WHITE RAVEN Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Salve!! Dupa ore in sir de cautari in fatza calculatorului, cautand o motocicleta sa ma satisfaca am gasit in final bestia din muntzii Ural, nu am mai stat pe ganduri si am cumparat-o, normal mi-o doream de ceva ani adik de prin 2004 cred, cand am testat una la o intrunire hehe io eram cu simsonul, in fine ideea este ca nu prea stiu mare lucru despre ea, inafara ca trebe sa schimb uleiul la 2500 de km, reglat colbutorii si alte chestii de genul strans suruburile si peolitzele pe ea, cam ce ami trebe sa mai stiu?? va rog postatzi aici tot ce stitzi despre Ural Wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Ai cumparat-o de noua? Cat te-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat August 29, 2010 Autor Share Postat August 29, 2010 Nu este din 2000 si de costat a fost 1600 de euro dar io zic ca pt o pasiune se merita are numai 14000 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 eu zic ca ai luat-o cu pret super ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Mergi fuga la o biserica si aprinde lumanari. Trebuie sa fie mai noua de 2000 ca e de 750 iar ala se fabrica din 2002; vezi ca ai alternatorul grenada pe ea, care se mai strica, rupe distributia si apoi... ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat August 29, 2010 Autor Share Postat August 29, 2010 (editat) deci cu alternaturul este problem....ok.. cum draq se regleaza supapele la asta?? si carburatoarele ca am K-uri firar... trebe sa le inlocuiesc cu japoneze..dar pana atunci este bine venita niste mestereala apropo un manual de reparatzii pe unde gasesc.. daca nu de wolf macar de ural ceva!! Merci mult!!! Editat August 29, 2010 de WHITE RAVEN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Am eu. Da-mi o adresa de email si iti trimit si de wolf si de ural750 dar sunt in engleza si franceza. sau daca reuseste cineva sa le urce aici... le trimit cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat August 29, 2010 Autor Share Postat August 29, 2010 dap uite aci crow _metal@yahoo.com si merciii mult !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 http://myural.com/ Welcome to the "Unofficial" Ural Motorcycle Service Manual si vezi ca sunt puse filmulete pe youtube pe aceasi tema. lumanari ai aprins?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) deci cu alternaturul este problem....ok.. cum draq se regleaza supapele la asta?? si carburatoarele ca am K-uri firar... trebe sa le inlocuiesc cu japoneze..dar pana atunci este bine venita niste mestereala apropo un manual de reparatzii pe unde gasesc.. daca nu de wolf macar de ural ceva!! Merci mult!!! Bai nu repara sau schimba nimic daca merge. Lasa si alternatorul daca nu rontaie foarte rau si carburaoarele daca-si fac treaba. Supapele se regleaza pe o parte cu ambele supape inchise , pistonul face timpul 3 de compresie. Te poti ghida dupa semnul de pe volanta daca exista (cand linia trasate se vede la mijlocul gaurii) si vezi sa aiba si joc supapele respective. Daca nu au inseamna ca mai trebuie rotit 360 grade motorul pana ajunge din nou la semn. Cu 2 chei (de obicei 14 si 12) si o lera strangi de surub pana ce lera de 0,10mm abia intra si iese apoi asiguri cu contrapiulita si reverifici. Treci apoi la ailalta chiulasa si invarti inca 360 grade sa fie ailalta pe compresie. Editat August 30, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Sa il stapanesti sanatos man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat August 30, 2010 Autor Share Postat August 30, 2010 http://myural.com/ Welcome to the "Unofficial" Ural Motorcycle Service Manual si vezi ca sunt puse filmulete pe youtube pe aceasi tema. lumanari ai aprins?? Super tare site-ul asta asta explica mura in gura ... ) mai de aprins lumanari nu am aprins ca nu prea unde... dar cand ai ocazia apinde tu pt mine adik pt wolf Bai nu repara sau schimba nimic daca merge. Lasa si alternatorul daca nu rontaie foarte rau si carburaoarele daca-si fac treaba.Supapele se regleaza pe o parte cu ambele supape inchise , pistonul face timpul 3 de compresie. Te poti ghida dupa semnul de pe volanta daca exista (cand linia trasate se vede la mijlocul gaurii) si vezi sa aiba si joc supapele respective. Daca nu au inseamna ca mai trebuie rotit 360 grade motorul pana ajunge din nou la semn. Cu 2 chei (de obicei 14 si 12) si o lera strangi de surub pana ce lera de 0,10mm abia intra si iese apoi asiguri cu contrapiulita si reverifici. Treci apoi la ailalta chiulasa si invarti inca 360 grade sa fie ailalta pe compresie. Pai tocmai asta este problema ca suedezi nu prea stiu cum sta treaba cu motoarele astea.. ei cred ca este ca o japoneza.. si na io am lutat-o de pe mana unor Cowboys care au incercat ei sa o faca sa nu mai mearga cum trebe... capacul de la alternator nu il mai am, aprinderea au puso pe aia pe platina... altenatorul nu trancane de nici un fel... nu stiu daca incarca inca trebe sa verific si asta.. normal ca mai lipsesc si cateva suruburi de pe ea care trebesc pus la loc, transe toate suruburile si piulitele pe ea pe care cred ca o sa le schimb cu piulitze pe plastic nu de alta dar am o gramada si sunt noi ca na doar lucrez in service la o companie de transport ) vopseaua arata bine, nimik de comentat, bateria trebe si aia schimbata , caucicurile arata bine, esapamentul rasufla pe la imbinarea dintre cele doua coate si cam atat are rau in schimb este ok... na este luata de la niste VACARI, mai trebe ceva timp pus in ea dar la bani astia nu gasesti decat japoneze foarte forjate pe aci si foarte vechi care itzi pot aduce numai probleme si bani de bagat cu nemiluita in ele si in plus mi-am dorit un wolf de foarte mult timp... merci mult de ajutor!! Mesaj completat Salve baiazide!!! merci si tu sa ai parte de jucarioara ta!! Mesaj completat Na ca pana la urma a trebuit sa o desfac pe toata bucata cu bucata, sa ii fac motorul in care am gasit ceva bube, una din tablele care sunt sudate pe ambielaj sa desprins din punctuletele de sudura ( cred ca cel care le-a sudat era cu votca in nas ) si cu ocazia asta am schimbat si rulmentzi in motor cu niste skf-uri explorer suedezi bla bla bla ultima generatzie cica, simeringurile si alea noi, garnituri, toate prezoanele si suruburile reinfiletate cu Loctite, acum mai astept supapele de evacuare care erau distruse, una avea vreo 7 fisuri si cealalta era stamba, cum sa intamplat asta poate imi explica si mie cineva dece... si pt ca am dat motorul jos de pe cadru a trebuit sa il sablez si sa ii dau si o vopsea, sa ii curatz si cromul iar pe rezrvor si pe aripi mai urmeaza si un aerograf... Azi am apucat sa pun motorul pe cadru, furca, rotile si alte cateva chestii!! Mesaj completat Super tare site-ul asta asta explica mura in gura ... ) mai de aprins lumanari nu am aprins ca nu prea unde... dar cand ai ocazia apinde tu pt mine adik pt wolf Pai tocmai asta este problema ca suedezi nu prea stiu cum sta treaba cu motoarele astea.. ei cred ca este ca o japoneza.. si na io am lutat-o de pe mana unor Cowboys care au incercat ei sa o faca sa nu mai mearga cum trebe... capacul de la alternator nu il mai am, aprinderea au puso pe aia pe platina... altenatorul nu trancane de nici un fel... nu stiu daca incarca inca trebe sa verific si asta.. normal ca mai lipsesc si cateva suruburi de pe ea care trebesc pus la loc, transe toate suruburile si piulitele pe ea pe care cred ca o sa le schimb cu piulitze pe plastic nu de alta dar am o gramada si sunt noi ca na doar lucrez in service la o companie de transport ) vopseaua arata bine, nimik de comentat, bateria trebe si aia schimbata , caucicurile arata bine, esapamentul rasufla pe la imbinarea dintre cele doua coate si cam atat are rau in schimb este ok... na este luata de la niste VACARI, mai trebe ceva timp pus in ea dar la bani astia nu gasesti decat japoneze foarte forjate pe aci si foarte vechi care itzi pot aduce numai probleme si bani de bagat cu nemiluita in ele si in plus mi-am dorit un wolf de foarte mult timp... merci mult de ajutor!! Mesaj completat Salve baiazide!!! merci si tu sa ai parte de jucarioara ta!! Mesaj completat Na ca pana la urma a trebuit sa o desfac pe toata bucata cu bucata, sa ii fac motorul in care am gasit ceva bube, una din tablele care sunt sudate pe ambielaj sa desprins din punctuletele de sudura ( cred ca cel care le-a sudat era cu votca in nas ) si cu ocazia asta am schimbat si rulmentzi in motor cu niste skf-uri explorer suedezi bla bla bla ultima generatzie cica, simeringurile si alea noi, garnituri, toate prezoanele si suruburile reinfiletate cu Loctite, acum mai astept supapele de evacuare care erau distruse, una avea vreo 7 fisuri si cealalta era stamba, cum sa intamplat asta poate imi explica si mie cineva dece... si pt ca am dat motorul jos de pe cadru a trebuit sa il sablez si sa ii dau si o vopsea, sa ii curatz si cromul iar pe rezrvor si pe aripi mai urmeaza si un aerograf... Azi am apucat sa pun motorul pe cadru, furca, rotile si alte cateva chestii!! Mesaj completat stie careva dece nu pot pune poze?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Vezi sa nu fie prea mari, fa-le un resize de 800x600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 ...si daca erau strambe supapele, poate sunt putin lovite si pistoanele, poate s-au cam dus si ghidurile care, daca sunt schimbate , nu se mai aliniaza cu planul scaunelor , si ar trebui refrezate...pt. ca altfel nu vor mai inchide veci...etc... Simsoanele , stiu, au fost gresit proiectate de nemti , si au trebuit modificate si transformate in ciupare, indianuri si alte helicoptere....Sunt curios cum l-au proiectat gresit pe asta rusii! Că, ciupăr deja este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Octombrie 12, 2010 Autor Share Postat Octombrie 12, 2010 merci de pont cu pozele !! supapele sunt deja pe chiuloase, rectificate .. testate numai este nici o problema si sper sa nu mai fie nici o problema cu ele sa speram ca in weekend o sa am timp sa termin motorul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 merci de pont cu pozele !! supapele sunt deja pe chiuloase, rectificate .. testate numai este nici o problema si sper sa nu mai fie nici o problema cu ele sa speram ca in weekend o sa am timp sa termin motorul!! eu zic sa-l transformi si p-asta intr-un mini indian Bravo...sa il stapanesti sanatos si sa fii si tu sanatos si fericit prin tarile alea "calde" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Octombrie 15, 2010 Autor Share Postat Octombrie 15, 2010 Naaaaaaa este prea frumos asa cum este vreau doar sa il vad gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 merci de pont cu pozele !! supapele sunt deja pe chiuloase, rectificate .. testate numai este nici o problema si sper sa nu mai fie nici o problema cu ele sa speram ca in weekend o sa am timp sa termin motorul!! Ba baiatule si ce motor frumos aveai la inceput. A trebuit sa iti bagi tu manutele alea doua si sa strici bunatate de motor. Stii ca si eu m-am apucat sa repar un motor si am zis ca imi ia trei saptamani si mi-a luat 4 luni. Vezi cum faci sa mergi la primavara tot cu masina. Dar tinand cont ca la voi acolo e iarna pana in august nu e cazul sa te grabesti. Fa-l usor dar fa-l sa mearga. Sa il stapanesti sanatos si stai pe aici sa vezi ce scula am in garaj. E aproape gata mai am sa ii pun atasul. Si inca ceva. De ce dracu a trebuit sa vad poze cu motorul tau aici cand mi-ai promis poze pe mail acum doua luni? Magarule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 ai dantura de angrenare pentru grup si la roata din fata? eu am sac sac!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Octombrie 21, 2010 Autor Share Postat Octombrie 21, 2010 Ba baiatule si ce motor frumos aveai la inceput. A trebuit sa iti bagi tu manutele alea doua si sa strici bunatate de motor. Stii ca si eu m-am apucat sa repar un motor si am zis ca imi ia trei saptamani si mi-a luat 4 luni. Vezi cum faci sa mergi la primavara tot cu masina. Dar tinand cont ca la voi acolo e iarna pana in august nu e cazul sa te grabesti. Fa-l usor dar fa-l sa mearga. Sa il stapanesti sanatos si stai pe aici sa vezi ce scula am in garaj. E aproape gata mai am sa ii pun atasul. Si inca ceva. De ce dracu a trebuit sa vad poze cu motorul tau aici cand mi-ai promis poze pe mail acum doua luni? Magarule. Nu mere mailull trebe sa fac o alta adresa... probabil ca nu am mai sters din el de vreo catziva ani si am peste 12 000 de mailuri , pai mahhh stii ca mie imi place suspansul... si nare nimik cu ocazia asta ai mai trecut si tu pe aci si hai ca sunt curios cu ce scula te falesti acolo in garaj !! ai dantura de angrenare pentru grup si la roata din fata? eu am sac sac!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Bre pasare rara ne-ai atatat si acum ne lasi cu ochii in soare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Noiembrie 5, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2010 o sa vin acum in weekend cu niste poze, cum au decurs lucrarile la el, oricum sunt aproape gata cu el!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 o sa vin acum in weekend cu niste poze, cum au decurs lucrarile la el, oricum sunt aproape gata cu el!!! Cel mai greu e de la "aproape gata" la "gata" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 8, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2011 Cel mai greu e de la "aproape gata" la "gata" ! Sa stii ca ai mare dreptate, pt ca motoreta a venit cu carburatoare K68 si nu am nici aprindere alectronica m-am decis sa incep proiectul INJECTZIA si azi am stat cam vreo 9 ore in atelier echipat cu ceva rabdare, scule si iete ce a iesit * GALERIA DE ADMISIE * Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Sa stii ca ai mare dreptate, pt ca motoreta a venit cu carburatoare K68 si nu am nici aprindere alectronica m-am decis sa incep proiectul INJECTZIA si azi am stat cam vreo 9 ore in atelier echipat cu ceva rabdare, scule si iete ce a iesit * GALERIA DE ADMISIE * intradevar ai muncit ceva,dar nu vreau sa te desurajez...sper sa mearga... eu dau cu parerea doar, nu vreau sa fiu rautacios..dar tot 2 carb e mai bine dupa mine si arata mult mai bine cu 2 carb. decit cu tevile alea trase pe unde au loc ele..sint multe de povestit cu tevile alea..condens si alte stupizee...stupizee Mesaj completat intradevar ai muncit ceva,dar nu vreau sa te desurajez...sper sa mearga...eu dau cu parerea doar, nu vreau sa fiu rautacios..dar tot 2 carb e mai bine dupa mine si arata mult mai bine cu 2 carb. decit cu tevile alea trase pe unde au loc ele..sint multe de povestit cu tevile alea..condens si alte stupizee...stupizee nu e un motor care sa duca o injectie si nu cred ca va fi prea curind, chiar daca au inceput sa mai faca si alti piese pt el...e facut sa duca cit are de dus clasic.. cum a plecat de la mama lui.. e un motor care merge cu jocuri.. nui putem schimba noi tehnologia acuma,azi ii scoatem jocurile..miine apar iar..au schimbat ei oleca tehnologia fata de modelul vechi de ural dar tot pe acolo e.. sper sa fie un experiment reusit si de durata din partea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.