Sari la conținut

Lanturi!


Postări Recomandate

Trebuie sa imi schimb lantul. Intrebarea este adresata celor care au pe motoare (de viteza... pt ca eu am yamaha fzr...) lanturi CU siguranta. A patit cineva ceva de la un asemenea lant sau nu?

Eu nu am experienta la acest capitol. Personal am incredere intr-un lant inchis de fabrica. Sunt la fel de OK si lanturile desfacute sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit pe site-urile producatorilor de lanturi, pina in jur de 30-40 CP se accepta cheita (si astea sint de 2 feluri), dar peste puterea asta, sint doar nituite (de fabrica sau cu za speciala care se nituieste, mai ales la choppere unde e mai greu de dat jos bascula).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa imi schimb lantul. Intrebarea este adresata celor care au pe motoare (de viteza... pt ca eu am yamaha fzr...) lanturi CU siguranta. A patit cineva ceva de la un asemenea lant sau nu?

Eu nu am experienta la acest capitol. Personal am incredere intr-un lant inchis de fabrica. Sunt la fel de OK si lanturile desfacute sau nu?

 

FARA cheie!

singura "pain in the ass" e ca trebuie sa desfaci bascula la montaj... dar merita tot efortul, crede'ma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar fara siguranta,mie la ij imi tot cadea siguranta si cadea lantul,acum am cardan am scapat de o grija in plus.La 91 de cai sigur nu tine siguranta aia mult si iti poate sarii lantul,poate iti bloceaza si roata spate (am patit de 2 ori asa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar fara siguranta,mie la ij imi tot cadea siguranta si cadea lantul,acum am cardan am scapat de o grija in plus.La 91 de cai sigur nu tine siguranta aia mult si iti poate sarii lantul,poate iti bloceaza si roata spate (am patit de 2 ori asa)

Ca-ti sare lantul si se blocheaza roata nu-i nimic chestia e sa nu te "scarpine" pe carca aia e mai nasol si la 91 de HP nu e indicat e chiar MORTAL!!! Si nu e nevoie sa desfaci bascula cand montezi poti sa-l nituiesti si pus sus .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine in service se fac majoritatea motorete de curse : sbz racing team , tavi vrajitoru.

 

raspunsul pt tine este DA, am montat pe motorete de mare putere, inclusiv pe cea cu care merg eu zx 10 r. majoritatea sunt puse cu za de legatura.

Editat de Lizu-ka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa te sperie demontarea basculei, cu ocazia asta vezi in ce stare sunt "rulmenti" de la bascula si asiguri si ungerea lor.

Singur am facut asta pt motorul meu si mi-a luat 4 ore cu tot cu schimbat cauciucuri la vulcanizare. Nu e mare inginerie, doar curaj si putin timp.

 

PS doar la remontarea basculei ai nevoie de ajutor sa impinga axul prin cadru si bascula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma sperie pe mine datul jos de bascula, ca am mai facut-o la un alt motor, tot pentru schimbat chitul de lant. Ideea era ca cineva mi-a zis ca imi aduce kit de lant, care nu e inchis. Ramane de vazut ce si cum e, ca daca e cu cheitze, o sa dau jos juma de za si il inchid eu. Sper numa sa mai imi ajunga! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit pe site-urile producatorilor de lanturi, pina in jur de 30-40 CP se accepta cheita (si astea sint de 2 feluri), dar peste puterea asta, sint doar nituite (de fabrica sau cu za speciala care se nituieste, mai ales la choppere unde e mai greu de dat jos bascula).

Cheita max 600 cm3 si max 50 CP

www.louis.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma sperie pe mine datul jos de bascula, ca am mai facut-o la un alt motor, tot pentru schimbat chitul de lant. Ideea era ca cineva mi-a zis ca imi aduce kit de lant, care nu e inchis. Ramane de vazut ce si cum e, ca daca e cu cheitze, o sa dau jos juma de za si il inchid eu. Sper numa sa mai imi ajunga! :crack:

 

nu'i vorba numai de cheitza in sine ci si de faptul ca la renituire, daca lantzul e cu o,x...etc - ringuri, se pierde si un pic din lubrifiantul original de la boltzuri - in general la o viatza de lantz se schimba 2 cheitze (la motoare peste 100cp) . nu'i mare nenorocire, fi doar atent sa fie cat de cat aceeasi presiune pe garnituri.

 

insist, lantzul dintr'o bucata, inchis de la mama lui ramane "sfant"...insa, dupa posibilitatile fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...