Sari la conținut

pompa ulei = F1 si sta becul aprins


grex
 Share

Postări Recomandate

problema e in felul urmator.

gsxr 1000, din 2004 a mers fara probleme pana ieri cand la pornire da pe display F1 in dreptul uleiului si ramane becul de ulei aprins

care sa fie faza? nivelul la ulei este un pic catre minim. sa fie asta cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F i sau F 1 ceva de genul asta, ideea e ca motorul porneste, dar nu se stinge becul de ulei. sa fie senzorul sau pompa de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca trebuie sa treci pe la un service care sa iti verifice asta

daca nu se stinge chiar cand urci in ture inclin sa cred ca e senzorul dar nu as miza pe asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F i sau F 1 ceva de genul asta, ideea e ca motorul porneste, dar nu se stinge becul de ulei. sa fie senzorul sau pompa de ulei?

este fault indicator si cand apare sta si becul ala rosu aprins ,poate fi orice ,ai sub sa o mufa pt diagnosticare cu 2 fire(in cazul tau cred) pui contactul pornesti moto si cu un fir faci contact intre cele doua fire de la mufa respectiva ,in acel moment pe ceas va aparea un cod de genul C 23 sa zicem , te uiti in manual si vezi exact ce inseamna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este fault indicator si cand apare sta si becul ala rosu aprins ,poate fi orice ,ai sub sa o mufa pt diagnosticare cu 2 fire(in cazul tau cred) pui contactul pornesti moto si cu un fir faci contact intre cele doua fire de la mufa respectiva ,in acel moment pe ceas va aparea un cod de genul C 23 sa zicem , te uiti in manual si vezi exact ce inseamna .

multumesc frumos.

bun raspuns, mai citisem undeva pe un site de afara chestia asta, dar acolo intelesesem ca imi trebuie un aparat special sa-l leg la mufa aia(genul de calc de diagnoza). merge si cu 2 fire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit 3 mufe libere, care este cea la care unesc pinii? eu inclin sa cred ca cea mica alba, are 2 fire. este corect?

post-448-1281109659_thumb.jpg

post-448-1281109738_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat la cea mica alba cu 2 fire si face scurt intre ele si mi-a ars siguranta principala (30A). inclin sa cred ca e cealalta alba, mai mare dar cu 4 fire. cel mai bine o sa duc la un service, ideea e ca tot acolo ajungea, m-am uitat la cati senzori are si cu siguranta nu faceam fata, dar macar stiam ce are, sa nu ma abureasca cei de la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufa cea mica alba pini dispusi unul sub altul in margine.

NU BAGA IN MUFA CU 8 PINI NEAGRA!!!!!!!!!!

Este mufa de remapare (Yoshplug) si este in directa legatura cu cdi ,il arzi si costa ceva bani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufa cea mica alba pini dispusi unul sub altul in margine.

NU BAGA IN MUFA CU 8 PINI NEAGRA!!!!!!!!!!

Este mufa de remapare (Yoshplug) si este in directa legatura cu cdi ,il arzi si costa ceva bani!

care? cea din a doua imagine, aia alba mai mare un pic?? nu am incercat la ea, are 4 fire de intra. la aia neagra nu am umblat(doar poza).

mai este cea mica din prima poza, am incercat dar face scurt, sigur nu e aia.

Mesaj completat

Ai verificat sigurantele??actuatorul functioneaza??

sigurantele sunt toate verificate. ce e actuator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buh....

uite aici manualul: http://rs326.rapidshare.com/files/10296637...vice_Manual.pdf

 

la mine era undeva sub saua pasagerului si avea un mic capacel de cauciuc.... ce-i drept eu am coada modificata si sunt facute unele improvizatii acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate,e greu sa iti explicam pe forum,nu ai pe nimeni prin oras care sa se priceapa??Ca vad ca nu esti din bucuresti,daca poti da o fuga pana aici te ajut io!!!

 

cand dai cheia pe on are zgomotu de pompa,la tine se mai aude? Editat de Fan333
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate,e greu sa iti explicam pe forum,nu ai pe nimeni prin oras care sa se priceapa??Ca vad ca nu esti din bucuresti,daca poti da o fuga pana aici te ajut io!!!

 

cand dai cheia pe on are zgomotu de pompa,la tine se mai aude?

pompa se aude, motorul porneste, doar apare FI la 3 sec si sta becul rosu aprins. da-mi pe pm nr de tel ca oricum motorul o sa vina in buc la un service. asa ca poti sa te uiti si tu la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...