Rolly Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 faci cum crezi...pe pista conteaza si 0.00001. Plus de-asta gandeste-te la tine ca ridici 6 kg. Nu simti ca mai adaugi o jumate de kg? Aici e vorba de grame si daca intre 6 si 9 grame e o diferenta enorma, tu nu simti pe varful degetului. E si la 0.5 gr iti zic eu. Altfel nu s-ar mai fabrica role de 3.5, 4.5, 5.5 etc. Da de, gandire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 stiti unde pot gasi un ghidon dinasta sport pt o Aprilia SR ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 @ Easyparts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zane94 Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 @ Easyparts mai exact www.easyparts.nl (multi au tendinta sa puna .com ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 @ Google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Salut baietii ...mi-a venit si mie comanda de pe Scooter Attack -Ambielaj Stage 6 -Filtru sport Stage 6 -Placute frana Stage 6 -Rulmenti ambielaj SKF -Antigel -Stickere cat cuprinde -Paleta de la variator -Furtun benzina -Suruburi toba Multumesc lui Sorin ca m-a ajutat sa dau comanda ... Astept intrebari! Bafta! Editat Martie 16, 2009 de andreas.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 ahhem ...set top tpr intr-un segment,carb mikuni 24mm (zis si nesatulu) ,aprindere interna MHR,toba MHR,alea alea = 15 000 ture si vreo 20 hp ... maine film ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 ahhem ...set top tpr intr-un segment,carb mikuni 24mm (zis si nesatulu) ,aprindere interna MHR,toba MHR,alea alea = 15 000 ture si vreo 20 hp ... maine film ! Mai merge pe o roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Mai merge pe o roata? Merge. Pe roata de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Mai merge pe o roata? din gaz se ridica singura la 50 km/h ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) am o intrebare...daca tu pui o toba sport,filtru sport etc orice sport pe un scuter,reduce semnificativ fiabilitatea scuterului?sau nici nu se simte?scuterele presupun ca sunt facute pt a fi tunate...sau nu e adevarat? Editat Martie 18, 2009 de kenzZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 bah copiii lui tata...se merita sa bagati bani in bicicletele alea in loc sa adunati si sa va luati un motor cand aveti permis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 bah copiii lui tata...se merita sa bagati bani in bicicletele alea in loc sa adunati si sa va luati un motor cand aveti permis? Raspuns corect: NU Dar daca ai bani si nu ai ce sa faci cu ei ii bagi in bicicletele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 bah copiii lui tata...se merita sa bagati bani in bicicletele alea in loc sa adunati si sa va luati un motor cand aveti permis? eu zic ca se merita (daca esti pasionat de scutere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Bah bunicu lui tata... in primul rand nu sunt biciclete...un scuter mi se pare mult mai "pus pe cauciucuri" decat un enduro sa zic. Aia chiar e bicicleta (mai ales alea de competitie in sala). Toata lumea stie ca nu se merita...dar poate tu nu ai un hobby, unul mai pacatos asa care necesita bani. Asa sunt si multi scuteristi. Mi se intamplase si mie...incepusem sa bag, si nu mai puteam sa ma opresc. Sti care e treaba? 90% din cei care tuneaza scutere sunt minori, nu-si pot lua permis. Multi din astia 90% sunt full de bani si nu au ce face cu ei....baga in scuter. 5% nu ii lasa parintii sa treaca la ceva mai mare (sa zic 125cc) si restul de 5% sunt copii batrani (si nu cu parere de rau, e frumos sa fi copil) si nu au ce face asa ca isi tuneaza scuterul. Am stat si eu de multe ori si m-am gandit merita? Bagi 2000 de euro intr-un scuter sa mearga 150-160 in blana, forjat la maxim cand poti sa-ti iei un 400 sau 600 mai vechi care... Asta pentru ahtiatii dupa viteza...unii o mai fac si din placere, pura placere de a schimba piesele cu mana lor si a-si crea propria configuratie. In ceea ce priveste fiabilitatea...fiabilitatea nu se simte, cand simti ceva se intampla instant. Fiabilitatea doar o constati cand ti-a murit motoru. Scuterele nu sunt in nici un caz facute pentru a fi tunate...nimic nu este facut pentru a fi tunat. Nici o fabrica nu va fi de acord ca ii tunezi produsul...aia inseamna ca o jignesti. Ca sa-ti raspund la intrebare...da, inlocuirea pieselor scade fiabilitatea motorului...nu cu mult pentru clasa medie(70 cc, toba sport, carb 19) dar pentru clasa racing fiabilitatea scade notabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 bah copiii lui tata...se merita sa bagati bani in bicicletele alea in loc sa adunati si sa va luati un motor cand aveti permis? Eu zic ca merita...din scuterele astea de care spuneti ca sunt "biciclete"se poate obtine un raport putere greutate de 1 cp/1kg la unul full tuning (cred ca yamaha r1 are asa raport ),si astfel o acceleratie incredibila.(de multe ori bate si un 600cmc pe 300metri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Tu vezi ma ce vorbesti? 1cp/1kg, aplicam regula de trei simpla, scuterul tau are 130 kg+60 tu(sa zic, eu sunt mai greu) adica ar trebui sa aiba 190 cai da? Unul full tuning are maxim 19, fullul fullului, prin abusurd. Adica 1 cp/10 kg maxim. La un scuter modificat cu bun simt e 1cp/20 kg si la un scuter normal 1cp/40 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Full tuning - Malossi - 24 de cai. ( Are zip-ul celui de la Scooter-Center ) Editat Martie 19, 2009 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Poate vi se pare S.F,dar se poate scoate si 35-40 cai,chiar si mai mult dar nu cu un set malossi,sunt set-uri cristofolini mai mari de 90cmc.Full tuning inseamna sa ai absolut totul schimbat,chiar si cadrul sa fie usurat,si rotile.De exemplu un zip,suzuki sepia sau un aprilia amico daca este gol numai cu cadrul si motorul nu cantareste mai mult de maxim 50 kg,sau se poate face si bicilindric cu 2 cilindri de 80cc ca asta: ....Asta inseamna full tuning sau si mai extrem: 4 cilindrii 350cmc si 112 cai nu zic ca i-mi fac eu, dar nu este imposibil de facut.p.s La calcularea raportului putere greutate nu incluzi si geutatea ta dupa cum stiu eu. Editat Martie 19, 2009 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Pai S.F S.F. Eu cand vorbesc de ceva, vorbesc de lucruri reale pe care le poti face tu. Adica vorbesc de un scuter ca cel de care zicea sorin (pun pariu ca nu are atatia cai...dar pentru vanzare ce nu face omul sau ca sa-si promoveze marfa), full malossi, sau polini sau ce vreti voi. Un moped dupa parerea mea se incadreaza in intervalul 40(sau cat au caprele sau drujbele) - 80. Seturile crtistofolini sunt pentru oameni fara minte, sau scuter in doi cilindri sau in patru. Ei nu au dovedit nimic cu video-ul ala, chiar mi-au aratat ca e foarte najpa acel scuter si nu-si are rostu. Hemi poti neglija greutatea soferului la o masina pe la 1300 kg sau 2 tone, sau oricum de-astea mari unde reprezinta foarte putin aceasta din masa totala a masinii. La un scuter unde greutatea ta este pana si 100% din greutatea scuterului(sunt oameni si de 120 kg) sau na, mai putin 80%, este de luat in seama. Ca pana la urma, determini raportul cand mergi pe el, ca asta te intereseaza, cum trage cu tine, nu cum trage pe stand sau cand merge singur (daca se poate asa ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) Un scuter modificat chiar asa ca alea de pe youtube chiar nu isi au rostul numai daca ai ffff multi bani si nu vrei sa il folosesti numai la curse,dar oricum dupa parerea mea merita sa modifici un scuter,nimic nu se compara cu un scuter modificat pt ca is foarte usoare,si scoti performante chiar foarte bune din el,de exemplu eu nu imi vand scuterul sa imi iau ceva mai mare pt ca imi ajunge 110-120 cat pot sa scot din scooter daca il modific.Scooter rullzzz!!! Editat Martie 20, 2009 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Daca il modifici iti va creste consumul foarte mult.Mai bine iti iei un 125cc si scoti aceleasi performante.Dar asta depinde de tine ce vrei sa faci. Daca ai bani si ceva cunostinte in mecanica, spor la munca Daca il modifici iti va creste consumul foarte mult.Mai bine iti iei un 125cc si scoti aceleasi performante dar cu un consum mai mic.Dar asta depinde de tine ce vrei sa faci. Daca ai bani si ceva cunostinte in mecanica, spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) Full tuning - Malossi - 24 de cai. ( Are zip-ul celui de la Scooter-Center ) Daca te referi la cei din Romania. Ai 2 greseli: 1)e Scuter-Centre (Scooter-Center e ala din Germania) 2)ala de care zici tu este NRG-ul(Typhoon,sau ce-o fii...) Zip-ul din poze este 49 (cel putin la Mol Scooter Cup,a fost 49) _________Aia mica______________________Aia mare_________ Editat Martie 21, 2009 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 daca un scooter o sa se pise pe un r1 pe 300 metri eu ii dau mobra mea scuteristului respectiv. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.