Sari la conținut

iete lupul


WHITE RAVEN
 Share

Postări Recomandate

Sa stii ca ai mare dreptate, pt ca motoreta a venit cu carburatoare K68 si nu am nici aprindere alectronica m-am decis sa incep proiectul INJECTZIA si azi am stat cam vreo 9 ore in atelier echipat cu ceva rabdare, scule si iete ce a iesit * GALERIA DE ADMISIE *

 

Brava domnule.

Cum rezolvi partea cu senzorii?De unde iei piesele necesare?Clapeta de aer de la ce este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie mare cu injectia - sa nu saracesti amestecul prea mult. iti trebuie soft sa o reglezi calumea. altfel, fiind motor cu racire pe aer, risti sa il incingi si de acolo iti dai tu seama ce se intampla. In plus, avand in vedere lungimea galeriilor - ai grija la regimul lor termic. e posibil sa se raceasca foarte mult si in loc sa ai amestec omogen benzina va condensa pe pereti la unul sau la ambele pistoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calculatorul pe care o sal folosesc vine cu softul lui si este adaptabil la motoare cu racire pe aer si apa si duce de la un cilindru pana la 12 cat si pe mai multe tipuri de senzori si aprinderi, eu o sa folosesc o aprindere cu senzor hall exact cum este cea Ducati care mi se pare foarte scumpa in comparatzie cu ce stie sa faca, in plus de asta un creier electronic si catziva senzori stiu exact cum sa faca amestecul aer benzina ca motorul sa functioneze in parametri lui si cred ca altfel o sa prelungesc viatza motorului cu niste costuri destul de rezonabile, de exemplu calculatorul costa 120 de eur pe cand doua carburatoare aici sunt 600 de eur iar aprinderea Ducati este 400 de eur, asta inseamna 1000 de eur ca motorasul ala sa mearga bine. Cu injectzie o rezolv undeva pe la 200 de eur si intra in epoca moderna... ma astept si la niste calutzi in plus din toate afacerea asta...

 

 

Clapeta de acceleratzie este luata de pe un motor de opel corsa de 1,2l cu 16 valve. ma aspet sa functioneze bine pe ural pt ca diametrul este de 37mm iar admisia in chiuluasa este de 35 asa ca nu cred ca or sa fie probleme.. iar despre condens ala se intampla si in carburator si chiar inghetarea lui dar motorul tot functioneaza,....

 

iete si un motor de ural pe injectzie!!!!

post-4210-1294565085_thumb.jpg

post-4210-1294565103_thumb.jpg

post-4210-1294565137_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar ai muncit ceva,dar nu vreau sa te desurajez...sper sa mearga...

eu dau cu parerea doar, nu vreau sa fiu rautacios..dar tot 2 carb e mai bine dupa mine :banana: si arata mult mai bine cu 2 carb. decit cu tevile alea trase pe unde au loc ele..sint multe de povestit cu tevile alea..condens si alte stupizee...stupizee

Mesaj completat

 

nu e un motor care sa duca o injectie si nu cred ca va fi prea curind, chiar daca au inceput sa mai faca si alti piese pt el...e facut sa duca cit are de dus clasic.. cum a plecat de la mama lui..

e un motor care merge cu jocuri.. nui putem schimba noi tehnologia acuma,azi ii scoatem jocurile..miine apar iar..au schimbat ei oleca tehnologia fata de modelul vechi de ural dar tot pe acolo e..

 

sper sa fie un experiment reusit si de durata din partea mea ;)

 

Corect!

...Doua carburatoare de japoneza si rezolva problema. Dar, daca a dorit omul sa experimenteze, sa-i uram succes.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Din ce vad nu stai pe loc, e foarte bine. Macar incerci. Inteleg ca ai ales traseul galeriilor de admisie pe unde este loc si pe unde s-au putut trage. O.K. Din ce stiu eu, daca galeriile de admisie au curbe line, cit mai putine si fara porozitati pe interior este excelent. Acum vorbesc pe banii altuia. Fa un efort si cumpara o aprindere electronica (vei fi foarte multumit de ea, abandoneaza avionul ala de avans centrifugal caci numai probleme creeaza). Fa o curatare si reglare la K68-uri, la naftalina in stand-by cu ele. Nu abandona sistemul lor de comanda prin cabluri, chiar poti sa-i faci si lui o revizie si pune-le la pastrare linga carburatoare. Daca...si cu parca... Ce sa spun, spor la treaba si tare as vrea sa fie o reusita proiectul tau. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

iete si un motor de ural pe injectzie!!!!

 

Bai cioara esti de coma.

Hai cu jucaria ca ne tii in suspans. Merge ori nu merge.

Mie mi se pare foarte tare ideea dar totusi galeriile sunt cam lungi. preconizez o pornire ceva mai grea.

EU iti recomand inca o motocicleta. Cu una te plimbi si pe cealalta faci experimente. ;)

Asteptam noul model de Ural Turbo.

 

Bai daca ai nevoie de ceva de pe aici da un semn. Totusi posta nu cred sa coste foarte mult.

Pe la noi prin tara se mai gasesc ceva carburatoare SH la preturi rezonabile. De asemenea se gasesc niste aprinderi tot la preturi rezonabile. Nu te arunca cu banii pe acolo.

 

Nea Victore cat e o aprindere deaia minune? Ca i-o fac eu cadou numai sa ii mearga rabla.

Nu de alta dar am plecat candva cu el la un gratar si l-am asteptat doua ore sa vina ca ii crapase Ij-ul. Vreau numai sa il aud ca a facut ceva Km vara asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calculatorul pe care o sal folosesc vine cu softul lui si este adaptabil la motoare cu racire pe aer si apa si duce de la un cilindru pana la 12 cat si pe mai multe tipuri de senzori si aprinderi,

 

Folosesti un singur injector sau pentru fiecare cilindru in parte?Ce alti senzori mai folosesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve Ozzy si mercii de sustinere!! se lucreaza la jucarie asa in limita timpului, nu cred ca galeriile sunt prea lungi, ar fi fost problema daca as fi folosit o injectie mono punct atunci as fi avut un singur injector pt amandoi cilindri si galeriile ar fi trebuit sa fie egale dar fiind in proiect o injectzie multi punct cu injector pe fiecare cilindru pe acolo curge numai aer.. apropo de galerie de admisie ar trebui sa vezi ce imbarligatura de galerie am la mazda este o chestie imensa cu nu stiu cate canale de aer care se deschid in functzie de turatzia motorului...in fine daca nu merge exista flex si aparat de sudura.. se mai modifica pe parcurs.

 

apropo de senzori .. o sa folosesc un senzor care citeste temperatura aerului, o sonda lamda, un knok senzor, si un hall si cam asta este tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de senzori .. o sa folosesc un senzor care citeste temperatura aerului, o sonda lamda, un knok senzor, si un hall si cam asta este tot

nu ar mai trebui acolo un debitmetru(MAF) si ce este mai important supapa de mentinere a relantiului??

Mesaj completat

apropo de senzori .. o sa folosesc un senzor care citeste temperatura aerului, o sonda lamda, un knok senzor, si un hall si cam asta este tot

 

nu ar mai trebui acolo un debitmetru(MAF) si ce este mai important supapa de mentinere a relantiului??

aa sa nu uit senzorul pt citirea pozitiei clapetei de acceleratie din care musca asa cu sat motanul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...