...

 

Ride Safe!

Mesaj completat

L.E. (cum sa identifici o bujie NGK contrafacuta) http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techi...fake/index.html

 

Desi pozele sunt de calitate slaba, se observa totusi 2 elemente: scrisul NGK nu este plasat centrat si saiba de izolare lipseste (la cele originale e imposibil de scos fara distrugerea sa sau a filetului bujiei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile si nimic altceva si eu le-am luat dintr-un mare magazin de piese auto.

 

La Ducati am bujii Autolite,le-am pus in 2007 si de atunci am si uitat de ele,zero probleme.

 

La scooter nou (si nu orice chinezarie)zero km am pus NGK uite cum arata bujia dupa vreo 200 km

sub scrisul NGK se vede negru,pe acolo scapa compresie,iar cand am scos-o nu mai avea deloc electrodul...

 

Eu cred ca alea nu sunt NGK originale nici in 1000 de ani.

In primul rand pe piata europeana nu prea exista NGK cu scrisul negru, eu personal nu am vazut niciodata bujie NGK cu scris negru pe ea.

Scrisul trebuie sa fie albastru.

 

uite asa trebuie sa arate bujiile NGK:

http://minkara.carview.co.jp/image.aspx?sr...469706%2fp1.jpg

 

sau asa:

http://www.jayracing.com/index.php?main_pa...age&pID=134

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ai luat Autolite??

Am un var in Canada si ii mai cersesc din cand in cand piese.

 

YO4HGX ce ai patit cu bujia topita nu era neaparat contrafacuta se stie ca bujiile NGK(cele de serie) nu rezista la multe reprize,cand mi-am luat Ducati din Italia in cercul de prieteni cu care ieseam, multi se plangeau ca dupa multe reprize succesive de accelerare pateau asa cu NGK si toti isi comandau Autolite care nu te lasa niciodata sau Denso,eu cum am luat motorul nou i-am pus imediat Autolite

Poza cu bujia cu scrisul negru a fost pe scooter si dupa ce am patit asa i-am pus BERU ieftina si incredibil de buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...