Patrick_M Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 (editat) Am postat aici pt ca vreau mai multe pareri si poate ca nu toti off-roaderii si nu numai citesc topicul de bmw. Deci, dupa accident, trebuie sa pun un ghidon nou. Am intrat pe Loius si am gasit 2 si anume un TRW ( pun si codurile) si un Fehling. Pt enduro-touring merg? Mentionez ca fac si enduro cu motorul. Un sfat m-ar ajuta. Multumesc anticipat TRW - 10021242 si Fehling - 10021165. In poza, trw este cel cu bara transversala? detasabila. Editat August 14, 2010 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 (editat) Ia-l pe cel cu bara transversala sudata. Este mult mai rigid si implicit rezistent. Bara transversala demontabila micsoreaza putin vibratiile din ghidon si poti monta pe ea GPS, priza 12V, afisaj ungator, etc, dar cam atat. Editat August 14, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 (editat) Ia unul cat mai gros in carne. Tenerele m-am saturat de cate ori am picat cu el si nu s-a deplasat 1 mm ghidonul. Probabil ca marea parte a socului era incasata de alte componente... . La XT-ul de 350 prima cazatura l-a indoit de parca era din plastilina. Execrabila piesa, parca era o chinezarie. Asa ca sunt in aceeasi situatie ca si tine. Mor de drag cand ma gandesc la operatiunea de montare. De-abia am terminat-o si trebuie sa pun iar cheia pe ea. Am studiat intr-un magazin moto un ghidon de la TRW. Costa 160 ron, nu avea bara transversala, dar era suficient de gros - undeva la 2.5 - 3 mm. Editat August 14, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Transversala detasabila = estetic. Dar daca are suruburi nu e detasabila. De exemplu, ghidoanele renthal au surub acolo insa scrie clar in instructiuni ca NU trebuie demontata si ca ghidonul trebuie inlocuit daca se desface odata piesa respectiva. Nu ma apuc eu sa reinventez roata si sa analizez de ce au zis asta. Dupa ce am vazut ghidoane de 22 indoite pe banda, am trecut la 28. Astea sunt mai rezistente Pana acu insa am indoit un twinwall cand m-a infipt un jeep intr-o bordura. In rest la trante usoare n-a avut nicio treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 ce ti-ai luat pana la urma? si mie imi trebuie ghidon, dar as vrea ceva mai scurt, ca la ST, de 730-750mm. abm aduce cineva in ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 ABM Romania Next Level Distribution SRL Victor Nemese Sector 2, Str. Ruschita Nr. 31, 021946 Bukarest Tel: +4021 2675676 Fax: +4021 2675686 E-Mail: victor@amckart.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2010 Autor Share Postat Septembrie 28, 2010 L-am luat pe primul Fehlig si e mai inalt si mai lat. A trebuit taiat din el s-a ajunga comenzile,dar in teren ca conta inaltimea pt mine. Am 1,92 si trebuia mai inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 (editat) Explica-mi si mie te rog, cum ai taiat din ghidon ? Editat Septembrie 28, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2010 Autor Share Postat Septembrie 28, 2010 1,5 cm dintr-o parte si din alta. Scurtat, mai bine zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Eu tot nu inteleg pentru ce ai facut asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2010 Autor Share Postat Septembrie 28, 2010 La virare maxima, comenzile stateau tensionate sau nu ajungeau. Cablurile, furtun toate stateau tensionate sau nu ajungeau. Ghidonul nou era si mai inalt si mai lat. Am preferat sa il las inalt si sa mai tai din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.