Dimethylmercury Postat August 12, 2006 Share Postat August 12, 2006 Salutare! M-am luat si eu un carb K65 nou (modelul vechi) pt. Simsonul meu. Voi ce reglaje folositi la el? Ma intereseaza in special pozitia acului de dozaj. Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 15, 2006 Autor Share Postat August 15, 2006 (editat) Azi am incercat sa "instalez" carbul pe Simsonica... Rezultatul era cam prost. Cand pornem cu ea, o turam, ea murea. Am incercat cuiul de sacina pe cea mai joasa pozitie (crestatura superioara a acului) si cu una mai sus. Bujia in ambele cazuri era neagra. Acu banuiala mea ar fi ca neagra era bujia doar din cauza amestecului nereglat bine pt. relanti iar la mers benzina era prea putina si ar trebui sa mai ridic acul. Astept pareri. P.S. Am jiglere de 165 de sarcina si 250 de soc. Editat August 15, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 26, 2006 Autor Share Postat August 26, 2006 Mai toti recomandati k65 pt Simson si tineti secret modul in care il reglati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 Pai eu am k65 cu jigloarele de pe ij planeta 5.mai mult nu stiu sa iti zic pana nu il desfac sa vad ce scrie pe ele.Cat despre reglaje nu iti pot spune prea multe,aici nefiind vorba de egoism sau mai stiu eu ce,ci de propria ureche si cred ca fiecare motor merge in felul lui...asculta-l si regleaza-l.eu nu am mai umblat de mult pe la el si atunci cand voi umbla(ca trebuie sa curat carbul neaparat) si il voi regla si porni iti voi spune toate detaliile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 27, 2006 Autor Share Postat August 27, 2006 Mersi anticipat. Intrebarea nu vine din lene si din "lipsa de auz", ci doar din motiv ca nu reusesc sa-l reglez sa mearga nicicum si ma gandeam ca poate am ceva diferit fata de k65-urile care merg asa bine pe Simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 simsonul tau e cel de la tirgu jiu cumva ?? daca este el sa il stapinesti sanatos sa muncit destul de mult la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 27, 2006 Autor Share Postat August 27, 2006 (editat) Da, e din Tg. Jiu. Probabil s-a muncit mult la el, dar in motor s-a muncit de catre un cioban sau tamplar in cel mai bun caz. Trebuia refacut de la A la Z. Editat August 27, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 daca te intereseaza, am un carb de minsk, nou-nout, care vine fara nici o modificare la simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 28, 2006 Autor Share Postat August 28, 2006 Asa m-i s-a spus si de K65.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 (editat) shi tzi s-a mai spus shi de mikuni, dar se pare ca vrei tu neaparat sa itzi batzi capul cu k-urile alea ruseshti care nu fac nici o treaba.la mikuni nu ai de facut nici un reglaj, in afara de a seta relanti-ul la ce turatzie doreshti. Editat August 28, 2006 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 28, 2006 Autor Share Postat August 28, 2006 (editat) Eu nu vreau sa-mi bat capul. Chestia e ca am dat banii pe un carb nou pe care nu as vrea sa-l pastrez in dulap. Daca as gasi la cine sa-l dau, l-as da si as lua altul. Un pret in PM poti sa-mi trimiti, te rog?. Multam! Editat August 28, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Mai toti recomandati k65 pt Simson si tineti secret modul in care il reglati? Uomu' nu-i nici un secret. Reglezi sibarul de aer(sau paharul care regleaza debitul de aer , cai vorba de K68...) sa fie putin deschis.Putin! 0.3/0,5mm! Nivelul la vre0 5-8mm sub buza paharului( o sa vezi mai incolo daca tre sa faci ajustari). Surubul de relanti, dupa ce l-ai inchis complet, il deschizi 2-3 ture, si apoi incerci sa pornesti motorul.Dai vreo 100 de pedale , il pornesti , si incerci sa-l ti din acceleratie sa nu moara si incerci prima data sa reglezi pozitia paharului.Gasesti pozitia in care merge fara sa mai umbli la acceleratie, si-l lasi sa se incalzeasca vreo 5 minute... Apoi inchizi sibarul de aer incet si incerci sa cresti la loc turatia din jiglorul de aer de la relanti.Faci treaba asta cu grija ascultind motorul , tot reduci turatia din sibar si incerci sa o cresti din relanti... Cind nu mai mere, inchizi surubul de relanti 1/2, 1/3 ture si ajustezi ce a mai ramas din pozitia paharului, si gata. S-ar putea sa nu merga fara filtru de aer, si oricum cu filtrul cu car reglezi cu ala va trebui sa si functionezi. Reglajele ulterioare le faci dupa ce vezi cum mere, cum arata bujia , cum trage in toate regimurile.K68 cu litera pentru Nipru sau Ural , cred ca este cam mare pentru simson, si s-ar putea sa dea prea mult titei in regimuri mai mari de 60%.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 28, 2006 Autor Share Postat August 28, 2006 (editat) Cred ca e K65 de Nipru, pt ca e K65 C. Din cate am citit E-ul e pt. IZH si ala merge bine. Problema nu era cu reglajele astea fine ci cu faptul ca daca porneai, o accelerai, ea murea. Scotem bujia si arata ca o bucata de carbune . O sa incerc sa duc carbul inapoi la nea' Vultur care m-i l-o vandut pe post de carb de IZH... Editat August 28, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Cred ca e K65 de Nipru, pt ca e K65 C. Din cate am citit E-ul e pt. IZH si ala merge bine. Problema nu era cu reglajele astea fine ci cu faptul ca daca porneai, o accelerai, ea murea. Scotem bujia si arata ca o bucata de carbune . O sa incerc sa duc carbul inapoi la nea' Vultur care m-i l-o vandut pe post de carb de IZH... pai regleza-l ! scade nivelul.. K63, k62, K65, merg pe simson cu setul de jigloare pt minsk, si cu acea litera care sa corespunda pt minsk.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 28, 2006 Autor Share Postat August 28, 2006 As regla nivelul, dar nu are reglaj... Nu stiu la K68 cum e dar la asta nu se poate regla. Jiglerul de sarcina l-as schimba dar habar n-am cu ce marime sa-l schimb. Acum e de 165 (sau 166, nu mai tin minte exact). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 cum sa nu se poata regla? vezi mai omule ca plutitoru' are o bucata de tabla de care se agata si cuiul pontou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 30, 2006 Autor Share Postat August 30, 2006 (editat) Ei, eu ma gandeam la ceva mai civilizat... Cu aceasi rationament mai pot indoi cu un baros cadrul sa se schimbe unghiul la motor si in consecinta sa se modifice nivelul. Era prima mea intalnire cu o piesa ruseasca, deci nu stiam ca asa e modelu' Editat August 30, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 ei... asa e el facut! indoi tabla aia si il reglezi... cica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 salve Mikulaish! vad ca si altii ti-au dat aceleasi raspunsuri la aceleasi intrebari pe care mi le-ai adresat prim PM. si vad ca tot nelamurit esti... fa si tu ce am facut si noi, posesorii de simsoane cu K65 sau K6...! si anunta-ne cum merge treaba! dupa parerea mea, reglajele nu sunt complicate. important e ca surubul de aer sa fie deschis doar 90 de grade! este cea mai mare diferenta fata de reglajul normal ce se face si pe minsk, unde se deschide vreo trei ture (3x360 de grade!)! faza cu plutitorul e exact cum s-a mai spus si mai sus: indoi pur si simplu tabla aceea in asa fel incat sa inchida cuiul pontou inainte sa dea pe-afara la supraplin. asta e! ti-am zis: carbu sta vertical pe minsk iar pe simson putin aplecat. gandeste-te ca e un trish ce faci, nu te sfii sa faci mici modificari! si indoitul tablei chiar ca e o modificare mica.... nici n-as numi-o modificare... spune-ne ce iese! daca cu reglajele pe care ti le-am descris noi p-aci nu merg si nu merg nici d'al dracu', probabil ca mai ai ceva probleme cu aprinderea... oricum, zi-ne si noua ce se intampla dupa surubareala! sosea uscata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 ...cu mare grija la indoitul tablei , pentru ca in zona aia cedeaza si se inunda plutitorul!.Foloseste un cleste mic cu virfuri ca sa tii contra, si nu o indoi direct din plastic. Eu am folosit o flasa intermediara in forma de pana care corecteaza pozitia carburatorului(oricum la prinderea inclinata nici nu-ti mai prea ramine loc pentru cablu de actionare. La cit sta de inclinat in mod normal, trebuie un nivel destul de jos in cuva , ca altfel iti inunda cilindrul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 Mersi f fain de raspunsuri. Cand e vremea un pic mai putin nasoala, ma apuc si il reglez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.