Sari la conținut

Reglaj Carburator


Dimethylmercury
 Share

Postări Recomandate

Azi am incercat sa "instalez" carbul pe Simsonica... Rezultatul era cam prost. Cand pornem cu ea, o turam, ea murea. Am incercat cuiul de sacina pe cea mai joasa pozitie (crestatura superioara a acului) si cu una mai sus. Bujia in ambele cazuri era neagra. Acu banuiala mea ar fi ca neagra era bujia doar din cauza amestecului nereglat bine pt. relanti iar la mers benzina era prea putina si ar trebui sa mai ridic acul. Astept pareri.

P.S. Am jiglere de 165 de sarcina si 250 de soc.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pai eu am k65 cu jigloarele de pe ij planeta 5.mai mult nu stiu sa iti zic pana nu il desfac sa vad ce scrie pe ele.Cat despre reglaje nu iti pot spune prea multe,aici nefiind vorba de egoism sau mai stiu eu ce,ci de propria ureche si cred ca fiecare motor merge in felul lui...asculta-l si regleaza-l.eu nu am mai umblat de mult pe la el si atunci cand voi umbla(ca trebuie sa curat carbul neaparat) si il voi regla si porni iti voi spune toate detaliile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shi tzi s-a mai spus shi de mikuni, dar se pare ca vrei tu neaparat sa itzi batzi capul cu k-urile alea ruseshti care nu fac nici o treaba.la mikuni nu ai de facut nici un reglaj, in afara de a seta relanti-ul la ce turatzie doreshti.

post-1567-1156746770_thumb.jpg

Editat de kerosen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai toti recomandati k65 pt Simson si tineti secret modul in care il reglati? :ok:

Uomu' nu-i nici un secret.

Reglezi sibarul de aer(sau paharul care regleaza debitul de aer , cai vorba de K68...) sa fie putin deschis.Putin! 0.3/0,5mm!

Nivelul la vre0 5-8mm sub buza paharului( o sa vezi mai incolo daca tre sa faci ajustari).

Surubul de relanti, dupa ce l-ai inchis complet, il deschizi 2-3 ture, si apoi incerci sa pornesti motorul.Dai vreo 100 de pedale , il pornesti , si incerci sa-l ti din acceleratie sa nu moara si incerci prima data sa reglezi pozitia paharului.Gasesti pozitia in care merge fara sa mai umbli la acceleratie, si-l lasi sa se incalzeasca vreo 5 minute...

Apoi inchizi sibarul de aer incet si incerci sa cresti la loc turatia din jiglorul de aer de la relanti.Faci treaba asta cu grija ascultind motorul , tot reduci turatia din sibar si incerci sa o cresti din relanti...

Cind nu mai mere, inchizi surubul de relanti 1/2, 1/3 ture si ajustezi ce a mai ramas din pozitia paharului, si gata. S-ar putea sa nu merga fara filtru de aer, si oricum cu filtrul cu car reglezi cu ala va trebui sa si functionezi.

Reglajele ulterioare le faci dupa ce vezi cum mere, cum arata bujia , cum trage in toate regimurile.K68 cu litera pentru Nipru sau Ural , cred ca este cam mare pentru simson, si s-ar putea sa dea prea mult titei in regimuri mai mari de 60%....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e K65 de Nipru, pt ca e K65 C. Din cate am citit E-ul e pt. IZH si ala merge bine. Problema nu era cu reglajele astea fine ci cu faptul ca daca porneai, o accelerai, ea murea. Scotem bujia si arata ca o bucata de carbune :ok: . O sa incerc sa duc carbul inapoi la nea' Vultur care m-i l-o vandut pe post de carb de IZH...

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e K65 de Nipru, pt ca e K65 C. Din cate am citit E-ul e pt. IZH si ala merge bine. Problema nu era cu reglajele astea fine ci cu faptul ca daca porneai, o accelerai, ea murea. Scotem bujia si arata ca o bucata de carbune :ok: . O sa incerc sa duc carbul inapoi la nea' Vultur care m-i l-o vandut pe post de carb de IZH...

pai regleza-l !

scade nivelul..

K63, k62, K65, merg pe simson cu setul de jigloare pt minsk, si cu acea litera care sa corespunda pt minsk..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve Mikulaish!

vad ca si altii ti-au dat aceleasi raspunsuri la aceleasi intrebari pe care mi le-ai adresat prim PM. si vad ca tot nelamurit esti... fa si tu ce am facut si noi, posesorii de simsoane cu K65 sau K6...! si anunta-ne cum merge treaba! dupa parerea mea, reglajele nu sunt complicate. important e ca surubul de aer sa fie deschis doar 90 de grade! este cea mai mare diferenta fata de reglajul normal ce se face si pe minsk, unde se deschide vreo trei ture (3x360 de grade!)! faza cu plutitorul e exact cum s-a mai spus si mai sus: indoi pur si simplu tabla aceea in asa fel incat sa inchida cuiul pontou inainte sa dea pe-afara la supraplin. asta e! ti-am zis: carbu sta vertical pe minsk iar pe simson putin aplecat. gandeste-te ca e un trish ce faci, nu te sfii sa faci mici modificari! si indoitul tablei chiar ca e o modificare mica.... nici n-as numi-o modificare...

spune-ne ce iese! daca cu reglajele pe care ti le-am descris noi p-aci nu merg si nu merg nici d'al dracu', probabil ca mai ai ceva probleme cu aprinderea... oricum, zi-ne si noua ce se intampla dupa surubareala!

sosea uscata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cu mare grija la indoitul tablei , pentru ca in zona aia cedeaza si se inunda plutitorul!.Foloseste un cleste mic cu virfuri ca sa tii contra, si nu o indoi direct din plastic.

Eu am folosit o flasa intermediara in forma de pana care corecteaza pozitia carburatorului(oricum la prinderea inclinata nici nu-ti mai prea ramine loc pentru cablu de actionare.

La cit sta de inclinat in mod normal, trebuie un nivel destul de jos in cuva , ca altfel iti inunda cilindrul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...