eugen_77 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) Salutari la audienta! In primul rand, imi cer scuze din start pentru lansarea acestui topic, dar era impetuos necesar. Dupa ce am citit mare parte din topicurile lansate de catre "batranii lupi de mare" ai motociclismului autohton, am zis ca "incercarea moarte n-are" si sa incerc "sa dau si eu cu bata in balta". Cu mentiunea ca si eu mi-am facut "ucenicia" motorizata cu o Mobra Super 50 din`77, pe care am refacut-o total, urmata de un IJ din `60, Minsk, si de multe altele, si ca am crescut in atas-ul de Ural al unor prieteni de familie, mi s-a nazarit sa-mi iau iar si o socialista pe care sa o ingrijesc cum stiu eu mai bine, doar pentru linistea sufletului si cultivarea spiritului creativ. Chiar daca am avut si touring, chopper sau speed, si m-am oprit momentan la Transalpina, nu inseamna ca nu imi plac inca mobrele cu care am crescut. Deci, as fi vrut sa schimb druma de piese ce mi-a mai ramas din dezmembrarea unui Kawasaki GPZ600R din 1985, respectiv cadru cu Carte RO (radiata din 2006 de singurul propietar), furca, bascula, roti complete cu discurile de frana nedemontate (inca), carene complete, rezervor, far, stop spate, ceva scarite, motor demontat din care inca mai sunt: vibrochen, biele, cartere, cilindru, cutie de viteze completa, frai pornire, lant primar de distributie, alternator, volanta, electromotor Mitsuba, instalatia electrica, comenzi electrica....si multe alte piese ramase inca nevandute, altele s-au mai dat.....cu o socialista functionala, de preferat ar fi fost si cu atas, si inmatriculata, cu acte, nu conteaza partea estetica, pt ca vopsirea va fi placerea mea personala....gen Ij, Nipra, Ural, Jawa, Mz.... Daca potentialul cumparator ar fi din Bucuresti, cu atat mai bine. Stiu foarte bine cat valoreaza si piesele detinute, insa nu am pretentia sa le evaluez la justa lor valoare, ci vreau doar sa imi eliberez garajul, si sa fac loc batranei doamne ce va sa vina...si sa nu mai stau toata ziua sa le trimit diversilor clienti...drumuri, telefoane, timp consumat...Practic dau tot ceea ce am ramas de la motoreta, daca batrana doamna dovedeste ca porneste, functioneaza, si are "certificatul de nastere" la purtator. Prin urmare, astept ofertele voastre pe forum, pe adresa de mail eugenkawa@yahoo.com, sau la nr de telefon 0745.303.877. Atasez si ceva poze...in mare parte piesele din poze inca le mai am...altora inca nu le-am facut deloc...motoreta a fost functionala in momentul dezemebrarii...dar acum este practic incompleta... Ofer si solicit seriozitate. Cu respect. Editat August 24, 2010 de eugen_77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Auleo..inmatriculata, cu atas...eventual sa aiba si mitraliera... Topic de distractie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ...Stiu foarte bine cat valoreaza si piesele detinute, insa nu am pretentia sa le evaluez la justa lor valoare, ci vreau doar sa imi eliberez garajul... ..si cam ce valoare au? N-ar fii mai bine sa le vinzi si sa-ti cumperi apoi motorul pe care-l vrei? O "batrana" in functiune gasesti rapid... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat August 24, 2010 Autor Share Postat August 24, 2010 Auleo..inmatriculata, cu atas...eventual sa aiba si mitraliera...Topic de distractie. As I sad...my lord.. Pt elucidare, atasez ceva poaze: Mesaj completat ..si cam ce valoare au? N-ar fii mai bine sa le vinzi si sa-ti cumperi apoi motorul pe care-l vrei? O "batrana" in functiune gasesti rapid... Dupa cum probabil cunoasteti, sa ma exprim mai bine, valoarea motoretei, dupa ceea ce spune piata moto de pe meleaguri autohtone, in concordanta cu doleantele mele, variaza intre 200-500 euri, negociabil, asa cum se obisnuieste...in functie de fier, si de inima celui ce vinde. Concluzia referitoare la valoarea pieselor, am sa va rog sa o apreciati ca un raport cerere/oferta. Sa auzim de bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 sal numai toba cu cat il vinzi si eventual farul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat August 24, 2010 Autor Share Postat August 24, 2010 P.S.:Ms de sfat. Si, ca o adaugire, motoreta o vreau doar pt la tara, ca o mini-distractie de week-end, intrucat am un copil destul de mic (3 ani), si pe care imi este teama sa-l plimb cu Transalp-ul pe campuri...cu atv-ul adoarme de obicei. Mesaj completat sal numai toba cu cat il vinzi si eventual farul? Salut. Preturile, ca sa se vanda, sunt: - toba (evacuarea completa) 100 euro - este din Inox, MOTAD, facuta in UK, se prinde pe scarita dreapta spate finala, am trecut RAR-ul cu ea; - farul (are fasungurile si becurile, respectiv lumini intalnire, drum si pozitie) 120 ron. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 De ce sa fie topic de distractie... Chiar ma tenteaza. O sa studiez si eu piata si o sa iti dau un raspuns mai exact peste cateva zile... pe privat, ca sa tinem "shacalii" in suspans... Pot oferii la schimb un Simson Sport cu atas, cel mai jalnic Simson pe care l-am vazut in viata mea. Nu are rost sa ne invartim dupa deget... Chiar este cel mai jalnic Simson care l-am vazut in viata mea. Este exact motivul pentru care l-am cumparat, ca sa fac o restaurare completa insotita de poze elocvente. Din pacate, timpul nu imi permite asa ca au trecut deja aproximativ doi ani de cand "bestia" zace in asteptarea atentie mele, pe care cred ca nu o va primi foarte curand. Bestia e cam asa: Roti, vre-o 7-8 spite din platbanda lata, sudata la cerc si prinsa in surubele la butuc ca sa poata cara cat mai mult Telescoape spate... 3 bucati, cele doua originale si unul extra de masina ca sa nu "tzopaie" la gropi Ambreiaj actionat cu piciorul stang, iar schimbatorul de viteze, o jumate de metru de teaza pana sus... actionare directa Atas, cadru Duna, roata Dacia, barca... o replica jenanta de Stoye, sau mai bine zis ceva care arata ca un Stoye II Furca fata IJ Alternator extern de Dacie, sau tractor, nu mai tin minte exact Far.. evident de tractor Aprindere, banuiesc ca e de IJ dar nu am verificat Sei originale nu le mai are ca am avut nevoie de ele pentru alt proiet dat ofer o "bancheta" tunata de pe alt Simson mirific modificat Carburator de IJ Functionalitatea instalatiei electrice nu am verificat-o, Cam astea sunt problemele majore, restul..... Dumnezeu cu mila. In schimb, motocicleta porneste si ca sa ramana toata lumea cu gura cascata, este inca inmatriculata cu numere noi si e trecuta cu atas in acte. Nu sunt eu proprietarul din acte dar am in posesie cartea de identiate cu folie si certificat de inmatriculare. Asta ti-as putea oferii in cazul in care ma hotarasc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat August 24, 2010 Autor Share Postat August 24, 2010 (editat) Salut. Este de notat oferta. Important este pentru inceput ca mobra sa porneasca, sa debreieze si sa schimbe bine vitezele. Asta pana ma familiarizez cu partea mecanica. O vopsea, o sudura, un recablat de instalatie se mai pricepe romanul sa faca. Timp de gandire sa fie, pt ca deciziile luate in pripa nu sunt intotdeauna cele mai bune.. Singura mea problema ar fi transportarea pana la 40 de km de capitala...spre Oltenita, de asta am si optat pt Bucuresti (sau zonele adiacente).. In masina nu o pot baga, ca e de oras, iar de tractat nici nu incape discutie... Oferte sa fie, ca solutii se gasesc... Cu respect. Editat August 25, 2010 de mihai_prd Nu mai cita cand raspunzi direct interlocutorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Sami, una e sa iei piesele alea sa le bagi pe ebay si sa scoti niste bani pe care nu i-ai scoate din Simsonul jalnic si alta e sa schimbi o motocicleta functionala cu niste resturi de piese, nici motorul nu mai exista in intregime. Eugen ne-a postat cateva poze cu motociclete de pe la Vaslui si de la alte locatii din astea departe, in afara Uralului de la Targoviste, sunt curios daca ii convine numa sa se duca sa ridice motocicleta de la Vaslui, ca sa-mi spuna si mie cat il costa deplasarea plus actele. Ma rog, hai ca nu mai fac discutii, ii urez succes lui Eugen si sa-si gaseasca omul sa schimbe piesele pe o motocicleta functionala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat August 25, 2010 Autor Share Postat August 25, 2010 Eugen ne-a postat cateva poze cu motociclete de pe la Vaslui si de la alte locatii din astea departe, in afara Uralului de la Targoviste, sunt curios daca ii convine numa sa se duca sa ridice motocicleta de la Vaslui, ca sa-mi spuna si mie cat il costa deplasarea plus actele. Ma rog, hai ca nu mai fac discutii, ii urez succes lui Eugen si sa-si gaseasca omul sa schimbe piesele pe o motocicleta functionala... Ms inca o data de aprecieri, si completarile foarte documentate, pozele fiind cu titlu orientativ, pentru a se intelege ca nu ma astept sa iau un fier la care a investit deja altcineva bani si SUFLET.. Deplasarea e posibil sa nu coste foarte mult daca este pe "Autostrada Moldovei", sau zona Clujului..intrucat am un var, care mi-e si nas, cu firma de camioane (am lucrat si eu pe ele, la deschiderea firmei), iar unul dintre ele are lift electric, care ar putea-o ridica de la sol fara probleme (ridica cam 3 tone incercat de mine)...Dar asta depinde de noroc, sa aiba curse in zona, si de timpul pe care l-ar necesita din partea mea.. Cu actele nu e oful f mare, pentru inceput fiind de ajuns un act de vanzare-cumparare, si o radiere de la financiar din partea fostului propietar. Asta pana s-ar termina reconditionarea. Iar acte as fi vrut sa le termin dupa ca va fi facuta reconditionarea. Iarna e lunga si "distractia" mare.. Cu un deosebit respect. Mesaj completat Auleo..inmatriculata, cu atas...eventual sa aiba si mitraliera...Topic de distractie. Revin cu o completare: nu e musai sa aiba atas, atata timp cat modelul de motocicleta prevede in cartea tehnica faptul ca se poate monta unul, daca s-a "ratacit" intre timp. Dar...atasul e tot farmecul.. Iar "machine gun-ul", l-am predat cand am fost lasat la vatra.. P.S.:Ms inca odata pt urare. @scafbikes ai PM. Astept inca oferte... Regards. Nu rezist sa nu atasez "batrane doamne" demne de atentie..si de ingrijirea mea.. Inca un plus: la un schimb, gen planeta 5 cu atas, cum este cel rosu de aici, sunt dispus sa cedez si ceva echipament moto, respectiv casca, geci, ciocate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Pretul unui GPZ 600 R intreg se apropie de cel al unei comuniste din pozele tale. Vremurile s-au schimbat, japonezele vechi nu au cerere. Ira tu oferi piese disparate pentru o motocicleta CU atas. Vinde tot ce poti pe e-bay mai pune un ban mic deoparte si abia atunci ajungi pe la un 400 de Euro sa zicem- un pret de pornire pentru un Ij Jupiter frumos cu atash. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat August 26, 2010 Autor Share Postat August 26, 2010 Ms de informatie... Pai, as prefera, la pretul pe care mi-l sugerezi, sa o cumpar cu banii jos la primul salariu. Dar nu asta aveam de gand...Propunerea era adresata in special unui posesor de GPZ, caruia probabil ca i-ar fi prins bine multitudinea de piese. Aviz cunoscatorilor, un set de carene sh se vinde cu 100 euro, un set de roti complete cu cauciucuri Dunlop 90% si discuri de frana se vinde cu 150-200 euro, electromotor Mitsuba original 50 euro, setul de pistoane 70 euro, vibrochen cu biele si cuzineti 200 euro, stator 100 euro, instalatie electrica 50 euro, comenzi electrica ghidon 2x30 euro...si lista continua... Daca ai citit bine tot topicul, banuiesc ca ai observat si faptul ca ultimele poze erau postate doar din considerare pentru modelele respective. La 1500 de ron am gasit Planeta 5 cu atas in Berceni, singurul propietar, ingrijita, functionala, si cu toate actele, inclusiv ITP, la zi. Asa cum am mai spus, cu riscul de a ma repeta, motoreta solicitata vreau sa o reconditionez, dar nu vreau sa dau din coltz in coltz ca nu gasesc piesele necesare pt a o auzi pornita. Stim prea bine de ce s-a renuntat la aceste modele..calitativ, dar, mai ales din punctul de vedere al ?usurintei? de a gasi suport tehnico-material in momentul unei defectiuni. Specific ca si eu am crescut, am posedat si condus comuniste...Motocicleta am pentru uzul zilnic si iesirile de week-end, iar, in afara de schimbul consumabilelor nu am ce face la ea. Daca am lansat topicul, am facut-o dintr-o necesitate, din pasiune si respect pentru predecesori, si nu din dorinta de a citi comentarii subiective... Concluzia o vei trage singur. Anunt, inca, valabil.[/color] Mesaj completat Ms de informatie...Pai, as prefera, la pretul pe care mi-l sugerezi, sa o cumpar cu banii jos la primul salariu. Dar nu asta aveam de gand...Propunerea era adresata in special unui posesor de GPZ, caruia probabil ca i-ar fi prins bine multitudinea de piese. Aviz cunoscatorilor, un set de carene sh se vinde cu 100 euro, un set de roti complete cu cauciucuri Dunlop 90% si discuri de frana se vinde cu 150-200 euro, electromotor Mitsuba original 50 euro, setul de pistoane 70 euro, vibrochen cu biele si cuzineti 200 euro, stator 100 euro, instalatie electrica 50 euro, comenzi electrica ghidon 2x30 euro...si lista continua... Daca ai citit bine tot topicul, banuiesc ca ai observat si faptul ca ultimele poze erau postate doar din considerare pentru modelele respective. La 1500 de ron am gasit Planeta 5 cu atas in Berceni, singurul propietar, ingrijita, functionala, si cu toate actele, inclusiv ITP, la zi. Asa cum am mai spus, cu riscul de a ma repeta, motoreta solicitata vreau sa o reconditionez, dar nu vreau sa dau din coltz in coltz ca nu gasesc piesele necesare pt a o auzi pornita. Stim prea bine de ce s-a renuntat la aceste modele..calitativ, dar, mai ales din punctul de vedere al ?usurintei? de a gasi suport tehnico-material in momentul unei defectiuni. Specific ca si eu am crescut, am posedat si condus comuniste...Motocicleta am pentru uzul zilnic si iesirile de week-end, iar, in afara de schimbul consumabilelor nu am ce face la ea. Daca am lansat topicul, am facut-o dintr-o necesitate, din pasiune si respect pentru predecesori, si nu din dorinta de a citi comentarii subiective... Concluzia o vei trage singur. Anunt, inca, valabil.[/color] P.S.:Sa-mi aduci si mie, te rog, un GPZ600R sau GPX600R in mintile lui, asa cum am avut eu cele 2, cu toate consumabilele schimbate la timp, revizuite de mine,la pret de jupiter....Pretene, cand mi-am adus GPX-ul din Germania, m-a costat 2500 de marci fara transport...asa ca priveste bine la fier, apoi sa-l compari cu cele legate cu sarma si hoinarite pe campuri. E diferenta de la cer la pamant...asta pentru ca am luat comentariul tau ca un atentat la normele bunului simt si la experienta mea in ale mecanicii metalurgiei de aviatie. Mai bine te abtine-ai... P.P.S.:S-a gasit MZ 250 gat de lup, cu ceva modoficari, nr vechi, dar cu atas si in stare de functionare, la enormul pret de 500ron negociabil...Propietar, noul posesor al fostului meu GPX. Voi reveni cu poze, inainte si dupa reconditionare. Cu respect. Mesaj completat Azi am vazut motoreta, si are urmatoarele modificari: far, bord, furca fata si roti de CZ 175 sport, ghidon de dirktrack (speedway) + PIESELE ORIGINALE DE REZERVA. Atasul este de IJ jupiter, mare cat "casa". Pozele inca nu le-am putut incarca pt ca nu am baterie la telefon si plec la munca... Respect. Mesaj completat Respect. S-a rezolvat. Anuntul nu mai este de actualitate... Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuslmd Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Carburatoarele de la gpz le mai aveti caut cu disperare unele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.