Marius R Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Am schimbat de curand la o yamaha virago 535 din 90 toate consumabile printre care si bujiile. Verificat bujiile dupa 350km.Spate putin afumat, fata uda. Pe accelerari in panta usoare urme de fum negru. Filtrul de aer este ok. E evident ca este un amestec bogat si as vrea sa ii mai iau din benzina, dar nu stiu cum/care este reglajul. Ma poate ajuta cineva?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 nu c-as fi mare expert la carburi, dar surubul de aer/benzina nu regleaza amestecul decit de la ralanti pina la un sfert din cursa acceleratiei. nu exista un mod simplu de a alterna amestecul pe toata cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Am schimbat de curand la o yamaha virago 535 din 90 toate consumabile printre care si bujiile. Verificat bujiile dupa 350km.Spate putin afumat, fata uda. Pe accelerari in panta usoare urme de fum negru. Filtrul de aer este ok. E evident ca este un amestec bogat si as vrea sa ii mai iau din benzina, dar nu stiu cum/care este reglajul. Ma poate ajuta cineva?! bujia trebuie sa o citesti dupa ce faci un drum de vro 5 km sa zicem pana ce ajunge motorul la temperatura normala de functionare, apoi il opresti, astepti sa se raceasca si vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 un mod simplu de a alterna amestecul pe toata cursa. de a altera, citeodata degetele mele gindesc singure (gresit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 they have a mind of their own Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Amestecul prea bogat se rezolva desfacand carburatoarele si micsorand putin nivelul in camera de nivel constant. Cum se face asta? E dat in manual, in general se indoaie usor lamela de la plutitor care impinge sus-jos cuiul pontou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) Am schimbat de curand la o yamaha virago 535 din 90 toate consumabile printre care si bujiile. Verificat bujiile dupa 350km.Spate putin afumat, fata uda. Pe accelerari in panta usoare urme de fum negru. Filtrul de aer este ok. E evident ca este un amestec bogat si as vrea sa ii mai iau din benzina, dar nu stiu cum/care este reglajul. Ma poate ajuta cineva?! nu te apuca pana nu sti toate specificatiile din manual... este banal, daca lucrezi curat si ai rabdare sa citesti si sa urmezi toti pasii ... manualul sa fie lizibil si cat mai stufos ... foloseste scule de calitate ca sa nu strici capetele suruburilor... daca garnitura de la capac este un oring care nu mai incape la loc impacheteaza-l intr-o bucata de hartie ... a 2-a zi se va potrivi, a treia zi trebuie umezit putin cu benzina... daca nu ai rabdare fa-ti una din carton... nu lucra intr-un loc in care daca ti cade o piesa munuscula sa nu o mai gasesti (iarba, pietris)... pune rezervorul pe un covoras de la masina ca sa nu se zgarie Dupa reglaj, poti verifica nivelul fara sa pui capacul, suspendand (nu tinut in mana) carburatorul intr-un vas si sa dai drumul la benzina - asa vezi unde e nivelul Editat August 3, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 nu te apuca pana nu sti toate specificatiile din manual... este banal, daca lucrezi curat si ai rabdare sa citesti si sa urmezi toti pasii ... manualul sa fie lizibil si cat mai stufos ... foloseste scule de calitate ca sa nu strici capetele suruburilor... daca garnitura de la capac este un oring care nu mai incape la loc impacheteaza-l intr-o bucata de hartie ... a 2-a zi se va potrivi, a treia zi trebuie umezit putin cu benzina... daca nu ai rabdare fa-ti una din carton... nu lucra intr-un loc in care daca ti cade o piesa munuscula sa nu o mai gasesti (iarba, pietris)... pune rezervorul pe un covoras de la masina ca sa nu se zgarie Dupa reglaj, poti verifica nivelul fara sa pui capacul, suspendand (nu tinut in mana) carburatorul intr-un vas si sa dai drumul la benzina - asa vezi unde e nivelul sincer nu cred ca am sa ma apuc de toate astea pentru ca mi se pare prea multa munca la care ar fii prea multe chestii care mi ar putea iesi rau. Merci pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.