grex Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 problema e in felul urmator. gsxr 1000, din 2004 a mers fara probleme pana ieri cand la pornire da pe display F1 in dreptul uleiului si ramane becul de ulei aprins care sa fie faza? nivelul la ulei este un pic catre minim. sa fie asta cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mh1 Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Nu este F1, ci Fi (Fuel injection). In prima faza incearca sa-i cureti filtrul de aer, daca nu se stinge te mai indrumam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Faul indicator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 6, 2010 Autor Share Postat August 6, 2010 F i sau F 1 ceva de genul asta, ideea e ca motorul porneste, dar nu se stinge becul de ulei. sa fie senzorul sau pompa de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 cred ca trebuie sa treci pe la un service care sa iti verifice asta daca nu se stinge chiar cand urci in ture inclin sa cred ca e senzorul dar nu as miza pe asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 F i sau F 1 ceva de genul asta, ideea e ca motorul porneste, dar nu se stinge becul de ulei. sa fie senzorul sau pompa de ulei? este fault indicator si cand apare sta si becul ala rosu aprins ,poate fi orice ,ai sub sa o mufa pt diagnosticare cu 2 fire(in cazul tau cred) pui contactul pornesti moto si cu un fir faci contact intre cele doua fire de la mufa respectiva ,in acel moment pe ceas va aparea un cod de genul C 23 sa zicem , te uiti in manual si vezi exact ce inseamna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 6, 2010 Autor Share Postat August 6, 2010 este fault indicator si cand apare sta si becul ala rosu aprins ,poate fi orice ,ai sub sa o mufa pt diagnosticare cu 2 fire(in cazul tau cred) pui contactul pornesti moto si cu un fir faci contact intre cele doua fire de la mufa respectiva ,in acel moment pe ceas va aparea un cod de genul C 23 sa zicem , te uiti in manual si vezi exact ce inseamna . multumesc frumos. bun raspuns, mai citisem undeva pe un site de afara chestia asta, dar acolo intelesesem ca imi trebuie un aparat special sa-l leg la mufa aia(genul de calc de diagnoza). merge si cu 2 fire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 merge cu un singur fir sau o agrafa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 6, 2010 Autor Share Postat August 6, 2010 am gasit 3 mufe libere, care este cea la care unesc pinii? eu inclin sa cred ca cea mica alba, are 2 fire. este corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 da, una mica alba in care intra doar doua fire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 6, 2010 Autor Share Postat August 6, 2010 am incercat la cea mica alba cu 2 fire si face scurt intre ele si mi-a ars siguranta principala (30A). inclin sa cred ca e cealalta alba, mai mare dar cu 4 fire. cel mai bine o sa duc la un service, ideea e ca tot acolo ajungea, m-am uitat la cati senzori are si cu siguranta nu faceam fata, dar macar stiam ce are, sa nu ma abureasca cei de la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Mufa cea mica alba pini dispusi unul sub altul in margine. NU BAGA IN MUFA CU 8 PINI NEAGRA!!!!!!!!!! Este mufa de remapare (Yoshplug) si este in directa legatura cu cdi ,il arzi si costa ceva bani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Ai verificat sigurantele??actuatorul functioneaza?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 7, 2010 Autor Share Postat August 7, 2010 Mufa cea mica alba pini dispusi unul sub altul in margine.NU BAGA IN MUFA CU 8 PINI NEAGRA!!!!!!!!!! Este mufa de remapare (Yoshplug) si este in directa legatura cu cdi ,il arzi si costa ceva bani! care? cea din a doua imagine, aia alba mai mare un pic?? nu am incercat la ea, are 4 fire de intra. la aia neagra nu am umblat(doar poza). mai este cea mica din prima poza, am incercat dar face scurt, sigur nu e aia. Mesaj completat Ai verificat sigurantele??actuatorul functioneaza?? sigurantele sunt toate verificate. ce e actuator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 buh.... uite aici manualul: http://rs326.rapidshare.com/files/10296637...vice_Manual.pdf la mine era undeva sub saua pasagerului si avea un mic capacel de cauciuc.... ce-i drept eu am coada modificata si sunt facute unele improvizatii acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 (editat) Frate,e greu sa iti explicam pe forum,nu ai pe nimeni prin oras care sa se priceapa??Ca vad ca nu esti din bucuresti,daca poti da o fuga pana aici te ajut io!!! cand dai cheia pe on are zgomotu de pompa,la tine se mai aude? Editat August 7, 2010 de Fan333 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 7, 2010 Autor Share Postat August 7, 2010 Frate,e greu sa iti explicam pe forum,nu ai pe nimeni prin oras care sa se priceapa??Ca vad ca nu esti din bucuresti,daca poti da o fuga pana aici te ajut io!!! cand dai cheia pe on are zgomotu de pompa,la tine se mai aude? pompa se aude, motorul porneste, doar apare FI la 3 sec si sta becul rosu aprins. da-mi pe pm nr de tel ca oricum motorul o sa vina in buc la un service. asa ca poti sa te uiti si tu la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.