Admin l.u.v Postat August 13, 2010 Admin Share Postat August 13, 2010 Am un Burgman 650. Are roti de 14 pe spate si 15 pe fata. Totul super la el, dar daca ma deranjeaza ceva este faptul ca-i foarte sensbil la asperitatile drumului, in sensul ca simte cam orice denivelare. Ceva in genul motoarelor sport. Am inteles ca toate sunt cam la fel din cauza rotilor de diametru mic. Zilele trecute cineva mi-a spus ca a citit un topic pe un site dedicat modelului cum ca daca-i schimbi amortizoarele cu unele aftermarket treaba se schimba in sensul bun. Amortizoarele stock au cinci trepte de reglaj, sunt pe prima dar tot este destul de dur. Pt.o pereche de amortizoare trebuie sa scoti din buzunar in jur de 380 euro(IKON) sau 7/800 la Wilbers. Doua intrebari : -Daca investesc banii astia pot spera ca viitoarele amortizoare sa fie mai moi, confortul sa sporeasca, sau arunc banii degeaba? Nu ma deranjeaza altceva, pe curbe sta bine, nu pompeaza, indiferent de viteza.Singurul motiv este cel legat de confort. Ce parere aveti? -Pe fata uleiul din furci se schimba odata la doi ani, daca il schimb amortizoarele pot deveni mai moi? Altfel spus, daca uleiul din ele isi pierde din propietati cum se manifesta fata? Se inmoaie, se intareste? Multumesc frumos pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 salutare in general atat amortizoarele complete cat si arcurile aftermarket sunt mult mai tari decat cele originale. pe fata mai poti inmuia putin cu un ulei mai fluid. pe spate e mai greu ar trebui schimbat cel putin arcul. desi ma indoiesc ca o sa poti avea vreodata un scuter care sa nu scuture pe denivelari. daca reusesti sa il faci suficient de moale sar putea sa piarda si tinuta de drum. nu prea ai multe solutii, si orice ai face o sa fie si un revers al medaliei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 bine ai venit in lumea maxi-scuteristilor. cu rotile astea nu prea ai ce sa faci,daca-l faci enduro in curbe te pierzi,asa ca... P.S. chiar sunt curios sa vad daca reusesti vreo imbunatatire,eu unul m-am resemnat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 13, 2010 Autor Admin Share Postat August 13, 2010 Cam asa ceva gandeam si eu, dar vroiam sa aud pareri ale unor cunoscatori. Banuiam ca nu prea am alternative, prin urmare va ramane asa cum l-a facut mama lui. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Vezi si de jocul la bucsi din capurile amortizoarelor, rulmenti la jug sau asa. Acelasi sentiment de autobuz dela comunist lung, cu burduf la mijloc de se indoia am avut si eu. Problema era rotula de la telelever. Acu stiu ca stii care e treaba cu teleleveru' da vezi de bucsile alea prima data inainte de suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 13, 2010 Autor Admin Share Postat August 13, 2010 Nu, totul este in parametri, rulmentii sunt ok, bucsile la fel. Dealtfel daca aveam asa ceva trebuia sa sesizez bataie sau clampaneala pe franare, ceea ce nu este cazul. Singurul motiv este rigiditatea de motor ss ale amortizoarelor si am crezut ca se poate imbunatati treaba asta, dar se pare ca nu am ce-i face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Nu stiu daca iti este familiar termenul de "fork emulators" dar, avand in vedere ca nu vrei sa investesti prea mult, cred ca este ceea ce cauti. http://www.reactivesuspension.com/forks.php Scroll down pana la "Cartridge Emulators (for damper rod kits)" - SUZUKI BURGMAN 650. Ceva instructiuni de montare si impresii gasesti la... http://burgmanusa.com/forums/viewtopic.php?p=314111#p314111 Daca nu poti regla "sag"-ul corect prin comprimarea arcurilor in zona de tensiune maxima sau minima de cca 35-75%, ai nevoie de altele cu alta rata de comprimare, functie de greutatea ta. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 18, 2010 Autor Admin Share Postat August 18, 2010 Ma gandeam eu ca cea mai tehnica explicatie va veni de la tine Multumesc frumos tie si la toata lumea, acum lucrurile sunt clare.. O zi buna la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.