ioneld Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Hai ca i-a venit si ei randul la restaurare dupa o perioada de vreo doi ani de asteptare timp in care circulam cu ea asa gen "rat bike" si cu toate ca arata asa tot intorcea privirea multora si multi chiar ma pozau cu ea cand eram in trafic . De vreo doua zile am demontat-o si de atunci tot o sablez cu flexu pana a iesit asa si acu ma pregadesc sa o dau cu spritzchit probabil diseara o sa mai pun o poza doua ca dupa ce o dau cu spritz da nu dala care se bea o sa dau cu vopsea alba zonele in care vor fi dungile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 pai..acum vara te-ai gasit si tu cand te mai puteai plimba cu ea .Eu mai mult activitate forumistica am decat lucru la motor dar e si justificata treba fiindca nu am carnet si acum fac scoala, deci sezonul asta nu il prind. Eu am gasit pe cineva care face sablare +vopsit electrostatic la pretul de 5-600 ron, acum nu stiu daca e mult sau ma duce mai ieftin sa o fac eu cu flexuL /diluant si vopsit la un atelier de vopsit.Aici am ajuns si inca stau in dubii ,desi vopsirea electrostatica ar tine mai mult.Precizez ca nu am posibilitatea sa o fac eu cu pistolul si parca nici nu as vrea, de frica sa nu iasa aiurea. Nu am inteles la ce te-ai referit ca o sa dai cu vopsea alba acolo unde vor fi dungile??Deci te-ai chinuit mult sa il aduci in starea asta si ce ai folosit? Spor la treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) se referea ca dungile o sa-i iasa direct dupa vopsirea cu negru da mai intai cu vopsea alba zonele unde ar trebui sa fie dungile, apoi acopera cu banda subtire locul dungilor dupa vopsirea finala se indeparteaza banda si ramane albul perfect e cel mai usor de facut si cel mai ingineresc apoi lac pe deasupra ( nu neaparat) si polish iese treba super ps asa am polizat-o si eu pe cea albastra a mea, numai ca avea si ceva suduri gosolane pe care le-am polizat cu grija , si le-am chituit Editat August 27, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 No gata cu sprituitu urmeaza acu sa ma sprituiesc si eu si dupa aceea sa trec la frecat cu jmirghel de 600 cu apa si binenteles retusurile care se vor mai cere . Asa e si multumesc pentru explicatii Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Hai cu ea gata până diseară! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 No gata cu sprituitu.. lipsesc capacele arcurilor de la amortizoare spate, stiu ca alea nu's cromate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 ca o parere personala...ar iesi mai bine daca ai matuii vopseaua finala cu 1000 dupa care sa dai lacul.ai elimina "coaja de portocala" si diferenta care s-ar simiti la linii.succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 ca o parere personala...ar iesi mai bine daca ai matuii vopseaua finala cu 1000 dupa care sa dai lacul.ai elimina "coaja de portocala" si diferenta care s-ar simiti la linii.succes. Da aici este mult de discutat ,initial eu am vrut sa iau o vopsea neagra mata si un lac pentru ea ca sa dau la final dar problema este ca nu mai sunt compatibile ca nu se mai face lac pt. vopsele simple si doar pt. cele metalizate . Asta o spun in urma unor discutii cu un tip care comercializeaza vopseluri auto la comanda cu dozaj exact etc. Eu am sa incerc totusi sa dau un lac peste la final pe ceva de proba ca s-ar putea ca atunci cand il dau sa branzeasca vopseaua sau cine stie ce . Solutia dungilor acelea din banda auto am adoptat-o in practica si eu la un alt Rtu pe care l-am restaurat mai demult dar la curbe dupa un anumit timp se poate incretii dotorita intinderii care apare atunci cand iei curbele . Dar este totusi o solutie acceptabila zic io dar acu vreau sa incerc asta cu vopsea, e mai originala . Unde sunt artistii de demult care se jucau cu astfel de dungi facandule din pensula cu o bere rece langa ei si ieseau super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Cautati pe net ca este un film facut la fabrica bmw... acolo o sa vedeti cum se trag liniile... ei folosesc o pesula cu par luuung, de vreo 3-5 cm. si cu ceva tehnica, si luni de experienta... fac liniiile perfect drepte. Mesaj completat snapshots: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 28, 2010 Autor Share Postat August 28, 2010 (editat) ei folosesc o pesula cu par luuung, de vreo 3-5 cm. Da cunosc pensula si cand mi-am cumparat aerograful am cautat asemenea pensula prin toate magazinele de arte plastice din Bucuresti care au tot felul de pensule dar de asa ceva ei aproape ca nici nu au auzit ca nu se foloseste uzual . pensula trebuie sa fie cu coada scurta si cu par de veverita lung de catva cm. si spre varf ascutita pt a putea inmagazina o cantitate suficienta de vopsea necesara efectuarii dungii Editat August 28, 2010 de ioneld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Daca nu gasesti pensula, prinde veverita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 31, 2010 Autor Share Postat August 31, 2010 Deja au aparut ceva probleme in procesul de vopsire pe care vreau sa il fac si anume : si acum dupa cateva zile de lasat la uscat vopseaua cea alba pt. efectuarea dungilor se tot cojeste o data cu banda de scoci pe care o aplic peste alb si de aceea nu pot deocamdata vopsii si restul cu negru . Ce ar putea fi oare : vopseaua nu-i buna , ar trebui sa o las mai mult sa se coaca mai bine , sau banda scoci este prea puternica si cand o indepartez de pe vopsea se jupoaie cu tot cu ea . Deja sunt cam dezamagit din cauza asta ca as fi vrut sa am dungile vopsite dar se pare ca daca nici pana sambata nu este destul de uscata sa pot aplica banda cred ca va trebui sa aplic tot solutia cu facerea dungilor din banda aceea auto aplicata dupa vopsirea cu negru . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 nu folosi banda scotch, incearca sa cauti banda de bascare , exista pe la magazinele specializate in vopseluri si scule de vopsit eu aveam la firma unde am lucrat de la "Sika" banda de mascare de 4mm este un adeziv special pe ea. e posibil sa fie si vopseaua de proasta calitate , sau de lemn nu prinde pe metal nu se usuca mai bine cumparai un spray cu vopsea alba si dadeai, nu mai aveai probleme daca nu ai gasit pe nicaieri banda din aia subtire incearca cu banda izolatoare e mai ok decat scotch-ul, o sa te chinui putin la a scoate latimea pe care o vrei dar in rest merge sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 31, 2010 Autor Share Postat August 31, 2010 Vopseaua folosita la dungi este aceiasi ca si negru si anume emaur auto de la policolor. Cand spuneam scoci nu ma refeream la cel de papetarie si la acesta care este special pt. asa ceva si este cumparat de la mag. de vopseluri auto si culmea mai este si din USA O problema totusi care nu prea i-mi comvine la acest scoci este latimea lui cam mica de 3,1 mm fata de cea originala care era mai lata un pic . Mai aveau unul mai lat 6,5 mm parca la 24 lei dar nu stiu mi se pare cam mare . O problema la care ma gandesc este poate ca am facut acele dungi matrita suport cu pensula si implicit probabil stratul de vopsea fiind mai gros sa se intample asta acu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Problema e la vopsea.Din cate stiu eu emaurul nu are intaritor si de asta ti se ia pe banda,are o perioada de uscare foooarte mare altfel cand vei aplica negrul peste albul nemascat de banda,risti sa faca reactie.Diluantul din vopseaua neagra va ataca si albul.Cauta vopsea cu intaritor Klar de la policolor sau Duralchid care sunt mai rezonabile in pret. Eu folosesc acum banda de la 3M de 5mm si de 1,5mm cu care se poate lua curbele usor dar cu aia de 1,5mm am mai avut surprize,mi se cam dezlipeste.Dar pana acum am folosit banda taiata la cei care fac stikere dar trebuie sa o dezlipesti imediat ce se usuca unpic negrul,alfel ramane adeziv de la banda pe linia alba. Nu te grabi,ca inca mai poti sa le faci bine. 1.da jos albul pe care l-ai dat deja si pregateste iarasi piesele de vopsire 2.aplica 1-2 straturi de alb cu intaritor pe toata suprafata piesei 3.a 2-a zi aplica banda unde vrei pe piese 4.aplici vopseaua neagra cu intaritor si cam dupa o ora dezlipesti liniile de banda de pe piese 5.a 2-a zi matuiesti negrul cu 1000 cu apa 6.degreseszi cu laveta cerata si aplici 2 straturi de lac (eu folosesc MYPA) 1L Klar 70-80 lei + intaritor 30 lei 1L Duralchid/Kober 35lei + intaritor 20lei lac MYPA 1L + intaritor + diluant 120 lei laveta cerata de degresare 3-4 lei banda taiata la cei care fac stikere cam 20 lei 10m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 31, 2010 Autor Share Postat August 31, 2010 Multumesc pentru explicatii. Treaba este in felul urmator eu am cumparat deja vopseaua emaur negru lucios de la policolor si acu trebuie sa gasesc intaritor compatibil pentru ea daca exista si binenteles un lac care sa fie copatibil cu ea. Cred ca daca nu se va usca suficient de bine albul pana sambata am sa le jmirgheluiesc din nou pt. a elimina albul si dupa aceea voi aplica un nou strat de spritzchit si voi continua procesul asa cum l-ai descris sau voi opta pt. dunga lipita cele din comert . Inca o intrebare ; daca aplic acea dunga scoci alba din comert permite aplicarea peste ea fara a fi atacata a lacului pt. a o proteja si a o fixa mai bine in timp ?????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 E bine sa inveti din greselile altora,nu din ale tale.La inceput,am folosit si eu rahat de asta de emaur si numai probleme am avut cu el.Ba mi se "imbranzea" la aplicarea de straturi succesive,la retusuri sau la liniere,de am ajuns intrun final sa trag liniile cu lunar de sobe filtrat,care e pe baza de rasina,in rest reactiona la orice fel de diluant.Nu exista intaritor ptr. el ca asa a fost conceput.Neavand pensula de liniat cu par lung si nici mana de pictor sau un beugler cu rola de liniat,am ajuns la concluzia ca cea mai buna metoda de liniat e cea pe care ti-am expus-o mai sus. Normal ai putea da lac peste linile aplicate ca daca te uiti mai bine la japoneze,mai toate au lac dat peste stikerele alea cu kawasaki,yamaha,samd.,daaaaar la tine s-ar putea sa reactioneze vopseaua ta emaur cu diluantul din lac.Incerca inainte.Mie,oricum nu mi-ar placea ca un oldtimer sa aiba liniile alea aplicate si date cu lac...dar na,chestie de gusturi Eu as zice sa lasi vopseaua aia ptr. altele si sa folosesti ceva mai de calitate,mai ales ca e motoreta ta de suflet dupa cum ziceai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Septembrie 13, 2010 Autor Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Dupa mai multe zile de asteptare pt. uscarea dungilor albe si neputind adopta din nefericire solutia lui " 4bike " care este o solutie foarte buna , am hotarit sa dau jos dungile vopsite si am reluat procesul de spritzchit pe piesele care avusesera dungi . Am reusit in sfirsit sa vopsesc motocicleta si astazi am facut si dungile cu acea banda adeziva de care vorbeam mai sus . Pentru mine eu zic ca au iesit OK dar pentru cementarea lor mai mare cred ca am sa folosesc peste ele si un strat doua de lac daca i-mi va permite vopseaua folosita dar asta mai tirziu dupa o coacere mai buna a vopselei . Deocamdata astept sa duc piesele care urmeaza a fi cromate dar nu m-am hotarit unde . Daca stie careva unde as puta croma in Buc. in afara de atelierul din Iancului cel de pe Magura Vulturului il rog sa-mi dea si mie o adresa si un nr. de telefon daca are . Multumesc Iata cum a iesit !!!!!!!!!!! In ultima poza este banda adeziva cea folosita , pentru cei care nu o stiu inca . Editat Septembrie 13, 2010 de ioneld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Din poze arata bine, trebuie vazut de aproape si mai ales cat va rezista banda aia.Sper ca mai dai cu lac pe rezervor ca mai are ceva pana ajunge la luciu . Colegul nostru Scafbikes m-a rugat sa iti cedez tie amortizoarele de pe fata ( cauciucele) care le-am cumparat eu de la el in primavara, pana imi face mie rost de altele..... ca ai fost cumine .Cum motoreta mea o sa fie gata prin primavara, ma execut asa ca....te poti considera norocos, iti poti intregi motocicleta cu 2 amortizoare- replica noi in punga. Mai ramane sa vedem cum facem sa ti-le dau...dar din nou s-ar putea sa ai noroc deoarece sambata e prevazut un drum prin zona chitila si daca toate ies cum trebuie ne auzim si iti fac o vizita sa vad si ograda .Pana atunci baga mare ca sa am ce vedea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Pt cromare: Bratu, Pantelimon---0745.686.256 O alta varianta ar fi userul Pantera Neagra, dar nu am colaborat inca, eu sunt f multumit de nea Bratu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Despre userul pantera neagra pot spune ca este o fata , am vorbit cu ea pe mess...pare destul de ok.Are un atelier de ,,chestii" printre care si vopsit electrostatic plus cromari -nikelari.Ai putea incerca sa iei legatura cu ea. Adresa de mail si mess este : omdic_ro poti lasa un mesaj ofline sau trimite mail http://www.omdic.ro/ asta este situl. Bafta si gaseste tu cea mai buna treaba ca sa ma duc si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Despre userul pantera neagra pot spune ca este o fata , am vorbit cu ea pe mess...pare destul de ok.Are un atelier de ,,chestii" printre care si vopsit electrostatic plus cromari -nikelari.Ai putea incerca sa iei legatura cu ea. Adresa de mail si mess este : omdic_ro poti lasa un mesaj ofline sau trimite mail http://www.omdic.ro/ asta este situl. Bafta si gaseste tu cea mai buna treaba ca sa ma duc si eu Am lucrat cu Pantera si sunt multumit de rezultate.Cristina,0752230399.E motociclista.Are un Hornet de 600 si le are cu mersul de orice fel.Bunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 21, 2010 Autor Share Postat Octombrie 21, 2010 Am inceput remontarea MZului , cateva poze . Urmeaza motorul sa il desfac si sa-i schimb toti rulmentii si simeringurile . Am cromat cateva piese la nea pandele cum l-o chema pe cel din "Magura vulturului'' din Iancului si sunt total nemultumit de lucrare nu le-a finisat de loc inainte de acoperire si au iesit zgariate de zmirghel . Cand i-am zis de ce sunt asa a zis ca nu se mai gaseste zmirghel fin si daia sunt asa si atunci am zis dar cand mi-ati luat banii de ce nu a-ti zis ca nu o sa iasa bine din cauza asta si m-am suparat foarte tare asa ca nu sfatuiesc pe nimeni sa mearga acolo ca vor lua teapa dupa ce vor da banii lucrarea va fi de rahat . Asa se intampla in Romania platesti o lucrare destul de scump si calitate ioc , ca la noi e de baza vorba aia " las ca merge si asa " ,pt. ca nu au fost pusi sa plateasca o lucrare gresita si daia merg prost la noi multe lucruri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 da, mare magar mosneagul de pe magura vulturului, a scapat de bataie intr-o zi cu soare... nu faci treaba cu el sub nici o forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 (editat) In poze arata bine! Si eu am facut ca tine, cu banda lipita deasupra vopselei finale... Din cate am vazut asa era si din fabrica. Eu am vopsit rezervorul in iarna si aveam nevoie de scrisul original SUZUKI. Cu ocazia asta am pus si un cap de urs... Dupa un an nu s-au dezlipid deloc! A plouat pe stikere, am spalat rezervorul cu lichid de geam cu alcool si tot stau bine lipite. PS am dat 2 straturi de lac deasupra subtiri... Cred ca pentru un luciu deosebit mai mergea dat, dar mi-a fost teama sa nu o dau in bara la final. Editat Octombrie 21, 2010 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.