antony Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 Nemodificat next Final sau aproape de final . Ma mai plimb si apoi poate mai ciocanesc ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoLtZzPuB Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 dragut motorul sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 de apreciat munca ta a iesit frumos fata de cum era stock, nu vreau sa fie carcotas, e doar o idee...saua daca ar mai fi putin " cizelata" ar putea iesi si mai bine Oricum , felicitari pentru rezultat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antony Postat August 9, 2006 Autor Share Postat August 9, 2006 de apreciat munca ta a iesit frumos fata de cum era stock, nu vreau sa fie carcotas, e doar o idee...saua daca ar mai fi putin " cizelata" ar putea iesi si mai bine Oricum , felicitari pentru rezultat! Ai dreptate cu seaua , nu a iesit chiar cum am vrut ca forma si este cam tare . Urmeaza o noua versiune in care seaua sa semene cu cea de la virago, dar pentru asta trebuie sa modific filtrul de aer si stii ca la 2timpi este problematic . Astept sa termin rodajul la motor si apoi am sa modific filtrul si seaua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 Ai dreptate cu seaua , nu a iesit chiar cum am vrut ca forma si este cam tare . Urmeaza o noua versiune in care seaua sa semene cu cea de la virago, dar pentru asta trebuie sa modific filtrul de aer si stii ca la 2timpi este problematic . Astept sa termin rodajul la motor si apoi am sa modific filtrul si seaua . succese nebanuite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskijr Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Cu o roata mai mica ar arata mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antony Postat August 15, 2006 Autor Share Postat August 15, 2006 Cu o roata mai mica ar arata mai bine interesant , mai mica si mai lata , dar se ridica probleme , pozitia carburatorului , bascula spate ... Am gasit un carburator de pe o honda in 2t de 200 , studiez problema si poate il montez . Cu ocazia asta o sa pun uleiul separat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antony Postat Septembrie 3, 2006 Autor Share Postat Septembrie 3, 2006 Help ...Carburatoarele de 2t Dell orto au pompa de ulei sau isi trag singure din bidon cat au nevoie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 Eu am vazut DELLORTO pe Simson si ala nu avea pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antony Postat Septembrie 4, 2006 Autor Share Postat Septembrie 4, 2006 pompa de ulei ma intereseaza nu de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 Scuze, raspunsul a venit dupa ce eu am venit la randul meu de la crasma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 carburatoarele sunt carburatoare si atat, n-au pompa de benzina, de ulei, de kkkt, etc. sunt carburi si atat! vacuumaticele nu merg bine pe 2t! (merg dar nu stralucit), pt. 2t iti trebuie un carb. clasic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antony Postat Septembrie 5, 2006 Autor Share Postat Septembrie 5, 2006 Carburatorul Dellorto pe care il am eu este clasic ( nu este vacumatic) dar are o intrare laterala pentru ulei si un surub care regleaza debitul. Functional este asemanator cu cel de Minsk,Voshod,Ij numai ca este realizat mai bine. Tipul de la care l-am luat spunea ca l-a demontat de pe o Honda de 200 si la acel stut venea un furtunas direct de la bidonul de ulei. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 ai putea renunta la acel spatar nu e prea estetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Carburatorul Dellorto pe care il am eu este clasic ( nu este vacumatic) dar are o intrare laterala pentru ulei si un surub care regleaza debitul. Functional este asemanator cu cel de Minsk,Voshod,Ij numai ca este realizat mai bine. Tipul de la care l-am luat spunea ca l-a demontat de pe o Honda de 200 si la acel stut venea un furtunas direct de la bidonul de ulei. Merci nu venea de la bidon, venea de la pompa! nu are cum sa fie o pompa in carb! gaurica aia o astupi ai atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 stresulle , CE MAI FACI? MI-AU LUAT ASTIA PERMISU:)) ERAM SUB ORICE LIMITA DE BEAT.........) DA LAS K MI-L DAU PESTE 3 LUNI! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antony Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 ai putea renunta la acel spatar nu e prea estetic E adevarat , seaua nu a iesit chiar ce am vrut ... nu venea de la bidon, venea de la pompa! nu are cum sa fie o pompa in carb! gaurica aia o astupi ai atat! Da da ... pompa ,pompa ... vreau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 frumos motorul. pe un d-asta fac eu scoala pentru a1, dar cand i se pune pata.... ma feresc de ea ca-i capricioasa sa o stapanesti sanatos si va urez multi km impreuna in siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antony Postat Septembrie 17, 2006 Autor Share Postat Septembrie 17, 2006 merci necu2k5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 Ti-am vazut si eu motorul "live", eram in Bariera, eu cu Minskul, am mers in paralel putin. Arata bine motocicleta ta, felicitari pentru lucrare si multi km fara incidente. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antony Postat Septembrie 20, 2006 Autor Share Postat Septembrie 20, 2006 Cred ca tin minte ceva ... Acelasi lucru i-ti doresc si tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.